Moderators: Beheerders, Fanmasters
Blizzard schreef:Ach ja, als ik op de reclameborden ga rammen krijg ik direct een stadionverbod. De Ankers mogen dat blijkbaar wel doen omdat het bekende advocaten zijn. Maar verder vind ik het wel geinige personen, hoor. Ze zijn iig betrokken...
De ene keer klagen over dat er wel wat meer sfeer in het stadion mag, maar als er een paar mensen (Lees: de Ankers) zijn die voor wat sfeer willen zorgen, dan is het weer te uitbundig.
Hielke schreef:We dwalen nu echt te ver af van de bekerfinale-randzaken. Indien er behoefte aan is moet de discussie over de gebroeders Anker maar in 'Sfeer en supporters' worden voortgezet.
Supporter raakt mobiele telefoon kwijt na finale in bus 45
Ruim een week na het winnen van de KNVB-beker is bij supportersclub FeanFan een vraag binnengekomen over een verloren mobiele telefoon. De heer Bron heeft na afloop van de finale tegen FC Twente zijn mobieltje verloren in bus 45 (eigendom van Boerhof Meppel). Het betrof hier een Nokia in een lichtblauw hoesje. Contact met Boerhof Meppel heeft helaas niets opgeleverd, dus daarom wil FeanFan u verzoeken om contact op te nemen met de supportersclub als u kan helpen.
Heeft u het verloren mobieltje gevonden of weet u hoe we het mobieltje terug kunnen brengen bij de eigenaar? Vul dan het Contactformulier op deze site http://www.feanfan.nl/index.php?id=41
Aldus http://www.feanfan.nl
ItFean82 schreef:Er moet toch genoeg materiaal zijn om een schijfje te vullen niet?!
Superfries88' schreef:Voor de liefhebbers is het boek inmiddels te koop.
SCH-FAN schreef:Zo te zien is hij niet erg dik.
Venderwel schreef:Het zou Heerenveen/Arriva sieren als ze elke gedupeerde van het kuipvervoer zo'n gratis exemplaar zouden geven. Om mijn part geven ze elke kuip ganger zo'n boekje. Kost wel wat, maar dat mag ook wel eens een keertje.
Superfries88' schreef:
Materiaal is het probleem niet. Het is zo dat er ook een DVD is gemaakt over vorig seizoen en de animo was niet heel groot. Nu is dit natuurlijk een zeer bijzondere versie, maar het is wel een discussieonderwerp.
Lasse4evah schreef:We hebben de beker finale gewonnen! Komop, je had dit van te voren kunnen verwachten! We kunnnen ook overal over blijven door zeuren.
SC Niels schreef:Ik had gehoopt op een dik boek met harde kaft. Ook het plaatje op de voorkant vind ik niet echt de hele sfeer rond die wedstrijd tonen. Ik had liever een mooie foto van gezien van de spelers die na de strafschop van Sibon naar de aanhang rende ofzo.
Beetje tegenvallend boekje i.m.o.
Hopelijk maakt de inhoud alles goed!
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten