Dennis Johnsen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Heerenveen rules » 30-09-2017 18:47

Bubbe schreef:Makkelijk praten achteraf Heerenveen Rules, ik heb jou voor juli nog nooit over Johnsen gehoord.

Dus omdat ik voor juli nooit over hem heb gepraat kun je zeggen dat de club niet slecht gehandeld heeft. :lol: Wat een dom praat.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Thinkman » 30-09-2017 20:30

Heerenveen rules schreef:Dus omdat ik voor juli nooit over hem heb gepraat kun je zeggen dat de club niet slecht gehandeld heeft. :lol: Wat een dom praat.

Inderdaad HR. Dom praat. :wink:
Thinkman
Superster

Berichtdoor Bubbe » 30-09-2017 21:23

Heerenveen rules schreef:
Dus omdat ik voor juli nooit over hem heb gepraat kun je zeggen dat de club niet slecht gehandeld heeft. :lol: Wat een dom praat.

Dat hoor je mij niet zeggen, die conclusie trek je zelf. Ik vind alleen de wijze waarop je oordeelt in dit geval veel te makkelijk en onderbouw dat met het feit dat jij hier ondanks je regelmatige aanwezigheid je ook nooit hebt uitgelaten over Johnsen. Johnsen is in de voorbereiding omhoog geschoten, daarvoor was hij gewoon een jeugdspeler. Ik vind het dan ook niet vanzelfsprekend dat de club hier eerder op in had moeten spelen. Toen Johnsen serieus begon aan te haken heeft de club hem een aanbod gedaan, maar hij wilde naar Ajax.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor hhage » 01-10-2017 06:03

Als die wel was gebleven,en hij was basisspeler geweest had Zeneli niet gespeeld,en die krijgt zijn oude niveau nu weer terug.mede dankzij zijn basisplaats.En de waarde van Zeneli gaat dus nu ook omhoog
hhage
Selectiespeler

Berichtdoor Mackan68 » 02-10-2017 16:37

HR. Heb je bij de O19 of af en toe bij de beloftes heel veel hele speciale en technisch magnifieke dingen van Dennis gezien? Handen vol goals en assists? Juist. Je conclusie is op niets dan Dennis zijn persoonlijke voorkeur (Meer geld en een dikke Benz) gebaseerd. Hij begon namelijk in de afgelopen voorbereiding pas op te vallen, maar kennelijk had hij daarvoor zijn keus al gemaakt. Maar dan wel nog even lopen te verkondigen dat hij er niet vanuit ging na de voorbereiding zomaar vanuit de O19 bij het 1e elftal te komen. Pierie laat momenteel zien hoe ongelijk hij heeft gehad met dat idee.
Goed gehandeld Hamstra! Op naar een mooi seizoen!
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 03-10-2017 12:44

Heerenveen wilde z'n contract graag open breken en heeft diverse pogingen gedaan. Ajax had echter al lang contact opgenomen met z'n zaakwaarnemer en z'n koppie gek gemaakt met een mooie aanbieding. Op het moment dat Heerenveen hem dus een echt serieus voorstel deed had Dennis z'n keuze dus al gemaakt.
Ajax probeert overal eigen jeugd vandaan te trekken en de grootste talenten van andere clubs te verleiden met een interessant aanbod. Ik geef ze geen ongelijk. Het punt is vervolgens in hoeverre je Heerenveen iets kan verwijten in deze aangezien de jongen met z'n zaakwaarnemer de keuze al hadden gemaakt. Het grootste probleem ligt bij het feit dat je spelers onder de 18 slechts een contract van 3 jaar kan aanbieden; een serieus eerste elftal contract bied je pas aan wanneer een jeugdspeler echt duidelijk heeft bewezen dat niveau aan te kunnen.. Wellicht zal je als club bij dit soort grote talenten een risico moeten nemen door ze nog eerder een verbeterd contract aan te bieden.
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers