SanderNN schreef:rottevalle schreef:En we krijgen alweer een nieuwe man of the match zegt wel wat over het wisselvallige spel van de selectie.
Ik snap het niet hoor, bal perongeluk bij de goede speler. en 1 keer een goede actie. en dan zoveel stemmen?Nee geef mij maar bak-nielsen dit keer. wat een vechter, was de enige die de zaakjes goed op orde had in de verdediging(aantal zeer belangrijke ingrepen). ook nog een doelpunt natuurlijk. Zonder bak-nielsen, hadden we 0 punten gehad.
Ik vind het mooie aan deze poll juist dat hier het opportunisme van het forum in door klinkt. Deekman heeft amper gespeeld, maar bracht wel het vuur terug in de wedstrijd, dus dan is het logisch dat hij MotM wordt. Zoals Roorda dat kan worden op de dag dat hij zijn rentree maakt, puur omdat iedereen blij is dat hij weer in het veld staat. Deze poll zegt misschien niet eens wie echt de beste man van het veld was, maar waar wij het de dag daarna op het forum het meest over hebben, in positieve zin. En dat vertekend soms een beetje.