[Bekerfinale] Mooie momenten (voor-tijdens-na de wedstrijd)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mooie momenten bekerfinale (voor-tijdens-na de wedstrijd)

Berichtdoor mitrita » 25-05-2009 22:48

Mejulieeh schreef:Dat al mijn mede supporters,net als ik, nog steeds blauwe plekken op de kuiten hebben van de kuipstoeltjes!

ha, dat is het dus.
Ik kon al niet thuisbrengen waar de blauwe plekken vandaan kwamen :lol:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Mooie momenten bekerfinale (voor-tijdens-na de wedstrijd)

Berichtdoor Arjen » 26-05-2009 07:41

- Een grappig moment was dat net voorbij Zwolle midden in de landerijen tussen de hopen modder, één man stond met de Friese vlag.
- De inzet en beleving tijdens de wedstrijd van de spelers, eindelijk een Heerenveen gezien dat absoluut wilde winnen en er ook volledig voor ging, GEWELDIG.
- Verder uiteraard de ontlading na de penalty van Sibon.
- Henrique die ergens aan het eind van de wedstrijd het publiek opjut waar Sibon enorm om moet lachen.
- De hele dag was mooi totdat we naar de treinen toe liepen en we in de drukte terecht kwamen.
- Opvallend tenslotte was dat de meeste treinen wel op slaaptreinen leken. Iedereen was kapot, tevreden en baalde denk ik van het lange wachten na afloop.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Mooie momenten bekerfinale (voor-tijdens-na de wedstrijd)

Berichtdoor Currahee » 26-05-2009 10:25

Arjen schreef:- Opvallend tenslotte was dat de meeste treinen wel op slaaptreinen leken. Iedereen was kapot, tevreden en baalde denk ik van het lange wachten na afloop.


Dat was met de bussen ook zo hoor. Onze bus had nog aardig feest maar de meeste bussen die we inhaalden was het een slaapbus :P en ik meot eerlijk zeggen toen bij de huldiging in heerenveen vandwaan kwam was ik ook helemaal kapot. Was dan ook blij dat ik in bed lag totaal gesloopt van de spannende dag denk ik.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Mooie momenten bekerfinale (voor-tijdens-na de wedstrijd)

Berichtdoor Grindheim #17 » 26-05-2009 20:31

Ena laatste trein was inderdaad ook vrij stil, zaten in zo'n gedeelte tussen 2 coupes in, waar ook iedereen heen moest naar het toilet toe. Hele trein was zo stil als wat en we hadden de grootste lol om een WC-deur( :!: ), vreemde dingen die deuren, bovenste hendel ging de deur naar binnen open en onderste hendel ging de deur naar buiten open. En als je daar dan een energievolle puber naast zet kan de lol niet op. Ook op de momenten dat de helft lag te slapen mooie Heerenveen liederen zingen :lol: :stan: .
Grindheim #17
Nieuw talent
 
Berichten: 67
Geregistreerd op: 16-01-2009 14:11

Vorige

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten