Boy Waterman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Volgens het Noorhollands Dagblad (van januari) zou het gaan om 1,5 miljoen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Volgens mij was er in januari nog geen sprake van hetzelfde contract als wat hij vlak voor z'n verhuur aan AZ getekend heeft. Ook het verhaal Waterman zal nog wel even doorgaan. Als hij z'n Heerenveen nivo haalt zie ik wel wat kansjes morgen :lol:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Omrop FRL had het over een transfersom van 8 ton voor Waterman.
Gebruikersavatar
Megafred
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 25-02-2004 22:39

Bericht door Megafred »

En weer een assist op je naam de 3e al dit seizoen.
Megafred suporter van studio sport.


http://www.megafred.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als ze Boy voor 8 ton of het eerder genoemde 1.5 miljoen laten gaan word ik echt pissed, want dan laten ze echt een top keeper gaan en maken we een concurent(??) sterker.
Hopelijk komt Boy volgend seizoen gewoon terug!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Een keeper van een topploeg moet die twee ballen pakken die voor de goal komen.. Dit doet Waterman niet..

Heerenveen krijgt gister anderhalve kans, waaruit we 1x scoren. Daarbij gaat Waterman niet vrijuit.. Deze voorzetten zijn voor een keeper. Springen, knie vooruit en bal klemvast (1,2,3 voor een Keeper)

Oordeel zelf.. ik vind het een goede keeper maar zeker geen topkeeper..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Waterman is nog geen topkeeper inderdaad, maar een keeper hebben die per wedstrijd 2/3x een spits alleen voor de goal zet blijkt af en toe best handig.

VDB vind ik een goede doelman voor Heerenveen, hij zal ook alleen maar meer ervaring krijgen. Ik denk dat Waterman hier niet echt past (karakter). Waterman zou best wel eens een topkeeper kunnen worden, daar kunnen we weinig over zeggen. Hij is alleen niet van plan weer een seizoen te moeten zitten, dat is begrijpelijk.

8 ton lijkt me wel weinig voor een keeper die al op de nominatie staat bij van Basten.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Acht ton is een logisch bedrag. Waterman had twee mogelijkheden: aflopende contract niet verlengen en op de bank blijven zitten óf verhuurd worden en het contract verlengen. Hij heeft gekozen voor optie twee, maar logischerwijs niet voor een enorme transfersom. Gezien z'n vorige contract is acht ton volgens mij prima, ook al heeft hij potentie om nog veel verder te groeien.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Lipton schreef:Als ze Boy voor 8 ton of het eerder genoemde 1.5 miljoen laten gaan word ik echt pissed, want dan laten ze echt een top keeper gaan en maken we een concurent(??) sterker.
Hopelijk komt Boy volgend seizoen gewoon terug!
Als hij voor 8 ton tot 1,5 miljoen weggaat mag je je in je handjes knijpen en stilletjes het Ave Maria zingen. Die jongen kon gratis weg na dit seizoen, als je dan nog iets kan vangen moet je gewoon blij zijn.
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Ik vindt dat ze Boy terug moeten gaan halen en laat Boy en Brian het maar lekker opnieuw uit gaan vechten. Ik vindt dat boy een goede indruk achter laat bij AZ en ze hebben daar toch wel verstand van spelers met talent. Dus terughalen die jongen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

lecram01vak 28 schreef:Ik vindt dat ze Boy terug moeten gaan halen en laat Boy en Brian het maar lekker opnieuw uit gaan vechten. Ik vindt dat boy een goede indruk achter laat bij AZ en ze hebben daar toch wel verstand van spelers met talent. Dus terughalen die jongen
Ja en bij Heerenveen hebben ze geen verstand van talent, daarom speelt Alves ook hier. Waarom moet Brian zich na een uitstekend seizoen opnieuw bewijzen? Volgens mij moet boy gewoon aantonen dat hij beter is. Vooralsnog toont hij dit (vind ik persoonlijk dan) niet aan. Waterman heeft natuurlijk ook het geluk dat er een goede verdediging voor hem staat, de verdediging van Heerenveen is gewoon iets minder. Keepend vind ik VDB nog steeds beter, ondanks het foutje gistermiddag.
Op naar het volgende seizoen....
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Daar heb je ook gelijk aan Garcia Garcia. Hij moet ook gaan bewijzen dat hij beter is dan Brian. Ik ben het er helemaal mee eens dat Brian al 2 seizoenen top keept. Maar ook bij een club als heerenveen heb je 2 goede keepers nodig. En oog voor talent hebben we hier zeker, dat hebben we de laatste jaren wel bewezen gezien het aankoopbeleid. Maar jouw mening is dus verkopen?
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

je moet niet 2 jonge talent volle keepers hebben dat is zonde voor de keeper die niet aan spelen toe komt.
dan kan je er beter 1 verkopen/verhuren.
en dan een wat oudere en een keeper met ervaring kopen en die achter de hand houden.
want als je er 2 jonge talent volle keepers hebt en er 1 niet aan spelen toe komt is dat zonde voor de carrière van die speler.

dus idd verkopen of verhuren.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Allemaal leuk en aardig dat je om de carrière van een keeper denkt, maar ik heb het liefst het sterkste team in het veld en idem dito op de bank.
Dat iemand dat niet leuk vind, so what.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wij hoeven toch niet aan de carriere van een keeper te denken? Als sc Heerenveen hem kan behouden, moeten ze dat gewoon doen.
Het gaat erom dat je 2 goede keepers hebt en hoe jong of oud ze zijn dat boeit niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Inderdaad dat bedoelde ik dus met dat ze Waterman moeten terughalen, omdat je een selectie moet hebben die op elke positie meerdere goede keuzes zal hebben. Kijk alleen maar naar de selectie van een club als AZ. Hebben alleen problemen gehad met de Keepers. Maar ze hebben een bank daar zeg je u tegen. En ik vindt dat een club als Heerenveen met zijn achterban daar ook naar moet streven....
Gebruikersavatar
Caniggia
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 01-05-2005 17:48
Locatie: ZEVENHUIZEN
Contacteer:

Bericht door Caniggia »

lecram01vak 28 schreef:Daar heb je ook gelijk aan Garcia Garcia. Hij moet ook gaan bewijzen dat hij beter is dan Brian. Ik ben het er helemaal mee eens dat Brian al 2 seizoenen top keept. Maar ook bij een club als heerenveen heb je 2 goede keepers nodig. En oog voor talent hebben we hier zeker, dat hebben we de laatste jaren wel bewezen gezien het aankoopbeleid. Maar jouw mening is dus verkopen?
Nee dat is Waterman zijn eigen mening die wil niet meer bij Heerenveen op de bank zitten
daarom werd hij in de winterstop verhuurd.
Om hem toch te laten spelen dus zal hij volgend seizoen zeker niet op de bank plaats willen nemen en daarom moet hij dus weg.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Waterman blijft liefst bij AZ
Boy Waterman weet voorlopig nog niet welk doel hij volgend seizoen zal verdedigen. De opgebloeide sluitpost is eigendom van sc Heerenveen, maar blinkt uit op huurbasis bij AZ.

"Ik wil bij AZ blijven", stelt Waterman in Voetbal International. In Friesland weigeren ze de in het verleden zo geplaagde doelman zonder slag of stoot naar Alkmaar te laten gaan. Ook sc Heerenveen ziet toekomst in Waterman, die door blessures de concurrentiestrijd verloor van Brian Vandenbussche.

Mocht AZ Waterman toch willen inlijven, dan dient het in ieder geval de knip te trekken. De Lelystedeling heeft een vastgelegde transfersom in zijn contract staan, waarvoor geïnteresseerde clubs hem kunnen overnemen.
Groot gelijk natuurlijk, bij az een basisplaats en ook nog strijden om het kampioenschap.
Mocht AZ echt kampioen worden dan zal Waterman niet te houden zijn. Laat dan Ome Dirk de beurs maar opentrekken en probeer er nog maar wat centen uit te trekken.

Geef mij Brian maar, hij doet het goed dit jaar en hij is een stuk minder blesuregevoelig dan Waterman.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

feanfans schreef:Geef mij Brian maar, hij doet het goed dit jaar en hij is een stuk minder blesuregevoelig dan Waterman.
je kunt niet stellen dat Waterman blessuregevoelig is want hij heeft het zelfde doorgemaakt als van Nistelrooy: ook twee keer de kruisbanden gescheurd

van Nistelrooy heeft daarna niet weer blessures in die mate gehad
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Voor mijn gevoel past hij ook veel beter bij AZ. Hij heeft niks met Heerenveen en Heerenveen niks met hem. Niet dat dat alleen maatgevend is maar als je moet keizen uit twee die even goed izjn kan het meespelen. Vdb is een ambassadeur voor Heerenveen, een voorbeeld en boegbeeld richting supporters. (Jááá, opa Werner!)
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Ik denk dat hij bij Az volgend seizoen ook op de bank komt, ze zoeken daar ook nog steeds een keeper en dat gaat niet om de minste namen. Laat hem maar lekker gaan, zoals hierboven al gezegd heeft hij weinig affectie met Heerenveen en ik zal hem dan ook niet missen. Veel zullen we niet voor hem krijgen omdat zijn transfersom gelimiteerd is. VdB nr 1!!!
Eala Frisia!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Doelman Boy Waterman naar AZ
29 april 2007
Heerenveen en AZ hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Boy Waterman van SC Heerenveen naar Alkmaar. De 23-jarige doelman tekent bij de ploeg van trainer Louis van Gaal een contract voor vier seizoenen. (later meer)

Sc-heerenveen.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heel erg jammer, zeker een groot keepers talent, zonde dat heerenveen hem zo laat gaan..
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Volgend seizoen was 'ie hier zeer waarschijnlijk bankzitter geweest. Als we er dan een aardig prijsje (miljoentje of 2) voor hebben kunnen vangen hoor je mij niet klagen.

Ik heb Van Gaal meerdere malen horen roepen dat 'ie een topkeeper wil. Waarschijnlijk komt AZ met een tweede Gomes en zit Waterman ook daar op de bank. Bovendien heeft Waterman de afgelopen maanden bij AZ niet een geweldige indruk op mij gemaakt dat. Niet slecht, maar ook zeker niet beter dan Brian.
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Hij leidde het kampioensfeest van PSV in, met het behalen van de rode kaart. Hopelijk vangt Heerenveen nog een beetje geld voor hem.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Zouden ze hem nog wel willen hebben in Alkmaar, aangezien hij toch ook wel een beetje verantwoordelijk is voor het missen van het kampioenschap!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Op de officiële site staat dat Boy ons gaat verlaten:

Heerenveen en AZ hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Boy Waterman van SC Heerenveen naar Alkmaar. De 23-jarige doelman tekent bij de ploeg van trainer Louis van Gaal een contract voor vier seizoenen.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Mooi hebben we het keeper dilema ook niet meer voor het aankomend seizoen wie nu eerste keeper moet zijn :D ..
Alle ballen op Henkie!
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Ik ben nu wel heel erg benieuwd voor hoeveel hij naar de kaasstad is verkast...
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

De keeper van Oranje van de toekomst kwijtgeraakt, lekker is dat.....
Plaats reactie