07-10-2007: sc Heerenveen-Heracles Almelo (9-0)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Korneev » 07-10-2007 17:47

Fantastisch! Nu kan AZ hem helemaal niet meer betalen! En gaat ie in de winterstop naar 'n echte topclub. Hij blij, wij blij!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Avatar gebruiker
Korneev
Basisspeler
 
Berichten: 522
Geregistreerd op: 25-02-2006 16:32
Woonplaats: Damwâld

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor vandenbusschefan » 07-10-2007 17:58

Prachtige wedstrijd:P

Een paar spelers die mij opvielen:
Sibon: wat een kanjer! Ik geniet elke wedstijd van hem en hij scoort ook bijna elke wedstrijd, misschien wel de enigste spelers die altijd strijd levert!
Alves: 7 goals in één wedstrijd zegt volgens mij wel genoeg!
Zuiverloon: bijna onpaseerbaar en prachtige rushes langs de kant, en ook dolde hij een paar keer een tegenstander
Bak-Nielsen: speelde goed en liet zien dat hij TOCH wel kan verdedigen.
Pranjic: wat een vent ben blij dat hij bij getekend heeft!!!
Breuer: speelde ook lekker met veel strijd!

Voor de rest vond ik iedereen wel goed spelen!
Wie mij ook echt fantastisch op viel was Jacob Poulsen!!! Hij komt er na rust in en geeft de ene prachtige voorzet na de andere. De ene actie naar de andere. Hij verraste me blij.

Wat me ook op viel 2x v. Dijk in de goal 2x de 0 misschien is het gewoon dat het mindere tegenstanders zijn maar goed.

Ook mooi het geklap toen Vandenbussche in beeld kwam met zijn kindje!

Verder een compliment aan Verbeek, heeft de spelers toch duidelijk gemaakt dat ze zicht verder niks meer konder permiteren!
Heerenveen on-tour!
vandenbusschefan
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 26-10-2005 22:05
Woonplaats: Haskerdijken

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Feanfan » 07-10-2007 18:19

Ik ben vanmiddag niet geweest vanwege andere verplichtingen, wel ben ik op de hoogte gehouden van de tussenstand! Wat mij vooral daaraan opviel waren de 7 goals van Alves natuurlijk. Dit in tegenstelling tot de wedstrijd in Zweden waar hij geen enkele overtuiging kon maken! Voor de mensen die vanmiddag wel zijn geweest was dit een prachtig doelpuntrijk festijn waar Heracles de spil in was. Waar ik na de SMS van de 9-0 van Sibon op gehoopt had was dat hij ook zijn 3 zou maken in de vorm van de 10-0 Dit is niet gebeurd wat overgens niks aan de uitslag afdoet! Ik hoop wel dat we na deze overwinning weer naar boven kunnen kijken. Positieve aan de 11e plaats is dat AZ onder ons staat!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Janneman » 07-10-2007 19:41

Het was een superresultaat vanmiddag en dat was nodig met de "druk" die er ontstaan was. Het spel was zeker goed maar alles is nog steeds niet opgelost. Ik ben van mening dat Verbeek vandaag de ploeg op scherp kon stellen maar dat had donderdag gemoeten. Verder complimenten voor de inzet en de goede sfeer in het stadion!!

Hehehe, heeft mijn peptalk van afgelopen donderdag tegen Alves goed geholpen :lol:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor bigbear » 07-10-2007 19:50

Je zag het zelfvertrouwen per goal toenemen. Dit hadden we echt even nodig.
(en ik ook..)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Lasse4evah » 07-10-2007 19:53

janneman schreef:Het was een superresultaat vanmiddag en dat was nodig met de "druk" die er ontstaan was. Het spel was zeker goed maar alles is nog steeds niet opgelost. Ik ben van mening dat Verbeek vandaag de ploeg op scherp kon stellen maar dat had donderdag gemoeten. Verder complimenten voor de inzet en de goede sfeer in het stadion!!

Hehehe, heeft mijn peptalk van afgelopen donderdag tegen Alves goed geholpen :lol:


Je moet vaker een middelvinger krijgen van alves;)
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 07-10-2007 20:06

Ik heb het topic niet door gelezen, en wil niet veel woorden vuil maken over vanmiddag!

GVD, WAAROM VANMIDDAG WEL

Donderdag 90 minuten voor lul, En vandaag dit. Wie neemt wie in de maling?????
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor sch4-live » 07-10-2007 20:10

Janneman hoe kom je er bij dat de sfeer goed was ja misschien de laatste 20 minuten maar daarvoor kon je gewoon een speld horen vallen. Fotoverslag staat trouwens alweer online op http://www.forzaheerenveen.nl.
En zo mag Verbeek weer blijven,jammer genoeg.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Janneman » 07-10-2007 20:16

sch4-live schreef:Janneman hoe kom je er bij dat de sfeer goed was ja misschien de laatste 20 minuten maar daarvoor kon je gewoon een speld horen vallen. Fotoverslag staat trouwens alweer online op http://www.forzaheerenveen.nl.
En zo mag Verbeek weer blijven,jammer genoeg.


Lat ik het zo zeggen, waar ik stond was de sfeer goed.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor sch4-live » 07-10-2007 20:22

En volgensmij stond jij bij de trommel en ik ook. Maar ja wat jij goeie sfeer vindt vindt ik misschien matig.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor H-J » 07-10-2007 20:39

Ane Lenstra schreef:Nee Janneman is de hooligan van zuid ;) Onder vak 427, en daar was de sfeer vandaag inderdaad weer stukken beter dan op Nieuw Noord. Ik vraag me soms af of dat daadwerkelijk ons sfeervak is, want ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er megatrots op ben..

Dat hoeft ook niet. Ik was ook niet megatrots op onze jongens afgelopen donderdag en heb me vanmiddag dus gepast ingetogen gedragen. Ik, en een aantal om mij heen, hadden echt geen zin om nu ineens blij te gaan doen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor The_Hunter » 07-10-2007 20:44

janneman schreef:Het was een superresultaat vanmiddag en dat was nodig met de "druk" die er ontstaan was. Het spel was zeker goed maar alles is nog steeds niet opgelost. Ik ben van mening dat Verbeek vandaag de ploeg op scherp kon stellen maar dat had donderdag gemoeten. Verder complimenten voor de inzet en de goede sfeer in het stadion!!

Hehehe, heeft mijn peptalk van afgelopen donderdag tegen Alves goed geholpen :lol:


En niet een heel klein beetje gejuicht?
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor H-J » 07-10-2007 20:54

Ane Lenstra schreef:Dat gebeurd wel vaker op nieuw noord ja.. Eerst moeten we presteren, en dan gaan we zingen.. Het moet andersom..

:lol: Voor de volgende keer, geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Janneman » 07-10-2007 20:57

Ane Lenstra schreef:Dat gebeurd wel vaker op nieuw noord ja.. Eerst moeten we presteren, en dan gaan we zingen.. Het moet andersom..


Ane, als je er niet staat heb je ook geen recht van spreken, je meent dat je wat weet maar er wordt tenminste daar een poging gedaan sfeer te maken. Jij doet dat niet dus hou je dan ook stil!!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor SCH-P.O.T.N. » 07-10-2007 21:06

Ane Lenstra schreef:
Nee Janneman is de hooligan van zuid ;) Onder vak 427, en daar was de sfeer vandaag inderdaad weer stukken beter dan op Nieuw Noord. Ik vraag me soms af of dat daadwerkelijk ons sfeervak is, want ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er megatrots op ben..


De sfeer op zuid was vandaag beter als in NN? Niks gehoord op zuid behalve het uitvak.
De sfeer was niet zoals we gewent zijn, maar dat is begrijpelijk.
En dat je niet trots bent op NN dat maakt mij geen fuck uit want gasten als jou kan ik missen als kiespijn!
Wij staan er verdomme wel iedere keer en proberen de sfeer te verbeteren in het stadion want de overige 25.000 man doet daar (bijna) geen poging toe.
Ga jij maar lekker sfeermaken op zuid, zoals jij dat zo goed kan :?
SCH-P.O.T.N.
Selectiespeler
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: 12-01-2006 18:09

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor vlqrt » 07-10-2007 21:09

Zullen we dit topic beperken tot de wedstrijd en de perikelen van het NN vak in het daarvoor bestemde topic houden :?:
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Beetle » 07-10-2007 21:31

In Helsingborg zei ik dat Heerenveen het tegen Heracles nooit goed zou doen.

Een nederlaag of gelijk spel en de boot zou aan zijn. Uitslaande brand zoals de commentator zei. Bij een overwinning zou iedereen zeggen dat het Heracles maar was. Datzelfde Heracles dat een week eerder AZ nog bedwong. Zoals het deze dag ging was inderdaad de enige manier waarop iedereen zou zeggen, dit is het Heerenveen dat ik wilde zien. Aan de andere kant denk je dan ook waarom het tegen Helsingborg niet kon....

Maar goed. We gaan niet al te ver terugkijken. Jammer dat er nu weer een week rust tussen zit waarbij Alves weer over de landsgrensen zal gaan en het wéér de vraag is of hij op tijd terugkomt....

En dan even een rondje wereldpers:
Teletekst België.
CNN.
Audio interview met Verbeek. Langs de lijn.

Nog een oud filmpje van La Gazetta Dell Sport.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 07-10-2007 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Booijstra » 07-10-2007 22:27

Vanmiddag op de Oktoberfesten te Munchen kon ik mijn ogen niet geloven. Heb 3 maal moeten rond sms-en of de uitslag wel klopte. Munchen is erg gezellig in oktober, maar balen dat ik dit feestje heb gemist.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor oldtimer » 07-10-2007 23:11

Tja, hij heeft maandenlang club en toeschouwers gepiepeld en nu is het zomaar op eenmaal weer goed?
Mooi hoor, die hoge score en die zevenklapper, maar er zal toch echt meer moeten gebeuren.
Ik heb hier een buitengewoon tweeslachtig gevoel over.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor foppe65 » 08-10-2007 01:14

Heb 't live mogen meemaken.
Ben ook tweeslachtig over de uitslag....

Tja we juichen dan wel maar het blijft, met alle respect, Heracles....
En de eerste twee doelpunte niet meegejuicht maar daarna toch wel geklapt voor Alves.

Wat me wel opviel is dat Sibon werd toegezongen na zijn doelpunten en Alves niet. Zegt toch genoeg over hoe de supporters nu nog over alves denken

En inderdaad ook mij viel het op dat Alves niet echt blij met zijn doelpunten was.

Maar goed. We zullen zien wat er gebeurd na Brazilië - Colombia.... :?:
You simply the best, better than all the rest!!!
foppe65
Nieuw talent
 
Berichten: 61
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:58
Woonplaats: Lemmer

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor marlijn » 08-10-2007 02:23

Ik heb een tijd niet gereageerd op het forum maar kan het nu toch niet laten.

Velen blij en enthousiast over deze grote overwinning, ik snap dat niet hoor zijn we alles dan zo snel vergeten?

Ik had tijdens en na de wedstrijd weer bijna de tranen in de ogen. Net zoals als in Zweden.
Dit is toch niet normaal wat je in 1 keer ziet gebeuren. Ik had het in Zweden al voorspeld: "Zul je zien dat ze
zondag met dikke cijfers gaan winnen". Nou het was nog heftiger dan ik had kunnen voorspellen. Het is toch
verdomme net of steken ze je de gek aan!!! Ik heb na de wedstrijd ook niet voor ze geapplaudiseerd.

Nog even een reminder voor alle blije mensen.....we liggen wel uit de Uefa Cup!!!!!

Ik kom net uit de kroeg en daar lopen de spelers allemaal met een big smile en ze vinden het nog raar ook als je ze
erop aanspreekt.

Sorry hoor ik vind het allemaal onvoorstelbaar! Beetje dubbel allemaal....beetje is een understatement.

Een voordeel ik heb Alves opgesteld in mijn coach van het jaar maar zelfs daar werd ik vanmiddag niet blij van.
marlijn
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 12-10-2004 19:39
Woonplaats: Groningen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Sahu » 08-10-2007 07:20

Ik heb gisteren ontzettend genoten..een lekker dikke overwinning en een Alves die weer een record breekt..
Wat er in de afgelopen weken rondom hem en de club is gebeurd valt op geen enkele manier goed te praten (ook ik heb hem meer dan eens vervloekt).
Maar eens moet er een streep onder gezet worden, we moeten met elkaar verder en zeg nou eerlijk..zo'n topper bij onze club moet je toch koesteren?
Dit is alleen maar een boost voor zijn marktwaarde en uiteindelijk worden wij als club er alleen maar beter van.

Voor de rest ook een big-up voor Sibon..verbaasd mij keer op keer..brengt de nodige routine in het team en pikt ook regelmatig een goaltje mee.

Enige kritiek is voor Breuer die al tijden op zijn tenen loopt, komt gewoon tekort voor het niveau dat we nastreven (hoewel hij wel vaak zijn paadje schoon veegt heeft hij geen toegevoegde waarde).
Middenveld is centraal kwetsbaar met Roorda en Bradley..een van hen moet het veld ruimen voor een controleur als Prager.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Avatar gebruiker
Sahu
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:15
Woonplaats: Heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Superfries88' » 08-10-2007 07:36

Verbeek heeft de spelers behoorlijk gemotiveerd gekregen voor deze wedstrijd. Hulde daarvoor! :wink:

Zonder gekheid: donderdag was natuurlijk een harde klap en het is een doekje voor het bloeden (zoals GJ op LdL terecht opmerkte), maar ik ben toch wel blij met dit resultaat. 9-0 winnen is een hele goede prestatie en dat Alves er liefst 7 inschiet, is eveneens erg knap. Met name de vrije trap was weer behoorlijk fraai. Niet keihard, maar gewoon een heerlijke zwabberbal waarop Pieckenhagen zich niet kon instellen. Ook een fantastische goal van Sibon overigens!

Heb een mooie middag gehad. In 427 was de sfeer best redelijk, ik was in de avond bovendien een beetje schor. Heerlijk.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor teamplayer » 08-10-2007 07:44

Verbeek verwoorde het goed op radio1: deze mooie overwinning is een doekje voor het bloeden voor het debacle van donderdag. Verder vond hij die overwinning en de vele goals mooi, maar vond het veel belangrijker dat hij de 0 had gehouden. Zoals ze begonnen leek het er niet op dat het beter ging achterin. Later ging het beter: Dinsdag en Zuiverloon super en Breuer en Bak Nielsen redelijk goed! :mrgreen:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Lasse4evah » 08-10-2007 08:18

We moeten natuurlijk nu niet net doen alsof alles weer geod is.
Verbeek had van te voren aangekondigd in te zullen grijpen
ongeacht het tijdstip als iemand geen inzet toont.
Dit hoorde je ook nog een keer goed op de tv.
Verbeek schreeuwde: michael (welke weet ik niet) volle bak er in
anders haal ik je er uit! (zo iets ongeveer)
Zal denk ik om Dingsdag gaan aangezien het in het nederlands
werd gezegd;)
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor massan » 08-10-2007 08:25

vandenbusschefan schreef:Wat me ook op viel 2x v. Dijk in de goal 2x de 0 misschien is het gewoon dat het mindere tegenstanders zijn maar goed.


Ik moet zeggen dat ik een stuk meer vertrouwen heb in van Dijk in de goal. Hij oogt een stuk zekerder.
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Venderwel » 08-10-2007 08:30

Natuurlijk kun je nu nog niet alles vergeven en vergeten en dat hoeft ook niet, maar mag je daarom niet blij zijn dat Alves er 7 in schiet? Dat is toch zeker de grootste kolder die je kunt bedenken of niet? Bovendien wie zijn jullie om anderen voor te schrijven hoe ze zich moeten gedragen? Wie er niet blij om is, prima, dan ben je dat niet, wie er wel blij om is, ook prima!
Doe toch gvd niet zo moeilijk man!

Ook al is het 'maar' Heracles, die eikel verbreekt wel even een record wat oa op naam staat van Johan Cruiff en Marco van Basten! Dus nu hebben we bij heerenveen niet alleende beste Nederlandse speler ooit gehad had (menig een zegt dat Abe gewoon beter was dan Johan) maar misschien ook wel de beste speler ooit op de nederlandse velden.
Dat er iets met hem aan de hand is, in het hoofd of anders wat is wel duidelijk maar dat hij nog steeds kan voetballen en dat laat zien is goed!

De schandalige nederlaag donderdag is bij de spelers natuurlijk ook hard aangekomen en terrecht! En blijkbaar hebben zelf ook zoiets gehad van, dit meot anders en wel meteen bij Heracles. Nou en dat hebben we gezien. Dat dan Heracles zich nauwlijks verweerd is niet de schuld van Heerenveen, maar van Heracles, dus daar mag je gewoon blij mee zijn.
maar goed, wie zwart wil blijven kijken, prima, ik snap het ook nog wel. Maar ik ben 1 van die mensen die wel is blij met deze overwinning en met 7 goals van Alves....laat ons... :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor the rockII » 08-10-2007 08:32

Normaal gesproken was dit een geweldige wedstrijd geweest. Echter na alle gesodemieter rondom Alves en de afgang in Zweden irriteerde de 9-0 zelfs ergens. Waarom nu wel?

De publiekswissel van Verbeek voor Alves was ronduit belachelijk. Na alles wat er gebeurt is verdient hij dit absoluut niet. Het enthiousiastme van vele supporters ging er bij mij niet in. Je speelt verdomme een jaar lang voor Europees voetbal, wat je vervolgens haalt en dan vlieg je er zo schandalig uit. Erg kortzichtig om dan 4 dagen later op de banken te staan. Aan het domme gelul van 'juist nu moeten we achter de ploeg gaan staan' en het spandoek op zuid heb ik me ook enorm lopen ergeren. Spelers moeten een 12e man ook verdienen. Na de 9-0 krijgen ze mijn steun weer in Alkmaar...maar gistermiddag ff niet.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Flying Tilster » 08-10-2007 08:37

foppe65 schreef:En inderdaad ook mij viel het op dat Alves niet echt blij met zijn doelpunten was


Ik heb de wedstrijd via Planet.nl gekeken, maar hij was echt wel blij hoor met zijn goals.
Die smile van oor tot oor vergeet je niet.

Hoorde gisteravond bij Studio Voetbal het commentaar, dat "we" nu ineens weer achter Alves stonden, omdat er gejuicht werd. Als er gescoord wordt voor sc Heerenveen, mag ik dan juichen of niet.
Ik heb gisteren in ieder geval niet de Alves-song gehoord, maar op het moment dat Sibon scoorde hoorde ik wel zijn naam gescandeerd worden.

Ik ben blij dat sc Heerenveen gewonnen heeft, misschien poetst dit het vertrouwen een beetje op. Maar we moeten niet vergeten dat Heracles goed heeft meegewerkt aan deze 9-klapper.
Zo'n slecht verdedigd.. (beetje deja-vu gevoel naar donderdag, toen stond onze verdediging op exact dezelfde manier te schutteren).

En dat Alves er 7 inprikt.. ja.. is natuurlijk geweldig, maar als ze iets scherper waren geweest achterin, was dat niet gebeurt.
Met dank aan Heracles gaat Alves nu de boeken in. En dat verdient hij (nog) niet.

Ben benieuwd wanneer hij weer terugkomt als hij zondag gespeeld heeft :?:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten