Yuri Rose

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-01-2004 20:25

En Knopper....................

Geestig dat juist een Twente-fan Heerenveen afschilderd als de meest kleurloze, smakeloze club. :roll: Ze hebben geen spiegels schijnbaar in Tukkerland.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Sjoerd » 12-01-2004 21:25

Hahaha die jokertjes uit Enschede vissen weer eens achter het net! :blbl:
En terecht! :mrgreen:
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Fotze » 12-01-2004 21:36

Prince Polley??? heeft die ook niet voor Twente gespeeld?

en Pahlplatz...

Ik geef ook gelijk toe dat ik niet weet of we ze toen van Twente gekocht hebben
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Booijstra » 12-01-2004 22:00

Tis idd wel vaker een strijd geweest tussen SCH en FCT over sommige spelers. Erg vermakelijk om te lezen dit.. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Finuh » 12-01-2004 22:46

Richard Knopper niet te vergeten.
Avatar gebruiker
Finuh
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 17-12-2002 18:51
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Cross79 » 12-01-2004 23:27

Fotze Bumser schreef:Prince Polley??? heeft die ook niet voor Twente gespeeld?

en Pahlplatz...

Ik geef ook gelijk toe dat ik niet weet of we ze toen van Twente gekocht hebben


Polly waren ze liever kwijt dan rijk, Phalplats kwam van PSV
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fotze » 13-01-2004 06:34

Hoeze waren ze Polley liever kwijt dan rijk.

Ik kan me nog Heerenveen - NAC voor de beker in het nieuwe ALS voor de geest halen. De golden goal werd door Heerenveen gescoord en Polley had geen idee dat de wedstrijd was afgelopen. Volgens mij had niemand hem hierover ingelicht.

Ik heb wel van Prince genoten in die tijd.
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor KingBee » 13-01-2004 09:16

ja nu kan in me de frustratie een beetje meer voorstellen, maar het blijft leuk. Andersom zijn er niet zoveel gevallen volgens mij, spelers die SCH wilde hebben maar voor Twente kozen, volgens mij alleen Bas Sibum van Emmen.

Pahlplatz hebben we juist aan hun verkocht maar volgens mij hebben ze daar niet echt veel aan gehad.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Cross79 » 13-01-2004 11:22

Fotze Bumser schreef:Hoeze waren ze Polley liever kwijt dan rijk.

Ik kan me nog Heerenveen - NAC voor de beker in het nieuwe ALS voor de geest halen. De golden goal werd door Heerenveen gescoord en Polley had geen idee dat de wedstrijd was afgelopen. Volgens mij had niemand hem hierover ingelicht.

Ik heb wel van Prince genoten in die tijd.


Polly was door hunafgeschreven, heb hier nog een stuk liggen uit de VI, dat polly hier weer opleefde.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 03-05-2005 12:30

Het is een beetje optrekken van een oude topic maar het is me opgevallen dat Rose niet erg veel speelt, op dit moment heeft zelfs Sellakovic nog meer gespeelt dat us Yuri, opzich vind ik dit wel jammer want hij heeft in een beetje tijd toch maar 3 goals gemaakt.
Erg raar zou ik er niet van opkijken als ook hij wil vertrekken bij heerenveen, want hij heeft wel erg weinig gespeelt.
Toch lijkt Rose mij een prima voetbaler, in de tijd dat hij mocht spelen heeft hij het zeker niet slecht gedaan.
Jammer was dat hij net toen we een aanvallende middenvelder nodig hadden geblesseerd was. (begin 2e seizoens helft)

Hopelijk kan Yuri nog een paar keer dit seizoen het verschil maken :)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Satyr » 03-05-2005 12:41

Rose is gelukkig geen Hersi die loopt te janken, dus dat zit wel goed. Hij valt toch ook wel regelmatig in.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Josti » 03-05-2005 12:51

Ik denk dat yuri er verstandig aan doet nog een seizoen te blijven.

De kans is namelijk groot dat Heerenveen volgend seizoen anders gaat spelen op het middenveld, in het geval dat radomski vertrekt.

Nu is het zo dat er wordt gespeeld met een vrije verdedigende middenvelder (arek). Wanneer hij gaat vertrekken, wat ik overigens niet hoop, en bosvelt komt dan zal er plaats komen voor een vrije aanvallende middenvelder. Arek speelt nu graag als vrije speler, bosvelt is meer een type dat ook op een man kan spelen. Hierdoor ontstaat er ruimte voor een vrije aanvallende middenvelder.

Waarschijnlijk is Bruggink de eerst aangewezene voor die positie, maar door de regelmatige blessures van hem zal yuri naar mijn mening meer aan spelen toe komen. Rose lijkt me toch een speler die achter de spits moet spelen en niet als half-speler zoals hestad en vayrynen nu spelen.

2004-2005 2005-2006

-------radomski------- bosvelt-----------vayrynen(?)
vayrynen----hestad ----------bruggink------------
Josti
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 30-03-2004 17:10
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Crash » 04-05-2005 10:37

Yuri Rose, een speler die dit seizoen nog niet heel veel heeft kunnen laten zien, alhoewel hij in de eerste fase van het seizoen toch enkele belangrijke doelpunten heeft gemaakt. Als fysieke stormram en met zijn kopkracht heeft hij bewezen als invaller een wedstrijd te doen laten kantelen, zoals SC Heerenveen dit seizoen al vaak heeft moeten doen, helaas. Georgios Samaras heeft inmiddels ook genoegzaam bewezen deze rol ook aan te kunnen, wat voor Rose heeft betekent dat hij nog minder speelminuten heeft gekregen gedurende de tweede seizoenshelft.

Yuri Rose, een speler die in de paar momenten dat hij speelde echter mij wel heeft doen overtuigen van het feit dat hij voor het niveau wat SC Heerenveen nastreeft te kort komt en hoogstwaarschijnlijk zal blijven komen. Technisch/ tactisch is het toch allemaal wat minder met Yuri en past hij, net als Bruggink, eigenlijk niet echt in het systeem dat SC Heerenveen speelt (met Vayrynen en Hestad als echte half-spelers)

Wellicht is het beter als Yuri Rose plaats zou maken voor Van de Laak, een speler die volgens mij beter past in het systeem van SC Heerenveen, alhowel er dan op het middenveld ook duidelijke accente moeten worden veranderd.

reacties?
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Folkert » 04-05-2005 10:40

Wat is nou de positie van Van de Laak?Spits, aanvallende middenvelder, linkerspits...?
Flean op!
Folkert
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 18-09-2004 10:49
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor Niels » 04-05-2005 10:42

Gister toevallig een stukje met Rose in Sportweek (Voetbalweek zo onderhand trouwens) en daarin zei hij zelf niet ontevreden te zijn met de speeltijd die hij hier krijgt. Ook omdat hijzelf het gevoel heeft wel een positieve bijdrage te hebben kunnen leveren/geleverd aan het het geheel dit seizoen. Hij zegt dus niet dat hij weg wil.

Ik zie Yuri graag blijven, alleen al om wat power te hebben. Maar mocht Heracles promoveren, dan zie ik hem daar wel heen gaan op huurbasis.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Crash » 04-05-2005 10:53

Koen van de Laak speelt bij Den Bosch in de spits, maar ik denk dat hij als meest aanvallende middenvelder misschien nog wel beter uit de voeten kan. Ik denk zelfs dat hij daar beter zal functioneren als Bruggink....

Dan zou het elftal er als volgt uitzien:
Vandenbussche

Nieuwe rechtsback Seip Hansson Drost


Radomski
Bosvelt
Van de Laak


Yildirim Huntelaar Nilsson

Bankzitters : Bakkati, Derveld, Samaras (zonde), Bruggink, Rzasa (ook zonde, maar dan anders), Rose, Prager, Nieuwe jeugdige rechtsbuiten.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Crash » 04-05-2005 10:56

Sorry, middenveld natuurlijk:


Code: Selecteer alles
                                Radomski
                    Bosvelt
                                              Van de Laak
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor FryslanFoppe » 04-05-2005 13:06

Is Mika dan al weg soms?!
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Super Fries » 04-05-2005 14:08

ja dat is dan wel duidelijk ja :wink:

Middenveld met...

Radomski- - - -Bruggink - - - -Bosvelt

(Dan is Arnold beter dan K. Van de Laak)
Avatar gebruiker
Super Fries
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 23-04-2005 15:00
Woonplaats: Fryslân

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten

cron