Boy Waterman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Boy Waterman

Bericht door Jeroen »

Zonet ff de Suriprofs gezien, waar Boy in de basis stond, en kapt me daar toch even twee spelers van Den Bosch briljant uit in de 16! :D Wat een techniek, kunnen we nog veel plezier aan beleven denk ik!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Shit! Gemist.

Ik zag die rotkop van een Hans Kraay met weer een typisch ik-trap-een-open-deur-in interview en ben gaan zappen. En niet meer teruggekomen.... Die Kraay kost SBS kijkers.
Wéér uit!!!!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Ja.. schitterende actie.... hij zette ze compleet voor lul!
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Ik dacht dat Gino Coutinho in de tweede helft keepte. (zeker weet ik het niet)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Cool ik heb het ook gemist!
Damn van die gast kunnen we idd nog heeeeel veeel lol beleven!!
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Helaas het was een mooie actie alleen niet van onze boy die was op dat moment nl al; gewisseld.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik zag die Kraay Bogarde interviewen. Die Bogarde heeft ook een IQ van nul. Wat een onnozel figuur zeg. Of het was een boycot tegen de domme vragen van Kraay, dan was het weer cool.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

bigbear schreef:Ik dacht dat Gino Coutinho in de tweede helft keepte. (zeker weet ik het niet)
Arghh wat dom! Wat lijken die gasten op elkaar zeg. Ik dacht dat die Coutinho wat kleiner was, maar dat is ook zo'n slungel met een wat relaxte houding in de goal. :D
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Halen die hap!
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Ja sekers, 1 geslaagde actie is genoeg om iemand een contract aan te bieden!
Helemaal mee eens :roll:
Petter Hansson, rots in de branding.
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Woow Waterman kapt, hulde. :roll:
wie dit leest, is niet blind
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

topickick
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Even verder gaand over het andere topic,
Ik denk dat Waterman een geweldige keeper is, na wat ik de afgelopen 2 seizoenen bij de beloften heb gezien. De voorbereiding tegen Brussel was idd niet geweldig(Dunfermline heb ik niet gezien), maar met deze keeper heeft Heerenveen zeker een goeie.
Goede uittrap, goed bij voorzetten van de zijkant en doeltrappen en goede coaching. En heel belangrijk, er staat echt iemand, iemand met uitstraling. Het komt helemaal goed!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

[quote="remko"]Goede uittrap[quote]
Wat ik bij de beloften heb gezien is dat hij zo'n goede uittrap heeft dat 2 van de 5 meteen bij de keeper van de tegenpartij komen. Weet hij zijn kracht iets beter te beheersen nu?

Ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen, ik heb er wel vertrouwen in. Hij straalt rust uit en is op een bepaalde manier wel indrukwekkend, zoals een keeper hoort te zijn.
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Is er al iets bekend over de blessure(s) van Waterman?
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ga ik Gert Jan meteen even vragen tijdens de chatsessie die straks begint om vijf uur. ;)
Wéér uit!!!!
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Dan lees ik 't vanavond hier wel :)
joeri_arndt
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 14-06-2004 13:44

Bericht door joeri_arndt »

Ik ben bang dat hij er de komende wedstrijd niet bij is... :roll:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kunnen we mooi onze belg testen :D
Het zal wel mee vallen, maar in het 2e had waterman wel vaken van die "blessures" ....
Maar dit keer leek het erger..
Hij heeft een week om te herstellen dat lijke me genoeg.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Beetle, heb je het nog kunnen vragen en zo ja, wat was het antwoord?
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Schouder viel mee, knie is nog een vraagteken en het is niet duidelijk of hij zaterdag weer kan spelen...
Light house
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 04-08-2004 23:45

Bericht door Light house »

Gelukkig hebben we een reserve keeper! Misschien ook wel goed om eens als publiek deze twee keepers te kunnen vergelijken. Waterman vond ik er nog niet echt "staan" de eerste wedstrijden, terwijl ik hem in de wedstrijd tegen Ajax vorig seizoen een hele persoonlijkheid vond.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Staat vandaag in de Voetbal International;

Doelman Boy waterman van Heerenveen revalideert deze week van de blesusures die hij zaterdag tegen de Graafschap aan schouder en knie opliep.Hij hoopt zondag tegen NAC Breda weer inzetbaar te zijn, zodat het meespelen i de UEFA cup tegen MPT niet in gevaar komt.


Nu heb ik altijd de twijfels bij stukjes die er in de VI staan, meestal klopt er niets van de verhalen zoals; aanvangsa tijden/datums, history's van spelers enz.

Dus zoals er nu weer staat geschreven "de wedstrijd tegen NAC op Zondag" ik d8 dat dit toch echt op zaterdag was!
Wij zijn Heerenveen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen aangezien deze wedstrijd eerst voor zondag op het rooster stond
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

camataru schreef:Dus zoals er nu weer staat geschreven "de wedstrijd tegen NAC op Zondag" ik d8 dat dit toch echt op zaterdag was!
goh als je eens op de hoogte was had je kunnen zien/horen dat de wedstrijd een dag eerder is omdat heerenveen eufa moet spelen :roll:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Carwood Lipton schreef: goh als je eens op de hoogte was had je kunnen zien/horen dat de wedstrijd een dag eerder is omdat heerenveen eufa moet spelen :roll:
Als jij eens even de hele reactie van Camataru leest dan zie je dat hij heel goed op de hoogte is... :blbl:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jongens, op basis van een paar knappe wedstrijden (vooral tegen nac en ado) vind ik eigenlijk wel dat Brian mag blijven staan..
Hij heeft een goeie reflex en heeft weinig ballen echt laten gaan, tegen psv was hij eigenlijk bij alle kansen kansloos..
Misschien is het meevoetballen van Boy wel wat beter maar tot nu toe geeft brian mij een veel betere indruk..
Wat vinden jullie tot nu toe van Brian en wat verwachten jullie nog van hem?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Carwood Lipton schreef:Jongens, op basis van een paar knappe wedstrijden (vooral tegen nac en ado) vind ik eigenlijk wel dat Brian mag blijven staan..
Hij heeft een goeie reflex en heeft weinig ballen echt laten gaan, tegen psv was hij eigenlijk bij alle kansen kansloos..
Misschien is het meevoetballen van Boy wel wat beter maar tot nu toe geeft brian mij een veel betere indruk..
Wat vinden jullie tot nu toe van Brian en wat verwachten jullie nog van hem?
Voor de verandering ben ik het eens met bovenstaande eens...
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Vrieskist schreef:

Ik niet ! Wel ben ik met je eens dat Brian zich goed geprofileerd heeft in zijn invalbeurten. Echter hij is aangetrokken als tweede keeper. Boy Waterman is door Verbeek aan het begin van het seizoen als eerste keeper gekozen. Het wisselen van een keeper is in mijn ogen toch wezelijk anders dan het wisselen van een veldspeler. Zie je in het laatste geval het nog wel eens gebeuren om een speler scherp te krijgen, bij een keeper is dat veelal niet het geval. Wanneer een keeper gewisseld wordt dan is dat vaak een definitieve keuze.
Het zou een idiote keuze zijn om Waterman nu als 2e keeper te gaan gebruiken. Hij heeft slechts een paar wedstrijden gekeept in een elftal dat echt nog een eenheid moet worden. Dus brand hem daar niet op af.
Mocht voor de winterstop toch een groot kwaliteitsverschil duidelijk worden dan kan in januari misschien een beslissing genomen worden. Maar in mijn ogen niet eerder.

Wat zo'n jonge keeper vooral nodig heeft is vertrouwen. Vertrouwen van de technische staf en van de supporters. Dus geen fluitconcerten als het een keer misgaat en geen spreekkoren met de roep om de 2e keeper.
Daar maak je zo'n keeper kapot mee. Waterman heeft bewezen in het verleden een goed keeper te zijn. Geef hem de kans om zich te bewijzen ook in het eerste van SCH.

ReSpeCt (ook voor de wijze waarop Brian Vandenbussche is ingevallen )
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik sluit me volledig aan bij de wijze woorden van Haemstede!
Plaats reactie