André Hanssen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Toch ruim een maand zwaar gekneusde ribben gehad dankzij deze speler! :mrgreen:
Hoop voor hem dat hij weer ergens lekker kan gaan voetballen.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Dikke blunder in de Feanfan die ik vandaag kreeg:

Dankzij een benauwde 2-1 zege op Levski Sofia met een ultieme goal in de laatste minuut van Hansson, wist Heerenveen te overwinteren in Europees verband. Over zijn toekomst heeft Hansson wel zo zijn voorkeur.

Slordig hoor.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

André Hanssen mag de komende dagen proberen een contract af te dwingen bij het Deense Esbjerg, zo meldt het Deense bold.dk maandag. De Deense club heeft zich een week geleden definitief veilig gespeeld in de SAS Ligaen en is op zoek naar versterkingen voor het komende seizoen.

'Hij is een centrale middenvelder die een groot loopvermogen heeft, hij is een typische box-to-box-player. Het is een speler die ons aanbevolen is en nu hebben we de kans om hem zelf eens aan het werk te zien', aldus de technisch directeur van Esbjerg, Niels Erik Søndergaard. In het verleden kwamen ook ex-Heerenveenspelers Fernando Derveld (2006-2008) en Jakob Poulsen (2001-2005) ook uit voor de Deense club.
bron Feanonline.nl
Ik had verwacht dat hij terug zou gaan naar Noorwegen. Het zij hem gegund dat hij heel blijft en een rol van betekenis speelt bij een leuke club.
El Blanquito
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-01-2009 18:36

Bericht door El Blanquito »

Weet iemand al iets meer over de testperiode van andre??? Hoop dat hij een mooie club vind. Het ga je goed andre.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

El Blanquito schreef:Weet iemand al iets meer over de testperiode van andre?
Op FeanOnline.nl verschijnen regelmatig interesse nieuwsberichten over Hanssen.

Het meest recente bericht:
André Hanssen heeft zich na zijn proefperiode in Esbjerg inmiddels gemeld bij zijn oude club Bodø/Glimt. Deze week zal hij daar meetrainen. Mogelijk wacht volgende week ook nog een stage bij Tromsø IL. De 28-jarige Noor mag na 1 juli transfervrij vertrekken bij Heerenveen en bekijkt rustig de opties waar hij volgend seizoen wil gaan spelen.

Coach Kåre Ingebrigtsen van Bodø/Glimt ziet de komst van Hanssen in ieder geval zitten. ‘Het is duidelijk dat André een speler is die we hier graag zouden willen zien, daar is geen twijfel over. We zullen een gesprek voeren met André en kijken of het mogelijk is om hem een aanbieding te doen. Hij is een hele goede voetballer.’

De financiële positie van de Noorse club is door de recessie niet heel florissant, maar de clubleiding heeft er wel vertrouwen in er met Hanssen uit te komen op dat vlak. Een keuze heeft Hanssen vooralsnog nog niet gemaakt: ‘Een buitenlandse club heeft mij voorkeur, al wil dat niet zeggen dat ik niet terugkeer naar Noorwegen.‘

‘Op dit moment ben ik blij dat ik weer de mogelijkheid heb om te trainen en in vorm te geraken. Ik heb veel blessures gehad dus het is fijn om weer op het veld terug te zijn’, zegt Hanssen. 'Het lichaam voelt goed, ik kan me nu weer volledig inzetten op de trainingen.'
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens Feanonline was hij vrijdag bij de wedstrijd tegen RKC. Nooit vergeet ik zijn 2-1 tegen Levski. Legendarische radio leverde dat op. Gelukkig pas later gehoord want ik zat in het stadion.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

'Dit is het scenario, dit is het scenario.' De legendarische Henk Kok.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Machtig! Dat waren de zeven gouden jaren!
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Hij was afgelopen zaterdag ook in arnhem een wedstrijdje kijken. Kwam hem midden in de nacht tegen in het centrum. Hij had niet verwacht dat iemand hem daar zou herkennen.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Wat een ongelofelijke ontknoping en wat een onwaarschijnlijke ontlading. Wat een emotie. Soms moet je gewoon even terugkijken. Opnieuw kippenvel van deze prachtige herinnering.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jammer dat hij van die zware en vervelende blessures kreeg, ik mocht altijd graag naar hem kijken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij was met een van die proefspelers mee meen ik, als begeleider/manager/zaakwaarnemer dacht ik.
Plaats reactie