07-10-2007: sc Heerenveen-Heracles Almelo (9-0)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Ik krijg het gevoel dat we het straks pas gaan weten, als de warming up begint :wink:
Dat er iets verandert is aangegeven, persoonlijk gun ik Matusiak wel een keer 90 minuten.
Daarnaast zou een defensieve verandering, zij het in de verdediging of op het middenveld, best wel eens reëel zijn.
Verbeek begon defensief, ging aanvallen, gaat op zijn bek en zal dus wel weer iets verdedigender gaan spelen.
We zullen zien.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Ik ben benieuwd ik hoop dat die verandering is dat verbeek uit zichzelf opstapt!

Opstelling

VDB- Zuiverloon- Jong A pin en Dingsdag en Breuer

Beerens Roorda Bradley en Pranjic

Sulejmani en Matusiak

Alves zal zich wel niet op het veld durfen te vertonen :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

mart761 is dit jou ideale opstelling of is dit de opstelling van verbeek ?
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

volgens teletekst(nos) vervangt sibon sulejmani en is de rest ongewijzigd.

Als dat waar is heb ik iets van 'is dat het'; je offert een spits en laat de rest gewoon staan :roll:
...
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

De opstelling: Rob van Dijk; Gianni Zuiverloon, Kristian Bak Nielsen, Michael Dingsdag, Michel Breuer; Roy Beerens, Michael Bradley, Geert Arend Roorda, Danijel Pranjic; Afonso Alves, Gerald Sibon.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Dit moet wel strijd zijn!
Ben benieuwd naar de beelden
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Wat een wedstrijd zeg. Vooral de uitslag. Ik heb gekeken via planet.nl/voetbal en ik moet zeggen dat ik genoten heb. Ook de verdediging zag er fel uit, Breuer speelde heel aardig. Zuiverloon viel op door zijn aanvallen over rechts, Dingsdag soms wat TE, dan maakte hij een foutje door teveel te willen doen. Nielsen vond ik ook goed, sterk in de lucht.

Middenveld werd soms teveel overgeslagen, lange ballen op Alves en Sibon. Het werkte wel, maar ik ben bang dat de verdedigers te makkelijk denken: Lange bal, en zij zoeken het maar uit. Het werkt tegen Heracles, maar tegen de grotere clubs misschien niet.

Verder maakte Heracles het niet echt moeilijk, Alves was soms 3 keer de bal kwijt maar krijgt hem dan toch weer terug door een verdediger.

Jammer dat Alves nu met Brazilie meegaat, dan zit je toch weer zenuwachtig te kijken of hij misschien in het verkeerde vliegtuig stapt. Maar de publiekswissel zonder een invallende speler, dat vond ik weer typisch iets voor deze middag. Alles vergeten en vergeven, als je die ballen er maar weer intrapt :D

Hebben jullie ook in de gaten dat Alves bij zijn goals niet echt juichte/joog?
Misschien dat het gezichtsbedrog was, of juichte/joog hij nooit echt bij zijn goals, ook vorig seizoen niet.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Wat moet je hier nog van zeggen. Alves heeft heel veel fout gedaan, maar dit is niet te geloven. Ik bekijk het nog altijd van de negatieve kant.. zijn marktwaarde is weer wat omhoog gegaan. :roll:
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Gerrits schreef:Hebben jullie ook in de gaten dat Alves bij zijn goals niet echt juichte/joog?
Misschien dat het gezichtsbedrog was, of juichte/joog hij nooit echt bij zijn goals, ook vorig seizoen niet.
Hij reageert nooit heel uitbundig. Vorig seizoen was het ook vaak even een vingertje richting het publiek en meer niet. Net als je denkt dat je alles hebt meegemaakt met deze man (topseizoen, boel ellende) doet 'ie dit. Niet te geloven...
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Zwaar overdreven dit, 1-0 was ook genoeg geweest :wink:

Tja, wat moet je hier van zeggen :| Nu kan het dus blijkbaar wel, dit maakt donderdag alleen nog maar pijnlijker :cry: Moet wel bij worden gezegd dat de tegenstander natuurlijk erg matig was,maar dat was Helsingborg ook.
Voor mezelf had ik besloten deze wedstrijd Heerenveen niet vocaal te ondersteunen en vanaf AZ-uit er weel vol achter te gaan staan. Het is me gelukt (je kunt het hier mee eens zijn of niet, maar zo voelde ik het).

Wat me wel opvalt is dat sommige mensen heel kort van geheugen zijn. Als je gaat zingen "Always look on the bride sight of life", dan heb je het volgens mij niet begrepen :|

En dan Alves: het is toch jammer dat het allemaal zo gelopen is. Anders was ie nu een echte held geweest :cry:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Zuiverloon
Nieuw talent
Berichten: 137
Lid geworden op: 07-08-2006 11:20
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door Zuiverloon »

echt mooi dit, 9-0 wie had dat voor de tijd gedacht, als ik eerlijk moet wezen dna dacht ik dat we deze gingen verlliezen of gelijkspelen want ze hadden vorige week met 2-1 gewonnen van AZ, oke az doet t ook niet zo goed maar toch.

Alves zeven keer, tja, goed bezig is hij nu, maar ik ga hem nog steeds niet toezingen,
ik ga er vanuit dat er vandaag ook niet werd gezongen voor Alves ofwel?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Één doelpuntje te weinig, helaas. :mrgreen:

9-0 is natuurlijk een bijzondere uitslag, zoiets komt in de recordboeken. Wel ietwat geflatteerd, want zo geweldig speelde Heerenveen niet, maar in de tweede helft vlogen alle ballen er op een gegeven moment in. Heracles was ook wel onthutsend zwak, ik had een moeizame middag verwacht, maar Heracles speelde alvast voor Sinterklaas.

Met de wedstrijdinstelling van SCH was niets mis, en ze hebben zich knap hersteld van de wanvertoning in Zweden. Ze hadden natuurlijk wat goed te maken en hebben dat dan ook ruimschoots gedaan.

Deze overwinning moet vertrouwen geven, en dan hoop ik dat we weer omhoog kunnen kijken. Het kan snel gaan in het voetbal, dat hebben we vanmiddag wel gezien... :wink:
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

K denk ook niet dat het alleen maar alves was
Even de beelden zien maar dit moet
wel teamwork zijn!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Wat een score, wat een spits, wat een wedstrijd. Damn, wat heb ik genoten vanmiddag. Nou maar hopen dat 'ie op tijd terug komt vanuit Brazilië (?).
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Teeeeeeering... van het ene uiterste (Helsingborg) in het andere (thuis tegen Heracles)
Ik weet niet wat Verbeek gedaan heeft in de tussenliggende dagen, maar het heeft ons wel goed gedaan :mrgreen:

Alleen me zwaar dood geërgerd aan die paupers rond de trommel op NN. Ze menen allemaal het beleid in NN te bepalen en alles wat anders is is in hun ogen verkeerd. Kijk 's wat verder dan je neus lang is jongetjes... want de meesten van jullie waren er donderdag ook niet bij...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Wat een wedstrijd! Alves natuurlijk fantastisch, maar onze Sibon is ook echt van onschatbare waarde voor dit elftal: o.a schitterende pass bij de 1-0. Gerald Koning!!!!
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Alves held! Ja, maar hij deed verder ook geen stap te veel, sprintte vaak niet op ballen en vergat af en toe de bal af te spelen naar een beter vrijstaande medespeler. Dat vind je verder nergens terug in de pers! Rest van het team speelde voor hem, dat lees je ook nergens.
Blijft staan dat het prima is dat hij 7 keer scoort, maar uitbundig iemand toejuichen die nog steeds z.s.m. weg wil ..... NEE!
P.s. opvallend: je leest / las hier veel negatiefs over Alves en zijn gedrag..... maar uiteindelijk beginnen ze toch weer doodleuk de Alvessong te spelen ... niets is veranderlijker dan de mens .....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Tsja, scoor je 7x is het nog niet goed, niets is veranderlijker dan de mens.
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Tsja 7 keer scoren is natuurlijk wel de beste manier om de mensen weer voor je te winnen, maar ik denk dat dat nog wel een paar potjes en doelpunten duurt. Al is dit een prima start om verder op te borduren
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Bij Heracles is het oorlog, de eerste site is al op zwart gegaan ... opzich ook nog wel te begrijpen.

http://www.heracles-vakj.nl/
Het is maar een spelletje
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

Reageer normaal nooit bij jullie wedstrijd..maar moet nu ff. Wow, gefeliciteerd mannen. Dat moet genieten geweest zijn! Die Alves...pfff, dat is trouwens precies de reden waarom ik vond dat Grunn Luisje ook vast had moeten houden.
Gefeliciteerd!
Voor eeuwig groen en wit
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

En na die overwinning op AZ ging de website op zwart omdat ze zo blij waren met die overwinning.

Niets blijft zo kansloos als fans in het voetbal, want wees eerlijk een dikke nederlaag resulteerd veelal in dikke overwinningen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hoezo oorlogo bij Heracles? Het is geen schande om van Heerenveen te verliezen met 9-0 hoor :)

Zegt niks, zie de Graafschap-Ajax. Wij presteerden tot dusver onder de maat, maar zijn in potentie een van de besten van Nederland.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Wat een score, wat een spits, wat een wedstrijd
Allemaal leuk en aardig, maar we verliezen wel in Zweden. De mensen die niet naar deze wedstrijd zijn geweest, zijn dat volgens mij allemaal vergeten!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat moet je dan Eastermar, er nog weken aan denken? Ik ben wel geweest en ik heb 2 dagen stuk gezeten maar ben blij dat we dit vandaag meegemaakt hebben. Het is gebeurd en we kunnen er weinig aan veranderen, de knop moest om en dat is aardig gelukt dacht ik zo.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

7x Alves.........

Natuurlijk is het nu afwachten of hij "gewoon" terugkeert uit Brazlilië nu hij weer weggaat om interlands te spelen, maar laten we wel wezen:

De man heeft gesproken.......met z'n voeten, zoals het hoort.

Ik vind dat het niet goed is wat hij afgelopen week in de media heeft gezegd over de supporters ("ik voetbal niet voor de fans"); aan de andere kant is zo'n reactie te begrijpen van een speler die door het hele publiek (terecht) weggehoond is. Wanneer ons dat zou overkomen, heb je ook tijdelijk schijt aan die mensen.
Maar vandaag heeft hij met z'n voeten geantwoord en ons allemaal weer even met de mond vol tanden laten staan. Ik vind dat hij zijn krediet vanaf de grond weer moet opbouwen, maar daar vandaag toch alweer een heel eind in is geslaagd.

Ik vind dat mits hij zich nu normaal gedraagt, we die jongen weer een beetje in onze armen moeten sluiten. Wanneer hij zich hier weer wat prettiger zal voelen zal hij alleen nog maar beter gaan voetballen en punten voor ons halen. Vervolgens in de winter verkopen voor zijn marktwaarde op dat moment. en die zal bij een scorende en goedvoetballende Alves alleen maar stijgen...

Dit is niet zomaar een voetballer, dit is een hele grote. En hij speelt nu nog bij ons...!!! Laten we daar ook een heel klein beetje trots op zijn!
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Heerlijk in het zonnetje genoten van een fijn potje voetbal. En het hadden er wel 15 kunnen zijn...

Wie waren ook alweer de uitsupporters die er na een flinke achterstand nog een feestje van maken vorig seizoen of het seizoen daarvoor? Was dat RBC? Wie frist mijn geheugen op?
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Zo dit is nog eens een uitslag.Leuk verjaardag kado van heerenveen en Alves.
Jammer dat ik dit gemist heb,maar het is niet anders.
Hopen dat Alves deze vorm doortrekt en er in alkmaar er ook een paar in knalt.
Jammer dat zij dit donderdag niet konden brengen.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Lekkere score. Heb wel beetje gefeest maar niet heel veel. Best kut sfeer vooral in de eerste helft maar niemand had zin om te zingen leek het wel. En dan zingt de helft weer van You are my Alves terwijl ze hem 2 weken geleden nog uitfloten !

Gerald Sibon !
Gesloten