Moderators: Beheerders, Fanmasters
Bubbe schreef:Hij heeft Heerenveen veel gebracht, niet in de laatste plaats een prima transferbedrag.
davp schreef:Het verbaasde me ook geen moment. Ik had altijd al het gevoel dat beide Volendammers niet zoveel hadden met onze club.
DSCH schreef:Ook vanavond tegen GEA speelde hij erg sterk en scoorde hij. Gun het hem van harte.
Feanfan 1 schreef:Elke wedstrijd als ik hem zie spelen denk ik steeds weer: veel te goedkoop verkocht
Superfries1994 schreef:Als Groningen echt 10 miljoen euro vraagt voor Strand Larsen en straks 5+ krijgt voor een back die net 20 wedstrijden erop heeft zitten, dan zaten we met 6 miljoen euro voor Veerman niet echt aan de hoge kant...
Feanfan 1 schreef:Weet iemand het doorverkooppercentage van Joey ?
Was er al van overtuigd dat hij het bij PSV zou redden, maar die gaat straks voor 40 miljoen+ verkocht worden
Aangezien we hem veel te goedkoop verkocht hebben, mag ik toch hopen dat de doorverkooppercentage minimaal 15% is
Iemand die het weet ?
fuotbalgek schreef:Joey gaat niet voor 40+ weg. Komt tekort voor clubs die dergelijke bedragen betalen. Het meeste geld zit in Engeland, dat kan hij fysiek niet mee. Meest logische is Spanje, maar de top daar zal hem niet halen. Misschien maakt hij nog een transfer, maar veel meer dan 16-22 miljoen zal er niet voor hem betaald worden, als er al een club is die dat wil betalen.
...Simons hoorde niet bij de klagende spelers. Dat zijn alleen wilde aannames, nadat zijn naam ergens opdook. Het is een oprechte steunbetuiging aan Van Nistelrooij", aldus Elfrink. Bekend is dat Luuk de Jong en Joey Veerman sowieso wel tot de groep behoorden.
Jazz schreef:Bij Heerenveen rare fratsen uitgehaald, het gaat lekker door...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast