Ruud van Nistelrooij

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor SCH Supporter » 13-12-2003 10:38

Uit de LC van vandaag:Van Nistelrooij: succes door Heerenveen
Door Peter van der Meeren
MANCHESTER - Alles wat Ruud van Nistelrooij momenteel aanraakt, verandert in goud. 'Van the Man' kroonde zich dinsdag tot Nederlands succesvolste schutter in Europese toernooien. Ook records van Manchester United worden aan diggelen geknald. De club heeft een nieuw miljoenencontract klaar liggen. En wat zegt Ruud van Nistelrooij vandaag in een exclusief interview met deze krant. ,,Zonder dat ene jaar bij Heerenveen had ik dit niet bereikt.''
Van Nistelrooij, die in het seizoen 1997-'98 bij Heerenveen speelde, weet dat Manchester United en Heerenveen onvergelijkbare grootheden zijn. ,,Als we hier een keer verliezen, staat het land op z'n kop. Druk bij Heerenveen? Kom nou, ga ook in uitwedstrijden lekker vrijuit ballen, denk ik dan.''

Ondanks de enorme verschillen ziet Van Nistelrooij ook gelijkenissen. ,,Geloof het of niet, maar de gemoedelijkheid is hetzelfde. Ook hier doet iedereen normaal.''
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor montana » 13-12-2003 13:41

ik las het ook net ... erg leuk om te lezen :D .... staat ook een interview met riemer in die zegt tot 2006 te blijven
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor Booijstra » 13-12-2003 13:42

Hen het stuk ook gelezen in de LC. Toch wel leuk dat een van de beste voetballers ter wereld zijn succes aan SCH heeft te danken.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor mechielz » 13-12-2003 13:55

Toch wel vreemd dit artikel, ik heb hem vaak andere verhalen over heerenveen horen zeggen.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor KSI » 13-12-2003 14:16

Toch wel vreemd dit artikel, ik heb hem vaak andere verhalen over heerenveen horen zeggen.


In de vi zeker die verdraaien toch alles om het negatief te laten klinken!
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Marça » 13-12-2003 16:36

Tsjah, ik heb het stuk gelezen, maar denk toch dat het desbetreffende citaat wel een beetje erg groot is uitvergroot door de LC..
Okey, hij zal hier zeker veel dingen geleerd hebben, maar om nou te zeggen dat hij dankzij SCH nu bij ManU speelt, :? betwijfel ik..
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor mitrita » 14-12-2003 10:08

leuk ook om te lezen dat Foppe hem bij de eerste training aanzag voor Sinouh "onze nieuwe keeper" :D
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor Mister Grie » 14-12-2003 13:28

Mooi om te lezen. Ja en dat Foppe niet goed was in namen :?

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor SCH Supporter » 16-01-2004 21:59

Marça schreef:Tsjah, ik heb het stuk gelezen, maar denk toch dat het desbetreffende citaat wel een beetje erg groot is uitvergroot door de LC..
Okey, hij zal hier zeker veel dingen geleerd hebben, maar om nou te zeggen dat hij dankzij SCH nu bij ManU speelt, :? betwijfel ik..


Hij heeft toch een grote stap gemaakt van Heerenveen (aankomend suptopper)van PSV (topclub)en hij zal wel eerlijk zijn dat dat niet alleen komt door PSV of Man United.Tuurlijk heeft hij daar meer laten zien dan bij ons maar vind je dat vreemd???????? :lol:
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Marça » 21-01-2004 20:34

Ik wil er alleen mee aangeven, dat de LC natuurlijk zo'n citaat wel even uitvergroot omdat het om Heerenveen gaat. Ik ben er ook wel zeker van dat zijn tijd hier in Heerenveen hem in zijn carriere geholpen heeft.

Btw: Zou je aub willen kappen met reageren op topics die allang "afgelopen" zijn, ik erger mij er zo nu en dan flink aan, en ik weet zeker dat ik hier niet de enige in ben...
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor Rednax » 14-05-2012 17:42

Van Nistelrooij kondigt einde van actieve loopbaan aan

Ruud van Nistelrooij is komend seizoen niet in de Champions League te bewonderen. De aanvaller van Málaga maakte maandagmiddag op een persconferentie in La Rosaleda zijn afscheid als profvoetballer officieel. Hij speelde zondag tegen Sporting Gijón zijn laatste wedstrijd uit zijn carrière.

Van Nistelrooy maakte enkele maanden geleden al duidelijk dat Málaga zijn laatste werkgever zal zijn. Hij zou na dit seizoen kiezen voor een nieuw contract of voor een definitief einde van zijn imposante voetballoopbaan. "Ik ga in ieder geval niet meer voor een andere club dan Málaga spelen. Ik ben nu gesetteld, we hebben een fijn huis in Marbella, wat we in ieder geval de komende jaren willen aanhouden."

Van Nistelrooy speelde dit seizoen 28 duels in de Primera División, waarvan achttien als invaller. Hij kwam niet verder dan vier doelpunten. De 35-jarige aanvaller startte zijn loopbaan bij FC Den Bosch en kwam achtereenvolgens uit voor sc Heerenveen, PSV, Manchester United, Real Madrid, Hamburger SV en Málaga. Van Nistelrooij speelde zeventig interlands voor Oranje en scoorde 34 keer.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor Flying Tilster » 14-05-2012 22:30

Eredivisie Live sprak uitgebreid met Van Nistelrooij over o.a. zijn carriere..

Zijn debuutwedstrijd voor sc Heerenveen tegen NAC Breda, voor het eerst in de Eredivisie.
In de spits en scoorde gelijk.. Volgens Van The Man.. vergeet hij dat nooit meer.. :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor hm_DR88 » 27-12-2012 22:35

Vanavond een prachtig televisieprogramma gezien. In Holland Sport interviewde Wilfried de Jong op indrukwekkende wijze Ruud van Nistelrooy. Zelden zo geboeid geweest door een interview. Zo sober, zo clean, zonder afleidende fratsen. Prachtig!
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor Superfries88' » 28-12-2012 10:30

Holland Sport is sowieso een uitstekend tv-programma en gisteravond bleek dat wederom. Nu zijn er criticasters die de soberheid aanduiden als zwakte, maar de meerderheid lijkt vooral te genieten. De Jong slaagt er iedere keer weer in om de essentie naar voren te halen zonder diep te gaan graven. Van Nistelrooy bleek daarbij een uitstekende gast. Mooi om te zien hoe hij de knieblessures plus bijbehorende gevoelens toelicht, en hoe zelfkritisch hij is rond de aanvaringen met Advocaat en Ferguson.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ruud van Nistelrooij

Berichtdoor rust » 28-12-2012 22:33

Wie een interview met Ruud van Nistelrooy boeiend kan maken verdiend een groot compliment!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten