23-10-2008: sc Heerenveen-AC Milan (1-3, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De schrijfwijze van 'sc' vanuit de club is met kleine letters (zie website). Dat betekent dat 'sc' geen onderdeel is van de naam maar net zoiets als 'dc' (distributiecentrum) of 'wc' (in dit geval bedoeld als winkelcentrum en niet als toiliet).
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Wat was het ook alweer .. ? :roll:

Ronaldinho, Breuer komt er aan, Breuer komt er aan :mrgreen:
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Als je terug leest wel ja..

K heb net even op marktplaats gekeken maar daar staan minimaal 20 advertenties op met "gezocht kaartjes sc heerenveen - ac milan" geweldig.. Er is toch niemand die zn kaartje gaat verkopen!! Dan verklaar ik je echt voor gek! Deze wedstrijd wil ik zeg Überhaubt ook niet missen..!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
BSCH77
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 07-10-2008 18:28
Locatie: Leeuwarden

Bericht door BSCH77 »

gerdykster schreef:Als je terug leest wel ja..

K heb net even op marktplaats gekeken maar daar staan minimaal 20 advertenties op met "gezocht kaartjes sc heerenveen - ac milan" geweldig.. Er is toch niemand die zn kaartje gaat verkopen!! Dan verklaar ik je echt voor gek! Deze wedstrijd wil ik zeg Überhaubt ook niet missen..!
Snap al jaren niet hoe er bureaus zijn die kaarten aanbieden voor wedstrijden die allang uitverkocht zijn...
Ok ga zelf volgende week naar een concert met kaarten via marktplaats maar dat was een heel ander verhaal...

Deze wedstrijd wil je toch niet missen???zelfs met 40gr koorts ben je dr nog.. :wink:
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Over die telefoniste van Budgetticket, ik had binnen een halve minuut de hoorn er al op gegooid, wat een verschrikkelijk intonatie heeft dat mens.

Even over de wedstrijd, die Ronaldinho zal trouwens ook de avond van zijn leven hebben, staat hij mooi eventjes tegen MICHEL BREUER te ballen
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Volgende berichtkomt van de fansite van AcMIlan.

“The first game in Holland will be very important. We will be looking to win the group with the final two games proving decisive against Portsmouth and Wolfsburg.”
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

BSCH77 schreef:Snap al jaren niet hoe er bureaus zijn die kaarten aanbieden voor wedstrijden die allang uitverkocht zijn...
Ok ga zelf volgende week naar een concert met kaarten via marktplaats maar dat was een heel ander verhaal...

Deze wedstrijd wil je toch niet missen???zelfs met 40gr koorts ben je dr nog.. :wink:
Ik verklaar iedereen knettergek die er niet heen wil :D. Zelfs al was het duurder dan mijn 50 euro ging ik nog :).

Maar als AC Milan er niet uit had gerold, had ik ook wel gegaan. Maar dit maak je waarschijnlijk maar eens in je leven mee :D
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

vanaf €1000,- begin ik er over na te denken mijn kaart af te staan. Fantastische pot natuurlijk. Hopen dat Milan nog niet echt scherp is in de eerste wedstrijd. Zou zomaar kunnen omdat italianen het toch vaak aan laten komen op de laatste minuten van de laatste wedstrijd.
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

Komt er ook een presidentiele lounge in het Abe Lenstra stadion.
De minister president Silvio Berlusconi zal ook wel komen.......... toch???
sam20
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dit topic gaat alle andere wedstrijdtopics overtreffen!
SCH
Josse
Invaller
Berichten: 313
Lid geworden op: 13-03-2006 15:27
Locatie: Fryslan
Contacteer:

Bericht door Josse »

Zou je denken?
:wink:

Ontopic: Dit word natuurlijk een knaller. Zelfs met 0-6 nog een leuke wedstrijd om te zien, wie kan nou zeggen dat hij AC Milan met al zijn wereldsterren heeft zien spelen! Jammer genoeg geen Seizoenskaart maar probeer zeker een kaartje te regelen! :D
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Met 0-6 aan de broek krijgen van AC Milan, prima.....maar dan wel van het A elftal en niet van een c elftal!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Theboysontour
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-10-2008 22:48

Bericht door Theboysontour »

Toch mooi dat we niet in san siro spelen, ben er vorig jaar een keer geweest tegen napoli! geweldig stadion dat wel, maar als er maar 10.000 man zitten is er toch niet veel aan.

Nu mooi in een vol A.l.S er tegen aan!
Zonder seizoenskaart ga je ontour SCH
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

En dan ben je nog vergeten dat de lange zijden 50 euro kosten :mrgreen:

Dus meer iets van:

(16900 x 50) + (9100 x 40) = € 1.209.000

Winstmarge van de verkooppunten eraf, dan blijft er nog een dikke miljoen over..
Laatst gewijzigd door Johanson16 op 08-10-2008 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Theboysontour
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-10-2008 22:48

Bericht door Theboysontour »

Verwachte jullie veel fans uit milaan?
Zonder seizoenskaart ga je ontour SCH
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

Nee, omdat die de Uefa cup niet zoveel interesseert
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Denk dat er weinig milaan fans naar dit duel zullen komen. Voor hen onbekende ploeg. Plus europees voetbal leeft niet in italie.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

En dan hebben we het nog niet over de uitzendrechten, skyboxen en publieke aandacht. Onze club gaat nu eens op een andere manier flink cashen dan goed transferbeleid.
De skyboxen kun je schrappen uit je berekeningen. De OSSH plaatsen en dergelijke zijn namelijk voor alle wedstrijden voor verkoop geblokkeerd en behoeven voor UEFAcup, CL, bekerwedstrijden en play offs niet te worden teruggekocht.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

ALS 26.000 schreef:Europees voetbal leeft wel, maar niet in de 1e ronde en tegen een niet aansprekende tegenstander als het veel geld zou kosten.
Maar goed, zo doen als bij de sponsoren zal ook niet werken bij de 'gewone' supporter. Sponsoren betalen standaard 100,- per stoel extra voor Europees voetbal. Daar kan je dus, zoals vorig jaar 1 pot voor hebben, maar ook 3, 4 of meer. Er is, voor zover ik weet geen 1 van de bijna 1200 leden geweest die dit geweigerd heeft. (ben zelf lid van OSSH)

Stel dat ze tegen seizoenkaarthouders zouden zeggen, we gooien de prijs van een seizoenkaart met € 25,- of € 30,- omhoog, wat zouden jullie dan doen?
Misschien heb je hier wat aan haha ;) uitrekenen hoeveel inkomsten de club uit deze 2 duels haalt XD

@ hansrob Ik denk doordat iedereen met die 100€ heeft ingestemt het gewoon in de prijs is opgenomen.
Laatst gewijzigd door xander op 09-10-2008 06:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

xander schreef:Als een sponsor aanwezig wil zijn met europees voetbal hoeveel wedstrijden maakt niet uit moet de sponsor 100e extra cashen. Las ik hier ergens op het forum van iemand die zelf sponsor was.
Dan was dat vast in het grijze verleden ooit eens zo want OSSH kaarten zijn te alle tijden voor de betreffende plek gereserveerd zonder dat daar een cent voor behoeft te worden bijbetaald.
Sponsorpakketten sc Heerenveen seizoen 2008-2009
(wijzigingen voorbehouden)
Basispakket
2 vaste stoelen op de oost- of westtribune
1 parkeerkaart
toegang tot de sociëteitsruimte en bestuurskamer
toegang tot soosavonden en andere activiteiten, georganiseerd door het bestuur van de ondernemerssociëteit
publiciteit door middel van naamsvermelding in de "Transaktie-krant", het "Aktiejournaal" en "de Corner"
naamsvermelding op de digitale bedrijvenpresentatiegids van sc Heerenveen
vermelding op een door sc Heerenveen in of bij de ontvangstruimte geplaatst bord
Sponsorbijdrage : € 4.600,= per seizoen exclusief btw, inclusief toegang tot Europese thuiswedstrijden.
Contractduur : drie jaar
Logeplaatsen

sc Heerenveen heeft de beschikking over een gelimiteerd aantal logeplaatsen. De plaatsen zijn zowel op de oost- als de westzijde van het stadion gesitueerd, respectievelijk op de vijfde en derde etage. Op de loge heeft u de beschikking over een meer luxe stoel dan op de tribune. Bovendien zijn de stoelen op de loge voorzien van armsteunen. De genoemde prijzen zijn inclusief toegang tot Europese thuiswedstrijden
Ik heb het even voor je opgezocht.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Flying Frisian schreef:Over die telefoniste van Budgetticket, ik had binnen een halve minuut de hoorn er al op gegooid, wat een verschrikkelijk intonatie heeft dat mens.
Haha ik had precies hetzelfde in gedachten, alleen dat stemmetje al :x
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Ik verwacht juist dat het vak van Milan juist wél volkomt. Er wonen nogal wat van die pizzabakkers in ons land. Overigens in dat wijf van budgetticket (met dat irritante piepstemmetje) moet een piemel :mrgreen:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Denk je dat het Milan vak vol komt? Zou opzich wel heel mooi zijn, dat zou de sfeer echt om te snijden zijn in een Abe Lenstra waar letterlijk geen stoeltje vrij is. Milan draait niet echt lekker in the competitie en ik zag gisteren een samenvatting van hun laatste 3 westrijden, maar als ze zo spelen denk ik dat een stunt er mischien wel in zit. Maar dan moeten wij natuurlijk wel top zijn.

Wat is trouwens het record voor grootste westrijd topic?
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Qua impact is zo'n wedstrijd wel wat te vergelijken met de bekerfinales. Veel mensen hebben het erover, veel media aandacht en een mooie happening. Ik ben benieuwd of veel van de seizoenkaarthouders die nooit naar Europees voetbal gaan nu wel komen. Ik hoop van niet want zonder die categorie is de beleving en sfeer 100 keer mooier.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

heerenveenfan1000 schreef:Wat is trouwens het record voor grootste westrijd topic?
Ik heb even voor je gezocht, maar het grootste topic is verreweg Newcastle uit: 43 pagina's. Daarna een paar keer Groningen uit en thuis en nog iets Europees van 27 pagina's.
Ladies and gentleman: We've got him!
Heerenveen SC
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 26-09-2008 20:15

Bericht door Heerenveen SC »

Gekko schreef:Ik ben benieuwd of veel van de seizoenkaarthouders die nooit naar Europees voetbal gaan nu wel komen.
Ik denk dat die wel komen! De enige mensen die misschien niet komen zijn de seizoenkaarthouders die op vakantie zijn (Deze wedstrijd valt immers in de herfstvakantie). Verder zullen er denk ik toch weinig mensen zijn die deze wedstrijd laten schieten. Is toch een hoogtepuntje hoor, poeh!
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Jongens jongens, het blijft een uefa cup wedstrijd.
Dat we tegen Milaan spelen is leuk, maar het zegt meer over het niveau van hun dan van ons.
Bovendien als we tegen CSKA hadden gespeeld had niemand het over een topwedstrijd.
Leuk potje we maken er een mooie sfeer van.
Bovendien denk ik dat er ook nog wel veel mensen zijn die geen kaartje halen, die gaan uit principe niet naar uefa cup voetbal, waarom geen idee.
NN gekkenhuis
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Er zijn mensen die niet van het onbekende houden. Die gaan 30 jaar achter elkaar naar de zelfde camping in Nunspeet of op Terschelling... Die vinden wedstrijden tegen clubs uit het buitenland maar helemaal niks. :D
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

menjo schreef:Jongens jongens, het blijft een uefa cup wedstrijd.
Dat we tegen Milaan spelen is leuk, maar het zegt meer over het niveau van hun dan van ons.
Bovendien als we tegen CSKA hadden gespeeld had niemand het over een topwedstrijd.
Leuk potje we maken er een mooie sfeer van.
Bovendien denk ik dat er ook nog wel veel mensen zijn die geen kaartje halen, die gaan uit principe niet naar uefa cup voetbal, waarom geen idee.
Excuseer? AC Milan is ondanks hun prestaties vorig seizoen nog wel een van de grootste clubs ter wereld. Er speelt 1 tweevoudig wereldvoetballer van het jaar en huidig wereldvoetballer van het jaar speelt ook bij AC Milan. Milan is een van de grootste clubs van de wereld en heeft heel wat meer uitstraling dan CSKA Moskou.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Heerenveen SC schreef: Ik denk dat die wel komen! De enige mensen die misschien niet komen zijn de seizoenkaarthouders die op vakantie zijn (Deze wedstrijd valt immers in de herfstvakantie). Verder zullen er denk ik toch weinig mensen zijn die deze wedstrijd laten schieten. Is toch een hoogtepuntje hoor, poeh!
Als ze er tegen Setubal ook niet waren, hoeven ze nu ook niet te komen vind ik. Er is een enorme groep mensen die nooit naar UEFA Cup/Beker wedstrijden gaan "uit principe" (ik betelje net apart foar die wedstryden, dan moatte se dat mar by de prys yn dwaan)

Enkele collega's hier bij mij op het werk zijn ook zo. Ik had ze al gevraagd of ik hun seizoenkaart mocht hebben voor het aanschaffen van de kaarten omdat zij toch niet gaan "uit principe". Opvallend hoe snel principes dan opeens overboord gezet kunnen worden :roll: Het levert trouwens wel vermakelijke discussies op :D
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gesloten