Shirts 2009-2010

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten

De nieuwe shirts zijn...

... schitterend!
20
10%
... mwoa.
42
21%
... afgrijselijk!
139
69%
 
Totaal aantal stemmen: 201

Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

@ svhielpen, heb je ze gemailed vanaf een @heerenveen.nl adres ofzo? Well done :mrgreen:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Wat een verschrikkelijk lelijk shirt! Vergeleken met deze poetslap ga ik het huidige shirt nog mooi vinden!

De bewerking van Marca is al een stuk beter.
Als één man achter onze trots!
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Is het geen idee om die bewerking van marca terug te sturen sv hielpen? En dan erbij zetten dat het bestuur het zo graag wil! :lol:
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Wat een stelletje prutsers bij JAKO! Het is natuurlijk een geniale actie van svhielpen, maar dit moet Yme Kuiper toch ook aan het denken zetten. We zijn een ambitieuze subtopper die miljoenen voor spelers incasseert en dan laat je je shirts maken door een stel amateurs. En dan zijn het nog spuuglelijke shirts ook... ik kan wel janken.

Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar om ons schitterende shirt zo om zeep te helpen. Ze presteren het zelfs om een witte broek lelijk te maken.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Zoals de shirts dit seizoen zijn vind ik het juist wel mooi met die rode baan over de schouders (ondanks dat ik bij het ontwerp nog wel wat mijn twijfels had). Geeft het traditionele shirt een mooie extra impuls.
Vind het persoonlijk jammer dat dit er weer uit wordt gehaald.

Wat betreft het ontwerp van het nieuwe broekje, moet daar nu echt zulke poespas op? Mijn idee is dat het dan veel te druk wordt. Wanneer je dit wilt doen zou je er een rustig shirt bij moeten hebben, en dat hebben wij niet.

Vraag me nu wel af wat voor pipo's daar op de ontwerpafdeling van Jako zitten.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Ontwerp van Marca ziet er idd prima uit, alleen de sokjes ipv zwart nog even wit en de ijshockey sticks van de broekjes.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Maar eh, als je zo aan de ontwerpen kunt komen, moet het toch ook een koud kunstje zijn om de ontwerpen aan te laten passen??
Gewoon vanaf hetzelfde emailadres nog een mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor het toezenden van de ontwerpen, maar er moet ergens een fout zijn opgetreden, want dit kunnen niet de ontwerpen zijn van hetgeen is afgesproken met de club. De banen aan de zijkant van de shirts zouden dit jaar helemaal niet meer terugkomen. Etc. etc.
:mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Probeer het maar :wink:
Westi-Fries
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 23-08-2008 16:07

Bericht door Westi-Fries »

thuisshirt mooi
uittenue 1 lelijk
uittenue 2 mhoa
BO(NN)YS,

|| ANTI COMBI !! ||
keesjanvdw
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-03-2009 13:46

Bericht door keesjanvdw »

Schuin lijkt mij erg stijlvol.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Kan mij herinneren, bj de presentatie van JAKO, dat ook de belofte werd gedaan om verschilllende "fan tricots" ,polo's, sweaters e.d. te maken.
Zoals men ook o.a. voor Eintracht Frankfurt heeft gemaakt.(zie voorbeelden)
Tot op heden nog niks van gezien.
Mischien dat onze medeforummer van merchandising hier iets over weet?
Afbeelding Afbeelding
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Op Feansjoponline.nl staan acht artikelen van JAKO, los van de teamkleding. Dat zijn:
- twee ballen (witte en blauwe variant)
- twee miniballen (witte en blauwe variant)
- schoenentas
- sjaal
- scheenbeschermers
- zitkussen

Ik ben het overigens wel met je eens dat er wel wat bij mag. Normale shirts zijn altijd interessant als je ze aantrekkelijk maakt.
keesjanvdw
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-03-2009 13:46

Bericht door keesjanvdw »

Jako had toch ook unieke modellen voor de shirts beloofd? Word tijd dat ze dat gaan waarmaken.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Feanatieke schreef:Wat ook opvalt; het JAKO logo komt ook naast de JAKO merknaam, volgens de impressies. Het logo is weggelaten op het huidige shirt. Nu mag het er ineens wel bij.
Dat logo zal er wel bij komen, omdat Jako het logo bekender wil maken.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Superfries88' schreef: - sjaal
Wie koopt er nu een sjaal met een sponsor erop beetje triest.
Alle ballen op Henkie!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

xander schreef: Wie koopt er nu een sjaal met een sponsor erop beetje triest.
ik heb die sjaal, niet gekocht maar gekregen :lol:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

xander schreef:Wie koopt er nu een sjaal met een sponsor erop beetje triest.
Ach, ik denk dat de gemiddelde Heerenveen-supporter nauwelijks waarde hecht aan de sponsornaam. Die kijken naar de volledige sjaal.

Zelf schaf ik deze niet snel aan, ook al heb ik een hele collectie sjaals. Maargoed, ik denk dat er voldoende animo is voor zo’n sjaal.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dit zijn duidelijk geen voorstellen gemaakt door een ontwerper maar door een dtp-er, een knipper en plakker. Het thuis shirt is een allegaartje van elementen die bij elkaar gezocht zijn. Dat shirt (en de broek) kost ons de landstitel. Alleen de kousen zijn weer authentiek zoals het hoort.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Als ik de theorie zou volgen dat je in het rood meer wint (is in elk geval bewezen bij boksen, degene met rode handschoenen wint vaker) zou je kunnen stellen dat het nieuwe shirt minder goed is omdat de rode banen weer van de schouders zijn gehaald.

Ben ook wel nieuwsgierig wat gekko bedoeld met dat ze ons de landstitel kosten. Omdat ze niet mooi zijn?
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Het zou toch wat zijn, als de mensen bij Jako slim zijn geweest, en wisten dat dit geen medewerker van Heerenveen was, en ze snel wat in elkaar gezet hebben, om de supporters een hak te zetten.

Dat ze ineens voor het seizoen komen met hele mooie, unieke shirts, broeken en kousen....

Want nu valt het me een beetje tegen, alleen het tweede uitshirt, krijgt een voldoende, dat licht blauwe, dat is niks voor Heerenveen. In ieder geval even wennen..
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Feanatieke schreef:Wat ik niet snap is dat svhielpen nooit een bericht plaatst op dit forum, maar eenderde van al zijn 9 berichten sowieso al over de shirts gaan.
Ook lijkt het me stug dat JAKO twee keer dezelfde fout maakt. Is svhielpen zelf niet een medewerker van JAKO? Of draai ik nu door. Let op, op het moment dat ik dit schrijf heb ik al wat op dus helder denken is er even niet bij. :mrgreen:
Kwart over 7 al dronken? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Wij als supporters moeten die rotzooi van JAKO gewoon boycotten! Gewoon geen enkel Heerenveen-product van die amateurs meer kopen. Dan weet ik zeker dat onze volgende kledingsponsor een ander merk is. JAKO zal Heerenveen wel goed betalen, maar als wij geen shirts kopen verdwijnt die winst als sneeuw voor de zon.

Onvoorstelbaar, de shirts van dit seizoen zijn aartslelijk en die van volgend seizoen zo mogelijk nóg lelijker. Heeft iemand trouwens al op dat kraagje gelet? Het is net of heeft een Duitse beppe die in elkaar zitten breien.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Skopperij schreef:Wij als supporters moeten die rotzooi van JAKO gewoon boycotten!
Boycotten is overdrijven.
Jako schuift perseizoen ongeveer 2.8 miljoen euro meer dan dat Umbro deed, dus dat zegt genoeg lijkt mij.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Lipton schreef:Boycotten is overdrijven.
Jako schuift perseizoen ongeveer 2.8 miljoen euro meer dan dat Umbro deed, dus dat zegt genoeg lijkt mij.
Hoe kom je aan dat bedrag? Er werd altijd gesuggereerd dat JAKO veel meer betaalde, omdat Heerenveen anders geen reden had om met ze in zee te gaan.

Neemt niet weg dat ik liever mooie shirts zie van een sponsor die iets minder betaalt.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Umbro betaalde slechts een paar ton. Jako betaald nu 1,5 mil. Dat is toch niet verkeerd en we moeten niet overdrijven over die shirts. Ik heb ze bij andere clubs wel eens slechter gezien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Raar fenomeen dat het moeilijker lijkt een niet al te zeer bewerkt shirt te maken dat mooier en authentieker is dan wat er nu ligt. Minder is meer zogezegd. Iedere doorsnee forummer zou een mooier shirt ontwerpen dan wat JAKO aanlevert. Wie betaalt bepaalt vind ik hier niet opgaan. Je shirt is je ziel, je karakter en daar moet je niet te veel aan sleutelen. manchetten, kraagjes, nummers mogen wijzigen maar verder niet te veel klooien. Zonde!
Beer
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-03-2009 10:05

Bericht door Beer »

Tja wederom jammer, het shirt van dit jaar vind ik ook al niet zo geslaagd.

Maar ze kunnen wel shirts ontwerpen zonder lelijke toevoegingen! zie het shirt van Heracles!
Op zich een mooi en traditioneel shirt afgezien van de sponsornaam en de witte vlakken eronder en erboven;

http://www.scope.nl/Press/Heracles_gr.jpg
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Van mij mogen ze in de toekomst wel een shirt ontwerpen met een kraagje er aan. Zoals Feyenoord.
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

geert. schreef:Kwart over 7 al dronken? :mrgreen:
Volgens mij is het als je de volgende morgen moet werken beter om om kwart over zeven 's avonds dronken te zijn dan bijvoorbeeld om kwart over drie 's nachts...
Wat betreft die shirts, als er dan toch veranderd 'moet' worden, veel mensen zouden graag namen op de rug zien.
Ok.
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Huh, is het thuisshirt weg gehaalt ofzo? Hij staat hier, en op frisianpride er niet meer!
Gesloten