André Hanssen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

volgens de vi seizoengids heeft prager ook een contract tot 2008.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

SC Heerenveen heeft het contract met Thomas Prager met twee jaar verlengd. De 21-jarige middenvelder uit Wenen, die in het seizoen 2003-2004 debuteerde in de Friese hoofdmacht, is nu tot medio 2010 aan de subtopper verbonden. Prager, die ook deel uitmaakt van de nationale ploeg van Oostenrijk, is onder trainer Gertjan Verbeek uitgegroeid tot een basisspeler bij Heerenveen.
aldus een nieuws item uit december 2006.
Op naar het volgende seizoen....
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

ja, jullie hebben gelijk, fout van de vi seizoengids, prager heeft idd nog een contract tot 2010 (gelukkig maar).
wat voor knieblessure heeft hanssen precies?? en hoe is het ontstaan??
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik ben bang dat Hansen een gevalletje Borre Meinseth wordt.. Persoonlijk zou ik dat erg jammer vinden, ik zie Hanssen graag voetballen.

off-topic: Meinseth doet die nog iets voor de club? Ik meende scouting, maar weet dat niet zeker. Iemand een idee?
Spijt heb je morgen maar!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

André Hanssen op de weg terug: ‘het komt goed’

Hij beweegt zich nog voort op krukken, maar een glimlach siert zijn gezicht. André Hanssen onderging twee maal een ingreep aan zijn rechterknie en heeft nog een lange periode van revalidatie voor de boeg, maar is optimistisch gestemd. ,,De artsen zeggen dat het goed komt. Ieder stapje voorwaarts brengt me dichterbij mijn rentree.’’

André Hanssen kwam in de zomer van 2004 over van het Noorse Bodø Glimt. Doel was om in Heerenveen een stap te maken als profvoetballer, maar hij slaagde er maar niet in om een basisplaats af te dwingen. In twee seizoenen kwam hij niet verder dan twaalf competitiewedstrijden. Absoluut hoogtepunt was zijn doelpunt tegen Levski Sofia (2-1) op 14 december 2005, waarmee Hanssen zijn ploeg in de laatste minuut van de wedstrijd naar de volgende ronde van de UEFA Cup schoot.

In maart dit jaar kwam de ommekeer. In de uitwedstrijd tegen NAC verving Hanssen de geschorste Thomas Prager om vervolgens niet meer uit de basis te verdwijnen. Met het vertrek van Paul Bosvelt leek 2007 het jaar van de definitieve doorbraak te worden, maar de Noor kwam dit seizoen nog niet éénmaal in actie voor Heerenveen. Sterker nog, zelfs van de voorbereiding maakte André Hanssen nog geen minuut mee.

André Hanssen wordt behandeld door fysiotherapeut Martinus Meinen. André Hanssen wordt behandeld door fysiotherapeut Martinus Meinen.

,,Eind vorig seizoen voelde ik al dat er wat mis was,’’ vertelt André Hanssen. ,,Ik had geen pijn, maar er kwam iedere keer vocht in de knie. We hebben daarop besloten een onderzoek te laten doen. Als je niet honderd procent fit bent kun je nooit je niveau halen. Er moest wat gebeuren.’’ Het onderzoek bracht aan het licht dat er sprake was van slijtage.

André Hanssen werd in september en oktober jongst-leden aan de knie geholpen.. De operaties werden uitgevoerd in het Noorse Tromsǿ en waren niet zonder risico, maar volgens de behandelend arts Johansen is de ingreep geslaagd. ,,De arts heeft er alle vrtrouwen in dat het weer goed komt. Ik persoonlijk ben blij dat de operaties achter de rug zijn, want nu kan ik aan mijn herstel werken en vooruit kijken.’’

De middenvelder is op de weg terug, maar moet geduld tonen. Hanssen is nog zeker vier weken veroordeeld tot het lopen met krukken en het revalidatieproces beperkt zich voorlopig tot wat lichte oefeningen. ,,Het stelt nog niet veel voor,’’ beaamt André Hanssen. ,,Ik oefen onder meer in het zwembad zodat de knie wat weerstand krijgt. We doen het rustig aan. Het belangrijkste is dat ik fit wordt en hoe lang dat gaat duren maakt me niet uit.’’

André Hanssen in betere tijden. In actie tegen Sparta Rotterdam. André Hanssen in betere tijden. In actie tegen Sparta Rotterdam.

André Hanssen hoopt dat hij begin volgend jaar zo ver is dat hij weer op het veld kan trainen. ,,Dan heb je het gevoel dat je er weer een beetje bij de groep hoort. De jongens tonen wel belangstelling, maar als je geblesseerd bent is het voor je gevoel net of je er niet helemaal bijhoort. Als ik éénmaal het veld weer op mag sta ik weer lekker tussen de jongens en krijg je volgens mij pas echt het gevoel dat een rentree er aan zit te komen.’’

Blessures komen nooit gelegen, maar zeker in Hanssen zijn geval is er sprake van een een ongelukkig moment. Uitgerekend in het seizoen dat hij contractverlenging moet zien af te dwingen, gaat Hanssen met krukken door het leven. ,,Ja, het komt beroerd uit.’’ Maar kniezen doet hij niet. ,,Ik moet mijn situatie accepteren en er het beste van maken. De artsen hebben gezegd dat ik weer kan voetballen. Dat is mijn doel, daar moet ik mijn energie insteken.’’

Of zijn voetbaltoekomst ook na dit seizoen in Friesland ligt, weet André Hanssen niet. ,,Het is vervelend dat ik me dit seizoen niet, of misschien maar even kan bewijzen. Aan de andere kant weten ze bij Heerenveen wat ze aan me hebben. Ik loop hier tenslotte al een paar jaar rond. Ik wil graag blijven. Ik voel me hier thuis en het voetbal van Heerenveen ligt me. Het is denk ik het beste dat we over een tijdje om tafel gaan om de toekomst te bespreken, dan weet iedereen waar hij aan toe is.’’
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In Boppeslach was er ook een kort interview met hem en Roorda.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Hoop dat hij weer goed gaat herstellen. Denk dat hij niet veel kansen zal krijgen. Door de ontwikkeling van Bradley en Roorda zie ik niet veel toekomst voor hem bij ons.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

zweed1 schreef:Hoop dat hij weer goed gaat herstellen. Denk dat hij niet veel kansen zal krijgen. Door de ontwikkeling van Bradley en Roorda zie ik niet veel toekomst voor hem bij ons.
de rol van Prager, die wil namelijk weg
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

De rol van Prager is om de bank warm te houden, daar zit Hansen ook niet op de te wachten/
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

mitrita schreef:De rol van Prager is om de bank warm te houden, daar zit Hansen ook niet op de te wachten/
Ik zie hem voorlopig niet in de basis komen, maar hij wil graag blijven dus hij pakt de kans op een contract echt wel ...en vanuit SC H bekeken, een beetje ervaring kan geen kwaad om de wedstrijd over de streep te trekken + roorda is nogal blessuregevoelig schijnt ..
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

drika746 schreef: + roorda is nogal blessuregevoelig schijnt ..
Hanssen niet? :erm:
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Jeroen schreef: Hanssen niet? :erm:
als je der 2 hebt, kunnen ze elkaar afwisselen 8)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Prager en Hanssen moet je gewoon achter de hand hebben. Als je leuk mee wil doen dan heb je ook goede bankzitters nodig, maar goed Prager is niet echt een vrolijke bankzitter, integendeel. Hanssen zal er ook niet vrolijk van worden, maar die moppert wat minder.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

paar weken geleden was er in boppeslach op OF nog een reportage over hem en roorda.
beiden geblesseerd toen. maar hanssen was alweer bezig in het zwembad om daar te revalideren.
meer weet ik er niet over
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

En het zal ook nog wel even lang duren. In de zomer (begin van dit seizoen) is ie geopereerd aan zijn knie en ik meende in oktober nog een keer. Scheen wel een aardig probleem te zijn, iets met het kapsel. De verwachting was volgens mij dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Muck schreef:Scheen wel een aardig probleem te zijn, iets met het kapsel. De verwachting was volgens mij dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen.
Klopt, ik sprak op de open dag toevallig even met hem, op de vraag hoe het nu ging met de knie zei hij: kut, ik speel dit seizoen niet meer denk ik. Hij zei er ook bij dat hij wel goede hoop had dat hij weer op zijn oude niveau, zo niet beter terug zou komen. Laten we het hopen.
Corruption is everywhere, fight it!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Sympathieke jongen. Een enorm trainingsbeest met een fantastische mentaliteit. Ik spreek Henk Herder regelmatig en die is enorm positief over hem qua mentaliteit.
Vorig seizoen bleek echter wel dat hij niet altijd DE meerwaarde voor ons heeft op het middenveld. Na een goed begin werd het steeds minder. Zeker nu het niveau omhoog is gegaan denk ik dat het erg moeilijk voor hem zal worden.
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Andre Hanssen denkt nu vooral aan zichzelf
21/02 (21:30) - Middenvelder Andre Hanssen kwam dit seizoen door een zware knieblessure nog niet in actie en het gaat dit seizoen niet meer gebeuren ook. Vervelend, gezien ook het feit dat zijn contract deze zomer afloopt. Wij vroegen ons af: hoe gaat het met hem?

nieuws Hoe gaat het met je?
Het gaat vooruit. Het is nu drie-en-een-halve maand sinds de operatie en ik train goed. Ik ben twee keer geopereerd aan mijn rechterknie. De laatste keer was in oktober, toen heb ik in Noorwegen een kraakbeentransplantatie gehad. Nu train ik twee keer per dag, alles weer rustig opbouwen.

Wat moeten we ons bij die training voorstellen?
Ik krijg krachttraining, fietsen, roeien, alles behalve lopen. Ik heb het gevoel dat ik wel redelijk “op schema” lig, maar het kraakbeen heeft echt tijd nodig om aan te groeien. En die tijd moet ik ook nemen.

En over hoeveel tijd spreken we dan?
Nou, dat is best nog lang. Dit seizoen wordt het niet zo veel meer, zeker tot de zomer niet. Het is echt afwachten, de knie bepaalt alles. Als alles goed gaat, dan kan het misschien wat sneller, maar dat is moeilijk. Er moet een goede balans zijn.

Heb je er zelf een goed gevoel over?
Jazeker, dat heb ik. Natuurlijk, het was een hele zware operatie, maar ik doe echt alles wat ik kan om terug te komen. Ik heb veel contact met de artsen in Noorwegen, die mij geopereerd hebben. Zij zijn erg tevreden met de operatie en hoe het nu gaat. Nu moet ik een beetje spiermassa krijgen en die knie moet weer op gang komen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Dat moet ik ook, anders kan ik net zo goed wat anders gaan doen.

Maar ben je dan nooit bang geweest voor je carrière?
Natuurlijk. Soms denk ik wel eens dat het niet de goede kant op gaat, maar van binnen moet je gewoon altijd vertrouwen hebben. Ik heb er over gesproken met een paar andere voetballers, die ook deze blessure hadden. Ik heb ze gevraagd wat ik nu kan doen, hoe ik verder moet. Met de trainingen, de revalidatie. Het is heel belangrijk voor mij om te weten wat ik kan doen om weer dé stap te maken, zeg maar.

Je blijft zo positief, wat houdt jou op de been?
Ik moet keihard knokken voor mijn plek en voor mijn hele carrière. Ik wil gewoon terug. Ik ben nog steeds jong en wil graag voetballen.

Krijg je hier veel vertrouwen van de mensen, de trainersstaf?
Dat moet je de trainers vragen, haha. Maar de fysiotherapeuten hier zijn niet bekend met deze blessure, dus ze moeten ook maar afwachten hoe het loopt.

Hoe beleef je nu de competie, nu je erbuiten staat?
Het is natuurlijk geweldig voor die jongens, dat ze nu zo goed spelen en zelfs tweede staan. Dat is echt ongelooflijk.

Maar voel je je er nog wel bij betrokken?
Nou, het is moeilijk om binnen de groep te blijven. Als je een langdurige blessure hebt, val je al gauw wat buiten de groep. Dat weet je en op zich valt dat ook nog wel mee, maar de wedstrijden zijn gewoon heel moeilijk voor mij. Je wordt er steeds aan herinnerd dat je zelf buiten het veld staat. Ik ga wel naar de thuiswedstrijden, maar de uitwedstrijden kijk ik op televisie en dat is soms heel moeilijk, dat moet ik eerlijk zeggen.

Aan het eind van dit seizoen loopt je contract bij sc Heerenveen af. Vorige zomer wilde de club nog je contract openbreken, maar toen kwam deze blessure en werden de onderhandelingen uitgesteld. Is er inmiddels wel een gesprek geweest tussen jou en de club?
Nee, daar hebben we nog niet over gesproken. Op dit moment maak ik me niet zo druk om dat contract: als je niet fit bent kun je toch niks doen. Ik focus me er honderd procent op om terug te komen, dat is het belangrijkste.

Maar 1 juli, dat duurt niet zo lang meer…
Natuurlijk, die dag komt steeds dichterbij en op een gegeven moment moet er ook een beslissing genomen worden. Wordt het niets, dan moet ik iets anders zoeken.

Je kunt altijd nog terug naar Noorwegen, toch?
Ja, dat kan altijd nog, maar ik wil graag zo lang mogelijk in het buitenland blijven. Het is fantastisch om hier te voetballen, maar de bal ligt nu gewoon bij de club. Zij moeten beslissen wat ze met me willen. Zelf denk ik alleen maar aan mijn eigen volgende stap en dat is nu keihard trainen, dan hopelijk ook weer een beetje lopen en dan komt het steeds dichterbij.

Wanneer mag je weer beginnen met looptrainingen?
Ik weet het niet precies, maar over twee maanden ongeveer. Mijn terugkeer komt gewoon iedere dag dichterbij. Weet je, als je zo lang geblesseerd bent, ga je de dingen in een ander perspectief zien. Ik ben als eens eerder lange tijd eruit geweest en toen kwam ik ook weer terug. Ik kom altijd weer terug. Maar ik zie de dingen nu gewoon anders dan toen ik in het veld stond. Ik ben nu meer gefocused op mezelf, op de dingen die ik gewoon elke dag weer zo goed mogelijk wil en moet doen. Dat is het beste voor mijn knie. Ik ben echt alleen maar met mezelf bezig en helemaal niet met het team.

Toen je in 2004 naar sc Heerenveen kwam, had je een droom. Heb je die nog?
Toen ik hier kwam, wilde ik slagen als voetballer. Een basisplaats verdienen bij Heerenveen. Dat was mijn doel. Natuurlijk keek ik ook wel eens verder en wilde ik graag nog hogerop komen. Die droom heb ik nog steeds wel, maar die is nu heel ver weg. Ik sta hier en alles wat ik heb moet ik iedere dag geven in mijn trainingen en niet in iets wat ergens in de toekomst ligt.

Ik blijf me verbazen over hoe positief je bent.
Tsja, wat moet ik anders? Natuurlijk, het is soms heel zwaar en dan denk ik “waarom duurt het allemaal zo lang?”, maar daar schiet ik niks mee op. Ik moet iedere dag honderd procent geven en dan uiteindelijk komt het goed.

Vorig jaar kon je naar Tromsø, hier zat jeniet eens op de bank, waarom ging je niet?
Ach, er was misschien wel belangstelling van hun kant, maar het is voor mij nooit een optie geweest. Ik heb er niet eens serieus over nagedacht. Misschien in augustus even, voor hier de competitie begon, maar dat was gauw over. In augustus zat ik hier nog op de tribune, maar in oktober stond ik al in de basis en daarna speelde ik bijna alles. Dat was echt fantastisch, ik kreeg veel vertrouwen van de trainer, daar was ik erg blij mee.

Nu gaat die trainer weg, is dat voor jou een nadeel?
Ja, want een nieuwe trainer kent mij niet, daar zie ik wel tegenop. Maar ik kan wel gaan denken en denken, het helpt allemaal niks. Als ik fit ben, kunnen ze hier een beslissing gaan nemen. Als Heerenveen met me verder wil, dan zou dat geweldig zijn en anders moet ik op zoek naar een andere club.

Je hebt nog vijf maanden om je nieuwe contract af te dwingen, zo snel kun je nooit fit zijn?
Nee, ik ben dan nog niet volledig fit, maar ik kan wel proberen zo ver mogelijk te komen. Voorlopig bekijk ik het van dag tot dag en van week tot week en dan zien we wel hoe ver we komen. Zolang je alles geeft ga je nooit achteruit!

abelenstra.com
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Henk Herder is altijd lovend over Andre. Een super mentaliteit en een topprof. Zo'n jongen gun je het beste, hoewel ik voor hem vrees, omdat hij natuurlijk al niet een zekerheidje was en nu zijn we dit jaar ook nog eens een stuk sterker geworden op het middenveld.....
Sterkte jongen!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Wel sneu voor Hanssen maar de topsport is hard. Als Heerenveen verder wil moeten we afscheid nemen van Hanssen. Het komt gewoon tekort voor het niveau van Heerenveen.

Ook zonder een blessure ben ik deze mening toegedaan.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hanssen was in de 2de seizoenshelft van vorig jaar erg goed bezig en had gewoon een basis plaats. Vind het vreemd dat mensen dan zeggen dat we afscheid moeten nemen van André omdat hij niet goed genoeg is.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Garcia-Garcia schreef:Hanssen was in de 2de seizoenshelft van vorig jaar erg goed bezig en had gewoon een basis plaats. Vind het vreemd dat mensen dan zeggen dat we afscheid moeten nemen van André omdat hij niet goed genoeg is.
Inderdaad. Mensen willen nog wel eens vergeten dat een Hanssen op de bank net zo belangrijk is als een Bradley in het veld. En voor twee posities op het centrale middenveld kun je nu eenmaal niet vier Bradley's tevreden houden. Tegen Feyenoord speelde Niek Loohuis heel verdienstelijk, toch had ik liever gezien dat Hanssen toen kon speelde. En ik kan me nog een paar inval- en basisplaatsen van Prager herinneren waar Hanssen in goeden doen niet had misstaan.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Vraag is of je niveau Hanssen nog wil voor de toekomst. Vorig jaar heeft hij inderdaad redelijk wat gespeeld, maar mij heeft hij nooit echt weten te overtuigen en dat zeg ik als iemand die veel sympathie voor hem als persoon heeft.... Ik vind Prager en Hanssen qua niveau redelijk vergelijkbaar en daar hoeven we geen 2 van. Grindheim is van een hoger niveau, alsmede Bradley en Roorda, Poulsen en Pranjic. Prager zal hij voorlopig ook niet voorbijstreven, omdat ie een jaar heeft stilgestaan.
Laatst gewijzigd door ALS 26.000 op 23-02-2008 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Monster
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 25-11-2006 11:30

Bericht door Monster »

Vind het ook wat voorbarig om hem af te schrijven. Die jongen heeft eigenlijk maar 1 kans gehad zich over een langere periode te bewijzen en dat was eind vorig jaar, daar deed hij het naar behoren. Veel blessureleed gehad verder maar een gouden instelling. Veel mensen hadden Bradley vorig jaar al afgeschreven, hoop dat het bestuur dat nu niet doet met Andre. Gouden instelling, lekker fanatiek en iemand die het 1-keer-raken goed beheerst, een mooie schakel tussen aanval en verdediging op het middenveld. Ik zou zeggen, 2 jarig contract, met clausule dat contract na jaar ontbonden kan worden mochten de blessures aanhouden en hij niet een bepaald aantal wedstrijden haalt, met de keerzijde dat als hij die wedstrijden wel haalt zijn contract omgezet wordt in een langdurig contract. Denk dat in dit soort constructies de toekomst ligt bij spelers waar twijfels over bestaan.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Tijd voor een topic-kick: weet iemand wat er met onze Noorse vriend gebeuren gaat?
...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij blijft, dat is een ding dat zeker is want zijn contract loopt door tot 2009.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

dat wordt onderschreven door het feit dat hij zijn auto van de club niet heeft ingeleverd. die staat nog thuis en niet in het rijtje bij het stadion.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je hem zag lopen dan kon je heel goed zien dat hij er nog lang niet is.
En in goede vorm is hij m.i. niet goed genoeg.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Een fitte Hanssen is in mijn ogen altijd een betrouwbare kracht op het middenveld. Maakt veel meters, doet geen gekke dingen, weet wat hij wel en niet kan. Maar echt een uitgesproken pluspunt heeft hij niet en mist te veel kansen voor het doel. (Op die ene keer na dan.. :mrgreen: ) Bovendien heb ik niet echt het idee dat hij veel groeipotentie heeft.

Persoonlijk zie ik hem als een ideale back-up. Denk ook dat hij door zijn lange afwezigheid minder moeite zal hebben met een plekje op de bank dan andere spelers.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Hoewel ik het hem van harte gun, ben ik bang dat hij toch te kot komt. Spelers als Grinheim en Roorda zijn toch wel een niveautje beter.
Ladies and gentleman: We've got him!
Plaats reactie