Moderators: Beheerders, Fanmasters
Gekko schreef:De pompeblêdenshirts zijn trouwens goedkoper dan de uitshirts. Men onderkent dus blijkbaar de lagere waarde die deze ontwerpen hebben. Dit jaar heeft men overigens volop tijd voor een fatsoenlijk ontwerp. De competitie is vroeg afgelopen en begint later dan vorig jaar. Je mag toch hopen dat het niet weer zo'n knutselwerkje wordt. Gestreepte shirts zijn extra gevoelig voor broddelwerk.
sch4-live schreef:[Laatste wedstrijd tegen Feyenoord zal Heerenveen in de nieuwe tenues gaan spelen. Dus dat het seizoen eerder is afgelopen, is dan eerder een nadeel. Is natuurlijk geen excuses dat Jako te weinig tijd heeft.
sibon time schreef:Het zal wel alles met marketing te maken hebben maar waarom elk jaar nieuwe shirts, de sponsors blijven toch gelijk. Als je zonodig geld wilt besparen, geen idee wat dat allemaal kost, houd dan eens een paar jaar hetzelfde shirt.
De fans die in ons shirt willen lopen kopen het toch wel.
xander schreef:Er zijn nog tientallen dozen vol met shirts heb ik uit betrouwbare bron vernomen... Nog even wachten tot de opendag voor 5€ heb je zo'n mooi shirt..
Fanatic 4-ever schreef:Dramatisch gaat me te ver, maar dat er veel en veel meer uit te halen is moge duidelijk zijn.
Fanatic 4-ever schreef:xander schreef:Er zijn nog tientallen dozen vol met shirts heb ik uit betrouwbare bron vernomen... Nog even wachten tot de opendag voor 5€ heb je zo'n mooi shirt..
Zal me niks verbazen, de finalesjaals waren immers ook voor 1 euro te koop...
Ik was zaterdag in de fanshop van Twente, maar die is mooi zeg, aardig groot, en een mooie dingen dat ze daar hebben. En ook veel meer dan bij ons
TORCIDA schreef:tja maar wat wil met een shopmanager die postbode en scheidrechter was. Daar verwacht ik geen bijzonder mooie creative ideeen van voor fan items.
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast