[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Daarom zouden ze de naam op het kaartje moeten controleren d.m.v. legitimatie!
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Gekko schreef:Als je je voorstelt wie er als seizoenkaarthouders in het stadion zitten (kijk zaterdag eens om je heen), kun je ook verwachten dat er velen zijn die niet heen gaan. Geen paniek dus, op tijd op internet of bijTicketbox en hety zal wel wat loslopen.
Reken er maar op dat gasten die niet gaan hun seizoenkaart uitlenen aan kennissen en vrienden.
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Ik vind dat Heerenveen moet kijken naar supporters die ook bij de andere 2 bekerfinales aanwezig waren. Zij moeten voorrang krijgen bij de kaartverkoop want anders hebben zij geen kans op de ‘driemaal is scheepsrecht regeling’. Misschien dat Heerenveen ook de kaarten kan verdelen op alfabetische volgorde. Dan zit ik namelijk goed met mijn achternaam die begint met de letter A. :lol: Of is het een idee om te kijken naar hoe lang supporters al een seizoenkaart hebben. Supporters die langer dan 10 jaar een seizoenkaart hebben, hebben voorrang op de rest. :D

Oftewel als puntje bij paaltje komt kun je wel tig manieren vinden dan wel bedenken hoe de kaarten verkocht kunnen worden. De regeling die Heerenveen nu hanteert is de meest redelijke. Net zoals bij andere wedstrijden (UEFA cup, beker, etc.) de seizoenkaarthouders voorrang geven op de clubkaarthouders.

En kunnen we het nu gewoon over de inhoud van de wedstrijd hebben. Dus over de favoriete opstelling, onze kansen, de sterkte en zwaktes van Twente, enzovoort.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

drika746 schreef:Daarom zouden ze de naam op het kaartje moeten controleren d.m.v. legitimatie!
Bij de club zijn ze er juist altijd trots op dat seizoenkaarten onderling uitleenbaar zijn. Volgens mij zitten er zelfs mensen in het stadion op naam van een al lang en breed overleden seizoenkaarthouder uit het verleden.
Collettivo schreef:En kunnen we het nu gewoon over de inhoud van de wedstrijd hebben. Dus over de favoriete opstelling, onze kansen, de sterkte en zwaktes van Twente, enzovoort.
Precies om deze reden zijn er twee topics voor de bekerfinale. Eentje voor de wedstrijd zelf, de ander voor zaken als kaartverkoop en vervoer. Dus wees zo vrij om het wedstrijd-topic leven in te blazen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik heb gisteren nog even de beelden van '93 en '97 bekeken. Dan zie je meteen welke stappen we in die periode gemaakt hebben. Van outsider naar favoriet, van de J.H. Kruisstraat naar het nieuwe (nog kleinere) ALS. Twente is net als Roda toen een moeilijke tegenstander voor Heerenveen. Voetballend beter, fysiek sterker en mentaal sterker. Wat in ons voordeel kan werken is dat Twente nog een paar pittige weken heeft en de effecten van een lang en inspannend seizoen kan gaan voelen, o.a. ook door blessures. Twente is een veel volwassener ploeg maar een finale heeft zijn eigen wetten. Heerenveen had in '97 een prachtig elftal maar een aantal liep al met de gedachten bij de nieuwe club en gaf niet thuis in de finale. Wie weet speelt dat ook bij Twente, met Elia, Arnautovich. We hebben een trainer die ervaren is met finales. Het zou het verhaal wel compleet maken. Kampioenenmaker Sollied die ook bij Heerenveen een echte prijs binnen haalt.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Hoe zit de preciese verdeling eigenlijk in elkaar??? Ik bedoel er kunnen zo'n 50000 man in de kuip?
2 keer 17000 blijft er volgens mij nog 16000 ergens over.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Die zijn voor de KNVB en haar gasten en de sponsors die zich aan KNVB en het bekertoernooi hebben verbonden. Je zult in die vakken zien dat Twente en Heerenveen fans door elkaar komen te zitten (zwarte handel, acties van sponsors, genodigden van sponsors) en uiteraard de nodige lege plekken van genodigden die met het mooie weer toch maar voor het strand keizen.
nicole-1987
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-04-2009 09:47

Bericht door nicole-1987 »

Nou als ik dat van jullie lees mogen jullie van geluk spreken !!
Bij ons mogen de supporters verenigingen zondagavond de kaarten al verkopen en dan kan de rest kaartjes via INTERNET bestellen.. Dat begint maandagochtend om 8:00 uur dus als je pech hebt grijp je nog mis ook omdat de server plat ligt.Verder hebben de supporters maar 15.000 kaarten want de rest is naar de sponsers gegaan.
En jullie kaartje kost maar 45 euro en bij ons 70 euro !! en 55 voor de supporters verenigingen !!

Maar in ieder geval wens ik jullie heel veel succes zaterdag en 17 mei..

Groetjes een twente supporter
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

nicole-1987 schreef: En jullie kaartje kost maar 45 euro en bij ons 70 euro !! en 55 voor de supporters verenigingen !!
Groetjes een twente supporter
En ik vind 45€ al zeer prijzig
Voetbal als melkkoe,te zot voor woorden
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Als we er vanuit mogen gaan dat Heerenveen 17000 kaarten krijgt en er gaat 20% naar de sponsoren, blijven er dus slechts 13600 over voor de supporters, das minder dan bij jullie in Twente!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
nicole-1987
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-04-2009 09:47

Bericht door nicole-1987 »

Maar voor dat geld krijg je er wel een t-shirt bij :D nou net of we daar op zaten te wachten :?
nicole-1987
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-04-2009 09:47

Bericht door nicole-1987 »

Venderwel schreef:Als we er vanuit mogen gaan dat Heerenveen 17000 kaarten krijgt en er gaat 20% naar de sponsoren, blijven er dus slechts 13600 over voor de supporters, das minder dan bij jullie in Twente!
Nou dan word het bij jullie nog beroerder :S
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik meen dat het bij ons de vorige keer ook zo was dat leden van de SuppVer voorrang hadden bij de voorverkoop. Heerenveen heeft 1200 sponsoren waarvan en groot deel ook gewoon als supporters op de tribune zat of had gezeten als ze geen sponsor waren geweest. Dat die goed meedelen in de verkoop vind ik niet zo'n punt. Wat wel apart is, is dat de media het weer hebbenover een Friese uittoscht terwijl die uit Twente net zo groot is en was bij de vorige keren. Die randstedelijke media zullen wel verbaasd zijn dat wij onze boerderijen voor een dag achterlaten en helemaal naar het verre Rotterdam gaan en dat ook nog in vervoersmiddelen die men daar ook kent dus niet eens op de trekker!.... Leve de beeldvorming!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Venderwel schreef:Als we er vanuit mogen gaan dat Heerenveen 17000 kaarten krijgt en er gaat 20% naar de sponsoren, blijven er dus slechts 13600 over voor de supporters, das minder dan bij jullie in Twente!
Dat betekent dus dat de sponsoren 1 op 1 een kaart kunnen krijgen en wij er maar om moeten 'strijden'. Lekker weer.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De 80-20 verdeling komt volgens de club overeen met de huidige verdeling in het stadion. De 1200 OSSH leden zijn dus goed voor ruim 4500 plaatsen in het ALS: zo'n beetje de hele hoofdtribune met bovenliggende loges, de bovenste rijen van de oosttribune met bovenliggende loges en nog links en rechts elders in het stadion. Zal wel zo'n beetje kloppen.
Gebruikersavatar
Patie11
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 12-03-2009 13:56
Locatie: dokkum
Contacteer:

Bericht door Patie11 »

Maar heeft elke nieuwnoorder een kaart voor de finale??
of moet er weer om gevochten worden??


Reactiee's??
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Komt vandaag nog info over. Hou de NN-site + forum in de gaten.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

recht achter het doel lijkt me wel mooi
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

teamplayer schreef:recht achter het doel lijkt me wel mooi
NieuwNoord zit vast op NN :lol:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Wiggs schreef:En ik vind 45€ al zeer prijzig
Voetbal als melkkoe,te zot voor woorden
Als je dit meerekent: een retourtje Rotterdam zonder korting is ongeveer 40 euro, dan valt het nog mee ;)
BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

teamplayer schreef:NieuwNoord zit vast op NN :lol:
Kan leuk worden als Vak-p ook in van P zit ;)
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

teamplayer schreef:recht achter het doel lijkt me wel mooi
Mag ik vragen hoe je aan deze indeling komt Teamplayer?

Zo lang isie volgens mij nog niet in omloop.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
teppie
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 14-12-2003 15:22
Locatie: Leeuwarden

Bericht door teppie »

Hoi,

Een aantal keren is het kaarsysteem van Heerenveen al vastgelopen bij de start van de kaartverkoop. Ik verwacht nu zeker een storing ivm de hoeveelheid vraag en het mindere aanbod.
Is het wel verstandig om de kaarten te bestellen via internet? of moeten we even een uurtje in de rij staan voor de ticketbox met als gevolg dat kaarten uitverkocht zijn?!?

Wie adviseert hier een goed advies in?

Greetz,
De zijlijn heeft het er mee te doen!
sjoerdy88
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 10-09-2007 21:25

Bericht door sjoerdy88 »

Zou gewoon even naar een ticketbox verkooppunt toegaan. Krijg je, je kaart iig meteen in je hand gedrukt.

En om het uur wachten te omzeilen zou ik even naar een kleine sigarenboer in Leeuwarden, Drachten, Wolvega etc. rijden.
Stand your ground and fight
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

sjoerdy88 schreef:En om het uur wachten te omzeilen zou ik even naar een kleine sigarenboer in Leeuwarden, Drachten, Wolvega etc. rijden.
Kleine sigarenboeren hebben tegenwoordig bijna geen ticketbox meer, ze moeten nu aangesloten zijn bij Primera
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

teppie schreef: Wie adviseert hier een goed advies in?
Dat is heel simpel. Ga zelf naar de sigarenboer en laat iemand anders, die uiteraard al eens vaker besteld heeft de kaarten via internet bestellen. Het is maar net wie het eerst aan de beurt is.
Als je vantevoren de barcode van je SK opschrijft kan degene die naar de sigarenboer gaat de SK wel mee hebben.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 720
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Zolang je maar niet op die steigers achter de goals en om het veld zit, heb er één keer gezeten met EK kwalificatie, maar dat zijn geen mooie plekjes!
.-
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Komt vandaag nog info over. Hou de NN-site + forum in de gaten.
Al wat bekend?
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Afbeelding

Wachten wachten wachten... Vak P was gister al bekend dat ze de rood gemarkeerde vakken kregen. Hoop dat NN vak X toegewezen krijgt.. Nog even wachten..
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Okselfris
Nieuw talent
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-06-2003 12:33
Locatie: Cuijk

Bericht door Okselfris »

Ik baal weer zwaar van de combi. Ik woon in Brabant en moet nu dus eerst naar Heerenveen om daar op de trein te stappen.
Lekker is dat. Waarom nu weer op deze wijze, erg jammer voor de supporters elders in het land.
Ik ben niet gek.... ik ben anders.
Gesloten