[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor jeewee » 13-05-2009 15:32

Elm en Ingelsten samen voorin met 4-4-2 of die jij zegt 4-1-3-2

Lijkt me een goed duo samen voorin!
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor TWR22 » 13-05-2009 15:35

Ja misschien is dat wel de meesterzet: Elm en Ingelsten samen in de spits! Afgelopen weekend was zomaar een wedstrijd, zand in de ogen gooien van Twente. Zondag staat er een andere opstelling!!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-05-2009 16:34

TWR22 schreef:-
Zo zou ik m spelen!


Dan ben ik blij dat jij niet de coach bent! Het systeem omgooien voor 1 wedstrijd.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor jeewee » 13-05-2009 16:43

Zal het hier direct maar afhalen voor dat Mclaren het leest :P

Maar als je Elm en Ingelsten bij Kalmar zag, was het een 2persoonsdoelpuntenmachine
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Skopperij » 13-05-2009 18:25

Klopt, maar daar kwamen ze geen Douglas of Braafheid tegen. Elm is lang, maar niet geweldig sterk. Fysiek legt die het gewoon af, Sibon heeft wel de ervaring en slimmigheid om wat klaar te spelen. Verder moet het gevaar dan maar komen van Beerens en Henrique, dat is de enige manier waarop we kunnen winnen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Caspar » 13-05-2009 19:24

Enkele berichten verwijderd. Mooi dat de discussie over de opstelling nu goed leeft, maar als alleen een opstelling geplaatst wordt heeft het weinig toegevoegde waarde. Opstellingen zijn dus prima, maar dan alleen met uitleg erbij.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor geert. » 13-05-2009 19:38

---------------Vonk-----------------
-Janmaat-Bak--Dinsdag--Popov-
---------------Svec----------------
---Grindheim-------Pranjic------
--Kalou-----Sibon------Paulo-----

Doel: Ik hoop dat vonk weer fit is, anders wordt het jammer genoeg denk ik Vandenbussche

Rechtsachter: Janmaat ipv Breuer. Ik heb liever Janmaat op Elia.
Centraal achter: Bak en Dinsdag centraal, al ben ik niet altijd te spreken over Dinsdag, maar wie moet er anders staan?
Linksachter: Gebruik maken van de snelheid van Popov

Midden: Ik kies toch weer voor de vechtjas Grindheim en Svec die het 'vuile' werk mag opknappen.

Voor: Sibon als aanspeelpunt. Verder verwacht ik om één of andere reden Kalou als rechtsbuiten, anders hebben we Beerens nog.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor ---E--- » 13-05-2009 19:50

sc Heerenveen met fitte selectie naar Ameland
13 mei 2009
sc Heerenveen is vanmiddag met 24 spelers richting Ameland vertrokken. De selectie van Trond Sollied is, op Daryl Janmaat na, fit. ,,Een paar spelers missen wedstrijdritme, maar de komende dagen gaan we bekijken of ze klaar zijn voor de finale,’’ aldus de Noor. Sollied zoekt in de voorbereiding op de bekerfinale op Ameland rust voor zijn jonge groep. ,,Er moet geen afleiding zijn. Zondag moeten we er staan, daar draait alles om.’’

sc Heerenveen trainde vanochtend nog op sportpark Skoatterwâld. Sollied zag tot zijn tevredenheid dat Svec, Grindheim, Vonk en Beerens voldoende hersteld zijn van hun blessures om in de finale van de partij te kunnen zijn. Voor Daryl Janmaat (enkel) komt de eindstrijd te vroeg. Janmaat is toch mee naar Ameland vertrokken. ,,Dit is de afsluiter van het seizoen en met het oog op het nieuwe seizoen is het belangrijk dat hij dit meemaakt,’aldus Sollied.
De Noor gebruikte de ochtendtraining om te experimenteren. sc Heerenveen oefende drie mogelijke varianten die het Twentse aanvalsspel kunnen ontregelen. Aanpassen aan de Tukkers wil Sollied zich niet. ,,Niet qua spel, misschien wel qua spelers. Hun gevaarlijke spelers, onder andere Elia en Perez, moeten uitgeschakeld worden. Die duels worden beslissend. We gaan bekijken wie bij ons het meest geschikt zijn voor die taak.’’

De training kon niet bekoren, maar dat hoeft ook niet, want Sollied heeft nog vier dagen om zijn mannen te prepareren op de wedstrijd van het jaar. De Noor wil de trip naar Ameland benutten om te trainen en te praten. Via individuele gespreken wil de trainer zijn spelers op scherp zetten. ,,Veel praten is belangrijk. Er moet een groepsgevoel ontstaan. Het gaat om totale concentratie. Zondag moet iedereen er doordrongen van zijn dat het nu of nooit is, ’’ aldus Sollied,die na de nederlaag in Alkmaar al liet weten dat Heerenveen klaar moet zijn voor een ‘oorlog’ in De Kuip.

Dat de finale in De Kuip wordt gespeeld, beschouwt Trond Sollied als een voordeel. sc Heerenveen bewaart goede herinneringen aan de uitduels tegen Feyenoord. In de competitie werd het 2-2. In de beker werden de Rotterdams met 0-3 van de mat geveegd. ,,De Kuip is ons dit seizoen gunstig gezind geweest. Dat positieve gevoel moeten we meenemen naar de finale’,’’ aldus Sollied, die van mening is dat zijn spelers vooral moeten genieten van de eindstrijd, want: ,,voor sommigen kan het de eerste en laatste finale zijn.’’

FC Twente begint als favoriet aan de finale. Dat is logisch meent Trond Sollied. De Tukkers presteerden stabieler en eindigden hoger dan sc Heerenveen, maar dat is volgens de Noor geen garantie voor succes. ,,Als wij in de wedstrijd kunnen groeien, liggen er mogelijkheden. Alles draait om doelpunten. Ons zwakke punt van de laatste weken is dat we moeite hebben de kansen te benutten. Als dat tegen Twente wel lukt, maken we een goede kans.’’

sc Heerenveen verblijft vandaag (woensdag) en donderdag op Ameland en keert in de loop van vrijdag terug naar het vaste land. Zaterdag is de afsluitende training voor de finale. Daarna vertrekt de selectie richting Rotterdam.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Gekko » 13-05-2009 20:29

Basisplak foar Roorda yn beker
De kâns is grut dat Geert Arend Roorda snein yn de bekerfinale in basisplak hat. Trainer Sollied spile woansdei mei twa mooglike opstellingen foar de wedstriid tsjin FC Twente. Yn beide opstellingen stiet Roorda yn de basis. Mooglik steane Grindheim en Svec op it middenfjild mei Viktor Elm yn de spits. Of Sibon stiet yn de spits en Elm op it middenfjild ten koste fan Michal Svec. Ek is it noch net wis wa't op goal stiet; Brian Vandenbussche of Hans Vonk.

bron: omropfryslan.nl

SC Heerenveen kent geen problemen voor bekerfinale
Net als opponent FC Twente kan SC Heerenveen over een fitte selectie beschikken voor de KNVB-bekerfinale van aanstaande zondag. Coach Trond Sollied kreeg goed nieuws van de medische staf over Daryl Janmaat die weer volledig fit is. Ook vraagtekens Roy Beerens, Christian Grindheim, Hans Vonk en Michal Svec zijn inzetbaar voor de bekerfinale in De Kuip. De Friezen zijn woensdag voor drie dagen naar Ameland vertrokken om zich daar voor te bereiden op de finale. Sollied is er nog niet uit wat betreft de speelwijze en opstelling. 'Op Ameland hak ik de knoop door', meldt de Noorse oefenmeester aan de Leeuwarder Courant. 'We gaan trainen, maar ook veel praten met de jongens. We moeten er voor zondag een hecht collectief van maken.'

bron: vi.nl

Zou Nijland nog hebben geprotesteerd bij de KNVB dat Heerenveen naar zijn Ameland gaat? :shock:
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor teamplayer » 13-05-2009 20:56

geert. schreef:---------------Vonk-----------------
-Janmaat-Bak--Dinsdag--Popov-
---------------Svec----------------
---Grindheim-------Pranjic------
--Kalou-----Sibon------Paulo-----


Ik kan je goed volgen Geert. Deze opstelling is ook aanvallender dan we het afgelopen seizoen hebben gezien. Ik wil het liefst druk zetten, dan haal je het aanvallende middenveld met Perez en Jansen van Twente uit hun kracht.

Mij geprobeerd te verplaatsen in Trond: ik verwacht gewoon Beerens en Breuer. Daarnaast heeft Elm alles nog gespeeld en hij is idolaat van Roorda.
Wow: zo beredenerend kun je alleen een goede opstelling hebben gemaakt wanneer je na de tijd de beker in de handen hebt...
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor ---E--- » 13-05-2009 20:59

Janmaat kan niet spelen zoals ik zonet ook al heb gepost, dit kwam van de Heerenveen site en hij zal de eindstrijd niet meemaken staat er!
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor jeewee » 13-05-2009 21:02

Maar bij het bericht van Gekko staat dat hij wel fit is... Wat ik hoop natuurlijk!
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-05-2009 21:32

Dat is erg jammer. Nu moeten we het met Breuer doen. Die draagt aanvallend 0,0 bij en zal Elia nooit de baas zijn.
Janmaat liet in Heerenveen zien dat hij aanvallend ook dreigend was, iets wat in Breuer zijn woordenboek niet voorkomt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor markV » 14-05-2009 08:32

Ik ben de wedstrijd in Enschede nog niet vergeten hoor! MET Janmaat..
markV
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 02-02-2008 15:40

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Voorstopper » 14-05-2009 08:35

Je gaat Elia waarschijnlijk niet een hele wedstrijd afstoppen. OF Janmaat nu speelt, of Breuer. Het is zaak het aantal succesvolle passeeracties te beperken tot een minimum. Janmaat is daar in de laatste wedstrijd redelijk in geslaagd: Elia is slechts een 5x de 16 in komen rennen na een actie...
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor El Conde » 14-05-2009 08:52

Janmaat heeft 2x tegen Elia gespeeld. Werd 1x gedold en de 2e keer werd Elia ook weer geroemd om zijn spel, maar deed Janmaat het aardig. Ik vind hem alleen zo ontzettend onrustig. Dat is hij sowieso altijd. In het FD werd het laatst mooi verwoord. Als je hem interviewt kijkt hij uit zijn ogen als een stuk opgejaagd wild, heel onrustig, steeds om zich heen kijkent, zo voetbalt hij ook.

Zuiverloon was sowieso beter dan Breuer en Janmaat op de rechtsback. Alle kritiek op hem ten spijt.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor winterzzz85 » 14-05-2009 11:46

jeewee schreef:Maar als je Elm en Ingelsten bij Kalmar zag, was het een 2persoonsdoelpuntenmachine


Volgens mij gaven Ingelsten en Elm eens een interview toen ze hier net arriveerden, de vraag kwam toen of ze zich een doelpunt konden herinneren waarin een van de twee een assist op de ander gaf. Welgeteld kwamen ze op 1 doelpunt. Ze waren dus niet een 2persoonsdoelpuntenmachine maar 2 aparte doelpuntenmachines.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor TWR22 » 14-05-2009 14:14

Ik zou het onbegrijpelijk vinden als Svec niet speelt; de man die bij Heerenveen het verschil maakte na de winterstop! Ook node gemist de laatste wedstrijden.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor drika746 » 14-05-2009 14:57

Voorstopper schreef:Je gaat Elia waarschijnlijk niet een hele wedstrijd afstoppen. OF Janmaat nu speelt, of Breuer. Het is zaak het aantal succesvolle passeeracties te beperken tot een minimum. Janmaat is daar in de laatste wedstrijd redelijk in geslaagd: Elia is slechts een 5x de 16 in komen rennen na een actie...


Daar komt bij .. Elia is misschien moeilijk af te stoppen, maar maak het hem maar moeilijk dan door een aanvallende back op te stellen. Breuer zal geen gevaar stichten, Janmaat moet hij achteraan tot aan de achterlijn!
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor TWR22 » 14-05-2009 15:22

drika746 schreef:
Voorstopper schreef:Je gaat Elia waarschijnlijk niet een hele wedstrijd afstoppen. OF Janmaat nu speelt, of Breuer. Het is zaak het aantal succesvolle passeeracties te beperken tot een minimum. Janmaat is daar in de laatste wedstrijd redelijk in geslaagd: Elia is slechts een 5x de 16 in komen rennen na een actie...


Daar komt bij .. Elia is misschien moeilijk af te stoppen, maar maak het hem maar moeilijk dan door een aanvallende back op te stellen. Breuer zal geen gevaar stichten, Janmaat moet hij achteraan tot aan de achterlijn!


Helemaal mee eens, altijd Janmaat opstellen maar wees eerlijk ... hij gaat Breuer opstellen, wedden?
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2009 15:49

TWR22 schreef:Helemaal mee eens, altijd Janmaat opstellen maar wees eerlijk ... hij gaat Breuer opstellen, wedden?


Daar hoef je niet om te wedden. Als je dit topic gelezen had, dan had je kunnen zien dat Janmaat niet speelt omdat hij niet fit is.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor forca hveen » 14-05-2009 15:51

Wanneer Janmaat niet fit is (wat blijkt uit het stuk van de clubsite) dan speelt breuer inderdaad.
Wat heerenveen echter moet doen is aanvallen waardoor er zo min mogelijk druk op de verdediging zal komen.
Hoop inderdaad dat svec op het middenveld mag spelen op zijn favoriete plek, zo kan hij het gat ook goed opvullen wanneer Bak bijvoorbeeld mee naar voren stormt.

Ben erg benieuwd wie er in de spits komt te spelen. Sibon met zijn ervaring? Elm misschien? Of toch de onberekenbare Paulo?

Er zijn voldoende keuzes te maken. Hoop dat Sollied in zijn persoonlijke gesprekken de spelers op scherp weet te stellen met van Puyvelde.
Voorbeeld uit de bekerbijlage van de LC (van Puyvelde):
De Belg heeft een voorbeeld paraat. "2002, onze eerste bekerfinale met Club Brugge. Een dag voor de finale maakte onze Peruaanse ster Mendoza ineens trammelant op de training. Opschudding, lichte paniek. Trond bleef stoïcijns en ging met die jongen praten. Over alles, over de finale, hoe mooi een bekerzege staat op je conduitestaat. Brandje geblust. We wonnen met 3-1 van Moeskroen, Mendoza scoorde twee keer


Om vervolgens zijn eigen aandeeltje te vertellen:
Een paar uur voor de aftrap vroeg Mendoza me of ik nog twee kaartjes kon regelen, voor vrienden. Toen ik ze eindelijk had zei ik: en nu moet je als tegenprestatie twee keer scoren. 'doe ik trainer', zei Mendoza. Hij was apetrots dat-ie z'n belofte nakwam. Die knaap was toch op scherp gezet.


Vind het echt een geweldig verhaal en hoop dat ze ook zo'n trucje uit weten te halen bij onze selectie :)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor alfa » 14-05-2009 19:12

--------------------------------------Vonk---------------------------------------

Breuer ---------------- Bak ----------------Dinsdag ------------------Popov

-----------------------------------Svec----------------------------------------

Gringheim --------------------Roorda ------------------------Pranjic

------------------- Beerens ------------------Sibon---------------------------


Ik zou voor deze opstelling kiezen. Van de vorige bekerfinale's weet ik mij te herinneren dat een volle kuip en het feit dat het een finale is bijzonder imponerend is. Je moet dus spelers hebben met ervaring en spelers die de druk kunnen weerstaan. Daarnaast is Twente voetballend iets sterker. Ik zou dus met een opstelling beginnen die een hecht blok vormt zodat de eerste periode van de wedstrijd goed doorstaan kan worden. Mochten we op achterstand komen dan hebben we natuurlijk nog een aantal aardige wissels achter de hand: Henrique, Elm etc. In mijn opstelling speelt Pranjic hangend op links. Roorda zorgt voor creativiteit op het middenveld en Gringheim en Svec zorgen voor balans en controle.

De kritiek op Breuer snap ik niet. Hij is snel en kan prima een man uitschakelen. Zeer geschikt dus om Elia op te vangen. Voor de rest hoeft hij niets te doen, dus vooral niet opbouwen.
9-5-2004! FOPPE FOREVER
alfa
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 13-12-2002 16:42
Woonplaats: Zwolle

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Arnoud » 14-05-2009 19:20

Hey Alfa, jij ook weer een keer hier ? Kan je nagaan wat die bekerfinale allemaal teweeg brengt.
Maar even on topic. Jij schrijft:
Voor de rest hoeft hij niets te doen, dus vooral niet opbouwen

Daarin zit de crux: zowel Dingsdag als Bak Nielsen laten hem juist steeds weer de opbouw verzorgen. Tegen Twente en Ado, zonder Breuer werd de opbouw door Dinsgdag of Bak verzorgd. Tegen AZ zag je weer het oude spelletje, nl. alle ballen op breuer. En die doet daar vrijwel niets mee (ja, de bal kwijt raken of te zacht inspelen).
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor forca hveen » 14-05-2009 19:25

En waarom geven ze dan de ballen aan Breuer? Juist omdat de tegenstander hem vrij laat en hij dan dus de vrije man is.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor alfa » 14-05-2009 19:50

Arnoud schreef:Hey Alfa, jij ook weer een keer hier ? Kan je nagaan wat die bekerfinale allemaal teweeg brengt.


Ja, Arnoud ook ik hier weer eens. Viel me al op dat jij opeens ook weer voorbijkwam. Check het forum trouwens nog wekelijks voor de laatste nieuwtjes.

Ben erg benieuwd naar jou opstelling. Jij bent tenslotte een man met ervaring :lol: :lol: :lol:

De ervaring van twee eerdere finale's delen we in ieder geval en op grond daarvan weten we allebei dat zo'n finale iets speciaals is dat voor de spelers onverwachte druk met zich meebrengt. Ik verwacht zelf dat Heerenveen in mijn opstelling beter met die druk kan omgaan dan Twente. Ben benieuwd hoe Elia en Arnautovic zich staande gaan houden in kolkend stadion.
9-5-2004! FOPPE FOREVER
alfa
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 13-12-2002 16:42
Woonplaats: Zwolle

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Arnoud » 14-05-2009 20:18

Ik ben niet iemand die zo maar een opstelling uit z'n mouw schudt en zegt dat dat de beste is. Maar ik doe een poging met alle terughoudendheid die maar mogelijk is.
Op het doel: Vonk - niet spectaculair, geen flitsende lijnkeeper maar een betrouwbare sluitpost die, en dat is belangrijk, zijn achterhoede goed weet neer te zetten en te coachen
Rechtsachter: ik denk toch aan Janmaat. Niet voor het verdedigende maar met name voor het aanvallende werk. En hoe meer hij aanvalt hoe meer Elija achteruit moet voetballen
Centrale verdedigers: Bak Nielsen en Dingsdag
Linksachter: Popov
Dan het middenveld: Svec als stofzuiger om Perez van de bal af te houden - Grindheim voor de agressiviteit en het loopvermogen - Elm voor zowel de doorvoer naar de spits(en) als voor zijn doelgerichtheid - Roorda voor met name de opbouw
Voorhoede: Beerens op rechts - Sibon in de spits en Pranjic op links
Dus alsvolgt:
Vonk
Janmaat - Bak Nielsen - Dingsdag - Popov
Svec
Grindheim - Rooorda - Elm
Beerens - Sibon - Pranjic

Overigens is mijn (hopelijk) tijdelijke "invaliditeit" de enige reden waarom ik weer post op het Forum - als je niet veel mag en kunt dan verveel je je al gauw en dan is het Forum een leuke afleiding.
Ik hoop er zondag bij te zijn (kaart heb ik) maar helemaal zeker ben ik er nog niet van. Zaterdag beslis ik wat ik doe: naar de Kuip of thuis voor de buis :evil:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor dekoning » 14-05-2009 20:21

Arnoud, ik ben het helemaal eens met je opstelling. Met 12 man binnen de lijnen gaan we zeker winnen :D .
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Lipton » 14-05-2009 20:25

Janmaat heeft een blessure, die kan echt nog niet mee doen in de finale, bovendien mag je niet 12 spelers opstellen :wink:
Persoonlijk zie ik ons deze wedstrijd niet winnen, maar het scheelt dat wij een sterke en complete bank hebben, dan kunnen we afwisselen en "verassend" toeslaan.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Superfries88' » 14-05-2009 20:28

Janmaat heeft vandaag gewoon getraind trouwens, zo blijkt uit deze foto:
Afbeelding
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten