Voor een dubbeltje op de eerste rang...

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Force » 29-05-2007 17:17

‘Interesse in Ari was niet concreet’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 29 mei om 13:28

Met het aantrekken van Ari da Silva troefde AZ een hele trits geïnteresseerde clubs af. Met name SC Heerenveen was geïnteresseerd in de trefzekere aanvaller van het Zweedse Kalmar FF, maar voorzitter Koos Formsma liet weten dat er nooit gesprekken hebben plaatsgevonden.

"Wij hebben hem gevolgd, maar niet onderhandeld”, vertelde de preses tegenover De Telegraaf. “Hij staat nu na acht wedstrijden ook op nul goals en we hebben zelf ook genoeg spitsen.'' Ariclenes da Silva Ferreira, voetbalnaam Ari, was de afgelopen weken een hot item binnen de Europese transfermarkt.

Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, verbaasde zich over de gang van zaken rondom de 21-jarige spits. "PSV, Heerenveen, Hamburger SV en veel Spaanse en Engelse clubs waren ook aanwezig om zijn verrichtingen te volgen. Voor mij was het heel gek: al die gasten zitten op een rij naast elkaar en ze praten overal over, behalve het werk en de speler waar ze voor komen. Dat schijnt een ongeschreven wet te zijn."

De Alkmaarders betalen rond de 4,5 miljoen euro, waarvan de helft naar het in Londen gevestigde bureau OML sportmarketing gaat, dat de komst van Ari naar Kalmar financierde. Nog geen anderhalf jaar geleden verkaste hij voor 170.000 euro naar de Zweedse club om gelijk in zijn eerste seizoen met 15 treffers topscorer te worden.



Waar maken we ons druk over. We zijn niet afgetroeft, maar ze wouden hem niet eens ;)
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-05-2007 17:22

Ik weet het niet hoor met een zogenaamde toptrainer. Een type Adriaanse hoef ik hier echt niet te zien. Een trainer als van Marwijk wel, die zorgt voor rust binnen de club en dat is nou net wat Heerenveen is.
Daarnaast gaat Heerenveen voor continuïteit wat men, ondanks vele slechte wedstrijden, toch steeds behaald (Europees Voetbal). Overigens is het niet zo dat ik Verbeek nog minimaal 2 jaar aan het roer wil zien.
Voor mij is er maar 1 trainer die zou mogen komen en dat is Bert van Marwijk.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor vlqrt » 29-05-2007 18:38

HV ON TOUR schreef:Ga er maar van uit dat Heerenveen echt wel meer dan 5 miljoen EUR te besteden heeft. Het is maar net wat Heerenveen wil. Serieus een aanval inzetten op de top of elk jaar proberen om 5e te worden. Ik moet zeggen dat Heerenveen er de afgelopen jaren niet echt veel sterker op is geworden qua spelersmateriaal.


Ik denk dat er hier een paar mensen zijn die Heerenveen op dit moment overschatten, er waren 4 clubs die structureel beter presteerden dan Heerenveen:
- Ajax
- AZ
- Feyenoord
- PSV

Daarvan zijn er nog drie over, aannemende dat Feyenoord geen grote geldschieter vindt voor het einde van de transferperiode. Daarnaast heb je altijd minimaal één club waarbij alle stukjes precies op zijn plek vallen, dan zijn we op dit moment in principe de vierde club die eigenlijk altijd vijfde dient te worden. Dat is toch al verschrikkelijk veel beter dan pakweg 5 jaar geleden?

Je hebt clubs zoals Az die met geleend danwel gekregen geld de top proberen te halen, dat is in mijn optiek een korte termijn strategie. Vitesse, Groningen, Utrecht en Twente hebben allen ooit teveel uitgegeven in een poging om tot de absolute top te behoren, ze zijn er ook allemaal bijna aan ten onder gegaan. Je moet als club niet gaan rekenen op toptransfers, als die namelijk niet komen ben je zwaar de klos. Het kan zijn dat Heerenveen niet genoeg geld had om Ari over de streep te trekken, dan heb ik liever dat ze hem niet halen dan dat dit geld wordt uitgegeven hopende op en transfer van Alves.

Wanneer je begint te rekenen op inkomsten uit transfers én het gaat goed dan doe je bij elke transfer een stapje extra. Dan komt er een moment dat je afhankelijk wordt van transfers, als het dan fout gaat krijg je Vitesse tafarelen. Natuurlijk is het niet gezegd dat dit gaat gebeuren, toch zijn alle clubs die het op deze manier hebben geprobeert er achter gekomen dat dit op de lange termijn geen goede strategie is.

AZ is nu een topclub in wording, maar dat waren ze bijna 30 jaar geleden ook. Ik denk dat AZ met Scheringa over een aantal jaren hetzelfde lot treft, maar dat is een persoonlijke mening waar ik weinig feitelijk bewijs voor heb. Toch kan Heerenveen zonder een geldschieter als ome Dirk (mocht je dat uberhapt willen) nooit AZ volgen qua investeringen, dan moet je dat naar mijn mening ook niet willen. Er komt vanzelf een seizoen waarin Heerenveen kampioen kan worden, mits de overgebleven topclubs geld uit blijven geven zoals ze op dit moment doen. Zo niet, dan niet ... liever een gezonde club die net niet is, dan een terminale patient die nog even piekt.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Rednax » 29-05-2007 18:49

Wijze woorden van vlqrt en ik kan me daar volledig in vinden.

Al jaren laat Heerenveen zien in de voetbalwereld, waar de waan van de dag regeert, te kiezen voor kleine verantwoorde stapjes vooruit.

Clubs die te snel wilden in het verleden kregen uiteindelijk het deksel op de neus. Vitesse, AZ in de 80'er jaren, Twente etc. etc.. Na enkele goede jaren trok de geldschieter zich terug, stokten de transfers waar de club op dreef of noem maar op.

We kunnen nu wel allemaal gaan liggen jammeren dat Ari niet vastgelegd is, zonder de exacte feiten te kennen waag ik me niet aan een uitspraak of we afgetroefd danwel te karig danwel niet meer geinteresseerd waren.

De transfermarkt is nog lang genoeg open, voldoende tijd derhalve om nog nieuwe spelers vast te leggen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-05-2007 19:04

Rednax schreef:We kunnen nu wel allemaal gaan liggen jammeren dat Ari niet vastgelegd is, zonder de exacte feiten te kennen waag ik me niet aan een uitspraak of we afgetroefd danwel te karig danwel niet meer geinteresseerd waren.

De transfermarkt is nog lang genoeg open, voldoende tijd derhalve om nog nieuwe spelers vast te leggen.


Hier kan ik me helemaal in vinden. Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, maar velen zouden wat minder de media moeten geloven. Er wordt zoveel gezegd en geschreven, maar de waarheid is het vaak niet. We halen Ari niet en nu zou dat liggen aan de zuinigheid van de club?
A) misschien wilde Ari wel niet.
B) misschien vond Heerenveen hem niet goed genoeg.
C) misschien hebben we hem helemaal niet nodig omdat Alves gewoon blijft.

Wat een 'paniek' bij sommigen. We zijn Ronaldinho niet misgelopen........... :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-05-2007 19:20

We zijn Ronaldinho niet misgelopen...........


Alsof die het afgelopen jaar zo goed speelde. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Ik zie veel liever naar Kaka als voetballer.

OT: Natuurlijk erg jammer dat Ari niet komt. Had hem graag met Alves in de spits zien spelen. Nu maar hopen dat hij mislukt bij Az.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 21:11

Dat niemand de feiten kent is natuurlijk geen argument om deze discussie niet te voeren. Dan is dit hele subforum overbodig, aangezien het zijn bestaansrecht ontleent aan de geruchten in de media. Over politieke zaken weten we ook niet alle feiten, toch staat ook daar iedereen met zijn mening klaar.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor drika746 » 29-05-2007 21:19

Jeroen schreef:Dat niemand de feiten kent is natuurlijk geen argument om deze discussie niet te voeren. Dan is dit hele subforum overbodig, aangezien het zijn bestaansrecht ontleent aan de geruchten in de media. Over politieke zaken weten we ook niet alle feiten, toch staat ook daar iedereen met zijn mening klaar.


Sommige mensen durfen kennelijk niet te oordelen op basis van de feiten zoals die bekend zijn. Gezien Heerenveen een "absolute silence" beleid heeft, zullen we het moeten doen met wat de media ons brengt, en op basis daarvan valt best een goede discussie te voeten, immers waar rook is ..
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-05-2007 21:20

Súrhusterfeanfans schreef:
We zijn Ronaldinho niet misgelopen...........


Alsof die het afgelopen jaar zo goed speelde. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Ik zie veel liever naar Kaka als voetballer.

OT: Natuurlijk erg jammer dat Ari niet komt. Had hem graag met Alves in de spits zien spelen. Nu maar hopen dat hij mislukt bij Az.


Het was maar een voorbeeld Surhuisterfeanfans......... :lol:

En waarom had je Ari hier graag zien spelen dan? Omdat je hem hebt zien spelen of omdat hij in de media genoemd werd?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Gerrits » 29-05-2007 21:27

Ik vind dit topic ook een beetje overbodig.

Waarom zouden we de media moeten geloven maar onze eigen voorzitter niet? Het zou wel erg zijn, als we een "mijnheer" Derksen boven onze voorzitter stellen. Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat Formsma nog niks bewezen heeft. In tegendeel zou je bijna zeggen, hij heeft GJV laten zitten als trainer. Maar het feit dat Gerbrands zegt: "Men praat overal over behalve over de speler die ze willen hebben" zegt ook wel veel. Die Gerbrands kent waarschijnlijk het wereldje nog niet zo goed, en hij denkt dat als de media zegt dat Heerenveen voor Ari komt, dat dan ook wel zo zal zijn. En dan heeft hij altijd een pak geld meer te bieden dan Formsma, die ook nog moet overleggen met andere mensen in de club.

Maar goed, ik verwacht dat de scouting wel met de een of andere topper in spe zal aankomen. We hebben Alves nog, dus een type Ari hoef je er dan niet bij. Meer een type speler die oog heeft voor de medespeler( lees:Alves) en een goede pass in huis heeft.

Maar misschien heb ik wel dingen gezegd die anderen ook al gezegd hebben. Heb namelijk geen tijd/zin om alles door te lezen. Vind wel dat veel mensen geen vertrouwen hebben in Formsma, die toch ook wel weet wat zaken doen is en anders helpt Riemer wel, die heeft nog contacten in Zweden/Finland/Scandinavie.
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Berichtdoor schfries1989 » 29-05-2007 22:22

Ben het volledig met Gerrits eens. Forsma zit hier net, laten we gewoon eerst afwachten hoe het komend seizoen gaat, en als het dreigt mis te gaan is Van der Velde er altijd nog. Ach als we komend seizoen weer goed draaien hoor je toch niemand meer, maar dat is voetbal... En Koos zal heus wel niet alleen verstand hebben van een hockeybal, anders zou Riemer hem niet binnenhalen als zijn opvolger. Verwacht dat we volgend seizoen weer een goeie selectie hebben, ( en een iets mindere trainer :P )
Superfriezen!!!!
schfries1989
Basisspeler
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 07-12-2005 10:00
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor paparazzi » 29-05-2007 22:27

Er zitten hier nu wel een hoop te mauwen als ik dit allemaal hierboven zo eens over lees ,over het wel of niet van Ari, en bla ba bla.

Feit is dat er gewoon te weinig naar buiten komt vanuit de club. Dus kun je stellen dat het hun eigen schuld is dat er nu over dit soort dingen wordt gediscusseerd. Het gegeven dat de meesten al afgaan op hetgeen wat Derksen zegt, zegt al genoeg!

De club moet eens wat meer en duidelijker naar buiten treden, dat voorkomt een hoop verwarring . Het feit dat Formsma naar buiten treedt met een kul verhaal over dat er toch geen interesse was, is natuurlijk klinklare onzin! Denkt hij dat Heerenveen supporters onnozel zijn of zo?

Ze zijn niet voor niets maanden aan het scouten geweest daar in Zweden, dus dit is een dooddoener van jewelste. Geef toch eens eerlijk antwoordt op de vragen waar wij als supporters mee zitten. Duidelijkheid, daar heeft het Friese legioen behoefte aan! Het lijkt verdomme Feyenoord wel... "

Bovendien is er niets mis met dit topic.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor JeroenDeBoer » 30-05-2007 00:12

Wat is dit voor geouwehoer? Riemer is nog steeds in dienst bij Heerenveen als scout. Als Riemer zegt dat hij niet genoeg kwalteit heeft dan ga ik daar van uit. Het is natuurlijk geen 2e Alves. De transfermarkt is nog lang open.
JeroenDeBoer
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 27-01-2004 17:08

Berichtdoor drika746 » 30-05-2007 06:23

JeroenDeBoer schreef:Wat is dit voor geouwehoer? Riemer is nog steeds in dienst bij Heerenveen als scout. Als Riemer zegt dat hij niet genoeg kwalteit heeft dan ga ik daar van uit. Het is natuurlijk geen 2e Alves. De transfermarkt is nog lang open.


Dat riemer zegt dat hij wel genoeg kwaliteit heeft maar het bestuur niet (snel genoeg) handelt kan ook nog
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Klaas Pier » 30-05-2007 09:20

paparazzi schreef:De club moet eens wat meer en duidelijker naar buiten treden, dat voorkomt een hoop verwarring . Het feit dat Formsma naar buiten treedt met een kul verhaal over dat er toch geen interesse was, is natuurlijk klinklare onzin! Denkt hij dat Heerenveen supporters onnozel zijn of zo?


Lees het bericht nu nog een keer goed, dan kom je er achter dat Formsma helemaal niet ontkent dat er interesse was, hij geeft zelfs letterlijk aan dat Ari gevogld is.

Overigens neem ik aan dat je het 'kul verhaal' onzin vind, in plaats van het feit op zich.
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Skopperij » 30-05-2007 09:21

paparazzi schreef:De club moet eens wat meer en duidelijker naar buiten treden, dat voorkomt een hoop verwarring . Het feit dat Formsma naar buiten treedt met een kul verhaal over dat er toch geen interesse was, is natuurlijk klinklare onzin! Denkt hij dat Heerenveen supporters onnozel zijn of zo?

Ze zijn niet voor niets maanden aan het scouten geweest daar in Zweden, dus dit is een dooddoener van jewelste. Geef toch eens eerlijk antwoordt op de vragen waar wij als supporters mee zitten. Duidelijkheid, daar heeft het Friese legioen behoefte aan! Het lijkt verdomme Feyenoord wel... "

Ja, en als we die weg bewandelen eindigen we vanzelf zoals Feyenoord. Het zou toch van de gekke zijn dat elke speculatie en transfer tegenover de supporters verantwoord moet worden? Als Formsma zegt dat ze na heel veel wedstrijden scouting niet hebben onderhandeld over Da Silva geloof ik 'm op zijn woord.

Bovendien, wat had 'ie anders moeten zeggen? "Ja, wij zaten er niet voor Ari, maar voor een verdediger." Dan gooi je aardig je eigen glazen in, omdat na zo'n opmerking de interesse en prijs van die verdediger weer stijgt. Als Heerenveen duidelijkheid geeft over wat men daar bij Kalmar deed geeft dat ruimte voor nog meer speculatie en daarnaast loop je dan serieus het risico dat andere clubs spelers wegkapen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Venderwel » 30-05-2007 09:26

Alsof er onder Riemer nooit een miskoop is gedaan!! Alleen die kosten niet heel veel geld, dus hoorde je er niks van.
Ik vind dit wel prachtig hoor, al dat gespeculeer over hoeveel geld Heerenveen heeft uit te geven en waarom de transfer is misgelopen.

Misschien wilden ze hem wel maar bood AZ 'gewoon' meer, laten we eens van dat scenario uitgaan. Blijkbaar wilde Heerenveen dan niet meer voor hem uitgeven omdat ze in hun ogen niet meer waard was. Nou ja, dan is dat gewoon zo!
En wie van de forumleden weet nu daadwerkelijk wat die Ari kan? Iemand die hem een seizoen heeft gevolgd?
De heren van Heerenveen weten heus wel wat ze doen en dat heb je ook nog eens met derden te maken.
Ik ga niet hopen dat hij bij AZ flopt, ik ga ook niet hopen dat de missie van Scheringa om een topclub te worden met AZ flopt. Die man heeft een doel voor ogen en heeft daar ook middelen voor(over). Naar mijn mening is hij daar erg serieus mee bezig en is het niet alleen maar een speeltje van een rijke man.

Dat Heerenveen zoveel niet te bestenden heeft mag duidelijk zijn en ja, als je dan wel het beste scouting apparaat van NL hebt, dan is het logisch dat men een paar mensen met die scouts laat 'meelopen'. Je gaat toch ook niet het wiel opnieuw uitvinden?

Enneh....waarom Ari alvast halen als Alves nog niet weg is?? Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar het is erg stil met de transfer geruchten rond zijn persoontje. Ik krijg echt het idee dat hij gewoon nog een seizoen blijft!

Versterkingen komen er wel en het zullen ook wel goeien zijn, ondanks dat het misschien geen eerste keus is, omdat die ergens anders een contract tekenen, maar goed zullen ze zijn. Immers, we hebben de beste scouts van Nederland!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Squerrel » 30-05-2007 19:46

Ik vind het erg vreemd dat de nieuwe voorzitter aan het "scouten" is, die beste meneer kan misschien prima een club runnen maar gezien zijn achtergrond heeft Formsma toch niet de competentie om een speler te scouten. Goed hij zat daar welliswaar niet alleen maar vreemd vind ik het wel.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Sneek » 30-05-2007 21:33

Ik vind het helemaal niet vreemd. Het is juist logisch dat hij mee gaat, hierdoor leert hij aan de hand van Riemer de kneepjes van het vak kennen. Je bent nooit te oud om iets te leren, Formsma krijgt doordat hij mee gaat meer verstand van voetbal. En daarbij komt dat hij op het netwerk van Riemer kan leunen. Netwerken is in dat wereldje van groot belang, via Riemer kan Formsma op lange termijn ook zo'n netwerk opbouwen.
Avatar gebruiker
Sneek
Selectiespeler
 
Berichten: 323
Geregistreerd op: 07-03-2004 16:25
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor paparazzi » 30-05-2007 22:39

Klaas Pier schreef:
paparazzi schreef:De club moet eens wat meer en duidelijker naar buiten treden, dat voorkomt een hoop verwarring . Het feit dat Formsma naar buiten treedt met een kul verhaal over dat er toch geen interesse was, is natuurlijk klinklare onzin! Denkt hij dat Heerenveen supporters onnozel zijn of zo?


Lees het bericht nu nog een keer goed, dan kom je er achter dat Formsma helemaal niet ontkent dat er interesse was, hij geeft zelfs letterlijk aan dat Ari gevogld is.

Overigens neem ik aan dat je het 'kul verhaal' onzin vind, in plaats van het feit op zich.


Goed, maar dan nog. Dat staat los van mijn persoonlijke bevindingen t.o.v. Formsma. Ik wil het ook helemaal niet op de persoon spelen, maar op de club in zijn geheel. Heerenveen is een te gesloten club naar mijn idee, hetgeen haaks staat op wat ze zelf dus wel altijd beweren; de club van het volk!"

Onzin is voor mij hetzelfde als kul. En het feit op zich is niks mis mee want een feit is nu eenmaal een feit daar kun je niets meer aan veranderen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor AllardP » 30-05-2007 22:50

Wat een lultopic zeg, het zeiken zit veel forumbezoekers echt in het bloed. Even voor de helderheid mensen: Nilsson is nog niet weg, Alves mag (?) niet weg en verder hebben we nog Sulejmani, Friend, Tarva, Lopes en Garcia-Garcia. Kortom: we zwemmen in de aanvallers. Waarom dan al die opwinding dat Heerenveen niet 5 miljoen (laat dat bedrag even op je inwerken: 11 miljoen gulden!!) wilde uitgeven voor nóg een spits, die geen van ons ooit in actie heeft gezien?

Ik zeg met opzet 'wilde' en niet 'durfde'. Alsof het een verdienste is om met veel bravoure als een soort Karel Aalbers geld over de balk te smijten. Heerenveen heeft het niet nodig om met rijkere clubs (althans met rijke geldschieter) in een biedingsoorlog terecht te komen. Nu onze duurste aankoop een succes is, betekent niet dat dat ook voor een nieuwe aankoop geldt. Twijfels? Geef dan alsjeblieft die 5 miljoen uit aan andere delen van het team, waar versterking veel harder nodig is.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Venderwel » 31-05-2007 09:25

Joh, Formsma is nog geen jaar onze voorzitter, geef de man toch het voordeel van de twijfel. Ja het is misschien geen voetbaldier, maar volgens mij is hij wel bterokken.
Bovendien als je serieus intresse hebt in een speler, dan is het toch normaal de voorzitter ook kennis met hem gaat maekn, gaat zien wat hij kan? Als hij nooit mee zou gaan kan hij ook geen gevoel over een speler ontwikkelen en dat lijkt mij toch wel van belang.
Dat het geen voetbaldier is wel niet zeggen dat de man geen oog heeft voor voetballers voor tallent. Dat zal in de ene sport niet heel veel anders zijn dan in de andere.....
Komt allemaal wel goed met deze man, denk ik....waar dat op is gebasseerd?? Nergens op...gewoon gevoel.

Ok, ok.....ik vind nog steeds dat we een andere trainer moeten, maar ik weet niet wat de afspraken daarover waren tussen het bestuur en de trainer. Als de trainer zijn afspraken is nagekomen, dan kun je hem moeilijk ontslaan.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor blauwekater » 31-05-2007 09:36

Venderwel schreef:
Ok, ok.....ik vind nog steeds dat we een andere trainer moeten, maar ik weet niet wat de afspraken daarover waren tussen het bestuur en de trainer. Als de trainer zijn afspraken is nagekomen, dan kun je hem moeilijk ontslaan.


We gaan voor een plek bij de top vijf. Daar is volgens mij aan voldaan!!
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Venderwel » 31-05-2007 09:40

Ja klopt, maar goed dat is wat men naar buiten brengt, je weet niet wat de harde afspraken zijn tussen bestuur en trainer.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor blauwekater » 31-05-2007 09:45

Daar heb je gelijk in. Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel meer ge eist is.

By the way ik ben het niet oneens met je wat betreft de trainer. Het voetbal van de laatste 2 jaar is niet veel beter geworden
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Mackan68 » 31-05-2007 14:29

Derksen? Het woord onbetrouwbaar zou eigenlijk onbeDerks moeten zijn. De man meende de enige te zijn die 100% zeker van zijn zaak was wat betreft het behalen van het landskampioenschap door AZ. Mocht dit niet lukken dan zou hij ergens van een dak springen beloofde hij. Hierover heb ik verder niets meer vernomen, jullie wel? Derksen hou eens op met je Story en Privé verhalen op voetbalgebied en zorg ervoor dat je in ten minste 50% van je nieuwsberichten goed geinformeerd bent en waarheden in je blad laat zetten.
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor mitrita » 31-05-2007 18:40

Als Ari dit seizoen echt goed gevolgd is, dan lijkt mij het het niet zo vreemd dat er uiteindelijk twijfel ontstond aan zijn capaciteiten: 0 uit 8 / € 4.000.000.
Wie het goed heeft gezien met Ari , kunnen we komend seizoen in elk geval van dichtbij zien.
Transferperiode is nog lang, geen enkele reden tot paniek.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor paparazzi » 31-05-2007 20:08

Mackan68 schreef:Derksen? Het woord onbetrouwbaar zou eigenlijk onbeDerks moeten zijn. De man meende de enige te zijn die 100% zeker van zijn zaak was wat betreft het behalen van het landskampioenschap door AZ. Mocht dit niet lukken dan zou hij ergens van een dak springen beloofde hij. Hierover heb ik verder niets meer vernomen, jullie wel? Derksen hou eens op met je Story en Privé verhalen op voetbalgebied en zorg ervoor dat je in ten minste 50% van je nieuwsberichten goed geinformeerd bent en waarheden in je blad laat zetten.


Nou Derksen zou z`n schoen opeten of iets dergelijks idd. Maar goed daar kun je wel eens een keer naast zitten. Het was per slot van rekening een dubbeltje op z`n kant wie er kampioen zou worden.

Voor de rest vindt ik dat Derksen vaak zinnige dingen zegt en over het algemeen juist wel goed geinformeerd is. Dat merk je ook vaak aan zijn tafelgenoten die niet zelden met de opmerking komen; Oh jee, hij weet `t alweer."
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Keurig » 01-06-2007 08:23

AllardP schreef:Alsof het een verdienste is om met veel bravoure als een soort Karel Aalbers geld over de balk te smijten.


Dank je Allard, keurige samenvatting van alles wat er mis is met dit topic.

paparazzi schreef:Dat merk je ook vaak aan zijn tafelgenoten die niet zelden met de opmerking komen; Oh jee, hij weet `t alweer."


Ooit gehoord van sarcasme?
Keurig
Selectiespeler
 
Berichten: 253
Geregistreerd op: 15-02-2005 15:32

Berichtdoor steward » 01-06-2007 11:17

Ieder seizoen met zijn transferperiodes is het eigenlijk een beetje van hetzelfde liedje bij alle fans van welke club dan ook in NL. Veel gezeur over het wel of niet aantrekken van bepaalde spelers en wat er te besteden is.

Prachtig, want dat heet nou betrokkenheid. Het Friesche Legioen is niet anders, althans, wat betreft de fans die zich hier beroeren. Betrokkenheid kan echter makkelijk omslaan naar ongefundeerde frustraties en kritiek naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor het beleid en scoutingapparaat.

Sc-Heerenveen heeft altijd met gesloten deuren de transfermarkt bezocht en staan erom bekend uitstekende (jeugd)spelers te scouten en te contracteren wanneer zij denken dat kwaliteit en prijs overeenkomen met de werkelijkheid. mede door deze tactiek is onze club geworden wat het nu is.

Prachtig dat er nog een hele zomer te gaan is in de transfermarkt en dat al de media lekker kan inspelen op geruchten die al dan niet express het voetbalwereldje ingeplempst wordt. Voor degenen die al deze geruchten willen geloven, prima, maar niemand kan bewijzen dat deze geruchten waar zijn.

Pas wanneer sc-Heerenveen besluit openheid van zaken te geven kun je ongefundeerd kritiek geven welke dan gebaseerd zijn op feiten en niet op geruchten. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten vind ik persoonlijk dan ook een uitspraak die kort door de bocht is en alleen maar aanzet tot stemmingmakerij en doemdenken.

Op naar de dag dat sc-Heerenveen weer prachtige speler(s) bekend maakt aan het publiek, ze zullen het waarschijnlijk weer flikken.
Leafer dea as Cambuur supporter
steward
Selectiespeler
 
Berichten: 243
Geregistreerd op: 29-09-2005 08:43
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten