Mika Väyrynen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
J Stam
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 05-02-2004 12:23
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door J Stam »

Klopt Joepjunior, ik ben het met je eens dat Vayrynen niet zo essentieel is voor het team als sommige anderen wel denken. Knopper moet meer centraal spelen, maar dan heeft hij wel degelijk toegevoegde waarde. Zoals hij zich kan positioneren voor rebounds, en schieten uit de tweede lijn... fantastisch toch!! Als tie niet teveel kost, kunnen we hem best houden.
Bier op z'n Grolsch...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

foppe57 schreef:Klopt Joepjunior, ik ben het met je eens dat Vayrynen niet zo essentieel is voor het team als sommige anderen wel denken. Knopper moet meer centraal spelen, maar dan heeft hij wel degelijk toegevoegde waarde. Zoals hij zich kan positioneren voor rebounds, en schieten uit de tweede lijn... fantastisch toch!! Als tie niet teveel kost, kunnen we hem best houden.
Mee eens, vleugel speler is het niet. En in het midden speelt hij wel goed, hij staat achter sibon qua doelpunten dus scoren kan hij wel.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

tsja, als je alleen naar de goals kijkt......
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Vanochtend kregen we een mail met de volgende inhoud:
Dit meldt het AD vandaag:

"Mika Vayrynen heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Inter Milaan, zo meldt de Finse krant Ilta Sanomat. De 22-jarige middenvelder is al enkele keren bekeken door een afvaardiging van de Italiaanse club. Vayrynen wil per se zijn loopbaan in Italie vervolgen. Hij is volgens Ilta Sanomat inmiddels al druk bezig de Italiaanse taal onder de knie te krijgen. Het contract van Vayrynen met SC Heerenveen loopt nog door tot medio 2006."
Aangezien ik vandaag een beetje op mijn hoede ben :twisted: zet ik het nog even niet op de site. Al kan ik het me goed voorstellen, Inter wilde Mika in 2001 al kopen. Iemand anders iets dergelijks gehoord of gelezen?
Chilly
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 02-12-2002 21:24
Locatie: Sneek

Bericht door Chilly »

Het enige wat ik kan zeggen is dat het iderdaad in het AD heeft gestaan.

P.s. Hoe zit het met de financiën van Inter? :lol:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ruilen met vd Meyde! die wil toch terug naar nederland :D
Net fan dat benaude!
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

casparD schreef:- Feyenoord draait het hele jaar al niet, en ik moet nog maar zien wat dat volgend jaar word, een heleboel nieuwe aankopen die ook allemaal ingespeeld moeten worden.
Daarom dat die ook 2e gaan eindigen natuurlijk.
wie dit leest, is niet blind
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Voetbal Insite:

Inter
AC Milan
Juventus

De Nederlandse clubs kunnen het dus sowieso vergeten.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

dit werd idd door Johan Derksen gemeld, maar was dat niet diezelfde Johan Derksen die vorige week zei dat er veel Nederlandse belangstelling was voor Frank de Boer, die er dus zelf niets vanaf wist.

Overigens werd erbij gezegt dat er 7 miljoen gevraagd werd...
Ladies and gentleman: We've got him!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Alsof Frank de Boer toe gaat geven welke clubs hem willen hebben... :? Bovendien gaf hij eerder in het programma al aan dat alleen Ajax een kans maakt. Dat was toen er gesproken werd over een overgang van Ronald naar Feyenoord (yeah right, na alles wat er gebrut is in het verleden daar in De Kuip...).

Maar da's allemaal niet interessant. Dus...

Mika vertrekt vrees ik wel naar Italië om daar op de bank terecht te komen en weg te kwijnen om vervolgens bij een of andere B-club verder te modderen. Hij heeft absoluut potentie, maar laten we wel wezen dat hij zelfs bij Heerenveen nog lang niet constant genoeg is. Ik snap de droom van die jongen, maar wat voor ervaring heeft hij nou? Anderhalf seizoen eredivisie met een ronde UEFA Cup voetbal tegen een stelletje Roemeense semi-profs, plus dan nog wat A-interlands met Finland, ook al geen hoogvlieger die zelden (nooit?) een mondiale eindronde haalt...

Maar als SC Heerenveen €7 miljoen of meer voor hem kan vangen, dan zullen Riemer en co. dat logischerwijs niet laten lopen lijkt mij. Hoe graag ik Mika ook nog hier zie spelen.
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Mika is een jongen die weet wat ie wil. Hij heeft bewust voor sc Heerenveen gekozen terwijl er toen al interesse van italiaanse clubs was. Ik verwacht niet dat Mika tussentijds gaat bijtekenen en daarom kun je hem nu beter verkopen. Mika geeft aan zelf de stap wel te willen maken en sc Heerenveen ontvangt zo een aardig bedragje. Het is het lot van de clubs in Nederland, ook voor Ajax, PSV en Feyenoord, dat de betere spelers naar het buitenland gaan. Heerenveen kan het geld investeren in spelers zodat uiteindelijk stapsgewijs de kwaliteit van het elftal op een nog hoger plan komt. Als het stadion straks helemaal klaar is en we jaarlijks europees spelen kunnen we spelers als Mika overhalen om toch nog 1 of 2 jaar langer te blijven waarna ze alsnog voor veel geld naar het buitenland gaan.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

casparD schreef:dit werd idd door Johan Derksen gemeld, maar was dat niet diezelfde Johan Derksen die vorige week zei dat er veel Nederlandse belangstelling was voor Frank de Boer, die er dus zelf niets vanaf wist.

Overigens werd erbij gezegt dat er 7 miljoen gevraagd werd...
Dat werd er niet bijgezegt, er werd gezegt "bla bla bla voor iemand die 7 miljoen WAARD is....."
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Cross79 schreef: Dat werd er niet bijgezegt, er werd gezegt "bla bla bla voor iemand die 7 miljoen WAARD is....."
Hij zei dat riemer zo'n 7 miljoen vroeg voor mika.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Cross79 schreef: Dat werd er niet bijgezegt, er werd gezegt "bla bla bla voor iemand die 7 miljoen WAARD is....."
hij zei het wel degelijk. Riemer zou er 7 miljoen voor vragen, en dat zou hij er ook wel voor krijgen. aldus Johan.
Ladies and gentleman: We've got him!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

RTL tekst.

Vooralsnog hoor ik alleen Derksen blaten. En iedereen praat iedereen na...
Laatst gewijzigd door Beetle op 06-04-2004 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk dat hij binnenkort wel weg zal gaan...
7 miljoen is een zeer leuk bedrag mischien nog een beetje om hoog afdwingen:D
Met dat geld kunnen we leuke zaken doen en zetten we ons duidelijk op de kaart dat heerenveen ook super toppers kan afleveren :D
ik doe een gok dat het volgende maand bekend word dat hij vertrekt...
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Verstandig zou lijkt mij zijn voor alle partijen om te verkopen en dan voor iets minder dan de genoemde bedragen en hem dan nog een jaar in Heerenveen te laten spelen.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sikke schreef:nog een jaar in Heerenveen te laten spelen.
Je doelt dus op de situatie van Robben van Groningen naar PSV
Dat lijkt mij ook het beste omdat hij dan weet waar hij aan toe is en dan komt hij niet onder verassingen te staan
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Ik kan het wel eens zijn met Sikke zijn voorstel, ik denk dat het voor alle partijen beter is, ik denk niet dat Mika is uitgeleerd in Nederland, en als hij direct verkast naar één van die 3 Italiaans toppers ben ik inderdaad bang dat de mening van nielsh de waarheid word, op dit moment komt ie nog te kort voor de Europese top.
Net fan dat benaude!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Maar als hij nog wat te kort komt dan moet hij dus meer leren enz..
Voor mika's ontwikkeling zou het het beste dan zijn om naar een betere club te geen bijv van heerenveen naar psv..
ik zeg maar wat.. zodat hij meer tussen de betere spelers zit van wie hij meer kan leren en meer concurentie is..
Ook leuk is.. om hem te verkopen voor aardig wat poen en hem voor een half jaar met een optie voor nog een half jaar te huuren...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Gokje ;) Vayrynen opvolger van van Bommel, die vertrekt naar schalke 04.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Cross79 schreef:Gokje ;) Vayrynen opvolger van van Bommel, die vertrekt naar schalke 04.
Psv haalt takak ook terug ;)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

En Arvid Smit van Groningen. Als ze zo doorgaan met het yerugaheln van spelrs, dan worden wij volgend jaar nog kampioen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

roelof de vries schreef:En Arvid Smit van Groningen. Als ze zo doorgaan met het yerugaheln van spelrs, dan worden wij volgend jaar nog kampioen.
Zou wel een stunt zijn :P Verbeek in z'n eerste jaar zomaar kampioen :D
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

roelof de vries schreef:Als ze zo doorgaan met het yerugaheln van spelrs...
Met wat?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

abelenstra.com schreef:Mika Väyrynen gaat er voorlopig vanuit dat hij ook volgend seizoen onder contract staat bij SC Heerenveen. Eerder deze week werd de naam van de Finse middenvelder in verband gebracht met clubs als AC Milan, Inter Milan en Juventus. De speler zelf heeft daar nog niets van gemerkt. ,,Belangstelling van Juventus, AC Milan, Inter Milaan? Allemaal geruchten. Mijn zaakwaarnemer heeft nog niets concreets binnen, geen aanbieding, geen uitnodiging voor een gesprek, niks'', zegt Väyrynen woensdag in de Leeuwarder Courant. Het huidige contract van de middenvelder loopt af in 2006. De Fin ligt overigens momenteel met griep in bed en moet minstens twee dagen rust houden. Hij gaat er zelf vanuit dat hij op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Utrecht, aanstaande zaterdag.
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Geweldig!!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

:o Väyrynen weet niets van interesse Italiaanse topclubs
:o
[07/04/2004] Mika Väyrynen gaat er voorlopig vanuit dat hij ook volgend seizoen onder contract staat bij SC Heerenveen. Eerder deze week werd de naam van de Finse middenvelder in verband gebracht met clubs als AC Milan, Inter Milan en Juventus. Al eerder werd bekend dat Feyenoord en PSV de speler volgen. De Finse middenvelder heeft daar volgens eigen zeggen zelf nog niets van gemerkt.

,,Belangstelling van Juventus, AC Milan, Inter Milaan? Allemaal geruchten. Mijn zaakwaarnemer heeft nog niets concreets binnen, geen aanbieding, geen uitnodiging voor een gesprek, niks'', zegt Väyrynen woensdag in de Leeuwarder Courant.

Het huidige contract van de middenvelder loopt af in 2006. De Fin ligt overigens momenteel met griep in bed en moet minstens twee dagen rust houden. De speler gaat er zelf vanuit dat hij op tijd fit is voor de wedstrijd van Heerenveen tegen FC Utrecht, aanstaande zaterdag. (http://www.abelenstra.com)

[/img]http://www.voetbalplus.nl/i-news/upload/Vayrynen.gif
Wij zijn Heerenveen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hmmmm, van mij mag ie weg. Van die zak geld kunnen we het team alleen maar sterker maken en volgend jaar nog hoger einidigen! Straks moet je Mika voor niks laten gaan.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Hmmmm, van mij mag ie weg. Van die zak geld kunnen we het team alleen maar sterker maken en volgend jaar nog hoger einidigen! Straks moet je Mika voor niks laten gaan.
Hij heeft nog een contract tot 2006 hoor!!Na dit jaar zullen we hem niet lang meer houden denk ik en als hij zich zal bewijzen dan zal zn transferprijs ook wel hoog zijn en als ie nu vertrekt en we zouden een nieuwe speler halen moet die weer wennen en dus zullen we vrees ik alleen maar lager eindigen dus ik denk/hoop dat Mika een jaartje blijft en dan voor een zak geld kunnen verkopen :|
Plaats reactie