Yuri Rose

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

The Ghost
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 02-12-2002 17:34
Locatie: Tzummarum

Bericht door The Ghost »

Gert Jan meld zelf dat Rose het beste uit de verf komt als rechter middenvelder.
Was zojuist te horen op de omrop.

Wat Gert-Jan zijn inbreng is omtrent het contracteren weet ik niet.
Er word gemeld dat de contacten al liepen voordat hij werd aangesteld als trainer.
Hij bevestigde over Rose alleen datgene wat Heerenveen d.m.v. een goed scoutingsapparaat allang wist.
You can't see the Ghost, but he is always there.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

ja goeie vraag wat er met knopper gebeurt, een nieuw contract bij aj*x kan ie wel vergeten (dat was zijn bedoeling toch wel net als de jong die weer een plek heeft verworven bij psv) hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen ( hij werkt wel hard, daar valt weinig over te zeggen), rose lijkt me cker een toegevoegde waarde, en toch hoop ik (wat eerder ook beweerd werd) dat hakansson es een paar wedstrijden a8er elkaar speeltijd krijgt, op de een of andere manier denk dat het een goeie voetballer is.
toevallig was ik bij de wedstrijd h'veen fortuna (april 2000) toen hij inviel en 2 x scoorde.
ik ben eigenlijk op het moment niet op de hoogte van zijn fysieke toestand.
traint hij gewoon volop mee op malta??
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Bubba Scandinavia
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-01-2004 15:34

Bericht door Bubba Scandinavia »

The Ghost schreef:Gert Jan meld zelf dat Rose het beste uit de verf komt als rechter middenvelder.
Was zojuist te horen op de omrop.

Wat Gert-Jan zijn inbreng is omtrent het contracteren weet ik niet.
Er word gemeld dat de contacten al liepen voordat hij werd aangesteld als trainer.
Hij bevestigde over Rose alleen datgene wat Heerenveen d.m.v. een goed scoutingsapparaat allang wist.
Als dat zo is, dan krijgen Selakovic, Haarala en Kito concurrentie. Daarbij neig ik te zeggen dat Selakovic een andere plaats in het elftal zal ambi-eren (achter de spits) ,waar ik denk dat ie ook het beste speelt! Geen killer, harde werker. Zal goede aanvoer zijn voor Sibon. Het beste voor H'veen is om met Sibon en Samaras in het Centrum en Selakovic of Knopper (maar die vertrekt weer) erachter.
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik denk dat het een goede keus is, en als hij een paar jaar blijft (dus niet gelijk naar de top 3) we er echt nog wat aan hebben.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Bubba Scandinavia schreef: Als dat zo is, dan krijgen Selakovic, Haarala en Kito concurrentie. Daarbij neig ik te zeggen dat Selakovic een andere plaats in het elftal zal ambi-eren (achter de spits) ,waar ik denk dat ie ook het beste speelt! Geen killer, harde werker. Zal goede aanvoer zijn voor Sibon. Het beste voor H'veen is om met Sibon en Samaras in het Centrum en Selakovic of Knopper (maar die vertrekt weer) erachter.
Waar bazel jij over hubba bubba?
Rose komt het beste uit de verf als rechter MIDDENVELDER,

Quito, haarla en Sella zijn rechts BUITENS
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Voor de mensen die niet weten wie het is hier even een plaatje:

Afbeelding
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Goed nieuws! Yildirim en Rosé allebei mannetjes met een neusje voor de goal!
De voorhoede lijkt me volgend jaar geen probleem meer..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

The North schreef:Goed nieuws! Yildirim en Rosé allebei mannetjes met een neusje voor de goal!
De voorhoede lijkt me volgend jaar geen probleem meer..
En hun verjaardag onthouden is ook makkelijk :D

Ugur Yildirim 8-5-1982
Yuri Rose 8-5-1979
Wie is nog meer op deze dag jarig dat worden nieuwe spelers bij ons :mrgreen:
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hmmm ... best op rechts mid? ... Maar achter de spitsen scoort hij anders wel 15keer ... Ik denk wel dat hij dan komt de spelen volgend jaar. Of Verbeek moet andere plannetjes hebben natuurlijk.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

SCH Supporter schreef: En hun verjaardag onthouden is ook makkelijk :D

Ugur Yildirim 8-5-1982
Yuri Rose 8-5-1979
Wie is nog meer op deze dag jarig dat worden nieuwe spelers bij ons :mrgreen:
Shit ik ben van 08-03, wel 2 maanden ouder dan rose :blbl:
Lang leve het censuur
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

SCH Supporter schreef: En hun verjaardag onthouden is ook makkelijk :D

Ugur Yildirim 8-5-1982
Yuri Rose 8-5-1979
Wie is nog meer op deze dag jarig dat worden nieuwe spelers bij ons :mrgreen:
Mijn dochter maar het lijkt mij toch niet erg waarschijnlijk dat ze ooit voor H'veen gaat spelen (of er moeten dan gemengde teams zijn).
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Happy!!!
Ik denk dat Rose een goeie aanwinst is!!
Maar speelt Rose in de spits of op de flanken?
Offtopic: Er schijnt ook een hele goeie zweed in aantoch te zijn die is nog maar 19 en heeft er al 15 goals in zweden in liggen...
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Carwood Lipton schreef:Offtopic: Er schijnt ook een hele goeie zweed in aantoch te zijn die is nog maar 19 en heeft er al 15 goals in zweden in liggen...
Noem een naam en een bron.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik zal het posten op Iets voor ons topic..
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Carwood Lipton schreef:Happy!!!
Ik denk dat Rose een goeie aanwinst is!!
Maar speelt Rose in de spits of op de flanken?
Offtopic: Er schijnt ook een hele goeie zweed in aantoch te zijn die is nog maar 19 en heeft er al 15 goals in zweden in liggen...
Als je nu de topics beter door zou lezen zou je weten dat Rose achter de spitsen of als rechter middenvelder uit de voeten kan.
Ik wordt nu echt misselijk van jou op dit forum.
Lang leve het censuur
Bubba Scandinavia
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-01-2004 15:34

Bericht door Bubba Scandinavia »

Cross79 schreef: Als je nu de topics beter door zou lezen zou je weten dat Rose achter de spitsen of als rechter middenvelder uit de voeten kan.
Ik wordt nu echt misselijk van jou op dit forum.
Verder over dat offtopic verhaal over die zweedse aanvaller, 19 jaar en 15 goals..... Laat daar maar in Zweden rondhuppelen. Heerenveen heeft geen aanvallers meer nodig als ze en Yilderim en Rose halen. Dan hebben ze al wel voldoende. Een goede rechtsback zou prima zijn (als stand in voor bakatti) en linksback (stand-in voor Edman) VOorin heb je al voldoende: Sibon, Knopper, Selakovic, Hakansson, Rose, Yilderim, Haarala, Samaras, Kito & Yilderim. Dat zijn 10 spelers voor 3 of 4 posities... Voldoende! Punt uit!! Geen geblaat meer over aanvallers. We moeten een verdediger hebben. Een bikkel!
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

....Jaap Stam.....
Let's Go Blue White Army!!
aardbeitje
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 02-06-2003 18:59

Bericht door aardbeitje »

als die komt dan komt ie toch pas in 2005 en het is nou nog maar 2004 :roll:
je moet nu een andere bikkel hebben. het zou dan best kunnen dat jaap stam petter hanson vervangt als die weg gaat
Bubba Scandinavia
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-01-2004 15:34

Bericht door Bubba Scandinavia »

aardbeitje schreef:als die komt dan komt ie toch pas in 2005 en het is nou nog maar 2004 :roll:
je moet nu een andere bikkel hebben. het zou dan best kunnen dat jaap stam petter hanson vervangt als die weg gaat
Inderdaad. Maar persoonlijk denk ik niet dat Hansson eerst weggaat. Trouwens, Hansson en Jaap stam zijn centrumverdediger. Heerenveen moet nog een rechtsback hebben, als stand in/concurrent voor bakatti
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Een stand in voor Bakatti? volgens mij hebben we daar Venema voor, denk dat we geen stand in voor Edman hebben, of het moet Bakkati zijn die op beide kanten uit de voeten kan.
Lang leve het censuur
Bubba Scandinavia
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-01-2004 15:34

Bericht door Bubba Scandinavia »

Cross79 schreef:Een stand in voor Bakatti? volgens mij hebben we daar Venema voor, denk dat we geen stand in voor Edman hebben, of het moet Bakkati zijn die op beide kanten uit de voeten kan.
Venema is een slappeling, das geen stand-in. Geen kwaliteit. Die mag wel naar Veendam of Cambuur. We moeten een goede concurrent hebben voor Bakatti.
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Ronny Venema is naar mijn mening een hardwerkende betrouwbare teamspeler.
Slappelingen hebben we hier niet! (Tenminste niet in het veld)
Petter Hansson, rots in de branding.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Venema is een slappeling, das geen stand-in. Geen kwaliteit. Die mag wel naar Veendam of Cambuur. We moeten een goede concurrent hebben voor Bakatti.
Kom op man!
Venema is er altijd voor Heerenveen geweest en heeft goede kwaliteit in zich en heeft dat ook laten zien hij scorde zelfs wel eens belangrijke doelpunten (Zoals de 1-1 tegen valencia)
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Carwood Lipton schreef:
Venema is er altijd voor Heerenveen geweest en heeft goede kwaliteit in zich en heeft dat ook laten zien hij scorde zelfs wel eens belangrijke doelpunten (Zoals de 1-1 tegen valencia)
Die wedstrijd deed er dus totaal niet meer toe ook al had heerenveen gewonnen dan hadden we er nog weinig mee opgeschoten, dus een totaal onbelangrijk doelpunt.
Tenzij jij gelijkspeel premie van de champions league belangrijk vindt.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

mechielz schreef: Die wedstrijd deed er dus totaal niet meer toe ook al had heerenveen gewonnen dan hadden we er nog weinig mee opgeschoten, dus een totaal onbelangrijk doelpunt.
Tenzij jij gelijkspeel premie van de champions league belangrijk vindt.
het levert wel een flinke zak duiten op!
En een doelpunt maken in de champions league is altijd belangrijk! Die gaat de geschiedenis boeken in. Want waarschijnlijk halen wel niet weer de Champions League.
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Wat interreseert het nou wie een doelpunt maakte, waardoor Heerenveen gelijkspeelde in de Champions league. Mij in ieder geval niet. Dat doelpunt van Jensen (toch?) tegen Olympiakos thuis waardoor heerenveen won dat was pas een belangrijk doelpunt.

ach... wat maakt het verder ook uit...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Haha, de Tukkertjes beginnen jaloers te worden.

Gejat bij de knauwers, is een ingezonden brief uit de Tubantia
Werkelijk ongelooflijk dat Yuri Rose blij is met zijn overgang naar nota bene de meest kleurloze, geurloze en smakeloze club van de Eredivisie, te weten Heerenveen. Een club die kans heeft gezien de afgelopen seizoenen vele spelers die niet direct voldeden of niet pasten in de clubcultuur, bij het oud vuil te zetten. Een club met een publiek dat een oorverdovende stilte tentoonspreid ná het zingen van het Friese volkslied. Een publiek dat kans ziet pas wakker te worden als de van huis meegenomen wekkers na 90 minuten geeuwverwekkend voetbal afgaan. Hopenlijk vergeet de ´Friese´ club niet om bij het uitbreiden van het Abe Lenstrastadion ook de reservebank te verdriedubbelen. Anders is er niet voldoende plaats voor al die gemankeerde spelers die ze de laatste jaren van heinde en ver hebben aangetrokken. Heerenveen is er zich blijkbaar nog steeds niet van bewust dat ze door hun ziekelijk aandoende transfergedrag hard op weg zijn van ooit de meest sympathieke club van de Eredivisie te verworden tot de meest gehate club van Nederland.
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Ja dat is typisch jaloezie.
Rose kiest natuurlijk voor een goede toekomst, ja en die heb je bij FC Twente niet......
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

tsjonge jonge...

Wat een frustratie in die brief!! lachen man! Hebben we vaker spelers voor hun neus weggekaapt ofzo...??
Net fan dat benaude!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ja is daar het antwoord op, welke speler dan?

Ugur Yilderim.......
Lang leve het censuur
Plaats reactie