23-10-2008: sc Heerenveen-AC Milan (1-3, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Tsss.. Feanatieke dat moet beter kunnen ;)
Volgens mij is het sc Heerenveen - AC Milan :lol: :)
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De droomtegenstander in het ALS, werkelijk fantastisch. Sibon tegen Maldini, Breuer op Ronaldinho, Grindheim op Kaka....... :mrgreen: Echt geweldig. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar punten halen tegen AC?
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Heerenveen rules schreef:De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar punten halen tegen AC?
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Ac Milan heeft in dit seizoen 10 uit 6 en vorig seizoen zijn ze 5e geworden. Ze hebben vorig seizoen in de competitie meer wedstrijden niet gewonnen dan wel gewonnen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen rules schreef:Grindheim op Kaka
Grindheim-Gattuso is nog beter :mrgreen:.
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Heb het scenario al in mijn kop:

Ronaldinho wordt tot figurant gedegradeerd door Breuer, Shevchenko is prooi voor Bak Nielsen, Dingsdag de baas over Pato, Vayrynen speelt Seedorf zoek, Gattuso moet achter Pranjic aan, en Grindheim schoffelt Kaka eronder. Zie jij Heerenveen ook met 1-0 winnen door een goal van Sibon :D :D :D
Ken-nie Steppe, wel keepen
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

AldeboarNN Fans schreef:Heb het scenario al in mijn kop:

Ronaldinho wordt tot figurant gedegradeerd door Breuer, Shevchenko is prooi voor Bak Nielsen, Dingsdag de baas over Pato, Vayrynen speelt Seedorf zoek, Gattuso moet achter Pranjic aan, en Grindheim schoffelt Kaka eronder. Zie jij Heerenveen ook met 1-0 winnen door een goal van Sibon :D :D :D
Heb je een bierfiltje bij de hand...hier teken in namelijk voor.

Over Seedorf gesproken, ik denk dat Clarence niet weet wat hem overkomt. Voor het eerst sinds zijn terugkeer in Nederland (met uitzondering van het nationale elftal) zal hij niet door het thuispubliek worden uitgefloten. Althans, dat hoop ik, ik heb zeer veel respect voor de man, zowel als voetballer en als mens.
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Volgens mij heb ik hier nog een nieuw wezenlijk punt: Je hebt 5 dagen voor het terugkopen van je eigen plaats met je seizoenkaart:

Verkoop passepartouts - seizoenkaarthouders eigen plaats
Start verkoop online: 10-10-2008 vanaf 09:00 uur t/m 14-10-2008
Start verkoop TicketBox: 10-10-2008 vanaf 09:00 uur t/m 14-10-2008

Verkoop passepartouts - seizoen en clubkaarthouders
Start verkoop online: 15-10-2008 vanaf 13:00 uur
Start verkoop TicketBox: 15-10-2008 vanaf 13:00 uur

Hier is te zien dat voor de eigen plaats de verkoop op 10 oktober start, die voor de overige plaatsen vanaf 15 oktober!
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Ik zou met maten hier naartoe gaan, maar als je de prijzen zo ziet, dan is een iemand al 50 euro kwijt.
Plus het feit dat het alleen voor SCC geld, word dat een probleem denk ik..
Maar hopelijk zijn er nog kaarten over, voor mensen van een clubcard, want dit wil ik zeker niet missen!!
Dus als iemand een kaartje kan kopen voor 50 euro, dan betaal ik 60 euro, lijkt me toch een mooie deal, nietwaar?

En er is sprake van een Passepartout ofzo, dus een kaart kopen voor twee wedstrijd, zullen er dan bij de wedstrijd tegen Braga
nog wel genoeg kaarten beschikbaar zijn? Want ik had afgesproken, dat we met 5/6 man naar een wedstrijd zouden gaan, maar dat lijkt me nu erg moeilijk worden.

Ik weet niet of het hier mag, maar als iemand dus voor mij een kaartje kan regelen, zou ik heel blij zijn, en degene die het koopt
ook, deze is zomaar 20 euro rijker...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

@Gerrits, ik neem dus aan dat niemand in die groep van maten van jou een seizoenskaart heeft??
Dan kan ik je nu al wel op een broefje geven dat jullie er niet als groep in zullen komen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Zouden de AC Milan fans ook al 4 pagina's over dit duel hebben geschreven? :lol: En zal het uitvak vol zitten? :oops:
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

je kan toch als seizoenskaart houders ook gewoon extra kaarten kopen als de vrije begint ?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

sch4-live schreef:je kan toch als seizoenskaart houders ook gewoon extra kaarten kopen als de vrije begint ?
Ja. Vanaf de 15e (als ik me niet vergis) kan iedereen met een club-of seizoenkaart (extra) kaarten halen. Voor zover mogelijk uiteraard. Dit kan wel eens snel uitverkocht zijn. Ik hoop trouwens dat Heerenveen Marktplaats.nl een beetje in de gaten wil houden, want ik vrees dat er misbruik gemaakt gaat worden van dit affiche.
BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Snap het nou nie helemaal meer..
Vanaf waneer kan ik kaarten voor mijn eigen stoel(en) terug kopen? (en is dit voor zowel SCH - AC MILAN + SCH - BRAGA?)
en is er iemand die enig idee heeft hoe veel een kaartje gaat kosten?
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

hier staat alles duidelijk uitgedlegd: http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=8295 :wink:
1. Heerenveen
2. Familie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Over Seedorf gesproken, ik denk dat Clarence niet weet wat hem overkomt. Voor het eerst sinds zijn terugkeer in Nederland (met uitzondering van het nationale elftal) zal hij niet door het thuispubliek worden uitgefloten. Althans, dat hoop ik, ik heb zeer veel respect voor de man, zowel als voetballer en als mens.
dan hoop ik dat ik beschuit heb gegeten of aan het eten ben tijdens de wedstrijd
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

@BluewhiteDynamyte:Zo moeilijk is het niet. Een passepartout bevat 2 kaartjes, een voor Milaan thuis en 1 voor Braga thuis. Dit is de verdere informatie:
Verkoop passepartouts - seizoenkaarthouders eigen plaats
Start verkoop online: 10-10-2008 vanaf 09:00 uur t/m 14-10-2008
Start verkoop TicketBox: 10-10-2008 vanaf 09:00 uur t/m 14-10-2008

Verkoop passepartouts - seizoen en clubkaarthouders
Start verkoop online: 15-10-2008 vanaf 13:00 uur
Start verkoop TicketBox: 15-10-2008 vanaf 13:00 uur
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

je kan van 10-10 tot en met 14-10 je eigen stoel terug kopen. Dit kan alleen als paspartout kaarten. Dus dan heb je kaartje voor milan en voor braga. Je kan niet alleen een kaartje kopen voor milan. Je bent verplicht om ook gelijk een kaartje te kopen voor braga.

De prijzen zijn vanaf 40 euro (dit is voor beide wedstrijden)

Kinderen geloof ik 10 euro korting.
BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Prijzen
Plaats Prijs passepartout
Lange zijde € 50,-
Korte zijde en hoek € 40,-
Jeugdkorting t/m 14 jaar € 10,-
dus voor 2 wedstrijden betaal je 40 euro?(op mijn plek dan)
ben niet zo goed met die dure woorden (passepartout) :P
Laatst gewijzigd door BlueWhiteDynamite op 07-10-2008 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

correct
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Wat een affiche. Ik kijk nu al uit naar de duels tussen Gatusso en Grindheim: wie zal de grootste sloper op het middenveld zijn... Ik denk trouwens dat we echt niet kansloos hoeven te zijn. Ik herinner mij Groningen-Fiorentina bijvoorbeeld en daarbij laten Italiaanse ploegen het toch vaak op de laatste wedstrijden aankomen, die raken pas gemotiveerd als het er echt om gaat. Gewoon net als tegen ajax, er vol op met het publiek er achter. Dit wordt een gedenkwaardige avond...
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Fantastisch, hier droomt elke Heerenveen fan al jaren van. Kut dat ik geen seizoenkaart heb, want ik ben bang dat fans zonder seizoenkaart de dupe worden van de handelaren. Maar ik blijf hoop houden. Ook al verliezen we met 0-7(wat niet zal gebeuren) deze wedstrijd zul je nooit vergeten!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Superfries88' schreef: Grindheim-Gattuso is nog beter :mrgreen:.
Iets zegt mij dat Bradley dat ook een leuk duel had gevonden :wink:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Iets zegt mij dat Bradley dat ook een leuk duel had gevonden
Tja, het is beter dan op de bank te zitten bij een Duitse middenmoter :D

Ergens ben ik er wel "blij" om. Vond het maar een druiloor die aan zelfoverschatting leed. Mooi dat het dan (voorlopig) afgestraft wordt.

En tegen Milan wordt het nog wat. Aan de ene kant denk ik dat we vrij kansloos zijn omdat ze op iedere positie een speler op kunnen stellen die 3 à 4 klassen beter zijn dan die van ons. Toch kan je met een fantastische wedstrijdmentaliteit, 12de man en een beetje geluk veel bereiken. Als Milan ons dan ook nog onderschat en er niet zoveel zin in heeft, of bijvoorbeeld al vooruit kijkt naar Atalanta Bergamo-uit de zondag erna dan kunnen er misschien best mogelijkheden liggen. Het zijn allemaal factoren. Bij Milan staan tenslotte ook maar mensen op het veld en geen robots. :mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Milan speelde in de eerste ronde met de volgende spelers:

Thuiswedstrijd (3-1 tegen FC Zürich):
1 Dida
4 Kakha Kaladze
77 Luca Antonini
25 Daniele Bonera
10 Clarence Seedorf
18 Marek Jankulovski
22 Kaká
23 Massimo Ambrosini
84 Mathieu Flamini
7 Pato
76 Andriy Shevchenko
Substitutes
16 Zeljko Kalac
5 Emerson
8 Gennaro Gattuso
11 Marco Borriello
19 Giuseppe Favalli
36 Matteo Darmian
80 Ronaldinho
Uit (0-1 zege):
1 Dida
15 Gianluca Zambrotta
25 Daniele Bonera
4 Kakha Kaladze
77 Luca Antonini
84 Mathieu Flamini
5 Emerson
23 Massimo Ambrosini
10 Clarence Seedorf
76 Andriy Shevchenko
80 Ronaldinho
Substitutes
12 Zeljko Kalac
3 Paolo Maldini
7 Pato
8 Gennaro Gattuso
18 Marek Jankulovski
22 Kaká
36 Matteo Darmian
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Flying Frisian schreef:Heb je een bierfiltje bij de hand...hier teken in namelijk voor.

Over Seedorf gesproken, ik denk dat Clarence niet weet wat hem overkomt. Voor het eerst sinds zijn terugkeer in Nederland (met uitzondering van het nationale elftal) zal hij niet door het thuispubliek worden uitgefloten. Althans, dat hoop ik, ik heb zeer veel respect voor de man, zowel als voetballer en als mens.
Ik hoop ook van ganzer harte dat er niet van die sukkels tussen het publiek zullen zitten die Seedorf uit gaan fluiten. Dat verdient hij inderdaad niet.

Fantastische loting. Ik heb enorm veel zin in deze wedstrijd. Gaat een geweldige pot worden. En stunten tegen Milan? Ach, waarom niet. Ik kan me de sfeer in het stadion al helemaal indenken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Royce_SCH schreef:Fantastisch, hier droomt elke Heerenveen fan al jaren van. Kut dat ik geen seizoenkaart heb, want ik ben bang dat fans zonder seizoenkaart de dupe worden van de handelaren. Maar ik blijf hoop houden. Ook al verliezen we met 0-7(wat niet zal gebeuren) deze wedstrijd zul je nooit vergeten!
Maar die handelaren kunnen toch ook pas op de 15/10 hun kaarten kopen. Dus als jij gewoon om 12.00 bij ticket box staat moet je toch net zo veel kans maken als die handelaren of niet dan?
Supporter ben je in goede en slechte tijden
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

heerenveenfan1000 schreef:Maar die handelaren kunnen toch ook pas op de 15/10 hun kaarten kopen. Dus als jij gewoon om 12.00 bij ticket box staat moet je toch net zo veel kans maken als die handelaren of niet dan?
:asian:

Daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat erom dat handelaren hier gewoon grof geld willen verdienen over de rug van de echte supporter. Ik hoop ook dat dit eens hard aangepakt wordt.

Wat een loting zeg! AC Milan thuis. Het kon niet mooier. Als het San Siro in Heerenveen had gestaan was het uitverkocht geweest, daar ben ik van overtuigd.

Voor ons als supporter is dit geweldig maar voor de spelers ook. Als je Sibon vorig jaar had verteld dat hij tegen Milan moest spelen had hij je waarschijnlijk uitgelachen. Ook Michel Breuer, als captain, die mag straks maar mooi de toss doen. Dat had hij vast niet durfen dromen.

Waarom zou een stuntje er niet inzitten? Die spelers hebben echt geen zin om in de uefa cup op te draven en helemaal naar heerenveen te gaan. Een kleine club waar de meesten helemaal niets van weten. Als we er vanaf het begin invliegen en ze onderschatten ons. Dan hebben we zeker kans.
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Ik vind het nog steeds ongeloofelijk apart staan in het westrijd forum. sc Heerenveen - AC Milan.
Lijkt wel of het een geintje is van een Mod.
Is even wat anders dan MVV of Haaglandia.
Kan nu al niet wachten.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Het is even wennen zo'n tegenstander, maar dit is de volgende stap: volgende keer treffen we ze in de Champions Leageu!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat is nog wel even afwachten. Milan moet zich daar eerst maar voor zien te plaatsen.
Gesloten