Moderators: Beheerders, Fanmasters
diny777 schreef:Hoe komt Breurer aan dat gescheurde shirt?
Heerenveen rules schreef:Heeft Theo Janssen gedaan. Zat vol frustratie.........
Fanatic 4-ever schreef:Schandalig trouwens dat dat shirt van notabene onze aanvoerder kapot was. Die moet toch het goede voorbeeld geven? Het is maar goed dat Riemer al op weg was naar Helsingborg, want die was het veld opgestormd en had hem persoonlijk genaaid. Nu zag je de sponsor niet goed, en het toont totaal geen fatsoen, waarden en normen om er zo bij te lopen. Ik neem aan dat dit nog wel een staartje krijgt, want het leek verdacht veel op een blote buik: sv dus!
Fanatic 4-ever schreef:Schandalig trouwens dat dat shirt van notabene onze aanvoerder kapot was. Die moet toch het goede voorbeeld geven? Het is maar goed dat Riemer al op weg was naar Helsingborg, want die was het veld opgestormd en had hem persoonlijk genaaid. Nu zag je de sponsor niet goed, en het toont totaal geen fatsoen, waarden en normen om er zo bij te lopen. Ik neem aan dat dit nog wel een staartje krijgt, want het leek verdacht veel op een blote buik: sv dus!
forca hveen schreef:In werkelijkheid door DingsdagDie heeft het shirt van Breuer na het nemen van penalty's blijkbaar kapot getrokken.
Is ook wel te horen in interview van Breuer na afloop van de wedstrijd nadat de interviewer wat schertsend zegt: Goede kwaliteit shirts he?
camataru schreef:
Enigiste wat ik weet is dat er 18 mei de wedstrijd HIF - TFF 2-2 werd gespeeld.
Ebiede schreef:Het zal wel weer aan mij liggen maar waarom moeten de gebroeders Anker weer zo uitgebreid in beeld tijdens de reportage van de bekerfinale. Ik krijg de laatste tijd braakneigingen als ik die twee hoor in samenhang met onze club.
Gemaakte gezeligheid...Bah.. en o zo goed weten dat de camera op ze gericht staat..
Ebiede schreef:Het zal wel weer aan mij liggen maar waarom moeten de gebroeders Anker weer zo uitgebreid in beeld tijdens de reportage van de bekerfinale.
Ebiede schreef:Het zal wel weer aan mij liggen maar waarom moeten de gebroeders Anker weer zo uitgebreid in beeld tijdens de reportage van de bekerfinale. Ik krijg de laatste tijd braakneigingen als ik die twee hoor in samenhang met onze club.
Gemaakte gezeligheid...Bah.. en o zo goed weten dat de camera op ze gericht staat..
Jalba schreef:Ik vind zo'n hyves over Hersi veel erger. Laten we gewoon blij zijn met de beker, zonder een ander proberen te vernederen.
Jalba schreef:Ik vind dat prima, heb er geen enkele moeite mee. Ik vind zo'n hyves over Hersi veel erger. Laten we gewoon blij zijn met de beker, zonder een ander proberen te vernederen.
paparazzi schreef:Ik ben het eens met ebiede.
Deze peppi en kokki zoeken bewust de aandacht, valt gewoon op. Zeer irritant inmiddels!
Oh ja?? Zoeken ze bewust de aandacht? Waar blijkt dat uit dan? Want je zegt zelfs dat het opvalt!!
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten