[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor bigbear » 18-05-2009 08:59

Alle spelers en supporters bedankt voor 1 van de mooiste momenten uit mijn supportersbestaan.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Hielke » 18-05-2009 09:07

En de dag begon nog wel zo moeizaam, met de amateuristische organisatie van het busvervoer (ruim anderhalf uur te laat weg; Arriva bedankt!) waardoor ik vlak voor de aftrap pas in De Kuip was. Gelukkig was er weinig tijd om chagrijnig te blijven. Van beide kanten vond ik de sfeer en de sfeeracties fantastisch. De eerste helft wonnen wij tot mijn verbazing glansrijk op beleving, inzet en strijdlust, dat ook nog in goed voetbal resulteerde.

Na de rust is iedereen geloof ik twintig jaar ouder geworden, maar wat doet het er toe. Onvergetelijk die ontlading, zowel op het veld als op de tribunes. De one-man-show van Popov, de tranen bij Pranjic en de beker in handen van onze trotse trainer. Ik ben blij dat we na de terugreis nog de huldiging voor het stadion mee konden krijgen. Om 4:00 was ik thuis. Gebroken maar trots. Ik had dit nooit verwacht. Wat een dag!
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Ebiede » 18-05-2009 09:24

QBmedia schreef:(Ik neem aan dat jullie al wisten dat Jeffrey een kwaadaardige tumor in zijn hersenen heeft en daarvan niet meer kan genezen)


Al ik dit dan lees, ben ik met beide beentjes weer terug op aarde, Vreselijk voor Jeff.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Skopperij » 18-05-2009 09:42

QBmedia schreef:(Ik neem aan dat jullie al wisten dat Jeffrey een kwaadaardige tumor in zijn hersenen heeft en daarvan niet meer kan genezen)

Ik sluit me aan bij Ebiede: daar word je dan weer stil van. Gisteren zag ik Jeffrey op het podium staan, je zag meteen dat hij er niet meer gezond uit ziet. Talan is onze eerste speler die een Champions League-doelpunt maakte, tegen Olympique Lyon. Ik zal het nooit vergeten. Ook zijn debuut in Oranje was prachtig.


Verder hebben we gisteren een historische wedstrijd gezien. Voor mij waren er drie uitblinkers.

Viktor Elm speelde zijn beste wedstrijd voor Heerenveen. Superieur aan de bal, hij speelde als een betere versie van Engelaar. Prima wedstrijdinstelling, rustig aan de bal en prima passes. Goran Popov, waar haalt hij het vandaan?! Die kerel blijft maar gaan. Hij heeft niet de techniek van Messi, maar op de één of andere manier slalomt, beukt, knalt, kapt en draait hij het hele veld over. En natuurlijk Gerald Sibon. Daar hoeven we niets meer over te zeggen, in één woord geniaal.

Oh ja, en een eervolle vermelding voor Breuer. Onze meest beperkte voetballer hield hun meest begaafde voetballer aardig in bedwang.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor oldtimer » 18-05-2009 09:42

Ja, mijn feestelijke gevoel was meteen voor een groot deel weg bij het lezen van het bericht over Talan.
Ik denk dat veel oudere supporters dit gevoel zullen delen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Janneman » 18-05-2009 10:08

Ik had grote twijfels voor de wedstrijd maar onze trainer had met Elm als bewaker van Perez een gouden keuze gemaakt die zich gedurende wedstrijd meerdere keren goed uitbetaalde. Heerenveen heeft en had echter een probleem, het afmaken van de riante kansen die ze hebben gehad in de 1ste helft.

Verder zag ik weer eens een knokkend Heerenveen dat voor elke bal ging en maar niet wou opgeven. Verder waren de wissels slim aangezien de trainer toen al bezig was met een (eventuele) penalty-serie. Dat Twente de iets makkelijker voetballende ploeg was moet ik wel bekennen maar met een juiste tactiek hebben we denk ik wel terecht gewonnen!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Muck » 18-05-2009 10:09

Engiszins off-topic, maar wel relevant:

Uit de Sportweek van 27 april, interview met Jeffrey en Ricky Talan;
En wat is een versleten knie (van Jeffrey), vergeleken met de recente rampspoed die Ricky trof? "Je hoort dat ik stotter? Ik ben onlangs geopereerd, ze hebben een tumor weggehaald uit mijn hoofd."
Jeffrey: "Hij heeft een héél zware tijd gehad."
Ricky: "Maar de operatie is goed gegaan. Vijf volle jaren kankervrij zijn, dat is nu mijn doel van mijn leven. Ik krijg bestraling, maar ik voel me niet echt slecht. Werk alweer, tennis alweer. En met logopedie moet dat stotteren ook weer verdwijnen."


Het betreft dus niet Jeffrey, maar zijn broer Ricky.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Superfries88' » 18-05-2009 10:11

Hoppa! Wat een dag zeg. Even een verslag van mijn kant:

Om 11 uur gisterochtend vertrokken richting Heerenveen. Vrij somber allemaal, want het weer wilde nog niet meewerken aan een Fries feest. Bij IBF zijn we tot de conclusie gekomen dat het dramatisch was geregeld. De eerste colonne kwam te laat aan, bussen stonden door elkaar heen (niet genummerd, verschillende colonne’s) en het was echt zoeken. Toen al wisten we genoeg: het kon wel eens een latertje worden. Maar goed, na binnenkomst in de bus bleek dat er meer supporters dan plaatsen waren in de bus. Daarom zijn we met een groep naar de reservebus verhuist, wat me trouwens goed beviel.

Uiteindelijk zo’n anderhalf uur later dan gepland vertrokken. Nog steeds voldoende tijd, want in 3,5 uur zou je het makkelijk moeten kunnen doen. Maar er werd zo traag gereden, in Rotterdam ging het ook nog eens heel langzaam en tot overmaat van ramp moesten we ook nog een eind lopen om de Kuip te bereiken. Ook was ons ook al gevallen op de grote groep Twente-supporters voor de poortjes en dat bleek niet eens de laatste groep te zijn, een drama dus. Even voor 6 aangekomen in het stadion, toen ik het vak had bereikt gingen net de vellen omhoog voor de sfeeractie. Kortom: we konden nog net de spelersopkomst meenemen.

Goed, de eerste helft dan: die was gewoon goed te noemen. Heerenveen was gewoon feller dan Twente en speelde prima. De 1-0 was zeer terecht en voor rust had je eigenlijk naar 2/3-0 moeten uitlopen. Had zeker gekund. Twente viel me voor rust ontzettend tegen en ook na rust viel het niveau me niet mee. Helaas speelde Heerenveen minder en daar werd van geprofiteerd, hele domme tegentreffer naar mijn mening. Uiteindelijk had de goal aan beide kanten kunnen vallen, in de verlenging idem dito en uiteindelijk viel de goal aan onze kant. Lucky goal, maar dat interesseert me niet. Toch wist ik dat het nog niet gedaan was, die periode ben ik wel 10 jaar ouder geworden en een paar minuten voor het einde had ik het gevoel dat het me teveel werd. Ik kon wel door de grond zakken toen Hersi de 2-2 binnen wist te koppen.

Tweemaal een voorsprong verspelen, de laatste keer vlak voor tijd. Dat is een ontzettende mentale dreun en ik dacht dat Twente daardoor ontzettend in het voordeel was. Ook heeft Boschker een geschiedenis met het stoppen van strafschoppen, dit in tegenstelling tot Vonk. Ik was dan ook bijzonder verrast dat Heerenveen zo koel bleef en dus de strafschoppenserie won. Heel erg knap.

Daarna ging het helemaal los en dat heb ik gevoeld ook, ik was na de tijd volledig gesloopt. Maar dat geeft niet, ik heb het er voor over gehad. Mooi om die vreugde te zien en ik wil nog mijn complimenten geven aan de Twente-supporters. Na zo’n wedstrijd nog zo rustig blijven (ook al hoort het zo te zijn) en nog respectvol ook, absoluut bewondering voor.

Jaaa! :mrgreen:
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor gerdykster » 18-05-2009 10:16

ultras91 schreef:Wel grappig dat ik op dit forum heel vaak lees "3x is scheepsrecht". Maar daar koop je niet veel voor. Ben ook bang voor jullie dat Heerenveen zondag niet veel in te brengen heeft. Niet op het veld, maar ook niet op de tribune.
"Wij" hopen i.i.g. dat Janmaat speelt. In de wedstrijd in Enschede ( 6-0 ) speelde Elia Janmaat helemaal ondersteboven.
Als ik mijn rode bril afzet, denk ik dat jullie zondag met 2-0 het schip in gaan.


Nu na de wedstrijd blij dat Breuer Elia het leven aardig moeilijk gemaakt heeft. En dat was 1 van onze mindere spelers. Iedereen speelde gister een topwedstrijd schitterend! En ultras91 3 maal is daadwerkelijk scheepsrecht!! Wat een feest, wat een ontlading.

En voor de meezingers onder ons: Hersi is onze held, hij heeft in zn eentje heel twente geveld...
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Avatar gebruiker
gerdykster
Wereldspeler
 
Berichten: 1222
Geregistreerd op: 30-06-2008 10:37

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor T-FCT » 18-05-2009 10:45

Gefeliciteerd met de beker Heerenveen, jullie dwongen jullie eigen geluk af.
Prachtige sfeer aan beide kanten, vooral van jullie had ik dat absoluut niet verwacht.

Helaas zat het niet mee.... Bij ons was het vervoer ook een grote teringzooi, bussen die te laat aankomen, en treinvervoer op de terugweg die heel, heel erg slecht is. Anderhalf uur voor een hek gestaan zonder ook maar enig idee wanneer we mochten lopen, en dat terwijl we ondertussen, honderden heerenveen supporters naar de treinen zagen lopen.

Het was een echte bekerfinale, nogmaals, gefelicteerd. Maak er een mooi volksfeest van
T-FCT
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 18-05-2009 10:43

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Skopperij » 18-05-2009 10:46

Zo kan het dus ook! De Twente-fans hebben alle reden om gefrustreerd te zijn, maar hier komen louter nette reacties. Chapeau! Dat was wel anders geweest als we tegen AZ of Groningen hadden gespeeld.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Voorstopper » 18-05-2009 10:55

Deze bekerfinale had werkelijk alles. Fantastisch. Het kwartje valt nu voor ons goed, had net zo goed voor de Tukkers kunnen zijn. Twee mooie fanschares, van ons, maar zeker ook een indrukwekkend legioen van de Tukkers paraat. De eerste helft een erg goed Heerenveen, later vooral tegenhouden. Vooral bij de hoekschoppen van Theo J had ik steeds weer benauwde momenten. Ongelofelijk feest bij de 2-1, totale deceptie bij de 2-2. Daarna weer ongelofelijk feest.

Ik wacht met smart op beeldmateriaal.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Braveheart » 18-05-2009 10:57

Geweldige dag gehad gister. We waren al vroeg aanwezig (trein 2). De paar uurtjes wachten ging veel sneller dan ik had verwacht. De sfeeraktie van Twente was indrukwekkend net als het geluid wat tijdens de wedstrijd van hun zijde kwam. Ook van onze kant genoeg sfeer (moeilijk te beoordelen als je er zelf tussen staat, je weet niet hoe het in de rest van het stadion klinkt). Wat een spanning en ontlading, zoiets nog nooit meegemaakt. Na de wedstrijd stonden we ook in de grote groep wachtenden voor de trein. Wat me opviel was de "rust" buiten. Het leek wel alsof niemand besefte dat we de beker hadden gewonnen.

Respect voor de Twente fans. Na de wedstrijd zag je wel teleurstelling maar totaal geen agressiviteit richting ons. Ook nu op het forum alleen maar positieve reacties. Zo hoort 't.!
Avatar gebruiker
Braveheart
Bankzitter
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 01-11-2004 17:10
Woonplaats: Noardburgum

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor El Conde » 18-05-2009 11:04

Poeh, wat een prachtige pot, wat een sfeer, fantastisch. Smet op alles was het reisverhaal en dan vooral het wachten vooraf als haringen in een ton, waar de één na de ander flauw viel. Superslecht geregeld. Alle Twente-vakken zaten al lang vol toen de helft van Heerenveen nog zo ongeveer moest komen. Volgend jaar bij de bekerfinale maar beter regelen ;-)

In de eerste helft was Heerenveen geweldig. Ze begonnen echt superieur, met als uitblinkers Elm, Svec, Popv en vooral Grindheim. Onze raspaardjes Pranjic en Beerens vielen wederom uit de toon. Voor hen duurde 'het seizoen zo''n 8 wedstrijden te lang, maar wat maakt het uit. Helaas waren Svec en Grindheim niet fit genoeg om het vol te houde, maar als je als club dan spelers als Kalou, Roorda en Henrique in kan brengen, dan wordt je daar nauwelijks minder van.

Vandaag nagenieten en een beetje werken ;-)
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Arnoud » 18-05-2009 11:16

De twee mooiste momenten van de dag:
1 - Sibon die de pengel binnenschoot waarmee we de Beker veroverden;
2 - om half drie 's nachts gebroken thuiskomen en door je vrouw met Champagne opgewacht te worden :D
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor H-J » 18-05-2009 11:30

Heerlijk om te zien hoe fanatiek sommige spelers de fans opjutten (en dat werkt prima), met name in de penaltyserie!
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor teppie » 18-05-2009 11:34

Wat een dag gisteren!!

Helaas wat laat in het stadion, vind het altijd fijn om de warming-up te zien, maar gelukkig wel op tijd voor de wedstrijd. In vak QQ was het best te zien, mooi overzicht op het veld.
De ontlading na de terrechte 1-0 was fantastisch, maar de supporters van FC Twente kunnen er ook wat van! Het hele stadion had last van resonantie.
Ik kreeg de indruk dat Twente in de verlenging op de penalty shoots speelden. De eerste helft van de verlenging was erg billen knijpen metname de 5 minuten durende hoekschoppen serrie in het begin van de verlenging.
Maar goed de beker is in ons bezit!
teppie
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 14-12-2003 15:22
Woonplaats: Leeuwarden

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Frisian4life » 18-05-2009 11:38

Ik denk dat de eerste helft voor Heerenveen was, Grindheim op de lat, Elm net naast en volgens mij heeft Grindheim nog wel een aantal schoten van afstand gehad. Twente moest denk ik even wennen aan de nieuwe spelers, na een kwartier al twee keer gewisseld. In de tweede helft zakte Heerenveen wat in en kwam Twente duidelijk beter in de wedstrijd, Perez en Douglas (?) op de paal. Twente werd steeds dreigender maar scoren lukte niet. Na een wat vreemde actie van Vonk schiet Elia de 1-1 binnen, zuur. Maar ik had niet het gevoel dat er nu over ons heen zou worden gelopen, en dat bleek ook niet zo. In de eerste helft van de verlenging, na een mooie actie van Sibon schiet Bona hem ietwat merkwaardig binnen. Dan moet Twente en kopt de kleinste man van het veld raak, die het bij de penalty's wel weer goed maakt.

De penalty's aan Heerenveenzijde werden erg goed ingeschoten viel me op, en Pranjic had er geen kracht meer voor denk ik?

Afin, quote van een gefrustreerde tukker na de wedstrijd:

"Wie habben Sjempions Liek en joelie helenmaal niksss"
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor ItFean82 » 18-05-2009 11:45

Frisian4life schreef:De penalty's aan Heerenveenzijde werden erg goed ingeschoten viel me op, en Pranjic had er geen kracht meer voor denk ik?


Die was al geblesseerd vanaf het moment dat Beerens gewisseld werd, hij heeft voor de vorm nog 2 verlengingen meegehobbeld. Maar hij heeft een spierblessure opgelopen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor lu4pje » 18-05-2009 11:49

Arnoud schreef:De twee mooiste momenten van de dag:
1 - Sibon die de pengel binnenschoot waarmee we de Beker veroverden;
2 - om half drie 's nachts gebroken thuiskomen en door je vrouw met Champagne opgewacht te worden :D


Voor mij :

1 De beker
2 het fantastische volkslied met zoveel sjaaltjes en zoveel geluid! fantastisch! hoop dat daar een filmpje van is
lu4pje
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 14-05-2006 16:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor TWR22 » 18-05-2009 11:55

Ik hoop dat er een DVD komt van alles.

Puur over de wedstrijd: de spannendste wedstrijd in mijn leven, 100%. Wat een ontlading.

Ik vond Beerens niet best, Pranjic slecht, ook voor zijn blessure. Henrique bracht weer nul komma nul.
Blunder van Vonk. Verder ok. Breuer vond ik boven verwachting spelen.
Echt goed vond ik Sibon, echt supergoed. Superactief, passie, inzet, gaan. Zo ook heel erg goed: Popov. Ik vond Dingsdag en Bak goed spelen. Svec en Grindheim ook goed, veel passie. Roorda viel matig in. Elm heeft inderdaad Perez weggespeeld (Sollied snapt het beter dan ik :D ).

Dit vergeet ik allemaal nooit meer.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 18-05-2009 12:01

Skopperij schreef:Verder hebben we gisteren een historische wedstrijd gezien. Voor mij waren er drie uitblinkers.

Viktor Elm speelde zijn beste wedstrijd voor Heerenveen. Superieur aan de bal, hij speelde als een betere versie van Engelaar. Prima wedstrijdinstelling, rustig aan de bal en prima passes. Goran Popov, waar haalt hij het vandaan?! Die kerel blijft maar gaan. Hij heeft niet de techniek van Messi, maar op de één of andere manier slalomt, beukt, knalt, kapt en draait hij het hele veld over. En natuurlijk Gerald Sibon. Daar hoeven we niets meer over te zeggen, in één woord geniaal.

Oh ja, en een eervolle vermelding voor Breuer. Onze meest beperkte voetballer hield hun meest begaafde voetballer aardig in bedwang.


Ik sluit me bij dit bericht aan. Inderdaad: van het nieuws rond Jeffrey word je stil bij zo'n geweldige belevenis als gisteren. Over tegenstellingen gesproken. Ik wens Jeffrey en zijn familie heel veel sterkte in de komende tijd.

Elm, Sibon en Popov waren de beste mannen van het veld. Elm was inderdaad top qua techniek en Sibon en Popov qua beleving en instelling. Die instelling was overigens top bij de hele ploeg. Ook de opmerking over Breuer onderstreep ik. Mooi gezegd ook van Skopperij.

Geweldige dag. Historie is geschreven.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor siesta » 18-05-2009 12:12

WAT EEN FEEST! Ik heb zelden zo hard staan springen en juichen!

Ik was erbij! Wat mooi!
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Eric » 18-05-2009 12:18

Inderdaad, compliment naar de Twente aanhang (enige wat jammer was was het 'stil aan de overkant', maar ach). Na de wedstrijd ook nog mee staan lullen en ouwehoeren bij de trams. Maar geen negatief geluid over ons gehoord, mooi!
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Lipton » 18-05-2009 12:40

Vanuit Sneek, bus 19, vak QQ een geweldige dag gehad, wat een sfeer en wat een wedstrijd en wat een lol gehad!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Venderwel » 18-05-2009 12:49

Geweldig vond ik dat trouwens gisteren al met de strafschoppen:
Een hels gefluit van onze kant...dat abrupt stopt als er een tukker scoort en een fractie van een seconde later hoor je het gejuich van de tukkers.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor camataru » 18-05-2009 12:58

Elia Huilebalk, zij speelden vies

wat ene jankerds daar bij twente, wees een vent en zeg gewoon dat je je eigen niveau niet haalde.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Venderwel » 18-05-2009 13:06

Hoezo huilebalk??? Je moet zijn woorden niet zo omdraaien!
Hij zegt toch duidelijk dat dat bij het voetbal hoort en dat Heerenveen dat goed gedaan heeft en dat zij zich er tegen hadden moeten wapenen??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Ryback » 18-05-2009 13:08

Zulke reacties van spelers krijg je dan, als heerenveen inzakt na een doelpunt, een standaard kwaal van Heerenveen. wente kwam er in de eerste helft niet goed uit door het felle spel van Heerenveen, zo kun je het beter vertellen Elia.
Ryback
Selectiespeler
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 15-10-2008 13:29

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor MaartenJanninkFct » 18-05-2009 13:14

Vanuit Enschede... feliciteer ik alle Heerenveen-fans met het behalen van de beker
Dit keer was Heerenveen de gelukkige, het is jullie gegunt
Maak er een mooi volkfeest van daar in Friesland
Tot de volgende keer,
groeten uut Twente :)
MaartenJanninkFct
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 18-05-2009 13:08

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten