29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor jasperio » 29-04-2007 22:54

Geweldige tifo-actie

Zo hoor je je helden te eren!!

Dikke klasse van Fean Fan en Nieuw Noord
jasperio
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 21-12-2005 00:56
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor Niels » 29-04-2007 22:56

Afbeelding

Geniale plaat! 8)

(Met dank aan feanfans.nl, waar binnen enige tijd een complete repo on-line zal staan! En ja, hij verneukt de opmaak van de pagina, maar voor één keer moet dat kunnen in dit geval. :mrgreen: )
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Beetle » 29-04-2007 23:00

De samenvatting is te vinden bij Abelenstra.com
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Jeroen » 29-04-2007 23:20

En 1 vak naast Beetle werd onderstaand filmpje gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=mXeaW8bD2KE
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor famke » 30-04-2007 08:23

Wat een middag.! 8)
Alles klopte gewoon.
De aktie was idd supper.
Sfeer was echt geweldig , zelfs in mijn vakkie werd er dit keer door iedereen lekker meegedaan.

Mijn man of the match: MICHAEL DINGSDAG :!: :!: :!:
famke
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 09-03-2007 14:17
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Lasse4evah » 30-04-2007 08:47

en afonso alves dan famke?
lijkt me toch echt dat hij de Man of the match
is of niet? hij scooort er wel 4 he?
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Berichtdoor Timmo » 30-04-2007 09:05

Heeft iemand nog gezien wat er precies aan de hand was bij de bus van Feyenoord?
Ze waren net een stukje weg gereden, toen de bus weer stopte en de deur weer open ging en een aantal spelers onder wie Buijs en Drenthe naar buiten kwamen en op iemand afdraafden. Heb in ieder geval Drenthe een klap zien uitdelen. Het werd ook snel weer gesust door o.a. Sjaak Troost.
Timmo
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 30-04-2007 08:55

Berichtdoor forza heerenveen » 30-04-2007 09:29

jah ik stond er vlak bij,er waren wat supporters die verhaal wouden halen enzo,en omdat de spelersbus stil stond kwamen van hooijdonk,buijs,lucius en nog iemand naar buiten om verhaal te halen.
maar even later kwamen er 2 man van de staf naar buiten om ze uit elkaar te halen.
buijs had toen al een blauw oog :lol:

trouwens ik wil weleens weten wat buijs bij die goal 1-1 deed bij pranjic want die lag vlak voor de goal op de grond,nou en hij laat zich nie zomaar vallen
weet iemand daar meer van
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Berichtdoor xander » 30-04-2007 09:46

Timmo schreef:Heeft iemand nog gezien wat er precies aan de hand was bij de bus van Feyenoord?
Ze waren net een stukje weg gereden, toen de bus weer stopte en de deur weer open ging en een aantal spelers onder wie Buijs en Drenthe naar buiten kwamen en op iemand afdraafden. Heb in ieder geval Drenthe een klap zien uitdelen. Het werd ook snel weer gesust door o.a. Sjaak Troost.


Na afloop van de wedstrijd deed zich bij het vertrek van de Feyenoord-spelers nog een klein incident voor rond de spelersbus, waarbij enkele spelers een jongen belaagden. Nadat de gemoederen waren gerust, kon de bus vertrekken.

Aldus de LC
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor joop » 30-04-2007 09:51

ik wilde nog ff melden daat voor bradley me gister positief opviel(niet alleen gister bedoel, ik bedoel weer), maakt een sterke ontwikkeling door, ik denk dat hij volgend seizoen rijp voor een basisplaats is. :D
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Berichtdoor Niels » 30-04-2007 09:51

Feyenoorders stappen uit spelersbus
Enkele spelers van Feyenoord zijn zondagavond korte tijd uit de spelersbus gestapt nadat zij langdurig geprovoceerd werden door een Feyenoord-supporter in een file, schrijft De Telegraaf.

De supporter beledigde en provoceerde de teleurgestelde spelers lange tijd, nadat Feyenoord zondag in en tegen Heerenveen met 5-1 onderuit was gegaan. In een file werd het Danny Buys, Pierre van Hooijdonk, Theo Lucius en Royston Drenthe te gortig. Het viertal stapte uit de stilstaande bus om de provocerende fan flink de waarheid te vertellen. Daarbij vielen geen klappen. Pas nadat verzorger Gerard Meijer en assistent Henk Duut de partijen scheidden, kon de reis worden voortgezet.


Aldus voetbalprimeur.nl

trouwens ik wil weleens weten wat buijs bij die goal 1-1 deed bij pranjic want die lag vlak voor de goal op de grond,nou en hij laat zich nie zomaar vallen
weet iemand daar meer van


Wat ik er van heb gezien is dat beide elkaar vast hielden. Pranjic met name volgens mij, om Buijs te beletten van doorkomen richting rand 16. Buijs schudde hem echter af. Meer fysiek in huis. Niet veel aan de hand dus.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor feanfanhannes » 30-04-2007 09:59

Ja de fans stonden ook al bij de kuip te wachten op e spelers maar die bus reed gewoon door al die fans erachteraan.
Is erg zulke fans.
Laatst bijgewerkt door feanfanhannes op 30-04-2007 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
feanfanhannes
Basisspeler
 
Berichten: 832
Geregistreerd op: 13-02-2007 19:50
Woonplaats: balk

Berichtdoor Edmanian Devil » 30-04-2007 10:04

Niels schreef:
trouwens ik wil weleens weten wat buijs bij die goal 1-1 deed bij pranjic want die lag vlak voor de goal op de grond,nou en hij laat zich nie zomaar vallen
weet iemand daar meer van

Wat ik er van heb gezien is dat beide elkaar vast hielden. Pranjic met name volgens mij, om Buijs te beletten van doorkomen richting rand 16. Buijs schudde hem echter af. Meer fysiek in huis. Niet veel aan de hand dus.

Als ik de samenvatting zo eens terug zie op ablenstra.com, dan valt me op dat Feyenoord 4 tegen 2 komt opstomen. Daarachter komt ook Buijs nog. Hij wijkt echter van zijn lijn af om Pranjic te blokken. Of hij dat reglementair doet, kun je niet zien, maar ik denk dat de overtreding eerder bij Buijs dan bij Pranjic ligt.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Frisian4life » 30-04-2007 10:12

Staat ook nabeschouwing online met interviews van Bosvelt, Alves en Verbeek.

Journalist: "Volgend jaar UEFA CUP, met jou?"
Alves: "Ik denk het wel, ik heb een doorlopend contract en ik heb nog niks concreets gehoord."

Zijn wel leuke interviews, komen die bij de play-offs ook of is dit eenmalig?
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Berichtdoor Boyan » 30-04-2007 10:13

WAT EEN WEDSTRIJD!!!!!!!!!
ik heb een fantastische middag gehad..:)
maar ik zag dat er iemand uit NN werd gehaald... waarom werd die eruit gehaald? en wat een klootzak trouwens, gaat die een stuward van ons focking hard slaan die klootzak..:S maar ik zag ook een supporter die achter hem ging staan en hem effe een schop van achteren gaf, zodat hij stil was;) en een paar uit NN haden ruzie met feyenoord supporters die naast NN zaten..:P het is trouwens wel kut dat er tegenwoordig ook uitsupporters door het stadion zitten ( boven mijn vak ook 418 )
ik hoop niet dat alves nu al weggaat..:(
Avatar gebruiker
Boyan
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 21-04-2007 21:54
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor feanfanhannes » 30-04-2007 10:51

Veertien mensen zijn zondagmiddag aangehouden na de voetbalwedstrijd tussen Heerenveen en Feyenoord. In Tilburg zijn acht mensen opgepakt tijdens en na de wedstrijd tussen Willem II en Ajax. Dat heeft de politie laten weten.
In Heerenveen is een noodverordening afgekondigd om door voetbalsupporters veroorzaakte overlast snel te kunnen aanpakken. De verordening is nog van kracht tot middernacht. Agenten hielden om 11.30 uur vier wildplassers aan. Na de start van de wedstrijd misdroegen 31 mensen zich in het centrum. Zes van hen werden aangehouden omdat ze zich niet konden legitimeren. De overige 25 onruststokers zijn op grond van de noodverordening Heerenveen uitgezet.

Twee personen werden rond 15.15 uur in het centrum opgepakt omdat zij niet luisterden naar de politie. Verder hielden agenten twee mensen aan voor een vechtpartij in het Abe Lenstrastadion van Heerenveen.


bron: trouw


Dit las ik op de site van trouw.
Avatar gebruiker
feanfanhannes
Basisspeler
 
Berichten: 832
Geregistreerd op: 13-02-2007 19:50
Woonplaats: balk

Berichtdoor famke » 30-04-2007 11:02

en afonso alves dan famke?
lijkt me toch echt dat hij de Man of the match
is of niet? hij scooort er wel 4 he?.




Natuurlijk maak een speler als Alves het verschil.
Een speler van wereld klasse.

Maar het is natuurlijk niet zo dat alleen maar scorende spelers man of the match kunnen worden.

Vind Dingsdag echt een super speler, constant en goed.
Maar gisteren vond ik hem nog beter als anders.

vandaar.


[code][/code]
famke
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 09-03-2007 14:17
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Rumsas » 30-04-2007 11:07

Er werd niemand uit NN gehaald hoor!!
Er stonden 2 heren met bier voor het NN vak. De steward van Heerenveen had tot 3 x toe vriendelijk verzocht achter de hekken te gaan staan of te gaan zitten. Bij de vierde x pakte de steward één van beide heren vast om hem er waarschijnlijk uit te zetten. Deze meneer antwoorde meteen met een antal vuist stoten en duwde de steward naar beneden. Vanaf dat moment onstond er een opstoot met beide heren en een x aantal stewards. Uiteindelijk zijn de heren ietwat hardhandig afgevoerd. Het leken mij eerlijk gezegd ook geen Heerenveensupporters toe, eerder Feyenoorders...
Avatar gebruiker
Rumsas
Selectiespeler
 
Berichten: 277
Geregistreerd op: 03-07-2006 14:40

Berichtdoor mart761 » 30-04-2007 11:31

Het waren ook feyenoorders! Maar ja dat krijg je heh als je uitsuppotters in de thuis vakken toe laat. Maar ja dat kan en mag allemaal bij Heerenveen!

Voor de rest fantastische wedstrijd en wat een sfeer!! :stan: de gekste
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Berichtdoor Criz » 30-04-2007 11:32

feanfanhannes schreef:Ja de fans stonden ook al bij de kuip te wachten op e spelers maar die bus reed gewoon door al die fans erachteraan.
Is erg zulke fans.

Helemaal niet erg. De fans protestreerden tegen de slechte resultaten, maar deden verder niks verkeerd. Is toch logisch wanneer een club zo'n seizoen doormaakt.
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01

Berichtdoor Beetle » 30-04-2007 13:13

Frisian4life schreef:Staat ook nabeschouwing online met interviews van Bosvelt, Alves en Verbeek.

Journalist: "Volgend jaar UEFA CUP, met jou?"
Alves: "Ik denk het wel, ik heb een doorlopend contract en ik heb nog niks concreets gehoord."

Zijn wel leuke interviews, komen die bij de play-offs ook of is dit eenmalig?


Alsof we een voetveeg van Ajax zullen zijn!

Iemand al iets gehoord van "Krimpen" of zigt die nog in zjin bed te janken?
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor mart761 » 30-04-2007 13:22

http://members.chello.nl/nlammens/heerenveenfeyenoord2904071.html

Mooie foto's van rotterdamse zijde! Vol lof over de Tifosie prachtig dit! :stan:
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Berichtdoor Beetle » 30-04-2007 13:31

De commentaren in het AD op de nederlaag van Feyenoord zijn niet mals!
Benieuwd hoe Feyenoord er bovenop wil komen. Een krakkemig elftal (Vlaar!), een lege kas, een technische staf die uit vriendjes van vriendjes bestaat en bestuurders die evenveel kaas hebben gegeten van voetbal als Wouter Bos van politiek.



Zevende plek een schande! Wat nou schande, Feyenoord stelt toch al jaren niets meer voor. Het is gewoon de plek waar een deze armoedige club thuis hoort. Eigenlijk nog veels te hoog. Ze hebben 25 jaar lang ver boven hun stand geleeft en moeten daar nu voor boeten. Wanneer komt er een DVD uit van dit seizoen?

Bosz heeft alles in kaart ?? Dat destructieve stuk onbenul moet heel snel maken dat hij uit Rotterdam vertrekt en zeker 6-7 van hun miskopen meenemen !! Hij en zijn enge kliek richten de club ten gronde !!



Meer van dit soort leesvoer hier.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Lasse4evah » 30-04-2007 13:37

Rumsas schreef: Het leken mij eerlijk gezegd ook geen Heerenveensupporters toe, eerder Feyenoorders...


Ypkjen :lol:
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Berichtdoor kukkel » 30-04-2007 13:54

mart761 schreef:Het waren ook feyenoorders! Maar ja dat krijg je heh als je uitsuppotters in de thuis vakken toe laat. Maar ja dat kan en mag allemaal bij Heerenveen!

Voor de rest fantastische wedstrijd en wat een sfeer!! :stan: de gekste


onzin!waren heerenveensupporters
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor oldtimer » 30-04-2007 14:42

Nog even een wat late reactie op de wedstrijd van gisteren.
Tifoactie en Alves ( in willekeurige volgoede ) waren fantastisch. De uitslag natuurlijk ook, al had het ook heel anders kunnen aflopen. Daar moeten we eerlijk in zijn.
De kritiek die ik hier en daar las op de verslaggeving van Talpa is volomen terecht. Het ging alleen maar over Feyenoord. Gelukkig konden ze niet helemaal om Alves heen.
Overigens wordt ook die vrijwel alleen maar besproken in verband met mogelijke verhuizingen naar topclubs.O ja, ook Bosvelt kwam ter sprake, maar dat is voor hen natuurlijk allereerst een oud - Feyenoorder.
En tenslotte: positieve invalbeurt van Bradley.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 30-04-2007 21:42

Pfff, wat een zenuwslopende pot was dit. Ik stond strak van de spanning. De ontlading na de 1-0, 2-1 en 3-1 was ontzettend. Ben compleet uit mijn dak gegaan, en dat ging de rest van het stadion ook. Die knakker met die vlag rond het veld, het publiek dat hem opjutte, schitterend wat een sfeer.

Alle lof aan Alves natuurlijk, maar Petter Hansson en Michael Dingsdag hebben ons er ook echt doorheen gesleept hoor. Fantastisch zoals die twee daar achterin staan te spelen. Dat is schitterend om te zien. En ik moet zeggen. Je kan met een gerust hart kijken eigenlijk, met twee van die toppers achterin, en met een geöliede machine die Nilsson-Alves heet voorin. Dan is het voor de rest van deze jonge ploeg ook makkelijker ballen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Frisian Viking » 30-04-2007 21:51

mart761 schreef:Het waren ook feyenoorders! Maar ja dat krijg je heh als je uitsuppotters in de thuis vakken toe laat. Maar ja dat kan en mag allemaal bij Heerenveen!

Voor de rest fantastische wedstrijd en wat een sfeer!! :stan: de gekste

En ik ben er trots op dat het nog altijd kan hier. Er is niets mis mee dat goedwillende uitsupporters in normale vakken zitten. Het moet alleen wel tegen gegaan worden en het moeten niet grote kluiten bijeen zijn. Dat wil nog weleens het geval zijn. Dat er dan wat zielige mensen zijn die daarop als een puber reageren is kinderachtig. Wees een kerel, lach ze uit dat ze geen verstand van voetbal hebben en ga door met voetbal kijken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor ALS 26.000 » 01-05-2007 10:18

Was trouwens blij dat Yildirim en Bosvelt gewisseld werden. Yildirim was de hele wedstrijd nergens, poeh wat was die weer slecht. Die mag van mij echt wel weg en Bosvelt was ook ver weggezakt op dat moment. Zie liever de dynamiek van Poulsen op rechterkant, of de techniek van GG. Die zat trouwens niet eens op de bank. Was hij wel geblesseerd, of gepasseerd?
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor az-fan » 01-05-2007 10:47

Gefeliciteerd met het halen van Europees voetbal :) Hoop echt dat jullie tegen die club uit Amsterdam voor een verrassing kunnen zorgen..
Ik hoor trouwens niemand over de 1-1 van feyenoord die niet had mogen tellen: ik zie Buijs toch vlak voordat ie inschiet een spelr van jullie neerslaan...
Hopelijk tot in de tweede ronde van de play-offs..
Avatar gebruiker
az-fan
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01-05-2007 10:41

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten