One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Het verhaal, verspreid in een oplage van een half miljoen, is geschreven door Albert van Keimpema. 'Zijn vrouw heeft pas geleden een baantje gekregen op de commerciële afdeling. Zij is de dochter van de vroegere eigenaar van een BMW-garage. Die is verkocht aan Sybren van der Goot.'

'Hij is een paar weken geleden benoemd tot commissaris. Veenstra verzamelt alleen vriendjes om zich heen zonder het belang van de club in het oog te houden. Mensen aan wie hij een hekel had zijn met enorme afkoopsommen weggestuurd.'
Quote van de VI site, van 11 maart j.l. Daar komt van der Goot ook niet helemaal lekker uit! Gaat natuurlijk over het artikel in de corner.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik zou willen pleiten voor een 'soort van toezicht commissie' bij het aanstellen van een nieuwe RVC.
Zou (o.a) burgemeester van der Zwan daar niet een rol in kunnen spelen?
Miereneukert!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

abegoal schreef: Opties: .., Yme kuiper,
NEE. Ik las zijn naam al wel vaker de laatste dagen in positieve zin, maar daar begrijp ik niets van. Die heeft er ook een puinhoop van gemaakt toen ie op de voorgrond moest. Onder zijn leiding is er geld gestoken in veel teveel spelers die er niets van hebben gebakken en is Verbeek weggestuurd omdat we zo nodig een toptrainer moesten hebben. En zo nog wel wat meer. Zijn we dat nou echt allemaal alweer vergeten? Misschien dat ie weer iets op juridisch of fiscaal gebied kan gaan doen. Maar die moet je niet meer in de directie willen hebben, laat staan als belangrijkste man.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Onder zijn leiding is er geld gestoken in veel teveel spelers die er niets van hebben gebakken en is Verbeek weggestuurd omdat we zo nodig een toptrainer moesten hebben.
Dit onder druk van supporters (oa. ik) en sponsoren, maar dat terzijde. Kritiekpunt van Kuiper was ook vooral zijn 'ivoren torentje', de omgang met de pers en de communicatie. Ik geloof best dat Kuiper goede dingen heeft gedaan in het verleden, maar als voorzitter was hij helaas niet geschikt. Ik denk ook niet dat hij dat zelf zou willen.

Van mij hoeft de voorzitter ook niet persé een Fries te zijn wanneer we iemand kunnen krijgen die beter in het functieprofiel past. Natuurlijk moet de voorzitter openstaan voor de Friese sentimenten, maar ik denk dat ook veel Hollanders daar wel weet van hebben. Van Basten heeft zich als Utrechter/Amsterdammer ook vrij makkelijk aangepast.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Superfries1983 schreef:Misschien dat ie weer iets op juridisch of fiscaal gebied kan gaan doen. Maar die moet je niet meer in de directie willen hebben, laat staan als belangrijkste man.
Goed statement. Helemaal mee eens!
Denk trouwens dat Yme Kuiper ook niet terug wil naar een dergelijke functie , maar dat terzijde.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Eric schreef: Van mij hoeft de voorzitter ook niet persé een Fries te zijn wanneer we iemand kunnen krijgen die beter in het functieprofiel past. Natuurlijk moet de voorzitter openstaan voor de Friese sentimenten, maar ik denk dat ook veel Hollanders daar wel weet van hebben. Van Basten heeft zich als Utrechter/Amsterdammer ook vrij makkelijk aangepast.
Helemaal mee eens, al is dit voor mij als niet (echt) Fries wellicht makkelijker. Het hoeft geen Fries te zijn, maar uiteraard wel iemand die er bij past. En dat kan ook prima met een Tukker, Drent of Zeelander etc. Verbeek is immers ook geen Fries, maar is dat wel een beetje geworden. Belangrijk is dat er een capabele man aan het roer komt.
paparazzi schreef: Denk trouwens dat Yme Kuiper ook niet terug wil naar een dergelijke functie , maar dat terzijde.
Nee, dat lijkt me ook niet. Die is ook niet helemaal lekker uit die periode gekomen.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Hoe denken we over Wiebe Wieling, van de Friese Elf Steden? Heeft een hele goede indruk achtergelaten begin vorig jaar. Ik zou hem wel eens vaker willen horen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Kunnen we niet als Ajax een lijst maken met voormalige voetballers van de club die voor bestuursfuncties en technische functies in aanmerking zouden kunnen komen ?

Bijv. Hans Vonk, Igor Korneev, GJ Verbeek, Sibon ?

Etc kijk ook eens naar het feit dat Overmars "zomaar" directeur werd.

Ook RvC moet anders worden samengesteld. Liefst geen doorgewinterde baantjesverzamelaars of sponsors ivm belangenverstrengeling.
Laatst gewijzigd door BK2007 op 22-06-2013 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen maken we de club sterk.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In mijn ogen mag Kuiper best een functie vervullen binnen Heerenveen. Hij heeft het een behoorlijke periode goed gedaan, zonder wanklank vanuit de buitenwereld. Dan heb je toch wel iets neergezet. Dat hij onvoldoende capaciteiten had om de club ook daadwerkelijk te besturen is volgens mij wel gebleken, maar dat mag naar mijn mening geen reden zijn om hem voortaan buiten te sluiten. Alleen is het hoofdstuk als eindverantwoordelijke wel dicht. In deze situatie moet je zoiets ook überhaupt niet willen. De club heeft behoefte aan rust en zijn terugkeer zal onherroepelijk toch direct al nieuwe spanning opleveren. Meer dan een 'nieuwe' man.

Een Friestalige voorzitter is geen must, affiniteit met de clubcultuur en automatisch de Friese identiteit wel. Je kan namelijk niet optimaal verbinden terwijl je het echte gevoel mist. Je moet kunnen uitleggen waar Heerenveen voor staat en dus moet je dat eerst zelf goed ervaren. Daarnaast moet je betrokken zijn, tussen de mensen durven te staan.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Misschien is er binnen de OSSH wel iemand te vinden voor de positie van kapitein op de SS Heerenveen. Veel sponsoren zijn al jaren bij de club betrokken en hebben bestuurlijke capaciteiten. En daarbij dan natuurlijk een uitstekend contact met de OSSH. Wel voor waken dat het niet weer een "old boys netwerk" gaat worden.
Wéér uit!!!!
Dreetje
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 04-02-2008 12:18

Bericht door Dreetje »

du longhi schreef: Jan van Erve :D
Dat dan weer niet. Maar ik zou Jan zeker graag terug zien op de club! Maar denk niet dat je hem terug gaat krijgen.
Jan is Commercieel Directeur bij Emmen, zit als Commercieel Directeur bij de BAM/Unive schaatsploeg en heeft zijn eigen bedrijf Van Erve | Sport & Commercie.
Laatst gewijzigd door Dreetje op 24-06-2013 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat het AUB weer over voetbal gaan ipv bestuurlijk geneuzel..
Hambo
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 28-08-2004 21:08

Bericht door Hambo »

Wat te denken van een soort ledenraad dat als stichtingsbestuur fungeert? Zoals ook bij coöperatieve organisaties als de Rabobank en bij Unive. Deze ledenraad stelt de RvC samen welke op zijn beurt weer de directie aanstelt en controleert. In het stichtingsbestuur moet een evenredige verdeling zijn van zowel sponsors als fans. Het OSSH-bestuur zou een zelfde soort opzet moeten kennen. Momenteel is dit geen officiële entiteit, het is een sociëteit waarbij nu een verdeling naar regio is gehanteerd. Het OSSH-bestuur zou ook een afvaardiging vanuit de sponsoren moeten zijn met een stemming en een aftreed-rooster van 4 jaar, met een eenmalige herverkiezing van nogmaals 4 jaar.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Superfries88' schreef:In mijn ogen mag Kuiper best een functie vervullen binnen Heerenveen. Hij heeft het een behoorlijke periode goed gedaan, zonder wanklank vanuit de buitenwereld. Dan heb je toch wel iets neergezet. Dat hij onvoldoende capaciteiten had om de club ook daadwerkelijk te besturen is volgens mij wel gebleken, maar dat mag naar mijn mening geen reden zijn om hem voortaan buiten te sluiten. Alleen is het hoofdstuk als eindverantwoordelijke wel dicht. In deze situatie moet je zoiets ook überhaupt niet willen.
In ieder geval wel iemand met een clubhart.
Als uithangbord qua communicatie niet goed genoeg.

Volgens mij kan deze man prima plaatsnemen in de RvC.

Misschien is hij ooit wel voorzitter geworden onder het mom 'best of the rest' en was het niet zijn eigen ambitie, maar er gewoon ingerold.

PS. Na zijn ontslag wel gewoon iedere wedstrijd naar het stadion blijven komen.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Mooi, de RVC begint al aardig vorm te krijgen:

Jelle van der Wiel
Gerard Brinkman
Yme Kramer
...
...

:mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Verdere aanvullingen of opmerkingen hierover?

SC Heerenveen een Nije Dei

Weg :
RvC
Joost Steppe
Johan Hansma (?)
En de rest van de Veenstra kliek
Jan de Jonge (vertrokken naar Heracles)

Vacatures:

Voorzitter: Joop Alberda voor 1/2 jaar om de rust terug te brengen en daarna Hans Vonk die dan het nieuwe boegbeeld moeten worden voor onze club. Zal in de jaren dat Alberda het doet veel van hem moeten leren.


Technisch directeur: Nico Jan Hoogsma, heeft oog voor talent en is Fries.


Commercieel directeur: Een lastige, ik denk dat Jan van Erve een goeie zou zijn als hij zou willen anders Ronnie Venema of Freddy Hut.

RvC persoon 1 :  Foppe de Haan

RvC persoon 2 : Anne Hettinga of Jelco van der Wiel

RvC persoon 3 : Lutz Jacobi of Joop Atsma

RvC persoon 4 : Yme Kuiper of Tjisse Wallendal

RvC persoon 5 : Ben Takkenberg


Hoofdjeugdopleiding: Foppe de Haan? Of zou hij dat niet meer willen?
Anders misschien Arnold Bruggink? Is een oud speler, heeft voetbalverstand en kan goed met jeugd werken.


Trainer beloften: Misschien Gerald Sibon? Desnoods Jeffrey Talan trainer beloften en Gerald van de B's.


Scout: Guus Klein hoorde ook bij de Veenstra kliek dus ontslaan en vervangen door Hans de Jong.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

abegoal schreef: - Wino A. de Jong (RvC) (helder denk ik)
- Gerard Brinkman (RvC) (volgens VI artikel kritisch en controlerend gewerkt, positief dus)
- Chris B. Mulder (RvC) (volgens VI artikel maat van Veenstra)
- Sybren van der Goot (RvC) (pas lid vanaf 1maart 2013, wel een link met (Keimpema) Oenema)
Alleen Gerard Brinkman blijft als mogelij RvC lid over.

Wino en Chris is duidelijk,

$ybren valt voor mij persoonlijk direct ook al af.

Ooit eens van hem, bij zijn toenmalig bedrijf in Franeker, een auto met veel verborgen gebreken gekocht met 3 maanden garantie.
3 maanden garantie bleken in zijn ogen 3 meter garantie. Heeft mij handen vol geld gekost.

Waardeloze kerel die ten koste van anderen denkt zijn geld te moeten verdienen.
Juist van deze categorie gebakken lucht figuren heel snel afscheid nemen.
Ik pas hier niet
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Sommigen hanteren dezelfde botte bijl als Veenstra, ik zou niet weten waarom de mensen die Veenstra aan heeft genomen er direct weer uit moeten. Hansma kan prima blijven, Steppe lijkt mij ook wel. De keren dat ik hem heb horen spreken lijkt mij dit een prima kerel. En De Jonge vervangen voor Vanenburg? Misschien een optie. Of Gert Heerkens. Ik noem maar wat.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Lardy schreef:Sommigen hanteren dezelfde botte bijl als Veenstra, ik zou niet weten waarom de mensen die Veenstra aan heeft genomen er direct weer uit moeten. Hansma kan prima blijven, Steppe lijkt mij ook wel. De keren dat ik hem heb horen spreken lijkt mij dit een prima kerel. En De Jonge vervangen voor Vanenburg? Misschien een optie. Of Gert Heerkens. Ik noem maar wat.
Deze keer wel met jou eens.

Niet kijken door wie iemand is aangenomen, maar kijken wat bij de persoon voorop stond. De club, of achter RV aanlopen.
Laatste categorie wel heel snel richting Burgum sturen. Bij het personeel is snel te achterhalen tot welke categorie ze behoorden.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Marcel annema en Edward jousma, 2 belangrijke mensen in deze hele revolutie. Moeten (willen) zij geen rol gaan spelen in het bestuur van de toekomst?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

g11 schreef: 3 maanden garantie bleken in zijn ogen 3 meter garantie. Heeft mij handen vol geld gekost.
Waardeloze kerel die ten koste van anderen denkt zijn geld te moeten verdienen.
Voor zo'n kerel is natuurlijk geen plek in de RVC!! :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Ik denk dat echt alle rotte appels eruit moeten.
Ik vind het zonde dat Hans de Jong weg is heeft onder andere Nordfeldt en Finnbogason gescout!
Z.F.T
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-06-2013 20:17

Bericht door Z.F.T »

Zou ex burgemeester peter de jonge misschien ook in een plaatje passen?
kan die vd zwan vertellen hoe gast supporters te ontvangen zonder combi's zodat jezelf ook minder combi's hebt.
daarnaast lijkt dit me wel een capabele bestuurder met een luisterend oor,type mensen mens :?:
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Z.F.T schreef:Zou ex burgemeester peter de jonge misschien ook in een plaatje passen?
kan die vd zwan vertellen hoe gast supporters te ontvangen zonder combi's zodat jezelf ook minder combi's hebt.
daarnaast lijkt dit me wel een capabele bestuurder met een luisterend oor,type mensen mens :?:
Voor de mensen die hem net als Z.F.T. niet kennen, voegt helemaal niks toe aan een club/vereniging.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

FRL-Sneek schreef: Wie vertelt deze beste man dat je soms één stap terug moet doen om er weer twee vooruit te doen?
Ik ben het met de heer Van den Berg eens. En de stappen achteruit zijn inmiddels wel gezet. Je mag hopen dat het rechte pad weer terug gevonden wordt. Veenstra was blijkbaar niet te handhaven op zijn positie. Maar om nu terug te vallen op mensen die in de vorige eeuw hun verdiensten hebben gehad (gechargeerd) wil er bij mij niet in. Diegenen die denken dat gisteren "de slag gewonnen is", kunnen wel eens van de koude kermis thuiskomen. In veel hoofden is er een breuk gekomen in een visie waarmee een groot aantal mensen aan de weg wilden timmeren in deze voor sportclubs gigantisch moeilijke tijd. Maar de echte machtstrijd zal vrees ik nu pas echt ontbranden. Welk poppetje gaat wat doen, wie gaat wat voor mij betekenen, wie kan mij een project bezorgen, wat is voor mij het beste, wie helpt mij daarbij...... Duidelijk is dat een aantal hier voor een karretje gespannen is zonder het zelf goed door te hebben vrees ik.

Ik hoop dat de commissie schoon schip maakt, ook richting mensen die het misschien nu nog niet door hebben. Jonge gasten die niet gehinderd worden door hun verleden, geef die ook een kans. "Want it iennichste dat ús swier hâld is ús ferline", ( út: stien).
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

FRL-Sneek schreef: Wie vertelt deze beste man dat je soms één stap terug moet doen om er weer twee vooruit te doen?
Heeft hij deze uitspraak gedaan naar aanleiding van vertrek van Veenstra? Lijkt me niet toch? Op zich heeft hij gelijk. Dat wat in het verleden werkte hoeft in de toekomst niette werken. Hij is ook de man van de 'maar-vrije zone': daarmee mensen die weigeren alle eerdere gedachten en ervaringen los te laten en te durven veranderen. Niks mee mee.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

hm_DR88 schreef:Maar de echte machtstrijd zal vrees ik nu pas echt ontbranden. Welk poppetje gaat wat doen, wie gaat wat voor mij betekenen, wie kan mij een project bezorgen, wat is voor mij het beste, wie helpt mij daarbij...... Duidelijk is dat een aantal hier voor een karretje gespannen is zonder het zelf goed door te hebben vrees ik.
Beste hm_DR88, mooie oneliner hoor van die vd Berg, maar je conclusie doet mij geloven dat je onder een steen hebt geleefd!

Dit is juist het begin van het einde van de machtsstrijd! Robert en een aantal vriendjes houden van zichzelf en niet van de club. Gebruiken hun functie voor aanzien, zelfverrijking en zelfs om vrouwen uit de kleren te lullen. Het is nu tijd voor mensen met een clubhart, die bouwen aan een gezonde club in plaats van een gezond libido! :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
ZALAI
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-06-2013 09:23

Bericht door ZALAI »

in de geschiedenis van FC Heerenveen is het al vaker gebeurd
dat het vertrouwen in de clubleiding opgezegd werd.
En dat de clubleiding vervolgend opstapte en de trainer ontslagen werd.

Wjlen mijn vader Laszlo Zalai is door dit soort geintje ondankbaar aan de kant gezet in 1977.
Van 1973 - 1977 heeft mijn vader enorm veel werk verricht voor de club, zo trainde hij geheel
op vrijwillige basis diverse jeugdteams van Heerenveen.
Het motto van Zalai in zijn gehele carrière was de jeugd heeft de toekomst.

jammer dat iedereen dit vergeten is,
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

SC Heerenveen leeft. Als één man achter Heerenveen wanneer er actie gevoerd moet worden, wanneer er in de top van de club veranderingen plaats moeten vinden. Grote klasse, groot respect, ook van buiten de club.

Weliswaar is het vertrek van RV nog maar stap één, maar de RvC zal bakzeil halen naar aanleiding van het onderzoek wat gaat komen. Ik zou daarom voor willen stellen als front op te blijven treden, maar nu naar ús Fryslân. De club door en namens de supporters weer op de kaart zetten. It Feangefoel weer op laten laaien en sponsoren enthousiasmeren. Kunnen we in samenwerking met bijvoorbeeld "Wij zijn Heerenveen" nu niet doorgaan met ludieke acties maar dan niet op een anti-toon (anti RV, anti RvC, etc), maar PRO onze club? Flyeren, pers blijven benaderen, et cetera et cetera.

De club heeft ons, supporters nu harder nodig dan ooit. Dus niet meer speculeren over wie wat zou moeten doen en wie juist niet, of wie om welke reden dan ook een ongelooflijke klootzak is. Commentaar vanaf de zijlijn is makkelijk, VOORUIT NU WEER!
Wie niet scout wie niet wint!
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

ZALAI schreef:in de geschiedenis van FC Heerenveen is het al vaker gebeurd
dat het vertrouwen in de clubleiding opgezegd werd.
En dat de clubleiding vervolgend opstapte en de trainer ontslagen werd.

Wjlen mijn vader Laszlo Zalai is door dit soort geintje ondankbaar aan de kant gezet in 1977.
Van 1973 - 1977 heeft mijn vader enorm veel werk verricht voor de club, zo trainde hij geheel
op vrijwillige basis diverse jeugdteams van Heerenveen.
Het motto van Zalai in zijn gehele carrière was de jeugd heeft de toekomst.

jammer dat iedereen dit vergeten is,
De relevantie van je verhaal ontgaat me. Totaal niet vergelijkbaar met de situatie waarin we nu zitten.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Zijn er nog meer mensen die het te verduren kregen van Jeroentje Zijlstra sinds hij gister het verlies van zijn grote vriend heeft moeten accepteren? Hij meende dat ik een vriend van hem was. Tenminste zo begon het Pb'tje. Maar daarna was het al snel van een ander niveau. . . Iedereen mag hier zijn zegje doen, maar dit soort Pb's zijn echt van een dieptriest niveau. Maar aan de andere kant maakt het me nog strijdbaarder om het vooral niet bij RV te laten. De club heeft een grondig schoonmaakbeurt nodig.
Een vraagje: Wat vinden jullie van de super spontane en vriendelijke materiaalman die er nu rondloopt? Die Oud-bankman en VVD secretaris?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gesloten