[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Volgens mij doet Sollied niet al te veel gekke dingen. Beerens - Sibon - Henrique voorin en Grindheim - Svec - Pranjic op het middenveld.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Skopperij schreef:Volgens mij doet Sollied niet al te veel gekke dingen. Beerens - Sibon - Henrique voorin en Grindheim - Svec - Pranjic op het middenveld.
Ik verwacht Roorda wel in de basis, Pranjic linksvoor.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Tegen Twente is het helemaal geen verkeerd idee om zo'n ongeleid projectiel als Henrique in de basis te zetten! Wees eerlijk, Twente is een behoorlijke stap verder dan ons. Als Henrique de wedstrijd van z'n leven speelt dan kan er wel wat gebeuren.
Fries
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 25-07-2008 20:25

Bericht door Fries »

Mijn opstelling.

Vonk Janmaat Bak Dingsdag Popov Grindheim Svec Pranjic Kalou Sibon Henrique


Vonk
Janmaat Bak Dingsdag Popov

Grindheim Svec Pranjic

Kalou Sibon Henrique

Heb zon idee dat Kalou de matchwinner wordt. Kalou is de enige die Braafheid voorbijkomt en dan op slimheid en ervaring

Met Janmaat heb je aanvallend een extra wapen.
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Kalou en snelheid? :roll:

Volgens mij kun je dan echt veel beter voor Beerens kiezen.
Fries
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 25-07-2008 20:25

Bericht door Fries »

Jazzy F. schreef:Kalou en snelheid? :roll:

Volgens mij kun je dan echt veel beter voor Beerens kiezen.
Slimheid staat er !

Tegen Az legt die ook 2 balletjes panklaar die Bonaventura
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Oops, iets te snel gelezen...

Verder ben ik benieuwd wat Sollied gaat doen met de keeper en rechtsback. Hopelijk spelen Vonk en Janmaat, maar dat zal wel weer niet, helaas.
RobFCT
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-04-2009 15:01

Bericht door RobFCT »

Van voetbalzone.nl
Van der Velde duwt Twente in favorietenrol
Geschreven op dinsdag, 12 mei om 12:49

Riemer van der Velde acht FC Twente licht favoriet voor de zege in de bekerfinale, maar de oud-voorzitter van SC Heerenveen vindt ook dat de Friese club zeker niet kansloos is. "Als we met de juiste overtuiging in het veld staan, is alles mogelijk." Volgens Van der Velde heeft de KNVB-beker in ieder geval een waardige finale. "Over de favoriet hoeven we niet moeilijk te doen", vertelt Van der Velde op het digitale thuis. "Twente is een ingespeeld geheel en heeft het hele seizoen stabiel gepresteerd. De stand op de ranglijst zegt voldoende. De vorm van de dag wordt echter bepalend. Hoe kom je bijvoorbeeld uit de startblokken? Arsenal begon tegen Manchester vol goede moed, maar wat als je al na tien minuten met 2-0 achter staat? Als Heerenveen overtuigd is van de eigen mogelijkheden, maken we zeker een kans."

FC Twente heeft in de ogen van Van der Velde een goed elftal, maar er is wel te kloppen. Vooral defensief liggen er in de ogen van Van der Velde mogelijkheden tegen de formatie van Steve McClaren. "Twente heeft een redelijke defensie, maar die is wel te pakken. Hun middenveld is behoorlijk, maar dat van ons is beter. De aanval van hun is goed, beschikt over snelheid en scorend vermogen, maar is ook grillig."

Volgens Van der Velde kan de Friese aanval op 17 mei de doorslag geven. "Als onze aanvallers hun dag hebben, zijn we moeilijk te bespelen. Sollied heeft voorin genoeg mogelijkheden. Ik ben benieuwd welke variant hij uit de hoge hoed tovert. Ik hoop dat hij Twente kan verrassen. Voorin liggen de mogelijkheden om de finale te beslissen."
Het vetgedrukte gedeelte snapte ik niet helemaal. Twente heeft dit seizoen 31 goals tegen gehad. Heerenveen maar liefst 57. Een goede 26 goals meer.
Als onze verdediging al te pakken is. (m.a.w; niet zo heel geweldig) Hoe zit het dan met de verdediging van Heerenveen.

Overigens wil ik niet insinueren dat Twente makkelijk van Heerenveen wint o.i.d want ook wij gaan het nog lastig genoeg krijgen en hebben echt niet zomaar gewonnen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waar het op gebaseerd is begrijp ik niet, maar Sollied gaat ongetwijfeld kiezen voor Breuer en VDB. Dan sta je mijns inziens al met 1-0 achter. Breuer voegt niks toe en kan Elia nooit de baas en VDB zal wel weer een slippertje hebben. Bij VI was hij gisteren ook in beeld als opvallendste moment. Wat hij deed bij de 1-0. Onvoorstelbaar......

Ik vind het moeilijk om een keuze te maken op het middenveld en op de linksvoor. Pranjic komt beter tot zijn recht op het middenveld, maar dat zou dan ten koste gaan van Roorda of Svec. Het lijkt allemaal leuk een aardig met Roorda, maar hoeveel wedstrijden hebben we gewonnen sinds hij meedeed?
En met twee linksbenige middenvelders in de selectie is het vreemd om Svec of Roorda op de linkshalf te zetten. Want beide komen ze daar niet het best tot hun recht. En je moet speles altijd op de positie zetten waar ze het best tot hun recht komen.

Moeilijke keuzes.

Grindheim - Svec - Pranjic ?????

Svec - Roorda - Pranjic ?????

Grindheim - Roorda - Elm? ?????

Roorda - Svec - Pranjic ??????

En zo zijn er genoeg variaties. Ook voorin. Henrique op links is vind ik een goede optie. Hij is wel dreigend en onvoorspelbaar en dat hebben we nodig. Ik zou in ieder geval Sibon opstellen als rustpunt en aanspeelpunt, maar dan moet je wel veel beweging hebben rondom hem.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

RobFCT schreef:Het vetgedrukte gedeelte snapte ik niet helemaal. Twente heeft dit seizoen 31 goals tegen gehad. Heerenveen maar liefst 57. Een goede 26 goals meer.
Gelukkig spelen we een bekerwedstrijd en in de beker hebben we exact één tegentreffer geïncasseerd. Geen probleem dus :wink:.

Ik ben erg benieuwd naar de opstelling. Naast voetbaltechnische redenen zal er wellicht ook rekening gehouden worden met ervaring. Een Sibon heeft zes bekerfinale’s gespeeld en zoiets kan best de doorslag geven bij een beslissing. We zullen zien.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

RobFCT schreef:Het vetgedrukte gedeelte snapte ik niet helemaal. Twente heeft dit seizoen 31 goals tegen gehad. Heerenveen maar liefst 57. Een goede 26 goals meer.
Als onze verdediging al te pakken is. (m.a.w; niet zo heel geweldig) Hoe zit het dan met de verdediging van Heerenveen.
Dat er tegen Heerenveen 57x is gescoord klopt natuurlijk, maar het veruit grootste deel van die tegengoals viel in de periode voor de winterstop ( o.m de 6 tegen Twente, de 4 tegen NAC en de 4 tegen Sparta ). Door met name de inbreng van Svec als verdedigende middenvelder is het na de winterstop een stuk stabieler geworden. Daar zou je dan rekening mee moeten houden in je beoordeling. Overigens kan het nog steeds een stuk beter.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heerenveen rules schreef:Moeilijke keuzes.

Grindheim - Svec - Pranjic ?????

Svec - Roorda - Pranjic ?????

Grindheim - Roorda - Elm? ?????

Roorda - Svec - Pranjic ??????
Ik zou kiezen voor Grindheim - Svec - Pranjic of Roorda - Svec - Pranjic (waarbij Svec de verdedigende rol pakt en Roorda de aanvallende. Vind Svec op dit moment iets beter.. Mede door het wedstrijdritme wat die jongen heeft. Bovendien kun je het m.i. niet verkopen om deze jongen in de bekerfinale niet te laten spelen. Gezien zijn prestaties het afgelopen seizoen.
Bovendien vind ik hem in de verdedigende rol beter dan Roorda.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik zou sowieso Beerens in de basis zetten trouwens. Kijk maar welke wedstrijden Beerens het best heeft gespeeld dit seizoen, tegen de topclubs waar hij voor gemotiveerd was. Zo'n jongen kan deze wedstrijd beslissen. Kalou kan je dan beter achter de hand houden of op het middenveld/achter de spits zetten ofzo.

Verder hoop ik niet dat Breuer speelt. Zelfde geldt voor Dingsdag, ik vind Roorda laatste man ook wel een goede!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Skopperij schreef:Tegen Twente is het helemaal geen verkeerd idee om zo'n ongeleid projectiel als Henrique in de basis te zetten! Wees eerlijk, Twente is een behoorlijke stap verder dan ons. Als Henrique de wedstrijd van z'n leven speelt dan kan er wel wat gebeuren.
Ik ben heel enthousiast over het talent van Henrique, maar hij laat het te vaak af weten. Zijn beneden grens is te laag, al lijkt hij wel omhoog te zijn gegaan t.o.v. vorig seizoen. Hij is nu meer voor het team aan het werken, maar moet nog veel coonstanter worden en leren wanneer er kansen liggen voor hem. Denk echter dat Pranjic een zekerheidje is en met Roorda meer controle op het middenveld kan worden verkregen.
Je bent Svec grotendeels kwijt aan het schaduwen van Perez, Grindheim is vaak overal en nergens, Roorda kan de stabiele factor zijn op het middenveld. Henrique kun je achter de hand houden als gouden troef.
Hoop dat Janmaat speelt, Elia heeft het moeilijk tegen aanvallende backs, lijkt zich daar op kapot te lopen en aanvallend weinig meer te kunnen brengen. Popov idem op links. Bak Nielsen zal N'Kufo moeten uitschakelen en Dingsdag is dan de vrij man die de lopende mensen moet opvangen.

Ik zou dus zo gaan spelen:

------------------------------Steppe---------------------------------
Janmaat------Bak Nielsen-----Dingsdag------------Popov--
-----------------------------Svec--------------------------------------
----------------Grindheim------Roorda---------------------------
Beerens----------------Sibon----------------------------Pranjic

Maar goed, kan nog even blijven dromen, Sollied zal zijn aanvoerder er niet naast zetten in de bekerfinale. Waarschijnlijk speelt Breuer wel helaas. Geef ons 40% om deze wedstrijd te winnen, dat is genoeg om de beker te pakken :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

------------------------------Steppe---------------------------------
Janmaat------Bak Nielsen-----Roorda------------Popov--
-----------------------------Svec--------------------------------------
----------------Grindheim------Pranjic---------------------------
Beerens----------------Sibon----------------------------Henrique

Ik hoop zoiets :) Pranjic op zijn favo positie en die wil zijn stempel drukken zodat hij naar L'pool kan. Henrique en Beerens lekker om Sibon heen dwarrelen die steekpasjes op hun geeft of de bal teruglegt op de opkomende Pranjic/Popov/Janmaat...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik zou Sibon dus niet laten spelen. Veel te statisch, en is altijd te laat voor de goal. Elm heeft wel bewezen belangrijke goals te kunnen maken en staat vaak op de goede plek. Hou Sibon maar achter de hand, mochten we hem nodig hebben.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Opportunisme is wat we nodig hebben tegen Twente. Dus Henrique in de basis!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Gekko schreef:Opportunisme is wat we nodig hebben tegen Twente. Dus Henrique in de basis!
Ben ik het ook mee eens.

Wat me verbaast is dat veel mensen om Steppe roepen, die lang geblesseerd is geweest en daarvoor ook weinig speelde, in een slecht draaiend team. Ja ik weet dat de meesten hier vinden dat VdB slecht bezig is, fouten maakt etc. Vonk redt het blijkbaar niet, maar dan vind ik dat VdB moet spelen, omdat Steppe een te grote gok is nu. De verdediging heeft 0 ervaring met Steppe, en weet wat ze aan Vdb hebben en ook wat ze níet aan m hebben en dat werkt in het voordeel. Vb Bak zal de volgende keer - na de ervaring met ADO - de bal een ros geven ipv op VdB wachten. Die is nu ingespeeld in de defensie en dat is altijd beter dan iemand die wellicht beter is (volgens velen hier), maar totaal nieuw is in de defensie op het meest cruciale moment van de afgelopen 10 jaar.

Ik zou ook zeker wel Beerens laten spelen. Die wil zich ontzettend bewijzen (tijd niet gespeeld), die is altijd super in grote wedstrijden zoals tegen Ajax en PSV en wil zich enorm etaleren. 100% spelen. Ik zou ook 100% Janmaat laten spelen en geen Breuer, dat is voor mij niet eens een discussie.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Wat me verbaast is dat veel mensen om Steppe roepen
Tja, van onze drie keepers heb ik het liefst Vonk voor de bekerfinale. Als hij het niet redt, zoals jij in je post zegt dan is Steppe mijn tweede keus. Mijn vertrouwen in Vandenbussche is helaas tot onder het nulpunt gedaald. Natuurlijk is Steppe ook geen wereldkeeper maar gevoelsmatig heb ik hem liever dan Vandenbussche. Maar goed, de keuze is niet aan mij maar aan Sollied en hij zal (jammer genoeg) wel voor Vandenbussche, Breuer, Sibon ect kiezen...
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Ik heb wel vertrouwen in de keuzes die Sollied gaat maken, hij heeft natuurlijk al meerdere beker finales gespeeld en ook gewonnen. Hij zal een tactisch meesterplan bedenken waarin iedereen het beste tot zijn recht zal komen. Hij zou het risico om de beker mis te lopen niet nemen door mindere spelers op te stellen die hij niet durft te passeren omdat het 'lullig' overkomt. Als Janmaat fit is zal hij ongetwijfeld spelen, de laatste keer tegen Elia ging het immers ook goed. Het centrum van de verdediging wordt ook niet uit elkaar getrokken, de laatste wedstrijd van het seizoen. Popov is onomstreden en zal Arnautovic gaan afstoppen door er kort op te zitten en weloverwogen mee op te komen. Arnautovic heeft een broertje dood aan verdedigen. Aan de andere kant geldt hetzelfde voor Janmaat.

Steppe zal niet spelen, heeft na zijn blessure nog niet gespeeld en laat ook nog niet echt zien in bloedvorm te zijn getuige zijn optreden tegen Jong de Graafschap. De keuze tussen VdB en Vonk zal gemaakt moeten worden en als Vonk fit genoeg is, dan zal hij wel spelen.

Het middenveld zal lastiger worden, hier heb je de keus uit Svec,Roorda,Grindheim,Elm,Pranjic. Svec lijkt me eigenlijk onomstreden dus krijgt hij een plekje als opruimer voor de verdediging. Grindheim en Roorda komen voor hem te spelen, hebben genoeg aanvallende impulsen maar geraken ook de verdedigende taken niet uit het oog. Dit lijkt me wel het geval bij Pranjic/Elm.

Ook de aanval is lastig in te schatten, Pranjic neemt in ieder geval de linksvoor positie in. Dan moeten de rechter vleugel en de spitspositie nog worden bekleed. Van Beerens is natuurlijk bekend dat hij het wel in zijn mars heeft, maar dat komt er al erg lang niet uit. Ookal beseft hij dat zelf niet geloof ik. Daarom zou ik gaan voor Kalou, die zich zal willen bewijzen in zo'n belangrijke wedstrijd en in zijn eigen Kuip. Hij laat de laatste tijd ook zien goed bezig te zijn, terwijl Beerens al lang niet heeft gespeeld. Voor de spits is er nog twijfel tussen Sibon en Elm, maar omdat Elm altijd scoort in de Kuip en we over de vleugels gaan spelen is hij eerste keus. Opstelling dus alsvolgt:
Vonk
Janmaat-Bak-Dingsdag-Popov
-------------Svec----------------
-----Grindheim---Roorda------
-----Kalou-----Elm----Pranjic--

Uitslag: 3-1(1-0)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

winterzzz85 schreef: Vonk
Janmaat-Bak-Dingsdag-Popov
-------------Svec----------------
-----Grindheim---Roorda------
-----Kalou-----Elm----Pranjic--
Dit lijkt me een goede opstelling, maar misschien toch met Beerens ipv Kalou. Het is ook afwachten of Vonk weer fit is.
Marco
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 08-09-2004 16:56

Bericht door Marco »

Dan kom ik ook maar met een opstellinkje

---------Vonk------------
Janmaat--Bak--Dingsdag--Popov
Grindheim--Svec--Pranjic
Beerens--Sibon--Elm

ik zou kiezen voor een versterkt middenveld, waarin Pranjic en Elm elkaar kunnen afwisselen op de linkshalf en linksbuiten positie. Keuze voor Elm is logisch, hij heeft nog nooit niet-gescoord in de Kuip. Dus das al 1-0 voor.
Sibon is in dit soort wedstrijden altijd erg belangrijk. Zeker nu zijn vorm weer groeit: opstellen!
Roorda vind ik nog niet overtuigend genoeg na zijn rentree, kan nuttig zijn met een invalbeurt.
Grindheim heb je zeker nodig op het middenveld, ook hij is met zijn strijdlust onmisbaar.

Janmaat en Beerens zijn (als beide voldoende fit zijn) samen heel, heel erg gevaarlijk aan de rechterkant.
Met Henrique heb je dan nog de perfecte supersub achter de hand.

Ik zie het dus helemaal zitten; 3-2 overwinning (doelpuntenmakers; Elm, Sibon & Henrique (in blessuretijd))
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

De opstelling hierboven spreekt mij ook wel aan inderdaad!

Toch wel frappant dat we aan het eind van het seizoen voor het eerste geloof ik over een bijna gehele fitte selectie beschikken!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Sibon moet spelen. De kerel is niet van de bal te krijgen. Bij de thuiswedstrijd tegen Twente was dat ook het geval alleen gaf hij steeds een belabberde pass met balverlies tot gevolg.

Mijn voorkeur voor de rechtsback gaat uit naar Janmaat. Speelde in diezelfde wedstrijd goed tegen Elia. Daarnaast is Janmaat opbouwend veel beter. Als Breuer daar staat dan laten ze hem vrij in de opbouw. Gevolg: Elia heeft het makkelijk en Breuer kan de bal nergens kwijt.

Vonk op de goal. Vonk houd dezelfde ballen tegen als Vandenbusche maar maakt minder fouten.


Het echte gepuzzel vind plaats op het middenveld en in de voorhoede. We hebben zoveel spelers die basis 11 waardig zijn. Pranjic en Svec zijn zekerheidjes net als Beerens (ondanks het feit dat hij net terug is). Elm, Roorda, Grindheim, Sibon en Henrique zijn basis 11 waardig.


Mijn voorkeur:

-----------------------Vonk----------------------

Janmaat---Bak Nielsen----Dingsdag---Popov

Grindheim*-----------Svec---------------Pranjic

Beerens-------------Sibon--------------Henrique

*= Dit vond ik de moeilijkste. Elm of Roorda zouden hier eventueel ook kunnen spelen. De power en het loopvermogen van Grindheim gaf de doorslag.

Aan de linker kant hebben we met Popov en Pranjic gigantisch veel loopvermogen. Popov kan zo over Pranjic heen met zijn paardenlongen. Pranjic zie ik liever een linie zakken, ik vind Pranjic een speler die het voetbal voor zich moet hebben (Bij Liverpool zou hij niet misstaan als linksback omdat ze in Engeland geen directe tegenstanders hebben).

Henrique, grillig maar ras opportunist. Als hij zijn dag heeft kan hij heel dreigend zijn. Zelfde geld voor Beerens, speelt altijd goed in belangrijke wedstrijden.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Normaal zou ik zeggen dat Sibon in de spits moet, maar ... bij Twente staat die Douglas achterin. Sibon maakt geen schijn van kans tegen hem. Laat maar een beweeglijk mannetje bij Douglas zetten. Blijft er maar 1 over en dat is Henrique. Pranjic op de linksbuiten en Beerens aan de rechterkant.
Ik denk dat Roorda er niet in komt te staan. Svec samen met Grindheim en Elm op het middenveld.
Sollied zal wel voor Breuer kiezen. De rest is logisch. Dingsdag, Bak Nielsen en Popov.

Verder hoop ik dat Vonk keept, anders krijgen we sowieso al 2 tegen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Beter schopt Popov zondag Arnautovic doormidden, arrogante kwal! 'wij winnen wel met 3-0' tsss
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Feanfan 1 schreef:Normaal zou ik zeggen dat Sibon in de spits moet, maar ... bij Twente staat die Douglas achterin. Sibon maakt geen schijn van kans tegen hem. Laat maar een beweeglijk mannetje bij Douglas zetten. Blijft er maar 1 over en dat is Henrique. Pranjic op de linksbuiten en Beerens aan de rechterkant.
Ik denk dat Roorda er niet in komt te staan. Svec samen met Grindheim en Elm op het middenveld.
Sollied zal wel voor Breuer kiezen. De rest is logisch. Dingsdag, Bak Nielsen en Popov.

Verder hoop ik dat Vonk keept, anders krijgen we sowieso al 2 tegen
Volgens mij vergeten een hele boel mensen dat het hier niet gaat om mooi voetbal, maar om resultaat. Er ligt een enorme druk op de teams in een enorm vol stadion. Dit doet wat met je mentale situatie. SCH heeft momenteel spelers in de selectie met veel ervaring met druk alsmede als international, Vonk, Popov, Breuer (ja inderdaad zeer ervaren), Grindheim, Elm, Pranjic, Beerens, Sibon, Ingelsten. Dit zijn jongens die kennen het klappen van de zweep en kunnen het verschil maken in deze wedstrijd. Ik zie het met Henrique echt niet gebeuren hoor. Ik hoop dat ik me (met drie goals) vergis hoor.
Misschien heeft Twente technisch meer begaafde spelers, maar ontberen zij deze ervaring.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Feanfan 1 schreef:bij Twente staat die Douglas achterin. Sibon maakt geen schijn van kans tegen hem. Laat maar een beweeglijk mannetje bij Douglas zetten. Blijft er maar 1 over en dat is Henrique. Pranjic op de linksbuiten en Beerens aan de rechterkant.
Omdat Douglas Sibon 1 keer de wedstrijd heeft uitgespeeld moet Sibon er maar niet in? Henrique maakt helemaal geen ans tegen de achterhoede van Twente. Henrique is in de spits veel te licht, daar heeft hij te weinig overzicht voor en in de kleine ruimte komt hij tekort. Beerens - Henrique - Pranjic is een kabouter voorhoede, daar ga je de oorlog niet mee winnen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Willyfean:
Volgens mij vergeten een hele boel mensen dat het hier niet gaat om mooi voetbal, maar om resultaat. Er ligt een enorme druk op de teams in een enorm vol stadion. Dit doet wat met je mentale situatie. SCH heeft momenteel spelers in de selectie met veel ervaring met druk alsmede als international, Vonk, Popov, Breuer (ja inderdaad zeer ervaren), Grindheim, Elm, Pranjic, Beerens, Sibon, Ingelsten. Dit zijn jongens die kennen het klappen van de zweep en kunnen het verschil maken in deze wedstrijd. Ik zie het met Henrique echt niet gebeuren hoor. Ik hoop dat ik me (met drie goals) vergis hoor.
Misschien heeft Twente technisch meer begaafde spelers, maar ontberen zij deze ervaring".
Ik denk dat dat laatste wel meevalt, kijk alleen maar naar de talrijke Europese wedstrijden van de laatste 2 jaar.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

--------------------Vonk of VdB------------------

Janmaat---Bak Nielsen----Dingsdag---Popov

----------------------Svec-----------------------

Beerens ---------Grindheim-------------Pranjic

-------------Sibon--------------Henrique


Zo zou ik m spelen!

100% wel Beerens, wel megavechter Grindheim, Svec, Janmaat.
Zeker niet: Breuer.

Elm inbrengen als het niet loopt met Sibon en/ of Ingelsten!
100% achter Marco van Basten!
Gesloten