One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor frisianbadboy » 21-06-2013 22:13

De sponsorgroep was, als ik het juist heb (een aantal mensen en sponsoren hier op dit forum kunnen dat bevestigen of ontkennen) toch wel fan van Jan van Erve. Volgens mij lag deze man goed bij de sponsorgroep. Het zou in die zin goed zijn hem wellicht te polsen terug te komen. Verder moeten natuurlijk de rotte appels op deze afdeling er uit worden gewerkt te beginnen bij Corien van Keimpema - Oenema.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Duiveltje » 21-06-2013 22:23

Frisian Viking schreef:Roelof de Vries heeft het er bij de Omrop over dat er nog maar 550 sponsoren over zijn. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?

Het is triest dat het aantal sponsoren en supporters zo terug gelopen is. Dit zal ongetwijfeld een stukje met de crisis te maken hebben. Ik denk dat als iedereen enthousiast is over de club en trots verteld over wat hij op zaterdagavond heeft gezien. Dan zal iedereen die er niet was weer dat gevoel krijgen van SHIT ik heb iets gemist. Ze moeten er weer bij willen horen. HET ALS WE GAAN DAN GAAN WE MET ZIJN ALLEN gevoel moet terug. Ik zou zeggen verkoop je club begin bij je zelf!!!! Wat ik uit deze periode wel geleerd heb is dat SC HEERENVEEN heel erg diep in mijn hart zit. Ik denk dat velen dat met mij voelen. We zijn er nog niet maar dit moet goedkomen. STA OP VOOR HEERENVEEN!!
Duiveltje
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 23-10-2005 22:00
Woonplaats: Yselmar

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor paparazzi » 21-06-2013 22:36

Oproep van Maarten de Jong aan de toekomstige directie van sportclub Heerenveen ;

ik wil graag weer aan de slag bij Heerenveen!

Ik zou tegen de mensen van de club die meelezen willen zeggen; DOEN!
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 21-06-2013 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Beetle » 21-06-2013 23:15

pyter schreef:maar ik zou uitermate veel vertrouwen hebben in Lutz als voorzitter.



Dan maak ik me ook over de "Heerenveen cultuur" geen zorgen meer. Dat zit dan ook wel weer snor.

Hinkelpikke schreef:Aanvullingen? Of mensen die niet wegmoeten? Rol van Hansma en Steppé lijkt mij dubieus.


De drie accountants die een aantal clubmensen vervingen terwijl die ziek waren.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor abegoal » 21-06-2013 23:32

Beetle schreef:De drie accountants die een aantal clubmensen vervingen terwijl die ziek waren.


Bedoel je dat Freddy en Baukje weer aan het werk zijn?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Beetle » 21-06-2013 23:34

abegoal schreef:
Beetle schreef:De drie accountants die een aantal clubmensen vervingen terwijl die ziek waren.


Bedoel je dat Freddy en Baukje weer aan het werk zijn?


Goh, ga jij weer op grammatica letten. Waren = zijn.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor abegoal » 21-06-2013 23:37

Groot verschil beetle!

Maar ik vind dit wel een belangrijk punt. De angel is weg, dus als Freddy en Baukje terug komen, kun je in ieder geval 2 van die ad interimmers der weer uit gooien!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Beetle » 21-06-2013 23:41

Eerste teken van Van Erve! Da's duidelijke taal.

Afbeelding

Eerste nummer dat ik wil horen in het volgend seizoen. Hier wordt ik vrolijk van!

http://www.youtube.com/watch?v=6ECw5DTULQ8
Veenstra, wat je hoorde was het geluid van onze voetstappen!!!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Grimo » 21-06-2013 23:56

paparazzi schreef:Oproep van Maarten de Jong aan de toekomstige directie van sportclub Heerenveen ;

ik wil graag weer aan de slag bij Heerenveen!

Ik zou tegen de mensen van de club die meelezen willen zeggen; DOEN!


Maarten solliciteerde openlijk bij Omrop Fryslan. Geloof niet dat Maarten een goed beeld heeft van zich zelf en zijn vaardigheden heeft. Maarten zou een goede teammanager kunnen zijn of een goede matriaalman of een gastheer voor de sponsoren. Maar dan houdt het wel op.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Beetle » 21-06-2013 23:58

Desnoods materiaalman bij de eerste selectie. Maarten is een animator, een aanjager en een man die de club diep heeft zitten. En all around goeie gabber.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2013 00:35

Ida is zo dom als een koe. Werkelijk onvoorstelbaar wat een vrouw van een man met zo'n carrière de ether in kan slingeren aan domme en vreemde teksten die het niveau van het middelbare onderwijs niet ontstijgen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Mackan68 » 22-06-2013 03:49

Frisian Viking schreef:Ida is zo dom als een koe. Werkelijk onvoorstelbaar wat een vrouw van een man met zo'n carrière de ether in kan slingeren aan domme en vreemde teksten die het niveau van het middelbare onderwijs niet ontstijgen.


Veel meer is het met haar ook niet geworden. Want toen is ze fulltime huismoeder geworden. De golddigger. Bah wat een vies fien wijf. Met haar Christelijke teksten hier en daar. Echt zum kotzen!

Over Jelmar. Ik geloof vast dat jullie beter op de hoogte zijn als mij. Daarom was mijn optie ook om het personeel te laten vertellen wie ze allemaal niet vertrouwen. Als ze dat al niet gedaan hebben bij de klachtencommissie. Dan zou dat meegenomen kunnen worden in het onderzoek naar met wie en op welke manier de club verder moet. De hele boel opruimen zou wel eens een langdurige kwestie kunnen worden. Zoals anderen al schreven is statutair vastgelegd dat een directeur weggestuurd kan worden door de RvC en deze RvC door het stichtingsbestuur. Als je tot daar aan toe mensen hebt zitten met een twijfelachtig allooi, dan ontkom je er niet aan dat alles aangepast moet worden. Maar als dat uiteindelijk het best is voor de club, dan moet het gewoon. In een situatie als deze moeten we nooit weer terecht komen. Dus de strijd is inderdaad beslist nog niet gestreden. Nu eerst afwachten op de uitslag van de onderzoeken en dan opruimen. Mensen aanspreken op hun gedrag en verantwoordelijkheden. Doen ze niets, dan zullen ze wat 'hulp' nodig hebben.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor dirk3 » 22-06-2013 06:55

Frisian Viking schreef:Ida is zo dom als een koe. Werkelijk onvoorstelbaar wat een vrouw van een man met zo'n carrière de ether in kan slingeren aan domme en vreemde teksten die het niveau van het middelbare onderwijs niet ontstijgen.


Ach laat haar even lekker afreageren. Er zal bij haar ook wel wat ongenoegen zijn. Frustraties van je afschrijven is heel heilzaam, zoals velen van ons de afgelopen tijd hebben ervaren.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Leensr » 22-06-2013 06:58

Letterlijk overgenomen, van een Heerenveen medewerker!
Die lul van een Theun van der meulen met zijn leugens in de lc die heb ik ook een aantal keren gesproken( niet vaak want wat hij zegt dat hij veel bij de club was dat is niet zo heel af en toe was hij bij ons 5 min op cz misschien zat hij dan bij Veenstra op kantoor ) heb hem ook gezegd dat het stormt zowel buiten maar ook in de club bij vele afd .
Hij zou ons helpen met de opzeggingen maar hij heeft niets maar dan ook niets gedaan een hoop schreeuwen maar niks doen.
Tijdens een gesprek kraakte hij Jelco vd Wiel enorm af en ook onze ere voorzitter daar had hij geen goed woord voor over en steunde het artikel in de Corner, zei dat ik mij hier totaal niet in kon vinden.
Verder zij hij tegen mij dat Maarten de Jong had gefraudeerd bij de club.
Ik neem deze man totaal niet serieus het is een kameleon die alleen telkens de verkeerde kleur aan neemt.
Heeft in de tijd van Riemer nog wel wat goeds gedaan maar is daarna besmet met het verkeerde Heerenveen virus of te wel is aan gesloten bij de sekte van Veenstra waar ze elkaar allemaal in dekken.
Leensr
Bankzitter
 
Berichten: 43
Geregistreerd op: 16-06-2013 16:41

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor dirk3 » 22-06-2013 08:01

Nieuwe directie.

Ik denk dat in de oude situatie teveel werd verwacht van de directievoorzitter. Het pakket aan taken is gewoon te groot. Je club naar buiten vertegenwoordigen, in al zijn facetten en ook nog de interne bedrijfsvoering aansturen is veel te zwaar in mijn ogen.

Volgens mij moet het mogelijk zijn om voor het salaris van Veenstra 2 mensen aan te trekken, omdat je niet meer op zoek hoeft naar die ene schaarse (= duur) duizendpoot.

De ene post wordt dan een allround manager die de interne bedrijfsvoering aan gaat sturen. Daar zijn vast wel capabele mensen voor de vinden. Er zijn vast zat mensen die 100 man aansturen en het Heerenveen gevoel hebben. Hier gaat het puur om professionaliteit.

De tweede wordt dan de directievoorzitter. Dit moet iemand zijn vanuit het verleden van de club. Onbesproken zijn qua gedrag en gedragen door alle geledingen. Deze man moet de club goed kunnen vertegenwoordigen in de media, goed met supporters en sponsoren om kunnen gaan en het Heerenveengeluid kunnen uitdragen in alle overleggen die de club voert. Zoals: KNVB, gemeente, provincie, de eredivisie en FOX etc. Hier gaat het meer om een goede communicator/inspiratiebron/motivator te zijn.

Om geen problemen met stemverhoudingen te krijgen, zou de voorzitter 2 stemmen moeten krijgen bij besluitvorming.
Die extra macht leg ik vol vertrouwen neer bij iemand die het ware Heerenveengevoel vertegenwoordigd.

De allround manager kun je gewoon via reguliere procedures laten aanstellen. De voorzitter zou zou moeten worden aangewezen door een commissie van: Riemer, Foppe, Gert Jan, iemand vanuit de supporters, iemand vanuit de sponsoren, iemand vanuit de vrijwilligers. Een besluit hierover moet gedragen zijn door unanimiteit.

Schieten maar....
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Hielke » 22-06-2013 08:06

Silver schreef:Of om zijn woorden te gebruiken: 'we waren ziek, maar de eerste tekenen van herstel zijn zichtbaar'. Kan ik me alleen maar bij aansluiten.


We waren niet ziek, we zijn ziek. Eén symptoom is verwijderd, maar het virus zit nog in het lijf. De RvC zit er nog en klampt zich wanhopig vast aan het pluche. Als die enge, corrupte eigenbelangenclub blijft zitten, wordt er een nieuwe sprekende pop naar voren geschoven en zijn we nauwelijks iets opgeschoten met Veenstra's vertrek. Ik hoop dat Foppe opnieuw als breekijzer wil dienen door aan te geven dat hij pas terugkeert als Wino en consorten zijn verdwenen.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Eric » 22-06-2013 08:17

Het stichtingsbestuur is toch pas in 2011 opgericht toen de structuur van de club veranderd? In principe moet dit toch ook zo weer ongedaan gemaakt kunnen worden?

Een nieuwe, sterke td aanstellen heeft prioriteit in miin ogen. De voorzitter moet zorgvuldig worden gekozen. Misschien dat er intern ook gegadigden zijn?

De gehele rvc mag vervangen worden en zou weer vorm moeten krijgen door een sterk, onafhankelijk persoon. Supporters en sponsoren zouden hierin een stem mogen laten klinken.


Robert en Ida; wat was ik blij gisteren. Gefeliciteerd, hebben jullie toch nog wat goeds voor je medemens gedaan in jullie bekrompen leventje.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Dreetje » 22-06-2013 08:50

Kijkend uit het raam in het mooie Wiuwert na een goede nacht rust moet ik meteen denken aan de tekst van Bono: `It's a beautiful day, the sun is shining!'
En zoals eerder gezegd, nu doorzetten en goed schudden aan de appelboom!
Laat het AUB weer over voetbal gaan ipv bestuurlijk geneuzel..
Dreetje
Nieuw talent
 
Berichten: 119
Geregistreerd op: 04-02-2008 12:18

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Jaap F. » 22-06-2013 09:52

Een Nije Dei!!!
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Grimo » 22-06-2013 10:02

Leensr schreef:Letterlijk overgenomen, van een Heerenveen medewerker!
Die lul van een Theun van der meulen met zijn leugens in de lc die heb ik ook een aantal keren gesproken( niet vaak want wat hij zegt dat hij veel bij de club was dat is niet zo heel af en toe was hij bij ons 5 min op cz misschien zat hij dan bij Veenstra op kantoor ) heb hem ook gezegd dat het stormt zowel buiten maar ook in de club bij vele afd .
Hij zou ons helpen met de opzeggingen maar hij heeft niets maar dan ook niets gedaan een hoop schreeuwen maar niks doen.
Tijdens een gesprek kraakte hij Jelco vd Wiel enorm af en ook onze ere voorzitter daar had hij geen goed woord voor over en steunde het artikel in de Corner, zei dat ik mij hier totaal niet in kon vinden.
Verder zij hij tegen mij dat Maarten de Jong had gefraudeerd bij de club.
Ik neem deze man totaal niet serieus het is een kameleon die alleen telkens de verkeerde kleur aan neemt.
Heeft in de tijd van Riemer nog wel wat goeds gedaan maar is daarna besmet met het verkeerde Heerenveen virus of te wel is aan gesloten bij de sekte van Veenstra waar ze elkaar allemaal in dekken.



Tweede keer dat ik lees dat Maarten gefraudeerd heeft. Benieuwd wat hier echt van waar is. Is dit misschien de reden dat Bart van der Meer destijds in een uitzending bij OF met Sibon en Maarten aan tafel niet wilde vertellen wat de reden was van Maarten zijn ontslag? Om hem niet verder te beschadigen?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Boffy » 22-06-2013 10:24

Moet je even terug kijken in het andere topic, Maarten heeft hier al op gereageerd. Zou gaan om vergoedingen van de Dames, die ze zelf verdient hadden met clinics. Die wouden ze graag op een aparte rekening gezet hebben, maar dat mocht niet van RV en co. Ik geloof er eigenlijk niks van dat hij gefraudeerd heeft, waarom zou Maarten anders zo publiek optreden?

Verder roepen ze alleen dat Maarten gefraudeerd heeft, maar niet hoe en wat. Het zou best kunnen dat RV het zo uitgelegd heeft aan de RVC dat Maarten gefraudeerd heeft en dat ze dat hebben geloofd. Aan de rekeningen was inderdaad te zien dat het naar een andere rekening ging, maar niet over hoe en wat. Als ze geen wederhoor hebben toegepast, dan kan het inderdaad zo zijn dat dat gerucht nog in tact is. Overigens is het makkelijk traceerbaar. Een van de dames van het vrouwenelftal van die tijd, zou het antwoord moeten weten. Die weten immers welke afspraken ze met Maarten hebben gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Boffy op 22-06-2013 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor du longhi » 22-06-2013 10:25

Kijkend uit het raam in het mooie Wiuwert


Jan van Erve :D
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor abegoal » 22-06-2013 10:33

Grimo schreef:Tweede keer dat ik lees dat Maarten gefraudeerd heeft. Benieuwd wat hier echt van waar is. Is dit misschien de reden dat Bart van der Meer destijds in een uitzending bij OF met Sibon en Maarten aan tafel niet wilde vertellen wat de reden was van Maarten zijn ontslag? Om hem niet verder te beschadigen?


Maarten heeft hier volgens mij al op gereageerd. Zou gaan over een betaling aan het dameselftal, waarbij een ander rekening nummer was gebruikt en briefpapier va de club. Staat nog wel ergens in het vorige topic.

Wat mij betreft richten we nu de pijlen op de RVC.

Het verhaal van van der Meulen roept bij mij veel vraagtekens op. Hoe kan iemand op een dergelijke positie zo draaien?? Rode draad door het verhaal is de aversie (lees haat) tegen Riemer. Ik zag dat ook terug bij de ontmoeting met scout Guus Klein. Als ik de historie lees van die van der Meulen, kan ik dat niet rijmen met zijn huidige uitspraken. Hoe zit dat met de rest van de RVC?

Er is hier wel eens gesproken over een stemverhouding van 2-3, in het voordeel van Veenstra. Pino lijkt me duidelijk en na de recente verhalen lijkt van der Meulen ook in het kamp Veenstra te hebben gezeten. Zou dus nu 2-2 moeten zijn. Wat weten we eigenlijk van de over gebleven leden van de RVC?

- Wino A. de Jong (RvC) (helder denk ik)
- Gerard Brinkman (RvC) (volgens VI artikel kritisch en controlerend gewerkt, positief dus)
- Chris B. Mulder (RvC) (volgens VI artikel maat van Veenstra)
- Sybren van der Goot (RvC) (pas lid vanaf 1maart 2013, wel een link met (Keimpema) Oenema)
Laatst bijgewerkt door abegoal op 22-06-2013 11:32, in het totaal 3 keer bewerkt
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor abegoal » 22-06-2013 10:43

Het Stichtingsbestuur van sc Heerenveen heeft drie nieuwe leden benoemd voor de RvC en de RvC heeft drie commissies gevormd. sc Heerenveen heeft in Chris Mulder, Gerard Brinkman en Wino de Jong geschikte personen gevonden die toe zullen treden tot de RvC *). Onderdeel van hun takenpakket is het voorzitterschap van respectievelijk de remuneratie commissie (beloningsbeleid directie), de technische commissie (voetbal beleid) en de audit commissie (financieel beleid). De drie commissies zijn gericht op betere besluitvorming en advisering binnen de RvC. Zoals gepland zullen RvC-leden Loek Hermans en Klaas de Leeuw, na het vaststellen van de jaarcijfers 2010-2011, medio november afscheid nemen. Voorzitter Bart van der Meer zal volgens het rooster van aftreden in november 2012 terugtreden. Theun van der Meulen heeft nog tot 2014 zitting in de RvC. De komende periode zal nog een externe lid worden gezocht om de RvC compleet te maken. Daartoe blijft de selectiecommissie actief.

Chris Mulder (61 jaar) is een ervaren bestuurder en sinds 2008 lid van de OSSH via Van Ede & Partners Groningen. Chris Mulder is directeur eigenaar van CMMC BV (directieadvisering en executive coaching), President Commissaris ELEQ BV, Lid Raad van Toezicht Piter Jelles Scholengemeenschap, Commissaris Voorzitter bij Leeuwarder Onderlinge Verzekeringen, geassocieerd coach bij Valkhorst & Partners). Chris Mulder heeft ruim 25 jaar ervaring als manager en senior executive in P&O en internationaal businessmanagement. Tevens is de heer Mulder voorzitter van de businessclub van FC Zwolle geweest.

Gerard Brinkman (48 jaar) doorliep van jongs af aan alle selectieteams van Heerenveen en speelt op de dag van vandaag nog zijn wedstrijden bij oud- Heerenveen. Daarnaast is Gerard Brinkman inmiddels 20 jaar, samen met compaan Gerard Smit, succesvol ondernemer met onder andere De Heeren Reclame en Marketing uit Heerenveen en even zo lang co-sponsor van de club. Met zijn voetbalachtergrond en gevoel voor de cultuur/historie van sc Heerenveen, in combinatie met zijn ondernemerschap, is hij van grote waarde voor de club.

Wino de Jong (58 jaar) is al sinds zijn jonge jeugd betrokken bij sc Heerenveen. Als financieel directeur van de Accell Group (waaronder Batavus valt) speelde hij als sponsor een belangrijke rol in de ontwikkeling van sc Heerenveen. Momenteel is Wino de Jong financieel directeur van MotipDupli Holding BV en commissaris bij een aantal andere ondernemingen. Hij is OSSH-lid en co-sponsorlid sinds 2002.


Info off. Site
Laatst bijgewerkt door abegoal op 22-06-2013 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Superfries88' » 22-06-2013 10:44

In het VI-artikel blijkt Mulder zijn steun aan Veenstra te hebben opengesproken. Dat lijkt me dus een duidelijke situatie.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Een Nije Dei voor Heerenveen

Berichtdoor GeraldSibon35 » 22-06-2013 11:03

Veenstra is nu weg, maar we zijn nog niet klaar.
Er moet een schoonmaak worden gehouden bij onze club.
Maar als al die mensen straks weg zijn, wie moeten dan daarvoor in de plaats komen?
Er moet een nieuwe voorzitter komen en straks als Hansma en Steppe weg zijn een nieuwe TD en een commercieel directeur.
Ook zal er een nieuwe hoofd opleiding moeten worden aangewezen na het vetrek van de Jonge.
Dus wie zien jullie graag weer terug bij onze club en op wat voor positie?
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-06-2013 11:04

Ik stond te juichen gisteren toen ik las over het vertrek van Veenstra. Eindelijk! Maar de RvC mag natuurlijk never blijven zitten want deze enge mannen zijn net zo erg. Pas als ook zij, alsmede Koopmans weg zijn, dan kan het herstel zich volledig inzetten. Maar het begin is er. Nu de club terug aan clubmensen. Maar dit was een top begin van het weekend. Van harte medefans!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen (het vervolg)

Berichtdoor abegoal » 22-06-2013 11:05

In datzelfde artikel komt Brinkman als enige met kritiek, waarna hij afgebrand wordt door de grote lijder! Die lijkt dus wel zijn werk als controleur te hebben gedaan.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Een Nije Dei voor Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 22-06-2013 11:10

Prioriteit nummer 1 is mijn ogen de terugkeer van Jan van Erve. We zijn veel sponsoren kwijtgeraakt en dat moeten we zo snel mogelijk weer herstellen. Jan van Erve ging altijd goed met sponsors om en was een uitstekende commercieel directeur.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Een Nije Dei voor Heerenveen

Berichtdoor abegoal » 22-06-2013 11:14

Koreaien Keimpema Oenema weg, vervanger Steppe
Steppe andere functie, vervanger van Erve
3 ad interims weg, Freddy en Baukje terug

De jonge weg, vervanger Hansma
Hansma andere functie, vervanger ??

Veenstra weg, vervanger ???

Opties: Verbeek, Yme kuiper, alberda, ........

RVC: van der Wiel toevoegen en een sterke voorzitter zoeken. Mulder en Pino weg!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron