23-10-2008: sc Heerenveen-AC Milan (1-3, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Een aardig artikel over Heerenveen op de site van de Gazzetta dello Sport (die roze sportkrant die dagelijks 3,7 miljoen Italianen bereikt via de papieren versie van de krant en 2,7 miljoen pageviews per dag heeft, oftewel, een leuk stukje reclame)
http://www.gazzetta.it/Calcio/SerieA/Sq ... redi.shtml
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

pyter schreef:Een aardig artikel over Heerenveen op de site van de Gazzetta dello Sport (die roze sportkrant die dagelijks 3,7 miljoen Italianen bereikt via de papieren versie van de krant en 2,7 miljoen pageviews per dag heeft, oftewel, een leuk stukje reclame)
http://www.gazzetta.it/Calcio/SerieA/Sq ... redi.shtml

jammer dat ik geen italiaans spreek... :frown:
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Gebruikersavatar
Friese trots
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-03-2006 16:56

Bericht door Friese trots »

Ongelovelijk! Ik wilde zo graag zo'n sjaal! Welke idioot heeft bedacht om er slecht 200 te maken. Hier kan ik zo boos om worden hè. Trouwens, ik had hem wel anders ontworpen. Meer blauw inderdaad, en meer in de kleuren van AC Milan.

Ik ben ook bang dat mensen in het Heerenveen publiek gaan klappen of iets dergelijks wanneer AC Milan een doelpunt maakt. Daar heb ik totaal geen zin in. Heerenveen moet gewoon winnen!!! Het wordt een onvergetelijke avond, hoop ik :D
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Staat reis info in, slaap info en wat je moet drinken (Beerenburg wordt vergeleken met Jägermeister) en waar je kan eten ... hoeveel mensen in stadion kunnen, hoe ver van Amsterdam, welk perron etc etc.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Friese trots schreef:Ongelovelijk! Ik wilde zo graag zo'n sjaal! Welke idioot heeft bedacht om er slecht 200 te maken. Hier kan ik zo boos om worden hè. Trouwens, ik had hem wel anders ontworpen. Meer blauw inderdaad, en meer in de kleuren van AC Milan.
Ik bel steeds met de Feansjop om mijn beklag te doen maar ze nemen niet op. Wat een onbenullen daar, sorry dat ik het zeg want ik ben normaal zeer positief over die jongens. Ook financieel: je verkoopt echt wel 3 - 5.000 sjaals dus dat is gewoon omzet voor de club.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

TWR22 schreef:Staat reis info in, slaap info en wat je moet drinken (Beerenburg wordt vergeleken met Jägermeister) en waar je kan eten ... hoeveel mensen in stadion kunnen, hoe ver van Amsterdam, welk perron etc etc.
En iets over marktplaats.nl en €600,- :lol:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

pyter schreef:Een aardig artikel over Heerenveen op de site van de Gazzetta dello Sport (die roze sportkrant die dagelijks 3,7 miljoen Italianen bereikt via de papieren versie van de krant en 2,7 miljoen pageviews per dag heeft, oftewel, een leuk stukje reclame)
http://www.gazzetta.it/Calcio/SerieA/Sq ... redi.shtml
Italiaans -> Nederlands
http://translate.google.com/translate?u ... l=it&tl=nl

Vrij matige vertaling, maar dit is beter te begrijpen voor mij dan het italiaans :D

Verheug me wel erg op de wedstrijd, kijk al regelmatig op het klokje om te zien hoe lang ik nog moet werken :D
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Clarence Seedorf komt tegen sc Heerenveen niet in actie. Officieel heeft de Nederlandse middenvelder te veel hinder van een liesblessure, maar aannemelijker is dat Ancelotti Seedorf spaart voor komende zondag als de confrontatie met Atalanta Bergamo op het programma staat. Van een lieskwetsuur bij Seedorf viel woensdag tijdens de training van AC Milan namelijk weinig te merken.
sc-heerenveen.nl

Seedorf zei zelf echter in een interview bij studio sport dat hij nog teveel hinder had van zijn lies maar dat het steeds een stukje beter ging. Hij melde hierbij dat heerenveen zeer waarschijnlijk nog te vroeg kwam en de kans dat wij hem zouden zien spelen zeer klein.
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

LC heeft er al een sammenvatting van gemaakt.

http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/ ... rdam_terug
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Stond ook in de rij bij de feanshop, om 09:45 zo'n 30 personen in de wacht wat al snel groeide naar meer dan 100. Echter zo'n beveiligingsclown liet maar 10 personen naar binnen, die natuurlijk alles pakten wat ze konden pakken. Zag dat er weinig kans was op een sjaal als je in de rij bleef staan, dus via de hoofdingang geprobeerd. En jahoor kon zo de feanshop in wandelen, mijn sjaaltje pakken en afrekenen :D .

Natuurlijk volkomen belachelijk dat er nog maar 200 beschikbaar waren, vooral omdat de club anders de commercie ook goed weet te benutten!!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Haha tsja ajax en feyenoord zijn gewoon niet meer zo interessant wanneer milan in heerenveen speelt he :lol:
Ongelooflijk wat een gekte een club kan losmaken in het "simpele" Nederland. Ook de spelers van ac milan zijn "maar" voetballers en bovenal gewone mensen zoals jij en ik die gewoon aso veel geld verdienen en wat beter dan gemiddeld een balletje kunnen trappen. Snap de gekte ook wel hoor daar niet van maar blijft toch ongelooflijk.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

camataru schreef: School, kan me herinderen dat het Herstvakantie/najaars vakantie is of vergis ik me nou.
Moet ok eerlijk bekenen dat ik helemaal geen kriebels voel/heb.
wellicht dat het nog komt, maar geloof er weinig van.
Er zijn ook nog mensen op het hbo die een tentamenweek hebbeb :asian:

ZOmeteen naar Heerenveen toe. ALvast lekker indrinken en van de sfeer proefen:) Echt zeer jammer dat die sjaaltjes al uitverkocht zijn. Hoe slechte ondernemer kun je nou zijn om slechts 200 van die sjaaltjes te maken terwijl je weet dat er 26.000 mensen naar het stadion komt + deze wedstrijd leeft ongeloofelijk bij iedereeen.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

ALS EEN MAN ACHTER HEERENVEEN !
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de marketing bij sc Heerenveen, maar deze persoon mag zich wel even achter de oren krabben m.b.t. de sjaaltjes.

Weer een gemiste kans voor de club kwa inkomsten...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

hoe laat gaat een ieder richting ALS?
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Harkemase boys
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-10-2008 11:58

Bericht door Harkemase boys »

sch4-live schreef:ALS EEN MAN ACHTER HEERENVEEN !
En vanavond zijn er geen zitplaatsen!! Ga staan voor SC Heerenveen!!
Harkemase boys ook een trots van het noorden
Gebruikersavatar
Friese trots
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-03-2006 16:56

Bericht door Friese trots »

Ik hoop eigenlijk dat het gewoon een grap is van die 200 sjaals. Dat er vanavond rond een uur of 19.00uur overal rondom het stadion verkopers staan met dozen vol sjaals. Maar dat zal wel niet :(

Ik kan mij echt niet concentreren op mijn werk vandaag. Mijn bloed stroomt sneller dan normaal. Ik ga ook extra vroeg richting Heerenveen. Alvast rondkeutelen en sfeer proeven. En natuurlijk mijn filmcamera mee. Deze voetbal avond gaat vast een heleboel LEUK beeldmateriaal opleveren. Sfeer impressies en heel heel misschien een doelpunt van Heerenveen :D
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

"Trond Sollied heeft zijn plannetje"
Trond Sollied zal vanavond een verrassing uit de hoge hoed toveren, zo laat zijn assistent Chris van Puyvelde aan Sporza weten. De trainers nemen het vanavond met sc Heerenveen op tegen AC Milan.

"De match leeft hier enorm", zegt Van Puyvelde. "We beseffen natuurlijk dat het een heel moeilijke wedstrijd wordt. Maar we moeten erdoor. De ploeg gelooft ook in een stunt. Dat zou een extra stimulans zijn voor de vereniging."

Met Club Brugge won Sollied al eens van Milan. "Die 0-1 in de Champions League zullen we nooit vergeten", zegt zijn assistent daarover. "En je kent Trond, hij is alweer bezig met een plannetje voor vanavond. Het zal iets speciaals worden."
(van voetbalprimer)

ben benieuwd wat zijn verrassing zal zijn.... Fellinga er weer in? :mrgreen: Of moeten we meer denken aan een verrassing qua speelstijl?
Laatst gewijzigd door KingBee op 23-10-2008 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Net fan dat benaude!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Als we hier een puntje kunnen pakken zijn we al bijna zeker van de volgende ronde, Braga thuis zou geen probleem moeten zijn. Ach we zullen wel zien, wordt vooral genieten denk ik :)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik voorspel vanavond zonder linksbuiten en met een extra middenvelder erbij. Sibon en Beerens in de spits.
SCH
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

KingBee schreef: ben benieuwd wat zijn verrassing zal zijn.... Fellinga er weer in? :mrgreen: Of moeten we meer denken aan een verrassing qua speelstijl?
Hier wordt ik nerveus van... whaaa, kan niet wachten!! 2-1 trouwens wordt het.
Gerard-F
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 18-06-2008 09:50

Bericht door Gerard-F »

Er waren zelfs mensen die al om 8 uur bij de feanshop stonden, maar dan heb je tenminste wel een echte wedstrijd sjaal. Nu zit ik met de niet veel mindere, maar toch ook niet zo speciale uefa-cup sjaal. Ach het is beter dan niets, dat ze daar bij heerenveen nou niet even over nadenken dat er meer dan 27000 fans hebben en dat er waarschijnlijk 200 een sjaaltje kopen. Belachelijk maar ach.

Ben zenuwachtig...whaaahaha, nu echt zin in, vanavond echt longen uit mijn lijf schreeuwen. :stan:
Het wordt een spannende wedstrijd. En ik denk dan milan, heerenveen onderschat
fries002
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-08-2008 10:29

Bericht door fries002 »

Het wordt echt mooi vanavond mensen, wie had dat kunne dromen AC Milan als tegenstander.

Alle kranten staan er vol mee, hier nog een mooi stukje van Beerens

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=927224

Het wordt fanatastisch vanavond!
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

Als je het mij vraagt ligt de verrasssing in de voorhoede en denk nog steeds dat kalou een kans maakt we zullen zien.
Vandaag vrijedag genomen.Ga rond een uur of vier die kant op beetje sfeer proeven.
Weet iemand hoe laat de tegenstanders uit milaan arriveren?
sam20
Gebruikersavatar
Friese trots
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-03-2006 16:56

Bericht door Friese trots »

Vanavond wint onze club met 1-0 van AC-Milan :D

En het bleef donderdagavond nog lang onrustig in Heerenveen... Ik ben de hele dag aan het genieten van alles wat er over deze wedstrijd gezegd en geschreven wordt. Mijn baas is hier minder blij mee denk ik :wink:
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ook hier kan bijna niet meer gewacht geworden. Ik ga mooi op tijd naar Heerenveen. Jammer dat er maar 200 sjaals zijn(ook zijn ze gewoon lelijk, (Waarom niet Newcastle United of Steaua Boekarest style?) zo'n sjaal wil iedereen). Dit vind ik echt niet te begrijpen hoor...

Owja, in mijn droom werd het 1-1 :lol:

Come on Friezen, Superfriezen!! :stan:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Net even in het centrum geweest en er liepen al vrij veel Italianen rond. Volgens mij wordt het complete gekte vandaag. Heb bij de toto maar even een 1 ingevuld op onze wedstrijd. Want ja, op deze wedstrijd zullen we niet veel vaker kunnen gokken gok ik zo :wink:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Royce_SCH schreef:Owja, in mijn droom werd het 1-1 :lol:
Wie scoorden er in je droom? :D
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Over dromen gesproken, ik droomde dat ik mijn seizoenkaart kwijt was (medewerkerskaart waarmee ik ook naar UEFA cup wedstrijden kan). Toen ik vanochtend wakker werd droomde ik het nog steeds want ik ben m echt kwijt! Gelukkig toch nog een kaart kunnen regelen! Dat ik uberhaupt geslapen heb vannacht...
Pakje sigaretten raakt steeds leger... Word heftig vanavond en ik ga voor winst!
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Krijg net bericht vanuit ALS, staan al ongeveer 150 fanatieko's voor het stadion dat hermetisch is afgesloten. Schijnt een gekkenhuis te zijn al met gigantisch veel pers. Ook al veel Milan aanhangers gespot bij het stadion.
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Gesloten