André Hanssen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Hanssen speelde gister weer vrij goed. Ik vond hem behoorlijk agressief en jaagde de boel vooral de eerste helft goed op. Alleen jammer dat Bosvelt het niet lang volhoudt want toen begon Hanssen te zwemmen!! Prager had na 45 minuten erin gemoeten, vind hem MET Hanssen een goed middenveld vormen :!:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Vond hem tegen Feyenoord een van de beste mensen van het veld. Al had hij natuurlijk moeten scoren. Hij heeft de Guzman compleet uit de wedstrijd geholpen.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Hanssen laat de laatste tijd zien zeer nuttig te zijn voor Heerenveen, een echte balafpakker/ontregelaar van de opbouw v.d. tegenstander. Werkt hard, mag ik graag zien.

Had die kans inderdaad wel mogen maken, maar de bals sprong net wat te ver van z'n voet volgens mij. Had 'm beter in 1 keer kunnen nemen in plaats van nog aan te nemen.

De Guzman hebben we inderdaad niet gezien (deed hij wel mee :D )
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

ik heb nog geen oefenwedstrijd bezocht maar heb wel de verslagen ervan doorgelezen, foto' s bekeken en het forum doorgelezen maar nu valt mij op dat andré hanssen nergens wordt genoemd

wie weet er meer van
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Vanmiddag bij de training was hij ook afwezig, evenals Jong-a-Pin :roll:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

fcdinamo schreef:Vanmiddag bij de training was hij ook afwezig, evenals Jong-a-Pin :roll:
Jong a Pin was ziek, de afwezigheid van Hanssen verbaasd mij wel. het lijkt me geen reden tot zorgen, die jongen krijgt nu de kans een heel seizoen een basisplaats af te dwingen, ik zie dit onder verbeek wel gebeuren.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Zaterdag was hij er wel, in vrijetijds / clubkleding.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Volgens mij hebben de spelers die het EK U21 hebben gespeeld extra vrijaf gekregen, want ik heb namelijk Roy Beerens en Zuiverloon ook nog niet gezien, zelfde zou dus gelden voor Jong a Pin
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zuiverloon en Beerens hebben twee weken vrijaf gekregen en hebben zich gisteren voor het eerst weer gemeld. Jong A Pin werd ook verwacht, maar die heeft zich ziek afgemeld. Zie ook de officiële website. Het is nu maar hopen dat Alves en Bradley snel vakantie mogen vieren.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

De officiele site geeft antwoord op de vragen over Calvin, Roy en Gianni:
EK-gangers melden zich weer op trainingsveld
09 juli 2007
Trainer Gertjan Verbeek verwelkomde vandaag de EK-gangers Gianni Zuiverloon en Roy Beerens op de training. De Europees kampioenen mochten zich vanwege hun inspanningen op het EK onder 21 later melden op de het Abe Lenstra Stadion. Calvin Jong A Pin was vanochtend nog niet aanwezig. De verdediger is ziek. Hij heeft last van een keelontsteking.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Misschien was hij niet fit genoeg voor de oefenwedstrijden, hij was wel op de eerste training iig.
Het is voor spelers altijd onhandig als ze de voorbereiding moeten missen, dan hebben ze nog uitgebreid kans om aan hun fysieke aspecten te werken.

http://www.feanfans.nl/fotos/0708/alchee/5.jpg

Hanssen hier te zien met een herstel trainer,(foto genomen voor aanvang van de wedstrijd tegen Alcides) waarschijnlijk heeft hij een klein kwetsuur.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

André Hanssen een half jaar uitgeschakeld

09/08 (14:50) Middenvelder André Hanssen is een half jaar uitgeschakeld. De Noor liep een ernstige blessure aan de knie op en moet worden geopereerd. Dat meldt Omrop Fryslân.
nieuws

Hanssen heeft last van het kraakbeen in het gewricht. De blessure is volgens Omrop Fryslân zo ernstig dat de kans bestaat dat hij ook daarna nog langere tijd last blijft houden. André Hanssen speelt sinds het seizoen 2004-2005 voor sc Heerenveen. Een vaste basisplaats veroverde hij tot nog toe niet, maar vorig seizoen pikte hij vooral in het slot van de competitie regelmatig zijn wedstrijden. Sinds zijn komst naar Heerenveen speelde Hanssen 46 officiële wedstrijden, daarin scoorde hij twee keer.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat wordt einde carrière helaas. Hij was goed op weg maar heeft weer pech (of kan fysiek het niveau niet aan).
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

hopelijk hebben we volgende week 11 spelers... :|

Zuur voor die jongen, zeurde nooit en heeft zich vorig seizoen aardig in het elftal geknokt.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Zeker jammer voor die jongen. Vorig jaar kwam die al wat meer opzetten en vond hem beter spelen. Zou voor hem dit seizoen een echte doorbraak moeten betekenen (lijkt mij in ieder geval).
Dus...wat nu? loohuis?
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

JayT schreef:Zeker jammer voor die jongen. Vorig jaar kwam die al wat meer opzetten en vond hem beter spelen. Zou voor hem dit seizoen een echte doorbraak moeten betekenen (lijkt mij in ieder geval).
Dus...wat nu? loohuis?
Prager en Bradley, lijkt mij.
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Misschien weer tijd voor een topic...wat is de opstelling tegen Willem II
Zo......en nu weer gewoon 4e...
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Nooit niet zeuren idd. Maar vindt hem net iets te licht voor Heerenveen.
Maar jammer.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Ben ik met je eens, maar hij was als twaalfde man op zijn best. Nooit verzaken.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

sch4-live schreef:Nooit niet zeuren idd. Maar vindt hem net iets te licht voor Heerenveen.
Maar jammer.
Inderdaad. Jammer voor hem persoonlijk maar komt voor ons niveau tekort.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Geld volgens mij voor het merendeel van de middenvelders op dit moment. Prager brengt tot nu niets extra's en heeft op een paar wedstrijden mij nog niet kunnen overtuigen. Datzelfde geldt voor Poulsen en Bradley. Suleymani, Berends en Roorda zijn spelers met talent maar daar geldt nog veel meer voor dat ze zich nog moeten bewijzen. Wat men in de voorbereiding heeft gedaan door een verdediger als verdedigende middenvelder op te stellen is, vindt ik maar een noodoplossing. Een verdediger heeft nu eenmaal het speelveld voor hem en een middenvelder staat er middenin. Dat vraagt om een heel andere speelstijl. Met zoveel jonge spelers op het middenveld lijkt het me verder verstandig om een wat meer ervaren speler daar te hebben staan. Dat hoeft geen midden dertiger te zijn, maar wel iemand aan wie die jonge jongens zich kunnen optrekken.

Voor wat het aantrekken van een aanvaller betreft zou het natuurlijk kunnen dat Heerenveen eerst wil afwachten hoe de situatie rond Alves zich oplost. Men wil waarschijnlijk bij een vertrek van Alves andere spitsen aantrekken dan als hij nog een seizoen blijft.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Hoe gaat het momenteel met Andre Hanssen? Hoor de laatste tijd niks meer over hem, zal me niks verbazen als hij in de winterstop via de achterdeur verdwijnt. Hij heeft nu al 3 spelers voor hem op het middenveld(bradley,roorda en prager).
Een onderschrift: wat is dat?
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

sc heerenveen 4 ever schreef:Hoe gaat het momenteel met Andre Hanssen? Hoor de laatste tijd niks meer over hem, zal me niks verbazen als hij in de winterstop via de achterdeur verdwijnt. Hij heeft nu al 3 spelers voor hem op het middenveld(bradley,roorda en prager).
langdurige knieblessure, hij zal zich eerst terug moeten knokken en dan de concurrentie aan gaan met Roorda, Bradley.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij zit nu in Noorwegen omdat hij daar geopereerd is aan de knie. Die knie kan hem zijn carriere kosten, omdat dit al de 3e keer is dat hij aan die knie geoprereerd is, het schijnt dat er iets aardig mis is.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

André Hanssen opnieuw aan knie geopereerd
23 oktober 2007
André Hanssen is gisteren in het Noorse Tromsø voor de tweede maal aan zijn rechterknie geopereerd. Problemen met het gewricht hielden Hanssen de gehele voorbereiding aan de kant. Hanssen, die sinds de zomer van 2004 voor Heerenveen actief is, wordt over ongeveer drie weken weer in Friesland verwacht. De Noor, die in september ook al een ingreep aan zijn knie onderging, komt dit jaar waarschijnlijk niet meer in actie.
Skonde!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Triest voor deze harde werker.

Zijn goal tegen Levski Sofia is tot nu toe zijn indrukwekkendste wapenfeit.
Hopelijk volgen er meer. Wens hem alle sterkte bij zijn herstel.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Alleen zijn goal tegen Levski? Ik vond hem het laatste seizoen goed voetballen en daardoor ook een tijd lang in de basis, jammer van die terugslagen steeds.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Jammer. Hanssen is vorig jaar geen onbelangrijke kracht op het middenveld geweest. Samen met Prager wist hij de tegenstander er vaak onder door te krijgen. Hoop dat ie snel weer terug is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Die zien we niet meer terug.
volgens de vi seizoengids heeft andre hanssen een aflopend contract. zijn contract wordt denk ik niet verlengd.
aan de ene kant hoop ik dat het wel wordt verlengd (vind het best een goede voetballer, al hebben we nu met bradley en roorda twee goede en met prager (ook aflopend contract) zelf 3 goede middenvelders). Aan de andere kant hoop ik da het contract niet wordt verlengd omdat hij wel heel vaak geblesseerd is (kost heerenveen allen maar geld).
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Volgens mij is het nog geen 2010? Want pas dan loopt Prager zijn contract af bij Heerenveen. Roorda zijn contract loopt wel aan het einde van het seizoen af.

Het is inderdaad maar de vraag of Heerenveen verlengen wil met Hanssen, het is te hopen voor die jongen dat hij voledig hersteld van zijn blessure kwaal.
Plaats reactie