Yuri Rose

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Rose naar Heerenveen?

Bericht door Mister Grie »

Las zonnet op sbs txt dat Rose in belangstelling staat van Heerenveen. Heerenveen is niet de enige die belangstelling heeft in de 24e jarige aanvallende middenvelder van Heracles. Rose heeft inmiddels al een gesprek gehad met Twente, maar ook NAC Breda zou belangstelling hebben.
Is het wel een versterking voor Heerenveen?

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ik denk niet dat het een versterking is omdat we al genoeg aanvallende middenvelders hebben. Meer behoefte hebben we buitenspelers, mensen die hun man voorbij komen.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Voor een middenvelder scoort hij wel verdomd vaak.
Ik hoorde trouwens ook zaterdag bij SBS dat v/d Laak weer (of nog steeds) in de belangstelling staat van Heerenveen.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Tsja, wie niet, zo langzamerhand? Ze zullen wel denken... Als we elke dag wat anders roepen, hebben we het vanzelf een keertje goed. En zo is het ook, natuurlijk.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heerenveen trekt al een tijdje aan van der Laak, maar hij wil het seizoen afmaken bij FCDB voor hij met andere ploegen om de tafel gaat.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Heracles? Misschien kan Verbeek hem dan meenemen ofzo :)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Het verlanglijstje wordt zo nogal groot heHeracles: Rose

Volendam: Tuyp en Luirink

FCDB: van der Laak

Heracles: Rose

Fortuna: van Barneveld

wie weet er meer?

wel allemaal Nederlanders, is het blik Scandinaviers op???????
Lang leve het censuur
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Niet alleen maar Nederlanders, ook nog allemaal eerste divisie voetballers. :urgs:
Waarom niet eens een gevestigde naam.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

FC Twente in gesprek met Yuri Rose

[10/12/2003] Volgens voetbalweekblad Voetbal International heeft FC Twente aan Heracles gemeld in gesprek te zijn met club- en Gouden Gids divisie topscorer Yuri Rose. Rose kan aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken bij de Almeloërs door een aflopend contract. FC Twente loert al langer naar spelers uit de Gouden Gids Divisie. Eerder werd men al gelinkt aan Wellenberg (Go Ahead Eagles)

De voormalig speler van Ajax (jeugd) en Volendam heeft zich in de afgelopen seizoenen ontwikkeld tot een voortreffelijke nummer "10", waarbij dit seizoen naast zijn goede spel zijn grote trefzekerheid opzien baart. (http://www.fctwente.net/)

@Cross: Heeft Heerenveen interesse in die 2 spelers van Volendam? Waar heb je die informatie vandaan?
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

altijd maar weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Koop eens een gevestigde speler die op revanche uit is.

De kans is groot dat eerste divisie spelers het net niet redden.


We weten allemaal hoe het met Santi Kolk is afgelopen.
Tink om de beam!!!!!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ja, dat weten we. En we weten ook hoe het met Ruud van Nistelrooij is afgelopen.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Of Lurling....
Of Radomski....
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Geen gevestigde namen? Ik noem Gerald Sibon, John de Jong en Richard Knopper. De laatste twee dan wel op huurbasis, maar het kopen van dergelijke spelers is gewoon niet haalbaar.

En de kans dat GGdivisie-spelers het niet redden is aanwezig, maar er zijn net zo goed voorbeelden van spelers die het wel redden. Het gaat m.i. te ver om te stellen dat de meeste talenten uit de GG het toch net niet zullen redden.

(Wel: Van Nistelrooy, Lurling, Radomski
Niet: Kolk, Kokmeijer).
G.S.V.V. The Knickerbockers
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Vergeet Nurmela niet (van Emmen). En wie waren Tomasson en Tobiasen helemaal toen ze naar Heerenveen kwamen. En Allbäck en Edman? Alleen maar mislukte buitenlandse avonturen achter de rug.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

We hebben lang genoeg op resultaten gewacht. Door ervaren spelers zullen die resultaten sneller komen, maar het is ook zo dat er wel eerste divisie spelers doorgebroken zijn.

Persoonlijk heb ik meer behoefte aan goed resultaat dan weer een klotejaar te beleven doordat jonge spelers zich moeten aanpassen.

Verder is er best een goede jeugd binnen Heerenveen.
Tink om de beam!!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ja, en die ervaren spelers die direct van meerwaarde voor Heerenveen zijn kosten ook niks..................

Maar goed, dat jij de club niet leidt, want dan was Heerenveen waarschijnlijk al lang failliet.

Er is geen geld bij Heerenveen, dat moet toch wel duidelijk zijn inmiddels.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Gewoon halen die eerste divisie spelers! Als één op twee het red dan doe je het toch goed...??? haal er maar een stuk of drie vier. Die zijn met elkaar ongeveer even duur dan een speler met een zogenaamde 'gevestigde naam'

Lijkt mij alleen maar goed om wat nederlanders uit de GGdivisie naar SCH te halen! Als er nou één of twee toppers uit voort komen dan is het de inverstering toch makkelijk waard?
Net fan dat benaude!
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Precies, en om nou te zeggen dat Kokmeijer en Kolk zichzelf bewezen hadden in de goudengids voordat ze bij Heerenveen kwamen...Rose is daarintegen topscorer en Yildirim die wekelijks de beste is bij Go Ahead...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arjanz schreef: @Cross: Heeft Heerenveen interesse in die 2 spelers van Volendam? Waar heb je die informatie vandaan?
Stond laatst al een x in de VI en ik heb het van een Bron binnen de club.
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Het is natuurlijk helemaal niet raar, dat Heerenveen lonkt naar dergelijke spelers. Spelers die al wat bewezen hebben in de Eerste divisie zijn meer wel dan niet geslaagd bij Heerenveen. De namen hebben we nu wel gehoord.

Rose, Van der Laak, Van Barneveld. Klinkt allemaal goed, maar heeft één van jullie dergelijke spelers al eens zien voetballen? Ik heb Van der Laak in actie gezien tegen Cambuur en daar deed ie het verdomd goed. Verder kan ik er niet over oordelen, dus moet er niet geklaagd worden als dergelijke spelers gehaald worden.

O ja, let op! De Lange gaat het ook helemaal maken bij scH!!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

We hebben Yildirim ook al! zo'n 10 gemaakt!
Denneboom komt misschien na het seizoen terug!
Hakkanson zal meer gaan spelen, na het vertrek misschien van knopper!
Selakovic komt telkens wat in vorm op de rechterkant!
We hebben Samaras en Sibon!

Ik snap dus niet waarom ze zoveel belangstelling hebben voor aanvallende spelers!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Omdat Selakovic na één goede wedstrijd nog steeds blijkt een speler te zijn die te kort komt. Bij Correia, Denneboom, Hakansson en Samaras is het nog steeds afwachten. Die presteren dit seizoen nog niet en wie zegt dat ze dat volgend jaar wel doen. Er moet wel een buffer zijn.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Het is een goed plan om de selectie wat te versterken,
herrinneren jullie Utrecht-uit nog van dit seizoen?
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Gisteravond een ouwehoerstukje van Kraaij bij Rose in de auto. Volgens Kraaij (en hij heeft bronnen) speelt Rose in de zomer voor Heerenveen. Rose kon alleen maar een beetje schijnheilig lachen..
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

sc Heerenveen contracteert Yuri Rose voor drie jaar
sc Heerenveen heeft Yuri Rose, de huidge topscorer van de Gouden Gids Divisie, voor drie jaar vastgelegd. De 24-jarige aanvallende middenvelder scoorde dit seizoen al vijftien keer voor zijn huidige club Heracles Almelo. Onder voorbehoud van medische goedkeuring maakt Yuri Rose op 1 juli dus samen met zijn trainer Gertjan Verbeek de overstap van Almelo naar Heerenveen. Yuri speelde eerder voor FC Volendam.
Bron: SC Heerenveen

Dus niet naar FC Twente. Zal GJ wel een behoorlijk vinger in de pap hebben gehad.

Het huurcontract met Knopper zal dus wel niet verlengd worden, aangezien het hier om een speler gaat die op zijn plek speelt.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

lijkt mij een erg goede aankoop!

Had die Hans Kraay jr een paar weken terug toch wel gelijk!

En inderdaad, Knopper zal wel een gesloten boek zijn. Jammer ik had me iets meer van zijn verblijf hier voor gesteld.
Net fan dat benaude!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ja ok, daar zit wat in, maar zie jij Rose volgend seizoen direct al een basisplaats hebben? Beetje overschat denk ik aangezien hij pas een half seizoen goed presteerd, bij een eerste divisie club notabene. Het lijkt mij dat Hestad de belangrijkste gegadigde is op die positie en dat Rose dan als back-up fungeert. Voor een speler als Hakansson lijkt dan helaas geen plaats meer.

Overigens ben ik blij dat Verbeek zowel Rose als SC Heerenveen heeft kunnen overhalen om voor Heerenveen te kiezen/Rose te kopen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Robert H. schreef:Ja ok, daar zit wat in, maar zie jij Rose volgend seizoen direct al een basisplaats hebben? Beetje overschat denk ik aangezien hij pas een half seizoen goed presteerd, bij een eerste divisie club notabene. Het lijkt mij dat Hestad de belangrijkste gegadigde is op die positie en dat Rose dan als back-up fungeert. Voor een speler als Hakansson lijkt dan helaas geen plaats meer.

Overigens ben ik blij dat Verbeek zowel Rose als SC Heerenveen heeft kunnen overhalen om voor Heerenveen te kiezen/Rose te kopen.
Hakansson is iemand die op knoppers plek speelt (achter de spitsen), Hestadt is meer iemand in het middenveld.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Yuri Rose kiest voor SC Heerenveen

[09/01/2004] SC Heerenveen heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de topscorer van de Gouden Gids Divisie, Yuri Rose. De aanvallende middenvelder van Heracles Almelo was komende zomer transfervrij vanwege een aflopend contract en had de aandacht getrokken van diverse Eredivisie clubs waaronder FC Twente. Uiteindelijk lijkt echter zijn huidige trainer en toekomstig trainer van Heerenveen, Gert-Jan Verbeek de doorslag te hebben gegeven.

De 24 jarige Rose scoorde dit seizoen al vijftien maal en zal een driejarig contract tekenen bij de Friezen. Enkel een medische test kan de transfer nog laten mislukken. Rose speelde eerder voor Volendam.

voetbalplus.nl
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Arjanz schreef:Yuri Rose kiest voor SC Heerenveen

[09/01/2004] SC Heerenveen heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de topscorer van de Gouden Gids Divisie, Yuri Rose. De aanvallende middenvelder van Heracles Almelo was komende zomer transfervrij vanwege een aflopend contract en had de aandacht getrokken van diverse Eredivisie clubs waaronder FC Twente. Uiteindelijk lijkt echter zijn huidige trainer en toekomstig trainer van Heerenveen, Gert-Jan Verbeek de doorslag te hebben gegeven.

De 24 jarige Rose scoorde dit seizoen al vijftien maal en zal een driejarig contract tekenen bij de Friezen. Enkel een medische test kan de transfer nog laten mislukken. Rose speelde eerder voor Volendam.

voetbalplus.nl
scoorde 15 maal .. hmmz hebben we volgend jaar misschien een goeie scorende spits erbij?
Plaats reactie