Voor een dubbeltje op de eerste rang...

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Flying Frisian » 29-05-2007 08:04

Ik vind 4,4 miljoen euro heel veel geld voor een speler die dit seizoen, onder druk, nog niet heeft gescoord. Ik begrijp ook goed dat we geen spelers op basis van statistieken kopen, zie Feyenoord, maar hij heeft mij nog niet overtuigt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 08:21

Flying Frisian schreef:Ik vind 4,4 miljoen euro heel veel geld voor een speler die dit seizoen, onder druk, nog niet heeft gescoord. Ik begrijp ook goed dat we geen spelers op basis van statistieken kopen, zie Feyenoord, maar hij heeft mij nog niet overtuigt.


Volgens een Kalmar-supporter heeft Ari het grootste deel van dit seizoen met een blessure gespeeld. Verder heeft Alves ons ook rond de 4 miljoen gekost, en daarvan zegt niemand meer dat dat veel geld was.

Iedereen weet dat wij over een goede scouting beschikken, maar als er 4 miljoen op tafel moet komen is onze scouting niet goed genoeg meer? Ik zie het probleem niet, de bedragen worden alleen iets groter. Dat is het gevolg als je met de grote jongens mee wil doen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor GMV » 29-05-2007 08:38

Uit de woorden van Formsma in de telegraaf van vanochtend maak ik op dat Heerenveen nooit een bod heeft uitgebracht op Ari en hem ook niet goed genoeg vindt voor Heerenveen. Van niet slagvaardig handelen lijkt me dan ook geen sprake. Heerenveen vond de prijs/kwaliteit verhouding dusdanig dat ze gewoon hebben afgezien van Ari. Niets mis mee, zelfs prijzenswaardig wat mij betreft. Verstandig met de centen omgaan is wat de club groot gemaakt heeft en dat beleid wordt nu gewoon doorgezet. De scouting van Heerenveen heeft echt wel een paar namen op het lijstje van spelers die wij nu nog niet kennen maar straks voor Heerenveen spelen.

Overigens vind ik het wel opvallend om te zien dat een aantal loopt te zeuren dat Heerenveen niet slagvaardig handelt, terwijl niemand weet of Heerenveen verregaande interesse had of niet. Alles wat naar buiten komt rond transfers rond Heerenveen is gebaseerd op geruchten. Heerenveen doet immers nooit uitspraken over spelers waarin ze wel of niet geïnteresseerd zijn en waar ze wel of niet op hebben geboden.

En over Derksen. Mooi laten schreeuwen, verkoopt ie weer een paar blaadjes met onzin meer en is hij weer blij.
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Caspar » 29-05-2007 08:42

Jeroen schreef:Volgens een Kalmar-supporter heeft Ari het grootste deel van dit seizoen met een blessure gespeeld. Verder heeft Alves ons ook rond de 4 miljoen gekost, en daarvan zegt niemand meer dat dat veel geld was.


Je doet goed je best om je topic levendig te houden Jeroen :wink:

Ik denk dat het meerendeel van de supporters hier veel te makkelijk denkt over 5 miljoen, en ik kan me volkomen in het verhaal van Peter vinden.

Vorige week kwam het verhaal op abelenstra.com dat er directe versterking nodig was op de rechtsback en centraal achterin. Zolang Nilsson niet vertrokken is, is daar geen directe versterking nodig.

Naar schatting hebben we (zonder extra geld wat binnenkomt van mogelijke transfers) echt niet veel meer dan 5 miljoen euro te besteden, met dat in het achterhoofd ben je als directie ongelovelijk stom bezig als je daarvan pak 'm 4 miljoen aan een spits gaat uitgeven. Laten we nu eerst zorgen dat onze verdediging staat volgend jaar. Als Nilsson inderdaad voor 7 miljoen aan PSG verkocht wordt hebben we nog alle tijd om een goede spits te halen. Op dit momen is het kopen van een spits in de veronderstelling dat Nilsson weg gaat absoluut niet slim.
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Dirk » 29-05-2007 08:47

Heerlijk, de één wil meer openheid, de ander verwijt juist dat er teveel openheid is.
We weten kennelijk ook allemaal hoeveel Heerenveen te besteden heeft en we weten wat we moeten kopen, omdat we weten wie er vertrekken. Kortom, we zijn kennelijk allemaal insiders.

Stel je voor dat er verder niemand vertrekt en we hadden Ari gekocht voor 4,5 miljoen, wat misschien wel ons hele budget is. Hoe hard zou iedereen na een aantal tegendoelpunten klagen over wanbeleid? Wel een spits kopen die niet nodig was maar geen centrale verdediger?
Dirk
Selectiespeler
 
Berichten: 290
Geregistreerd op: 08-04-2006 09:51

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 09:03

Dirk schreef:Stel je voor dat er verder niemand vertrekt en we hadden Ari gekocht voor 4,5 miljoen, wat misschien wel ons hele budget is. Hoe hard zou iedereen na een aantal tegendoelpunten klagen over wanbeleid? Wel een spits kopen die niet nodig was maar geen centrale verdediger?


Dat is inderdaad geen goede zaak. Echter, er worden bepaalde ambities uitgesproken, ook de afgelopen weken weer, waarin duidelijk gesteld wordt dat we als club willen groeien.

Als we willen settelen voor plaats 6-9 is dat ook prima, dan hoeven we namelijk helemaal niks te kopen op het moment. Maar dan moet men geen beloftes doen dat we 'nu echt de stap willen gaan maken'. Daar hoort namelijk wel een bepaalde investering bij, en dan hebben we aan 5 miljoen hoogstwaarschijnlijk niet genoeg. Overigens hebben we afgelopen zomer dik 10 miljoen geinvesteerd, dus die 5 miljoen is rijkelijk laag geschat volgens mij.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Gekko » 29-05-2007 09:09

Ik vraag me serieus af of geld uitgeven per definitie leidt tot een sterker team. AZ bijvoorbeeld doorbreekt met de voorziene stroom van aankopen de hechte teamgeest die er nu heerst. Het wordt meer ieder voor zich. Ze willen van de kelder naar de zolder in één stap. Doorselecteren en groeien als club vraagt om veel meer finesse en bedachtzaamheid dan grof investeren. De voorbeelden daarvan zijn legio, o.a.: Real Madrid (Veel sterren weinig prijzen), Ol. Lyon (internationaal nog niets gewonnen) en Feyenoord (veel gekocht en alleen achteruit geboerd).
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 29-05-2007 09:13

Jeroen schreef:Dat is inderdaad geen goede zaak. Echter, er worden bepaalde ambities uitgesproken, ook de afgelopen weken weer, waarin duidelijk gesteld wordt dat we als club willen groeien.

Als we willen settelen voor plaats 6-9 is dat ook prima, dan hoeven we namelijk helemaal niks te kopen op het moment. Maar dan moet men geen beloftes doen dat we 'nu echt de stap willen gaan maken'. Daar hoort namelijk wel een bepaalde investering bij, en dan hebben we aan 5 miljoen hoogstwaarschijnlijk niet genoeg.


Waarom zou 5 miljoen niet genoeg zijn. Het is in ieder geval niet genoeg om Ari te kunnen halen. Maar met 2 goede verdedigers is het team voor volgend jaar rond. Alves kon vorig jaar wel voor 4,5 miljoen gehaald worden, omdat we toen geld hadden maar geen spitsen. De situatie is nu gewoon anders.

Iedereen zeurt hier dat de club geen ambitie uitspreekt. Als Formsma dat wel doet wordt daar meteen aan gekoppeld dat we veel geld uit moeten geven. De ambitie is er om de stap omhoog te maken. Maar tegen een tranferbudget van 30 miljoen kan Heerenveen gewoon niet op.
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor elp » 29-05-2007 10:26

Volgens mij zijn er op dit moment een paar dingen zeker: Hansson is weg, dus moet er een verdediger (of twee) bij komen. Ditzelfde geldt voor Bosvelt, een middenvelder met ervaring is dus gewenst. Dit zijn versterkingen waarvan je nu weet dat je die binnen het beschikbare budget moet halen, ook omdat er voor Petter en Paul geen transfersom is betaald. Hier ligt dus ook duidelijk de prioriteit op dit moment.

Onze spitsen zijn (nog) niet verkocht en dus is hier dus ook nog geen noodzaak om er een dure spits bij te halen, het budget gaat immers naar de verdediging en het middenveld. Mocht er echter nog een spits vertrekken, wat zeer goed mogelijk is, dan moet er wellicht een spits bij, nu is dit echter nog het geval. Heerenveen zit goed in de slappe was, een overbodige dure spits/speler is echter iets wat je je als club niet te vaak kunt veroorloven. Wij handelen vaak naar het principe dat er eerst geld moet zijn voordat je het uit kunt geven. Dit lijkt me niet meer dan logisch.
Eala Frisia!
elp
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 09-01-2006 07:52
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Riverside » 29-05-2007 10:27

Voorbeeldje; Demy de Zeeuw hadden wij ook al zo goed als binnen in 2004, ware het niet dat hij in die periode een beenbreuk opliep. Een jaar later liet Riemer de transfer afketsen op enkele tienduizenden euro's, en vervolgens kocht AZ hem.

Dat we Delorge niet hebben kunnen halen, lag niet zozeer aan ons denk ik. Heeft ook weinig te maken met centen, aangezien hij transfervrij was. Wat Ari da Silva aangaat, misschien te krenterig, of Heerenveen heeft toch besloten om van hem af te zien. Maar de uitspraken van Riemer zeggen natuurlijk ook veel..

Voorts denk ik niet dat wij een trainer hebben die spelers doen besluiten naar Heerenveen te komen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Janneman » 29-05-2007 12:00

Feit is dat hoe het nu loopt het echt niet goed gaat komen voor komend seizoen. Al de aankopen, waarvan we weten dat Heerenveen belangstelling had, zijn al naar een andere club toegegaan. Waarom en hoe komt dat? Dat is de belangrijkste vraag die we ons dan mogen stellen. Schijnbaar gaat het ergens mis tussen club en eventuele aankoop... dus er moet nu echt wat worden gedaan anders zitten we strax met een gehalveerde selectie qua kwaliteit.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Lipton » 29-05-2007 12:13

Eigenlijk weet ik niet echt waar deze discussie over gaat, heerenveen had intresse en daar hield het ook mee op.
Als AZ een speler haalt hoeft het heus niet zo te zijn dat het gelijk een wereld speler is, hoewel de meeste spelers bij AZ wel slagen.
Niet elke speler die goed is hoeft beslist bij heerenveen te gaan spelen, we hebben op dit moment toch een top duo voorin?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor abegoal » 29-05-2007 12:18

janneman schreef:Feit is dat hoe het nu loopt het echt niet goed gaat komen voor komend seizoen. Al de aankopen, waarvan we weten dat Heerenveen belangstelling had, zijn al naar een andere club toegegaan. Waarom en hoe komt dat? Dat is de belangrijkste vraag die we ons dan mogen stellen. Schijnbaar gaat het ergens mis tussen club en eventuele aankoop... dus er moet nu echt wat worden gedaan anders zitten we strax met een gehalveerde selectie qua kwaliteit.


= onzin!

Tuurlijk is het jammer dat Ari niet komt, maar wat weten we nu echt van wat er achter de schermen gebeurd? Laten we eens naar de (momentele) feiten kijken qua spelers materiaal:

Spitsen: Nilsson / Alves, reserves Tarva / Friend
Middenvelders: Pranjic / Garcia / Yildirim / Hanssen, reserves Sulejmani / Bradley / Poulsen / Prager
Verdediging: Joung A Ping / Breuer / Dingsdag / Zuiverloon, reserves, Johanssen, Drost, Drost
Doel: VDB reserve, Etemadi.

(en ik vergeet er vast een paar)

Duidelijk is dat er een volwaardig team staat op het moment en dat er zo als reeds vermeld het meest gekeken wordt naar de verdediging. Mischien was Ari wel een alternatief voor Nilsson, waarbij een transfer niet doorgaat weten wij veel!

Die opmerking van Derksen is voor mij duidelijk. Hij moet zijn eigen gezicht redden, omdat hij weken geleden al verteld heeft dat Ari naar Heerenveen zou komen. Nu dat dus larie blijkt, is het erg makkelijk de zwarte piet naar het bestuur van Heerenveen te schuiven, terwijl hij (of zijn redactie) gewoon niet erg secuur te werk gaan. Meer is dat niet.
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sch-united » 29-05-2007 12:34

Het meest frustrerend is gewoon dat de spelers waarin H'veen interesse had en die vervolgens toch naar az gingen het gewoon heel goed doen (De Zeeuw, Schaars, Jenner). Als die jongens bij ons hadden gevoetbald dan...

Maarja als telt niet in de harde voetbalwereld. Ik persoonlijk zie deze zomerperiode en de bijkomende transfers somber in. Aan Formsma om het ongelijk te bewijzen.
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor Skopperij » 29-05-2007 13:07

sch-united schreef:Het meest frustrerend is gewoon dat de spelers waarin H'veen interesse had en die vervolgens toch naar az gingen het gewoon heel goed doen (De Zeeuw, Schaars, Jenner). Als die jongens bij ons hadden gevoetbald dan...

Maarja als telt niet in de harde voetbalwereld. Ik persoonlijk zie deze zomerperiode en de bijkomende transfers somber in. Aan Formsma om het ongelijk te bewijzen.

Allemachtig zeg, er zijn precies twee lullige transfers geweest en dan is er meteen wanhoop en paniek voor volgend seizoen. Delorge konden we niets aan doen. Da Silva heeft men niet eens over onderhandeld. Dus waar hebben we het in hemelsnaam over? Allemaal stemmingmakerij. Volgend seizoen staat er heus weer een sterk team.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Skopperij » 29-05-2007 13:10

janneman schreef:Feit is dat hoe het nu loopt het echt niet goed gaat komen voor komend seizoen. Al de aankopen, waarvan we weten dat Heerenveen belangstelling had, zijn al naar een andere club toegegaan. Waarom en hoe komt dat? Dat is de belangrijkste vraag die we ons dan mogen stellen. Schijnbaar gaat het ergens mis tussen club en eventuele aankoop... dus er moet nu echt wat worden gedaan anders zitten we strax met een gehalveerde selectie qua kwaliteit.

Heerenveen had helemaal geen belangstelling in Ari da Silva! Hij is gewogen te licht bevonden, Formsma heeft geen poging ondernomen hem binnen te halen. Er gaat volgens mij niks mis tussen club en aankoop. Het zijn de media en zaakwaarnemers die zorgen voor veel rumoer en ophef rond spelers als Ari, om vervolgens Formsma daar op af te rekenen. Het seizoen is amper afgelopen, de transferperiode duurt nog lang en we staan er beter voor dan ooit.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor blauwekater » 29-05-2007 13:19

Helemaal mee eens. Tegenwoordig hoef je als voorzitter, trainer of wat dan ook maar elders op de tribune te zitten of je wordt door de media al in verband gebracht met de club. Of er is belangstelling voor een of enkele spelers van deze club.

Zaakwaarnemers roepen ook graag dat drijft de prijs op he. Daar hebben zaakwaarnemers (de goeden daargelaten) heel veel belang bij. :lol:
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Flying Frisian » 29-05-2007 13:55

sch-united schreef:Het meest frustrerend is gewoon dat de spelers waarin H'veen interesse had en die vervolgens toch naar az gingen het gewoon heel goed doen (De Zeeuw, Schaars, Jenner). Als die jongens bij ons hadden gevoetbald dan...


de Zeeuw hadden we bijna binnen, maar door verschillende oorzaken is dit afgeketst. Dit kan Heerenveen zich aanrekenen.
Schaars had wel oren naar Heerenveen, maar toen AZ langskwam kon hij dat niet weigeren (VI, ergens in 2005)
Jenner, ik weet niet of Heerenveen officieel interesse heeft getoond, maar Jenner wilde, net als Schaars, graag naar Alkmaar door de positieve uitstraling van de club.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor kyh » 29-05-2007 15:06

‘AZ aast op Servisch talent’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 18 september om 09:21

AZ Alkmaar heeft verregaande interesse in de 17-jarige Servische aanvaller Miralem Sulejmani. Het talent zal volgende maand naar Alkmaar komen voor een proefperiode, zo meldt De Telegraaf.

Sulejmani, die te boek staat als één van de grootste talenten van het land, staat nog onder contract bij Partizan Belgrado. Bij de tegenstander van FC Groningen in de UEFA-Cup is hij echter niet meer welkom omdat hij weigerde zijn aflopende contract te verlengen.

Wanneer zijn verbintenis in de winterstop wordt beëindigd, zijn de Alkmaarders van plan toe te slaan. Of dit ook daadwerkelijk gaat lukken is nog maar de vraag. Naast AZ zijn ook ploegen als Chelsea, AS Monaco en Real Madrid geïnteresseerd in het jeugdige talent."


Even een berichtje van vorig jaar. Opdat we wat minder opportunistisch zijn en alles wat meer in het perspectief gaan zien.
kyh
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 29-05-2007 15:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 29-05-2007 15:56

Lekker topic dit zeg, de transferperiode is nog maar net begonnen en iedereen begint al te klagen. Als in Augustus een paar goede aankopen doen is het hier weer stil. En sinds waneer gelofen we alles wat die snor zegt?
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-05-2007 16:02

Hetgeen waar ik me nogal aan stoor is, dat wanneer Heerenveen belangstelling voor een speler schijnt te hebben, dat er dan ook snel Nederlandse clubs in geïnteresseerd zijn. Ik vermoed dat Az niet wist wie Ari was voordat Heerenveen belangstelling voor hem had. Ook worden veel meer spitsen aan Heerenveen gelinkt dan voorheen.
De scouting van Heerenveen is over het algemeen goed, dus ik verwacht nog wel een goede aankoop.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Janneman » 29-05-2007 16:14

Iedereen heeft het dan wel over een topteam maar zo top vind ik ons team niet. 4-0 van Ajax verliezen noem ik geen top hoor. We hebben dan wel de topscorer van de eredivisie maar als deze een offday heeft blijft er niet veel top meer over. En zijn we dan plots de gemiddelde wedstrijd per seizoen vergeten?

Stond een leuke afsluitende zin in het LC artikel: Heerenveen overweegt na het komende seizoen een toptrainer aan te stellen....

Lekker voor Verbeek dus deze steek onder water :huh:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 16:21

kyh schreef:
Even een berichtje van vorig jaar. Opdat we wat minder opportunistisch zijn en alles wat meer in het perspectief gaan zien.


AZ heeft de onderhandelingen met Sulejmani stopgezet voordat Heerenveen probeerde hem binnen te halen. Dat was dus geen 'jatwerk'.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor BS » 29-05-2007 16:22

janneman schreef:Iedereen heeft het dan wel over een topteam maar zo top vind ik ons team niet. 4-0 van Ajax verliezen noem ik geen top hoor. We hebben dan wel de topscorer van de eredivisie maar als deze een offday heeft blijft er niet veel top meer over. En zijn we dan plots de gemiddelde wedstrijd per seizoen vergeten?


Wie heeft het hier dan over een topteam?
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 16:27

xander schreef:Hoofdpagina:

Afbeelding

Vervolg sportbijlage:

Afbeelding

Bron: Leeuwarder Courant


Bedankt voor het scannen Xander, ik plaats hem hier ook maar even, aangezien het artikel perfect op dit topic aansluit. Ik had het zelf geschreven kunnen hebben. 8)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Janneman » 29-05-2007 16:31

Jeroen schreef:
Bedankt voor het scannen Xander, ik plaats hem hier ook maar even, aangezien het artikel perfect op dit topic aansluit. Ik had het zelf geschreven kunnen hebben. 8)


Ga jij maar bij de LC werken, hebben we tenminste een fatsoenlijke verslaggever die ook fatsoenlijk over Heerenveen schrijft. :wink:

Ja, hier was iemand die beweerde dat Heerenveen een topteam heeft/ had maar das natuurlijk bulshit. En dit team is ook nog eens van ervaring ontmanteld dus zie het, gezien de huidige koers en aankopen, zo ook niet goedkomen... :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Skopperij » 29-05-2007 16:40

Ik weet niet zo goed wat we met dit stuk aan moeten. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat we met Jenner en Dembéle zijn afgetroefd: die spelers wilden zélf graag naar AZ en dan houdt het voor ons op.

Die Olivier Cabrera geloof ik al helemaal niet meer. De afgelopen tijd heeft 'ie behoorlijk wat onsamenhangende verhalen opgehangen.

Positief dat er stemmen opgaan binnen Heerenveen om na volgend seizoen een trainer van naam te benoemen. Wel jammer dat ze daar nu niet mee aan de slag gaan, omdat er nu heel wat van die trainers vrij zijn: Van Marwijk, Adriaanse, Gerets.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Jeroen » 29-05-2007 16:46

Skopperij schreef:die spelers wilden zélf graag naar AZ en dan houdt het voor ons op.


Nee, dan moet je de voorwaarden creeren dat die spelers graag naar ons willen. (een toptrainer en meer geld bieden, kortom)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Skopperij » 29-05-2007 16:53

Jeroen schreef:Nee, dan moet je de voorwaarden creeren dat die spelers graag naar ons willen. (een toptrainer en meer geld bieden, kortom)

Daar heb je een punt. Maar je kunt niet van de ene dag op de andere die voorwaarden creëren. Ten tijde van de eventuele interesse hadden we nu eenmaal Verbeek als trainer. Waar het mij om ging is dat in de media het beeld leeft dat Dembéle en Jenner hier al bijna getekend hadden en dat AZ ze nog net wegkaapte. Maar ik denk dat ze vanaf het begin al naar AZ wilden.

En ja, dat komt mede door de voorwaarden die jij schetst en ja, als we zulke spelers naar hier willen halen kan het helpen om Van Marwijk of Gerets als trainer te hebben.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor HV ON TOUR » 29-05-2007 17:03

Ga er maar van uit dat Heerenveen echt wel meer dan 5 miljoen EUR te besteden heeft. Het is maar net wat Heerenveen wil. Serieus een aanval inzetten op de top of elk jaar proberen om 5e te worden. Ik moet zeggen dat Heerenveen er de afgelopen jaren niet echt veel sterker op is geworden qua spelersmateriaal. Alves uitgezonderd. Heerenveen probeert altijd maar weer om met talenten te werken en deze worden vervolgens weer verkocht voor een leuk bedrag. Een nobel streven maar sportief schiet je er weinig mee op. En dat is toch wat de supporters willen? En volgens mij is het nog altijd zo dat geld geld maakt. Als je een duurdere speler koopt is de kan groot dat je er uiteindelijk ook veel geld weer voor terug krijgt. Maar over het algemeen is Heerenveen voorzichtig, mijn inziens TE voorzichtig. Er moet wel wat gebeuren want anders komen we volgend seizoen in de problemen. Zoveel goed voetbal heb ik dit seizoen ook weer niet gezien. We mogen van geluk spreken dat Alves er nog een paar in wist te prikken!
HV ON TOUR
Selectiespeler
 
Berichten: 432
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:07

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten