07-10-2007: sc Heerenveen-Heracles Almelo (9-0)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 09:27

Wat een onzin. Blijf lekker negatief met z'n allen, daar heb je wat aan in de toekomst hoor!

Je moet het verleden ACHTER je laten, je bent toch fan van de club? Dan kan je toch alleen maar heel blij zijn nu? Nee lekker blijven doorzeuren over het verleden, over de verloren wedstrijd en Alves die lastig was. Dat heeft zin joh. Maak je dan even kwaad (net als ik) maar ga niet daar tijden over door. Het was een waanzinnige wedstrijd die ik NOOIT zal vergeten en waar ik erg trots op ben dat ik erbij was. Ik woon in Soest en dat is 125 KM en al mijn collega's komen me feliciteren en praten erover. Het hele land heeft het erover maar nee, een stel "supporters" blijft doorzeuren over het verleden ... prima joh.

Maar laat ons dan gewoon blij zijn en juichen!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 09:33

OVERIGENS: de combi Alves - Sibon is ook echt geweldig!!

Zowel Sibon als Alves gaan daar beter van spelen. :D
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor fcdinamo » 08-10-2007 10:18

@TWR 22:

Ik ben al -tig jaar supporter, maar kon het niet opbrengen om enthousiast te zijn gister. Je kunt wel makkelijk zeggen: "het verleden is geweest",maar dat gaat er bij mij niet in. Daarvoor was de afgang in Helsingborg te groot. Het is immers des te meer frustrerend dat ze het gister wel konden opbrengen (met dank aan Heracles), maar donderdag niet :!:

Daarom deed ik niet mee met de rest van het "klapvee"...
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Jazzy F. » 08-10-2007 10:23

@TWR22

Leuk voor je dat je het verleden zo makkelijk achter je kan laten. Maar ik ben nog niet vergeten wat die Alves gedaan heeft, en ook de oorwassing tegen Helsingborg zit nog vers in het geheugen. Daar kan zo'n pot als gister niet tegen op, want waarom kon het gister wel en vorige week niet?
Avatar gebruiker
Jazzy F.
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 30-01-2005 17:05

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Jeroen » 08-10-2007 10:26

Ik vermoed dat TWR ook tegen het Joodse volk zegt: "het verleden is geweest, ga toch lekker naar Duitsland op vakantie." :frown:

edit by moderator ;) : het punt dat ik wil maken is dat het in mijn ogen onverstandig is om direct alles te vergeten. De geschiedenis heeft dat ook uitgewezen. Daar gebruik ik blijkbaar een gevoelig voorbeeld bij. Verder mag iedereen voor zichzelf bepalen of hij blij is na een overwinning, maar dring niet op aan anderen wat zij wel en niet moeten vergeten en/of vergeven. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Janneman » 08-10-2007 10:41

Jeroen schreef:Ik vermoed dat TWR ook tegen het Joodse volk zegt: "het verleden is geweest, ga toch lekker naar Duitsland op vakantie." :frown:


Das niet netjes Jeroen, is een gevaarlijke vergelijking maar begrijp je punt wel hoor. :wink: Om zo makkelijk over alles heen te stappen vind ik knap als je dat kunt. Maar gister was de tegenstander niet goed en liep het redelijk bij Heerenveen. Maarer waren nog steeds schoonheidsfoutjes die door een betere tegenstander toch afgestraft worden!!
Ik blijf het nogmaals een belachelijke uitslag vinden maar ben er wel blij mee. Maar ik denk dat het lek nog steeds niet boven water is.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Predatorfish » 08-10-2007 10:44

Sorry Jeroen maar deze vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je zou beter moeten weten als mod.
Predatorfish
Selectiespeler
 
Berichten: 455
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:13
Woonplaats: Amsterdam

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 10:44

Jeroen schreef:Ik vermoed dat TWR ook tegen het Joodse volk zegt: "het verleden is geweest, ga toch lekker naar Duitsland op vakantie." :frown:


ja joh ga de oorlog erbij halen ...

Ik moest ook wel even wennen maar als je in het stadion zit, dan word je vanzelf vrolijk.
Helsingborg vind ik ook een ramp. De soap Alves niet zo, want ik geloof gewoon echt dat er van alles aan de hand was wat wij niet weten. Blijf ik bij. En dus laat ik de Alves soap inderdaad helemaal achter me.

We missen nog wel een leider op het middenveld.

Voor mij komen we zo verder en verder:

sibon - alves
pranjic - bradley - roorda/ prager - beerens
breuer - dingsdag - bak nielsen - zuiverloon
vandenbussche

Dat is mijn basiselftal.

Overigens, mee eens: er zijn nog steeds lekken achterin.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Skip » 08-10-2007 10:47

Ik had een intelligentere reactie van je verwacht Jeroen! Heel jammer dit...
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Jeroen » 08-10-2007 10:48

Je snapt het punt vast wel. Niet iedereen is zo blij en happy als TWR na 1 zege. Dat drammerige 'vergeet het verleden' irriteert me.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Forza » 08-10-2007 10:49

Beetje jammer inderdaad en dat is nog voorzichtig uitgedrukt... Ik vind dat je de plicht hebt jezelf hierbij minstens een gele kaart te geven.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor fcdinamo » 08-10-2007 10:51

@ TWR 22

Was dat niet de opstelling van gister (behalve vd Bussche) :?:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 10:56

fcdinamo schreef:@ TWR 22

Was dat niet de opstelling van gister (behalve vd Bussche) :?:


Ja. En dus denk ik dat we nu eindelijk een basis hebben van waaruit we kunnen groeien, werken. Rust brengen in de ploeg en aan elkaar laten wennen, op elkaar ingespeeld raken. Gister zegt niet veel hoor, kan je niet zeggen obv 1 wedstrijd. Ik spreek alleen het gevoel uit dat het moet kunnen vanaf nu. We staan slechts 11e maar ook slechts 3 punten van P7. 5 punten van P4. We staan boven AZ (voor mij heel belangrijk ...).

We hebben denk ik de gevaarlijkste voorhoede van Nederland met 2 geweldige spitsen met totaal verschillende capaciteiten en 2 super vleugelspelers. Op het middenveld en achterin moet een leider opstaan (ik denk nog steeds dat Bak Nielsen dat kan zijn maar misschien is het een taalprobleem).
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor michel » 08-10-2007 11:00

Forza schreef:Beetje jammer inderdaad en dat is nog voorzichtig uitgedrukt... Ik vind dat je de plicht hebt jezelf hierbij minstens een gele kaart te geven.


waar slaat dit nou weer op? Een beheerder haalt de oorlog erbij en moet een gele kaart krijgen?
Z'n vergelijking is toch kloppend? Het verleden laten rusten werkt niet in de praktijk, en dat gaat op voor beide gevallen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Janneman » 08-10-2007 11:02

TWR22 schreef: We hebben denk ik de gevaarlijkste voorhoede van Nederland met 2 geweldige spitsen met totaal verschillende capaciteiten en 2 super vleugelspelers. Op het middenveld en achterin moet een leider opstaan (ik denk nog steeds dat Bak Nielsen dat kan zijn maar misschien is het een taalprobleem).


Ben ik wel met je eens, het wordt nu eens tijd voor vastigheid en patronen inslijpen. Voetballers hebben behoefte aan taken en herkenning. Duidelijk aangevn wat er van elkaar verwacht wordt is belangrijk en dat is dit seizoen steeds weer anders geweest. De trainer moet er voor zorgen dat elke voetballer in het systeem zijn kwaliteiten ten volste kan gebruiken waardoor zowel het individu en het team groeit.

Dus geen gewissel en eens ergens naar toe werken i.p.v. elke keer weer iemand anders erin.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 11:05

janneman schreef:Ben ik wel met je eens, het wordt nu eens tijd voor vastigheid en patronen inslijpen. Voetballers hebben behoefte aan taken en herkenning. Duidelijk aangevn wat er van elkaar verwacht wordt is belangrijk en dat is dit seizoen steeds weer anders geweest. De trainer moet er voor zorgen dat elke voetballer in het systeem zijn kwaliteiten ten volste kan gebruiken waardoor zowel het individu en het team groeit.

Dus geen gewissel en eens ergens naar toe werken i.p.v. elke keer weer iemand anders erin.


Was verleden jaar net zo. En ook logisch als je zoveel nieuwe posities moet inpassen! Er is dit jaar zoveel ervaring weggelopen! De as: Hansson en Bosvelt. Als spits Nilsson weg, werkte erg fijn samen met Alves (en zit nu op de tribune - ja niet eens de bank - bij St Etienne).
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor SpongeBob » 08-10-2007 11:09

massan schreef:
Ik moet zeggen dat ik een stuk meer vertrouwen heb in van Dijk in de goal. Hij oogt een stuk zekerder.


Zoiets kun je op baisis van afgelopen wedstrijd niet zeggen. Hoeveel ballen heeft van Dijk gekregen?
Precies... zelfs de keeper van Makkum 3 had in deze wedstrijd de 0 nog gehouden :wink:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 11:14

Van de off Heerenveen site:

Michael Dingsdag was direct na afloop van de monsterzege op Heracles Almelo realistisch . ,,Dit hadden we nodig, maar het kan de nederlaag tegen Helsingborgs niet goed maken.’’ De 5-1 nederlaag in Zweden deed het ergste vrezen voor het thuisduel tegen de Almeloërs. De spelers waren kapot van de uitschakeling, maar besloten vrijdag, hoe moeilijk ook, de knop om te zetten.

Getuigd van klasse vind ik en zegt direct hoe het werkelijk is.

Enne, gewoon weer VdB in de goal. Dat is de keeper waar we mee verder willen en die moet dus snel in de basis.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor SpongeBob » 08-10-2007 11:28

Jeroen schreef:Ik vermoed dat TWR ook tegen het Joodse volk zegt: "het verleden is geweest, ga toch lekker naar Duitsland op vakantie." :frown:


Wat een vreselijk domme opmerking weer... en dat nogwel van een fanmaster.
TWR heeft gelijk. Gebeurt is gebeurt, en dan kunnen we allemaal wel stoer roepen van aan je principes vasthouden, maar hier is niemand bij gebaat... de club niet, de spelers niet. Vergeet het gedoe nou maar, en voor 100% weer achter de club gaan staan. Dat hebben we wel nodig in deze tijd....
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Venderwel » 08-10-2007 11:37

Het zijn beide domme opmerkingen, die van Jeroen wel wat meer als van TWR.

Tuurlijk is het niet, laat het verleden lekker het verleden, dat moet helemaal niet.
Ik bedoel als jij werknemer van het jaar wordt en daarna maak je er een potje van, dan word je ook alsnog ontslagen.
Maar daarom kun en mag je volgens mij wel gewoon blij zijn met deze overwinning.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 11:46

Venderwel schreef:Het zijn beide domme opmerkingen, die van Jeroen wel wat meer als van TWR.

Tuurlijk is het niet, laat het verleden lekker het verleden, dat moet helemaal niet.
Ik bedoel als jij werknemer van het jaar wordt en daarna maak je er een potje van, dan word je ook alsnog ontslagen.
Maar daarom kun en mag je volgens mij wel gewoon blij zijn met deze overwinning.


Ieder toch zijn eigen mening? Ik word (persoonlijk dus) wat moet van de neiging steeds in het verleden te blijven hangen. Maar dat is puur persoonlijk. Ook buiten het voetbal leef ik zo.

Ik ben blij, geniet nog na en ja, ik hoop dat het elftal nu vorm gaat krijgen want we zijn er nog lang niet. Alleen ik denk niet meer aan Helsingborg of Alvesgate, totdat er iemand over begint. Maar verder is dat achter mij en voor mij niet meer interessant ... zoals iemand ooit zei "what's behind is not important".
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Lipton » 08-10-2007 12:00

Natuurlijk moet je niet vergeten wat er zo nu en dan gebeurt is, maar je moet er ook niet heel lang blij stil blijven staan. Als heerenveen nu 4x op rij wint moet je die wedstrijd van helsingborg gewoon vergeten. Maar je moet natuurlijk nooit vergeten hoe en waarom je tegen hun verloor.

Wedstrijden stom verliezen hoort er gewoon bij, we verloren in het laaste seizoen van Foppe 2x van FC Zwolle, dat was destrijds ook dramatisch maar dat moet je ook eens vergeten...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Forza » 08-10-2007 12:16

waar slaat dit nou weer op? Een beheerder haalt de oorlog erbij en moet een gele kaart krijgen?
Z'n vergelijking is toch kloppend?


Klopt, je hebt gelijk. De vergelijking is goed gekozen. De Joden zijn in de oorlog alleen maar uitgefloten. Of zijn Alves en zijn familie vergast? Dan heb ik iets gemist. Laat maar zitten verder als je niet begrijpt waarom sommige mensen vinden dat dergelijke vergelijkingen niet kunnen en waarom je van sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt zeggen dat je ze achter je moet laten.

On-topic: mooie uitslag, knappe prestatie van Alves, maar de verdediging vond ik zeker de eerste helft niet overtuigend.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor elp » 08-10-2007 12:24

Net als velen met mij in het vak ben ik oprecht blij met de overwinning. Dat ALves dan 7x scoort is natuurlijk fenomenaal. Helaas kan ik het niet opbrengen om voor hem te juichen. Blijkbaar denken anderen daar anders over en dat mogen ze natuurlijk zelf weten. Ik vergeet echter niet wat Alves allemaal heeft gezegd over ons (al dan niet via zijn zaakwaarnemer). Wij supporters zijn dom en vergeten het wel als hij weer scoort, en blijkbaar heeft hij ook nog gelijk. Gelukkig werd zijn 'song' niet ingezet. Uiteindelijk is het natuurlijk jammer, zo'n speler, 7 goals en toch had ik na donderdag nog niet de behoeft om keihard te juichen..
Eala Frisia!
elp
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 09-01-2006 07:52
Woonplaats: Lemmer

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor michel » 08-10-2007 12:26

Forza schreef:Klopt, je hebt gelijk. De vergelijking is goed gekozen. De Joden zijn in de oorlog alleen maar uitgefloten. Of zijn Alves en zijn familie vergast? Dan heb ik iets gemist. Laat maar zitten verder als je niet begrijpt waarom sommige mensen vinden dat dergelijke vergelijkingen niet kunnen en waarom je van sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt zeggen dat je ze achter je moet laten.


Ik zeg niet dat de vergelijking goed gekozen is, ik zeg dat de vergelijking kloppend is. En het waarom staat in de laatste zin van mijn post (die jij, erg slim, even niet gequote hebt). Volgens mij geeft jeroen aan dat je het verleden níet moet laten rusten en daar ben ik het helemaal mee eens, in het geval Alves tijdens de wedstrijd en de zevenklapper tegen heracles, én al helemaal in het geval van de holocaust. Dus het niet vergeten staat centraal....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Jeroen » 08-10-2007 12:37

Ik heb mijn post aangepast en hoop dat we het daarmee weer over de wedstrijd kunnen hebben.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor TWR22 » 08-10-2007 12:53

Mee eens.

Wat er wel klopte gister weten we nu. Wat klopte er niet?

Ik mis nog steeds een leider maar denk dat Bak Nielsen dat kan zijn, die heeft een vechtersmetaliteit. Let op: om een leider te zijn, hoef je niet de beste speler te zijn.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor oldtimer » 08-10-2007 13:38

michel schreef:
Forza schreef:Beetje jammer inderdaad en dat is nog voorzichtig uitgedrukt... Ik vind dat je de plicht hebt jezelf hierbij minstens een gele kaart te geven.


waar slaat dit nou weer op? Een beheerder haalt de oorlog erbij en moet een gele kaart krijgen?
Z'n vergelijking is toch kloppend? Het verleden laten rusten werkt niet in de praktijk, en dat gaat op voor beide gevallen.


Wat jij kloppend noemt, ik vind hem genant.
Sorry, Jeroen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor Romano for president » 08-10-2007 14:04

Zondagmiddag, na de wedstrijd tegen Heracles, is in Heerenveen een supporter van SC Heerenveen, ongeveer 23-24 jaar oud, in elkaar geslagen. Dit gebeurde door een groep van ongeveer 20 Heracles 'supporters' waar de meesten daarvan daarna op de vlucht sloegen voor een grote groep Heerenveen-supporters.
De jongen word op dit moment (zondag-avond) geopereerd aan o.a. een gescheurde pees. Wij wensen hem veel beterschap en hopen dat hij zo snel mogelijk weer op de tribune zit.

Van de daders zijn enkelen opgepakt, en die zullen daar een gepaste straf voor krijgen

bron: http://www.harcorehooligan.nl
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Re: sc Heerenveen - Heracles [zondag 7 oktober , 14.30u]

Berichtdoor drika746 » 08-10-2007 14:25

Romano for president schreef:Zondagmiddag, na de wedstrijd tegen Heracles, is in Heerenveen een supporter van SC Heerenveen, ongeveer 23-24 jaar oud, in elkaar geslagen. Dit gebeurde door een groep van ongeveer 20 Heracles 'supporters' waar de meesten daarvan daarna op de vlucht sloegen voor een grote groep Heerenveen-supporters.
De jongen word op dit moment (zondag-avond) geopereerd aan o.a. een gescheurde pees. Wij wensen hem veel beterschap en hopen dat hij zo snel mogelijk weer op de tribune zit.

Van de daders zijn enkelen opgepakt, en die zullen daar een gepaste straf voor krijgen

bron: http://www.harcorehooligan.nl


Ja wat een figuren die heracles supporters, op frisianpride.nl kwamen ze ook nog eens moeilijk doen hierover. hele discussie tussen een aantal kutsupporters
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten