[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Al bekend wanneer de DVD komt?
100% achter Marco van Basten!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TWR22 schreef:Al bekend wanneer de DVD komt?
Al bijna een week :wink:.

Op (waarschijnlijk) de vorige pagina staat een overzichtje met de inhoud. Komt op 17 juni uit.
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Ik heb dat boekje gekocht bij het stadion.Wel een aardig ding maar nog leuker is het boekje"Feanster passie".Een boekje met 25 interviews met Heerenveen prominenten door de jaren heen.Ik kon het boekje niet maar het is erg leuk.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zojuist kreeg ik de Feanmail binnen en daar stond ook informatie in over de DVD. Deze zal vanaf 16 juni te koop zijn en kost 12,50. Een kleine foto:
Afbeelding
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Is er ook iemand bereid om een torrent te plaatsen van de DVD?
Een onderschrift: wat is dat?
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

sc heerenveen 4 ever schreef:Is er ook iemand bereid om een torrent te plaatsen van de DVD?
Is 12,50 je te duur? :shock:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

12,50 heb je toch wel voor je club over??
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

sc heerenveen 4 ever schreef:Is er ook iemand bereid om een torrent te plaatsen van de DVD?
Deze DVD zou ik als torrent kunnen plaatsen, aangezien ik weet hoe het moet, maar in dit geval doe ik het (eerst) niet. Als liefhebber van de club en als aandenken van het memorabele moment zou elke fan deze gewoon zelf moeten kopen!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

VAST VOOR VOLGEND JAAR!!!

Bekerfinale vervroegd
Uitgegeven: 8 juni 2009 18:48
Laatst gewijzigd: 8 juni 2009 18:48

ZEIST - De finale om de KNVB-beker is komend seizoen naar voren gehaald op de speelkalender van het betaalde voetbal. Op verzoek van de clubs, die maandag in Zeist bijeen waren voor de algemene vergadering, wordt het duel op een zondag in De Kuip tussen de 33e en 34e ronde van de eredivisie gespeeld.
100% achter Marco van Basten!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik heb net de DVD aangeschaft. Zal het zo meteen bekijken. Er zit een leuk 'grapje' op de DVD-hoes: namelijk het streepjescode :lol:
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Vandaag ook de DVD even gekocht en meteen even bekeken. Leuke beelden vooral de finale dvd is echt super, kippenvel de tranen kwamen gewoon weer in de ogen! Paar uur kijkplezier, deze DVD is zeker het geld waard.

Het commentaar wat er later aan toegevoegd is vind ik niet zo denderend enigst minpuntje.
Alle ballen op Henkie!
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Leuke DVD inderdaad!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Daar sluit ik me bij aan. Er zal altijd wel discussie bestaan over het commentaar of over (het ontbreken van) bepaalde fragmenten, maar ik denk dat het aanbod op de DVD wel goed is. Beeldkwaliteit is over het algemeen ook gewoon heel goed. Absoluut een aanrader dus.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Eerste exemplaar DVD is overhandigd aan de commissaris van de koningin. In Leeuwarden nog wel :lol:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Gister via internet besteld. Benieuwd naar de beelden en wanneer ie op de mat valt.
SCH
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik heb net een brief gekregen van Heerenveen over de problematiek rond het vervoer. Bij de bussen ging het vooral om de chaos op de opstapplaatsen en bij de treinen vooral de choas op de stations en de toegang daarnaar toe.
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

geert. schreef:Ik heb net een brief gekregen van Heerenveen over de problematiek rond het vervoer. Bij de bussen ging het vooral om de chaos op de opstapplaatsen en bij de treinen vooral de choas op de stations en de toegang daarnaar toe.
Ja, die brief heb ik ook binnen gekregen vandaag.

Stukje eruit:

"Bij een volgende gelegenheid zullen we bij de autoriteiten opnieuw aandringen op meer busvervoer."

Hopelijk blijft het voor NN wel gewoon trein, vond het op de terug reis na wel relaxed en beter dan in de bus zitten. Dan veranderen ze het station bij bv De Kuip toch voor een betere doorstroom van supporters om sneller weg te zijn..
APPELSCHA
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Er is maar één schuldige in het hele verhaal, en dat is de KNVB! Ons met de verplichte combi laten reizen, maar bij het stadion gewoon tussen Twente-supporters door kunnen lopen...
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Die combi is ook niet zozeer geweest vanwege het gevaar dat beide groepen met elkaar in conflict kunnen raken, maar meer om het verkeer in goede banen te kunnen leiden..

Met alle respect, je hebt gezien hoe het met dit georganiseerde vervoer liep. Hoe denk je dat het was verlopen wanneer trein- en busvervoer ongeorganiseerd waren geweest en er 2x 18 000 man/vrouw in relatief korte tijd Rotterdam met de trein, bus of auto in- en uit moesten?

Dan was het pas echt een survival of the fittest geworden. Nou, hoera..
In case of doubt, make it sound convincing
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Jazzy F. schreef:Er is maar één schuldige in het hele verhaal, en dat is de KNVB! Ons met de verplichte combi laten reizen, maar bij het stadion gewoon tussen Twente-supporters door kunnen lopen...
Onderschat je de rol van de politie en burgemeester in Rotterdam niet? Die hebben ongetwijfeld ook een stevige vinger in de pap rondom de bekerfinale. Wat vervoer betreft misschien wel meer dan de KNVB.

Overigens een prima initatief van de club om deze brief te versturen. Ze zeggen wel dat ze er alles aan doen om het te voorkomen bij een volgende keer, maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Een redelijke simpele, maar tevens duidelijke brief is dan wel zo positief.

Nu maar hopen dat we over een jaar een nóg mooiere bekerfinale krijgen te zien :wink:.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

diepFries schreef: Met alle respect, je hebt gezien hoe het met dit georganiseerde vervoer liep. Hoe denk je dat het was verlopen wanneer trein- en busvervoer ongeorganiseerd waren geweest en er 2x 18 000 man/vrouw in relatief korte tijd Rotterdam met de trein, bus of auto in- en uit moesten? Dan was het pas echt een survival of the fittest geworden. Nou, hoera..
De Kuip zit wel vaker vol en dan is er ook geen verplichte combi. Iedereen zorgt bij zo'n wedstrijd wel dat ze op tijd zijn.
De volgende keer gewoon op EV naar De Kuip
Alderaarst!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

We zullen het wel zien hoe het gaat als we de bekerfinale weer halen. Alle partijen hebben nu geleerd van hun fouten. Nu hopen dat het een andere keer wel vlekkeloos verloopt.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

rottevalle schreef: De Kuip zit wel vaker vol en dan is er ook geen verplichte combi. Iedereen zorgt bij zo'n wedstrijd wel dat ze op tijd zijn.
De volgende keer gewoon op EV naar De Kuip
Komt er dan ook 36 000 man/vrouw van buiten de stad? De KNVB/sponsor-kaarten nog buiten beschouwing gelaten? Dat maakt wel een klein verschil nog qua infra, denk je niet?

Uiteraard, in de ideale wereld kan ieder z'n eigen gang gaan, vrij reizen, gaan en staan waar hij/zij wil. Ik kan me echter goed voorstellen dat men het verkeer in goede banen wil leiden. Ik ben er niet blij mee, maar begrijpen kan ik deze beslissing wel.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

diepFries schreef:Komt er dan ook 36 000 man/vrouw van buiten de stad?
Daar ben ik wel zeker van.

Een ding is in de excuusbrief niet genoemd: het gebruik van stadsbussen.
Meer bussen OK, Voor een dergelijke lange reis zijn stadbussen niet geschikt.
Corro
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-04-2009 22:41
Locatie: De Meern

Bericht door Corro »

Ach bij andere evenementen komen er ook 50000 fans/bezoekers van buiten Rotterdam. Dus die chaos valt wel mee. Ze hadden gewoon de helft EV moeten doen. Omwisselen bij diverse benzinepomps op verschillende tijden. Komen de supporters ook op verschillende tijden Rotterdam binnen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Komt er dan ook 36 000 man/vrouw van buiten de stad? De KNVB/sponsor-kaarten nog buiten beschouwing gelaten? Dat maakt wel een klein verschil nog qua infra, denk je niet?
Waarom denk je dat er altijd wordt gezongen ' Sparta is de club van Rotterdam ' ;)

In de Kuip zijn verder vaak nog evenementen, net als Ahoy. Verder is Rotterdam sowieso een evenementenstad (denk aan Dance Parade met geloof ik wel meer dan 200.000 bezoekers) dus grote festiviteiten zijn ze wel gewend hier. Het enige probleem is dat nu alle supporters van een kant (het noorden) afkomen, maar dat mag opzich ook geen probleem zijn denk ik.

Volgens mij was de reden van de combi gewoon dat ze problemen met de Twente en Feyenoord aanhang verwachtten, omdat die altijd problemen hebben.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Vandaag weer genoten van de finale. Was op het Heerenveenplein, maar ouders hebben alles opgenomen op video en heb 'm vandaag op dvd overgezet en heerlijk zitten kijken :D. Fantastisch mooi. Voorbeschouwing, wedstrijd en nabeschouwing: echt genieten. Vooral Dhr. Anker die zegt tijdens de voorbeschouwing: ''we winnen, al is het 1-0 of na een penaltyserie met de beslissende van Sibon" :D.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Ik heb gistermiddag ook de hele DVD bekeken. Nou ik heb echt zitten genieten, van het begin tot het einde.
Ik was ook in de Kuip, maar nu zie je de wedstrijd toch anders, wow wat heb ik weer een heerlijke middag
gehad gister.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

O welk een toeval: ik ook. Ik vond de technische kwaliteit niet super maar het was mooi om het allemaal weer even te beleven en de emotie er bij te voelen. Het blijft toch wel wat onwerkelijk: onze net niet club die een echte prijs wint.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

En het blijft een kippenvel moment als Sibon die penal er in veegt en het hele vak achter de goal juicht als een dolle :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gesloten