[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor BS » 22-04-2009 21:39

Afbeelding vs Afbeelding

Dit topic is bedoeld voor de randzaken betreffende de bekerfinale, zoals kaarverkoop, reizen, etc.

Om te zorgen dat dit mooie topic niet gaat verzanden in oeverloos gevraag naar omwisselbiljetten, kaartverkoopmomenten en busplaatsen hebben we een FAQ opgesteld. Deze is hier te vinden. Heb je een goede toevoeging, dan horen we het graag!

Het moge duidelijk zijn dat vragen die in deze FAQ voorkomen en alsnog in dit topic gesteld worden per direct verwijderd worden.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Kiekerjan » 22-04-2009 21:57

Hallo iedereen,

Wanneer begint de kaartverkoop van de wedstrijd, morgen al?
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-04-2009 22:10

Hopen dat de club er een feest van wil maken en geen verplichte ophokplicht! Geen combi en een 'NN-vak'!

Maar dit anti-sfeer bestuur kennende zullen we wel weer in busjes naar Rotterdam gaan. Hopen dat NN nog wat in de melk te brokkelen heeft.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor diny777 » 22-04-2009 22:13

Kunnen wij ook bij Amersfoort opstappen?
Wat zal ik lekker slapen vannacht.
diny777
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 19-11-2008 11:18
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Ebiede » 22-04-2009 22:17

Ik heb in ieder geval kaarten binnen via de "zwarte" weg. Probeer nu nog op een normale manier aan kaarten te komen.

Ik reis hoe dan ook op EV, laat me niet weer naaien door het bestuur.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Vak 15 » 22-04-2009 22:21

Kaartverkoop supporters
Door de KNVB zijn voor sc Heerenveen ruim 17.000 kaarten beschikbaar gesteld. 80% Van deze kaarten wordt beschikbaar gesteld voor supporters en 20% voor sponsoren. Deze verdeling is gebaseerd op de verdeling van de stoelen in het Abe Lenstra stadion.

Iedere seizoenkaarthouder (scc-houder) kan vanaf woensdag 29 april 9.00 uur via de online kaartverkoop van sc Heerenveen en de TicketBox-verkooppunten per seizoenkaart één kaart kopen voor de KNVB bekerfinale. Clubkaarthouders (cc-houders) kunnen, indien voorradig, vanaf maandag 4 mei 13.00 uur per clubkaart één kaart kopen. Op voorschrift van de KNVB worden alleen kaarten aangeboden in combinatie met bus- en treinvervoer. Als u een kaart koopt, dient u gelijk uw keuze voor vervoer aan te geven. Reist u met de bus dan dient u tevens een opstapplaats te kiezen [link invoegen naar vervoer].

U ontvangt voor uw bestelde kaart een omwisselbiljet welke in de bus of trein wordt omgewisseld voor een toegangsbewijs.

De prijs van een kaart bedraagt € 45,-. Dit is inclusief vervoer. Er is geen korting voor jeugd.

Wilt u naast elkaar zitten? Kijk dan hieronder bij ‘Online kaartverkoop’ en ‘TicketBox verkoop’ hoe u dat kunt regelen.

Online kaartverkoop
Hier vindt u algemene informatie over de online kaartverkoop van sc Heerenveen.

Tip: Wilt u met meerdere mensen naast elkaar zitten in het stadion?
Als u in één transactie de kaarten koopt, komt u naast elkaar te zitten in het stadion. Eén persoon verzamelt alle barcodes en bestelt vervolgens het benodigde aantal kaarten. Per barcode kan één kaart worden besteld. Het is handig als u deze barcodes alvast in een Word-document zet, zodat deze codes makkelijk zijn te kopiëren en te plakken tijdens het bestellen van de kaarten. sc Heerenveen zorgt ervoor dat u bij het omwisselen van de kaarten naast elkaar komt te zitten in het stadion.

TicketBox verkoop
Mocht u kaarten in de winkel willen kopen, dan kunt u terecht bij de TicketBox-verkooppunten. Dit zijn onder andere de Primera winkels. Waar deze winkels zich bevinden, kunt u zien op http://www.ticketbox.nl.

Tip: Wilt u met meerdere mensen naast elkaar zitten in het stadion?
Zorg ervoor dat diegene die de kaarten koopt in het bezit is van alle seizoenkaarten van de betreffende personen.
sc Heerenveen zorgt ervoor dat u bij het omwisselen van de kaarten naast elkaar komt te zitten in het stadion. Per barcode kan één kaart worden besteld.

LET OP: Wilt u weten of het TicketBox-verkooppunt bij u in de buurt op Koninginnedag is geopend, informeer dan bij het TicketBox-verkooppunt bij u in de buurt.

We raden u aan de website regelmatig te checken voor het laatste nieuws.

Nieuw Noord
Op verzoek van de supportersvereniging Nieuw Noord is er speciaal voor scc-houders die een seizoenkaart van het Nieuw Noord vak in het Abe Lenstra stadion hebben, een vak in De Kuip gereserveerd. Voor deze scc-houders is ook een aparte trein gereserveerd. Het is dus niet mogelijk als scc-houder van Nieuw Noord met ander vervoer te reizen.

Rolstoelers
Voor rolstoelers zijn 35 kaarten beschikbaar. Daarnaast zijn 35 kaarten beschikbaar voor de begeleiders. Rolstoelers die in het bezit zijn van een seizoenkaart van sc Heerenveen kunnen vanaf woensdag 29 april 9.00 uur één kaart + één begeleiderkaart kopen. Rolstoelplaatsen kunnen per e-mail worden besteld viabekerfinale@sc-heerenveen.nl.

Rolstoelers die in het bezit zijn van een clubkaart van sc Heerenveen kunnen, indien voorradig, vanaf maandag 4 mei 13.00 uur één kaart + één begeleiderkaart kopen. Rolstoelplaatsen kunnen per e-mail besteld worden via bekerfinale@sc-heerenveen.nl.

Rolstoelers dienen zelf het vervoer te organiseren naar stadion De Kuip. sc Heerenveen heeft geen vervoer georganiseerd.

Vervoer
Voor het bezoeken van de KNVB bekerfinale geldt op voorschrift van de KNVB een verplichte vervoersregeling door middel van bus of trein.

Busreizigers
Reizigers die met de bus reizen, kunnen op 4 plaatsen in Nederland opstappen, te weten;
- Heerenveen
- Drachten
- Sneek
- Utrecht (onder voorbehoud, nadere informatie volgt zo spoedig mogelijk)

Omwisselbiljet
Op uw omwisselbiljet staan de volgende gegevens:
• Achter het woord ‘vak’ staat de omschrijving van de opstapplaats vermeld. Deze is als volgt:
o BHE = Heerenveen
o BDR = Drachten
o BSN = Sneek
o BUT = Utrecht (onder voorbehoud)
• Achter het woord ‘rij’ staat het busnummer vermeld.
Op vertoon van dit omwisselbiljet kunt u de juiste bus betreden. Tijdens de busreis, dus in de bus, worden de omwisselbiljetten omgewisseld voor een toegangskaart.

Er wordt onderweg één keer gepauzeerd voor een sanitaire stop. In de bus kunt u geen gebruik maken van het toilet. Het is niet toegestaan alcohol te nuttigen in de bus.

Het is niet mogelijk op eigen gelegenheid naar stadion De Kuip te reizen. Het omwisselbiljet dat u heeft ontvangen, is géén geldig toegangsbewijs. Hiermee kunt u stadion De Kuip dus niet betreden.

Parkeren
U kunt gratis parkeren op de parkeerplaatsen bij de opstapplaatsen Heerenveen, Drachten en Sneek. Waar de parkeerplaatsen zich bevinden volgt zo spoedig mogelijk.


Vertrektijden heen- en terugreis
De vertrektijden voor de heenreis volgen zo spoedig mogelijk.
De bussen vertrekken voor de terugreis een half uur na afloop van de wedstrijd.
Mocht sc Heerenveen de finale winnen dan zal de bus later dan een half uur na afloop van de huldiging vertrekken. Wees op tijd bij uw bus, onthoud uw busnummer en bewaar uw toegangskaart!

De eindbestemming van de terugreis is de plaats waar u de heenreis bent opgestapt.

We raden u aan de website regelmatig te checken voor het laatste nieuws.

Treinreizigers
De trein vertrekt alleen uit Heerenveen. Er zijn dus geen andere opstapplaatsen.
De opstapplaats is station ‘Heerenveen IJsstadion’.
U kunt uw auto of fiets gratis parkeren op het parkeerterrein van het ijsstadion ‘Thialf’ of op de nabijgelegen bedrijventerreinen.

Omwisselbiljet
Op uw omwisselbiljet staat achter het woord ‘vak’ het treinnummer vermeld, te weten NS1 t/m NS 9. Dit nummer correspondeert met het nummer van de trein. Op vertoon van dit omwisselbiljet kunt u de juiste trein betreden.

Uw omwisselbiljet wordt in de trein omgewisseld. De trein zal in één keer doorrijden naar station ‘Rotterdam Stadion’. Het is verboden om consumpties in flessen en blikjes in de trein mee te nemen. Pakjes drinken zijn wel toegestaan. Alcohol nuttigen in de trein is ook niet toegestaan. Op dit moment is het niet zeker of catering aanwezig is in de trein. Informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk. De eindbestemming van de terugreis is station ‘Heerenveen IJsstadion’.

Vertrektijden heen- en terugreis
Hierover is nog niets bekend. De tijden volgen zo spoedig mogelijk.
Wees op tijd bij uw trein, onthoud uw treinnummer en bewaar uw toegangskaart!

Het is niet mogelijk op eigen gelegenheid naar stadion De Kuip te reizen. Het omwisselbiljet dat u heeft ontvangen is géén geldig toegangsbewijs. Hiermee kunt het stadion De Kuip dus niet betreden.

We raden u aan de website regelmatig te checken voor het laatste nieuws.

Veiligheid
Voor de KNVB bekerfinale is een aantal belangrijke regels vastgesteld voor het bezoek aan deze wedstrijd, te weten:

• Rookverbod
In het stadion De Kuip geldt een rookverbod.
• Alcoholverbod
Het is verboden alcohol te nuttigen in het stadion, de bus en de trein. Daarnaast is het niet toegestaan in dronken toestand het stadion te betreden.
• Vuurwerkverbod
Er geldt een vuurwerkverbod in het gehele stadion.
Op bovenstaande regels wordt streng gecontroleerd. Worden deze regels overtreden dan wordt u de toegang tot het stadion ontzegd.

Wat mag u meenemen in het stadion?
U mag kleine camera’s meenemen in stadion De Kuip. Grote camera’s en camera’s met telelenzen zijn niet toegestaan in het stadion. Lees ook goed de huisregels van sc Heerenveen en de regels van de KNVB door. Deze regels zijn van toepassing op de KNVB bekerfinale.

Bron: sc-heerenveen.nl
Aan het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over.
Vak 15
Nieuw talent
 
Berichten: 80
Geregistreerd op: 28-05-2003 14:49
Woonplaats: Nieuwehorne

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Ebiede » 22-04-2009 22:24

lekker dat de +/- 8000 uitregistraties geen voorrang hebben..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor yvje1987 » 22-04-2009 22:27

Als je uit Rotterdam komt moet je dan ook naar Heerenveen of omstreken of naar Utrecht? Als ik uberhaupt een kaart kan bemachtigen want als clubkaarthouder is er volgens mij weinig kans.
yvje1987
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 31-12-2007 04:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor FC Drogeham » 22-04-2009 22:31

Nieuw Noord
Op verzoek van de supportersvereniging Nieuw Noord is er speciaal voor scc-houders die een seizoenkaart van het Nieuw Noord vak in het Abe Lenstra stadion hebben, een vak in De Kuip gereserveerd. Voor deze scc-houders is ook een aparte trein gereserveerd. Het is dus niet mogelijk als scc-houder van Nieuw Noord met ander vervoer te reizen.


Is dit vak even groot als het NN-vak in het ALS? Anders ben je mooi genaaid als NN-er.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor mart761 » 22-04-2009 22:31

Nee dat vind ik inderdaad ook belachelijk. Nu hebben de dagjes mensen net zoveel kans als de trouwe fans die vaak een uit wedstrijd bezoeken!

Wat een verhaal van de heerenveen site!

Begrijp ik nu goed dat mensen met een scc van Nieuw Noord alleen met de trein mogen?
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor pyter » 22-04-2009 22:32

Als clubcardhouder kun je het wel vergeten. De ongeveer 15.000 beschikbare kaarten zullen binnen no-time uitverkocht zijn. Hoeveel seizoenkaarthouders zouden wij hebben? 20.000? Neem aan dat het te doen moet zijn om deze kaarten te bemachtigen. Wat ik wel zeker weet, is dat ik niet bij de Primera in Heerenveen mijn kaartje ga halen. Zal een gekkenhuis worden; zeker aangezien het merendeel van ons publiek op leeftijd is en niet in staat is om via internet een kaartje te kopen :wink: . Op naar de Ticketbox in Valkenburg!
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-04-2009 22:37

Super geregeld, een eigen NN-vak en een treinreis!

Begrijp ik goed dat er geen verplichte uitregistratie is voor de bekerfinale?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor mitrita » 22-04-2009 23:03

Dus opnieuw geen eigen vervoer mogelijk, kortom weer een lekker dagje samen weg :huh:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor chrissie » 22-04-2009 23:04

Krijg net mail binnen met oa.:
Kaartverkoop
Wij gaan ervan uit dat u allen mee wilt naar de finale in de Kuip op 17 mei om het team aan te moedigen! Door de KNVB zijn voor sc Heerenveen ruim 17.000 kaarten beschikbaar gesteld. Dit zijn er helaas bijna 9.000 kaarten minder dan wij normaliter in het Abe Lenstra stadion beschikbaar hebben.
De kaartverkoop start op woensdag 29 april. In eerste instantie krijgen seizoenkaarthouders en sponsoren de gelegenheid kaarten te kopen.
Verder:
Voor thuisblijvers: beleef het mee op het 'sc Heerenveen-plein'!
Gaat u niet naar de Kuip en wilt u de sfeer en de wedstrijd wel volop meebeleven? Kom dan 17 mei naar het evenement dat voor de thuisblijvers wordt georganiseerd! Het plein voor het Abe Lenstra stadion wordt die dag omgetoverd tot 'sc Heerenveen-plein'. Het programma is nu in volle voorbereiding. We beloven u dat het een spectaculair gebeuren gaat worden! Alle informatie hierover is ook te vinden op http://www.sc-heerenveen.nl.
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Silver » 22-04-2009 23:05

Heerenveen rules schreef:Begrijp ik goed dat er geen verplichte uitregistratie is voor de bekerfinale?


Uitregistratie
U heeft geen uitregistratie nodig voor deze wedstrijd!


Bron: http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=2571
Onder 'Opstapplaatsen'
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Riverside » 23-04-2009 00:50

Geen alcohol mee in de trein? Wat een bullshit. :lol:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Frisian4life » 23-04-2009 01:18

Ik zat een beetje na te denken over de bekerfinale, aangezien wij 'thuis' spelen, wordt het Friese volkslied dan ook gespeeld?
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor hummelinho » 23-04-2009 07:27

Ik kan me wel herinneren dat tegen Roda JC zowel het Friese als het Limburgse volkslied gespeeld is. Maar bestaat er zoiets als een Twents volkslied?
hummelinho
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 30-01-2006 22:04

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor H-J » 23-04-2009 07:28

Deze wedstrijd begint toch altijd om 18:00 uur? Heb al even gezocht, maar kon het niet vinden.

Wij zitten namelijk met voetbalteam op Texel en moeten wat eerder weg blijkbaar :wink: Is het realistisch om ervan uit te gaan dat de treinen rond een uur of 13:00-14:00 vertrekken?
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Venderwel » 23-04-2009 07:32

Ja jezus, hoe kan het nou dat mensen met een uitregistratie geen voorang hebben? Dat is gewoon weer eens kut geregeld hoor!! Gatver!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Riverside » 23-04-2009 07:36

Ik ben allang blij dat de szkaart-houders voorrang krijgen. Maar inderdaad, het zou wel netjes zijn om de mensen met uitregistratie eerst de kans te geven. Dat hadden ze best kunnen regelen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Venderwel » 23-04-2009 07:48

Of doe de mensen met een cc met uitregistratie in elk geval tegelijk met de seizoenskaarthouders...
Nou ja, moet maar eens gaan kijken hoe ik aan een kaart ga komen.

Ik zeg, mensen die bij de vorige 2 finales aanwezig waren moeten voorrang hebben!! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Hielke » 23-04-2009 07:51

Venderwel schreef:Ja jezus, hoe kan het nou dat mensen met een uitregistratie geen voorang hebben? Dat is gewoon weer eens kut geregeld hoor!! Gatver!


De redenering zal zijn dat dit een thuiswedstrijd is van Heerenveen.

Bij veel clubs is het overigens doodnormaal dat de verkoop in fasen verloopt. Eerst mensen met veel uitwedstrijden, dan mensen met minder uitwedstrijden, dan de 'gewone' seizoenkaarten, dan de rest. Ik snap wel dat dit nu niet mogelijk is, aangezien Heerenveen helemaal niet met zo'n systeem werkt. Dat zet je niet in twee weken tijd op.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Gekko » 23-04-2009 07:58

Welk systeem ook wordt gehanteerd, er zullen altijd mensen zijn die zich benadeeld voelen. Wie zijn best doet en op tijd achter de computer zit zal vast wel zijn kaart krijgen. Er zijn lakse mensen genoeg.
De club is snel met alle informatie, heeft een speciaal deel van de website gericht op de finale. Zo hoort het.
Laatst bijgewerkt door Gekko op 23-04-2009 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Venderwel » 23-04-2009 08:02

Je hebt gelijk, er worden zeker altijd mensen benadeeld, maar in dit geval ben ik het en ben ik even lekker egoistisch! :mrgreen:

Ik weet niet of de beheerders het toestaan, maar bij deze doe ik toch even een oproep: Als er hier scc houders zijn die nu al weten dan niet heen te gaan en hun scc beschikbaar willen stellen voor mij op aan een kaart te kunnen komen, stuur me dan even een PM! Dan hebben we het er even over.....grappenmakers via de PM worden niet op prijs gesteld.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor ADO Den Haag » 23-04-2009 08:48

Belachelijk geregeld dat zowel FC Twente als sc Heerenveen een verplichte combi krijgen opgelegd. Dat gaat natuurlijk weer nergens over.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-04-2009 08:52

H-J schreef:Deze wedstrijd begint toch altijd om 18:00 uur? Heb al even gezocht, maar kon het niet vinden.


Wedstrijd begint om 5 uur stond in het AD......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Gekko » 23-04-2009 08:55

ADO Den Haag schreef:Belachelijk geregeld dat zowel FC Twente als sc Heerenveen een verplichte combi krijgen opgelegd. Dat gaat natuurlijk weer nergens over.


De toestanden in Volendam bewijzen dat dit toch wel noodzaak is als andere supportersgroepen zich niet kunnen gedragen. twente en heerenveen zou onderling moeten kunnen al hebben we met Twente ook wel wat negatieve ervaringen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Venderwel » 23-04-2009 08:55

ADO Den Haag schreef:Belachelijk geregeld dat zowel FC Twente als sc Heerenveen een verplichte combi krijgen opgelegd. Dat gaat natuurlijk weer nergens over.


natuurlijk gaat dat wel ergens over...maar niet over rellen of iets dergelijks, het is gewoon zo dat het verkeer e.d. dan wat soepeler zou moeten kunnen lopen.
:mrgreen: Met honderden bussen....
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-04-2009 08:57

Volgens mij is dit prima geregeld zo. Met een aantal onbenullen die er in supportersland rondlopen weet je het maar nooit (zie in Volendam gisteren)...........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Volgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten