[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Vind ik ook...en NN wil graag met z'n allen met de trein, nou, dat MOETEN ze nu zelfs, wat willen ze nog meer!
Ja drank in de trein misschien, nou ja, voor het geval ze het echt niet mee in de trein zouden kunnen smokkelen, hoe erg is het om paar uurtjes zonder drank te zitten? Zonder drank kan er ook wel een feestje gebouwt worden toch?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ebiede schreef:Ik heb in ieder geval kaarten binnen via de "zwarte" weg. Probeer nu nog op een normale manier aan kaarten te komen.

Ik reis hoe dan ook op EV, laat me niet weer naaien door het bestuur.
Voor een beetje normale prijzen?! Zo ja, PM me dan even :P

Ook ik houd me dus aanbevolen voor een kaartje... Dit jaar voor het eerst geen SC meer sinds 10 jaar, dus baal nu wel behoorlijk :(
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Toch zouden de mensen die er gister waren voorrang moeten krijgen inderdaad en diegenen die naar andere bekerwedstrijden geweest zijn vind ik.
100% achter Marco van Basten!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Heerenveen rules schreef:Wedstrijd begint om 5 uur stond in het AD......
Ik las net op de site van Heerenveen dat het om 18:00 uur begint!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Dan zijn we wel heel laat terug in Heerenveen voor een feestje!
100% achter Marco van Basten!
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Dan nog even een vraagje: het omwisselbiljet dat je koopt met je SCC, is die persoonsgebonden? Of terwijl; is het mogelijk, dat als iemand met een SCC zelf niet naar de wedstrijd wil, hij hem aan iemand anders kan geven?
Laatst gewijzigd door SCH_'05 op 23-04-2009 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik neem aan dat dat kan, aangezien je geen uitregistratie hoeft!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Oeds-Willem schreef:Dan nog even een vraagje: het omwisselbiljet dat je koopt met je SCC, is die persoonsgebonden? Of terwijl; is het mogelijk, dat als iemand met een SCC zelf niet naar de wedstrijd wil, hij hem aan iemand anders kan geven?
Ja lekker, niet alle seizoenkaarthouders kunnen naar de wedstrijd omdat meer seizoenkaarthouders dan kaarten zijn. Laten we dan ook nog eens kaarten halen en die vervolgens aan een ander geven. Keurig.
ADO Den Haag
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 01-11-2007 21:39

Bericht door ADO Den Haag »

Gekko schreef:De toestanden in Volendam bewijzen dat dit toch wel noodzaak is als andere supportersgroepen zich niet kunnen gedragen.
Je doelt hier op?
Gisteren een groep Heerenveensupporters door Ajax supporters aangevallen in Volendam. En we herinneren ons nog zeker wel de "helden" aanval van deze jongens op het supportershome van Ado. Heb begrepen dat het met de aanvullende veiligheidsmaatregelen bij HVV wel meeviel, maar als je niet ziet waarvoor deze getroffen zijn ben je ziende blind.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Volgens mij moet je ook je seizoenkaart meenemen in de bus/trein.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

geert. schreef:Volgens mij moet je ook je seizoenkaart meenemen in de bus/trein.
Ik zou niet weten waarom, maar goed dat moet ook wel te regelen zijn als je al van iemand de seizoenskaart mag lenen om een kaartje te kopen!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Venderwel schreef: Als er hier scc houders zijn die nu al weten dan niet heen te gaan en hun scc beschikbaar willen stellen voor mij op aan een kaart te kunnen komen, stuur me dan even een PM! Dan hebben we het er even over.....grappenmakers via de PM worden niet op prijs gesteld.
Als die mensen een kaart kunnen bemachtigen zullen ze hem wel op marktplaats zetten. Dus denk dat je oproep weinig kans maakt. Overigens ben ik bang dat we weer veel van die misselijkmakende martplaats verkooppraktijken gaan krijgen.
Op naar het volgende seizoen....
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

de fans van Twente moeten de seizoenkaart wel laten zien:

LET OP: Bij het opstappen in de bus of trein, zal op vertoon van de gekochte kaart (omwisselbiljet) én seizoenclubcard de kaart worden omgewisseld voor een toegangskaart voor de wedstrijd.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat pleit voor persoonsgebonden kaarten. Oftwel: laat in bus/trein maar zien dat de kaart die je hebt van jou is aan dehand van seizoenkaart/clubkaart en identiteitsbewijs. De goedwillenden hebben dat er graag voor over.
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Lijkt me ook helemaal geen slechte zaak, ik was alleen benieuwd wat de gang van zaken is. Persoonsgebonden omwisselbiljet, betekent voor de CC-houders ook meer kans op een kaart.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

ItFean82 schreef: Als die mensen een kaart kunnen bemachtigen zullen ze hem wel op marktplaats zetten. Dus denk dat je oproep weinig kans maakt. Overigens ben ik bang dat we weer veel van die misselijkmakende martplaats verkooppraktijken gaan krijgen.
Klopt, maar als ik de oproep niet doe weet ik zeker dat ik geen kans maak.
Probeer hier en daar ook al even via mensen van wie ik weet dat hun bedrijf sponsor is!

Persoonsgebonden aan seizoenskaart zou kut zijn, dan zou dus iemand die niet op 17 mei kan, maar wel een seizoenskaart heeft een ander niet de kans kunnen bieden om wel te gaan....daar is Heerenveen normaal geen voorstander van.
Of ja misschien is het wel een goed idee, want dan zouden er wellicht voor de cc houders meer kansen zijn...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Heerenveen rules schreef:Super geregeld, een eigen NN-vak en een treinreis!
Op zich wel, behalve als je uit Utrecht komt en NN-er bent :angry:
Moet je eerst verplicht naar Heerenveen en 's avond ook nog eens!
No retreat, No surrender!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

KingFoppe schreef: Op zich wel, behalve als je uit Utrecht komt en NN-er bent :angry:
Moet je eerst verplicht naar Heerenveen en 's avond ook nog eens!
Ja, dat heb ik ook als bewoner van Hilversum. Het is niet anders, ik ga gewoon kaartjes kopen indien mogelijk.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

KingFoppe schreef:Op zich wel, behalve als je uit Utrecht komt en NN-er bent :angry:
Moet je eerst verplicht naar Heerenveen en 's avond ook nog eens!
Je hebt het te danken aan het NN-bestuur, die heeft dit zo geregeld met de club ;)
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Oeff, het wordt nu lastig om 2 kaarten te krijgen. Jammer dat de mensen met clubkaart + uitregistratie geen voordeel hebben met kaarten...Ik durf te wedden dat de kaarten echt wel weg gaan onder de seizoenkaarthouders. 17 Mei is nog ver weg, dus heb nog genoeg andere mogelijkheden om aan kaarten te komen.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Owen
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-04-2009 12:26

Bericht door Owen »

er lastig om kaarten te krijgen ik denk ook dat alles seizoenkaarthouders de kaarten op gaan kopen. Ik denk dat er voor de clubkaarthouder geen plaats is. Aangezien ik geen seizoenskaart heb wordt het lastig.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Er zitten gelukkig genoeg seizoenkaarthouders op de tribune die alleen naar thuiswedstrijden gaan of weigeren om met een bus of trein te reizen. Maar er zullen straks zeker seizoenkaarthouders teleurgesteld zijn omdat ze geen kaartje kunnen bemachtigen. Clubkaarthouders en dagjesmensen hebben sowieso al pech.

En voor mensen die het jammer vinden dat clubkaarthouders met uitregistratie pecht hebben: voor zover ik mij kan herinneren hebben seizoenkaarthouders altijd al voorrang gehad op de rest (behalve sponsors).

Uitregistratie heeft ook niets met de finale te maken. Er is onvoldoende materiaal om 17.000 kaarten te scannen.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

SCH-4-LIVE schreef:En voor mensen die het jammer vinden dat clubkaarthouders met uitregistratie pecht hebben: voor zover ik mij kan herinneren hebben seizoenkaarthouders altijd al voorrang gehad op de rest (behalve sponsors).

Uitregistratie heeft ook niets met de finale te maken. Er is onvoldoende materiaal om 17.000 kaarten te scannen.
Je mist het punt... het gaat er om dat er een clupje mensen is die geen seizoenskaart hebben, maar wel erg veel uitwedstrijden bezoeken. het zou een mooi gebaar zijn om deze mensen, tegelijk met de seizoenkaarthouders, voorang te geven bij de aanschaf van een kaart. (dit zou je kunnen doen door de 8000? mensen met een uitregistratie gelijk te trekken met de seizoenkaarthouders)

Ikzelf ben erg bang dat we straks geen kaarten gaan kunnen krijgen, na trouw elke bekerwedstrijd (met uitzondering van MVV-uit) bezocht te hebben dit seizoen. Zou toch een domper zijn op een geweldige beker-reeks, met leuke uitstapjes!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Mee eens, mijn maatje staat op de wachtlijst voor een seizoenkaart maar met clubkaart bezoeken we vele uitwedstrijden, oa beker. En die kan dus nu niet mee. Maar goed, je moet ergens een lijn trekken ...
100% achter Marco van Basten!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Jelmer1981 schreef:
Je mist het punt... het gaat er om dat er een clupje mensen is die geen seizoenskaart hebben, maar wel erg veel uitwedstrijden bezoeken. het zou een mooi gebaar zijn om deze mensen, tegelijk met de seizoenkaarthouders, voorang te geven bij de aanschaf van een kaart. (dit zou je kunnen doen door de 8000? mensen met een uitregistratie gelijk te trekken met de seizoenkaarthouders)

Ikzelf ben erg bang dat we straks geen kaarten gaan kunnen krijgen, na trouw elke bekerwedstrijd (met uitzondering van MVV-uit) bezocht te hebben dit seizoen. Zou toch een domper zijn op een geweldige beker-reeks, met leuke uitstapjes!
Ik heb begrip voor jouw standpunt. Maar de club heeft er voor gekozen om iedereen in drie groepen op te delen: sponsoren, seizoenkaarthouders, clubkaarthouders.

Het is zuur voor jou en vele anderen. Ik heb al sinds de opening van het stadion een seizoenskaart, maar de 15.000 nieuwe seizoenkaarthouders sinds de verbouwing hoeven niet achter mij aan te sluiten. Ik zou het ook zuur vinden dat ik geen kaart kan krijgen en dat terwijl ik er al jaren kom, en een ander die net een jaar komt kijken wel een kaart heeft.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Ik vind het werkelijk waar belachelijk hoe ze het nu gaan aanpakken. Al die mensen die elke thuiswedstrijd standaard 10 minuten voor het einde vertrekken kunnen nu eerder kaarten kopen dat de seizoenskaartloze supporters die wel veel uitwedstrijden bezoeken. :?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Feanfan-4-life schreef:Ik vind het werkelijk waar belachelijk hoe ze het nu gaan aanpakken. Al die mensen die elke thuiswedstrijd standaard 10 minuten voor het einde vertrekken kunnen nu eerder kaarten kopen dat de seizoenskaartloze supporters die wel veel uitwedstrijden bezoeken. :?
Mensen met een seizoenskaart zijn net zo goed trouwe supporters, ze komen elke thuiswedstrijd weer. Ik ben blij dat deze regeling nu bestaat want nu heb ik met mijn seizoenskaart lekker voorrang, terwijl ik amper uitwedstrijden bezoek.
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Sorry hoor, maar het bezoeken van uitwedstrijden vind ik toch meer een teken van trouw zijn aan je club dan het bezoeken van thuiswedstrijden, al zijn er natuurlijk uitzonderingen.
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Hoe zit het trouwens met de vakken indeling... kan je aangeven waar je wilt zitten of wordt er gewoon willekeurig een vak uitgedraaid op de voor ons bestemde stadiontribune?
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Voor iedereen die vragen heeft over de kaartverkoop, vervoersproblemen en dergelijke, lees aub eerst het stuk van de club eens goed door. Wij zullen in een apart topic een FAQ aanmaken met antwoorden op vragen die hier vaak voorbij zullen komen, dus wacht dat ook eerste even af voor je je vraag stelt.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gesloten