29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

kijk voor ons Feyenoord is het al een slecht seizoen, het voetbal is niet om aan te zien en het is niet altijd feest om een Feyenoorssupporter te zijn, maar ik denk wel dat Feyenoord zondag kan winnen, als ze verliezen dan zal het wel bij het seizoen passen, maar goed zondag zal ik er zeker zijn al is het alleen al om afscheidt te mogen nemen van onze Paul Bosvelt, hij is een man die een afscheidt verdiend en dat het met onze club feyenoord minder gaat dat weten we, dat onze achterhoede slecht is is ook al langer bekent.
Zelf vind ik Heerenveen en FC Utrecht ook mooie clubs alleen mn hart ligt bij Feyenoord, ik hoop dat jullie begrijpen dat het een moeizaam jaar is voor ons maar ik waarschuw jullie wel : WIJ ZIJN FEYENOORD ROTTERDAM NOOIT VOOR IEMAND BANG !

dat het maar een mooie pot mag worden zondag....
p.s welk vak is het uitvak ? Want sta geen vaknummer op kaartje is het achter het doel of in de hoek ?? thnx
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

krimpen schreef:Want sta geen vaknummer op kaartje is het achter het doel of in de hoek ?? thnx
Het is in de hoek van het stadion bij de Oost en Zuidtribune.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Het uitvak is in de hoek. Vakken 24/421/422 en 423.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Sito schreef: Daarom, snelle goal voor ons is nodig. Verder graag 200% inzet. De dood of de gladiolen. Bloed, zweet, tranen en goals.

..ja psies... en nog veel meer
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Als het toch fout gaat hebben we in ieder geval "onze" intertoto nog achter de hand. Nooit verkeerd om een reisje te maken naar Zweden of Ierland ;)

Intertoto 2007-08
Een andere uitweg is nog om het UEFA Cup toernooi te bereiken via de Intertoto. De verliezend finalist van de play-off 6 t/m 9 speelt tegen de winnaar van de play-off 10 t/m 13 voor een plek in de Intertoto.

De Nederlandse deelnemer speelt in de derde ronde (21-22 en 28-29 juli 2007) eerst uit tegen een club uit IJsland, Ierland, Zweden of de Far Oer Eilanden. De deelnemers uit die landen zijn inmiddels al wel bekend.
Loting eerste ronde (23-24 juni / 30 juni-1 juli):
Valur Reykjavik (IJsland) – Cork City (Ierland)
Hammarby IF (Zweden) – KI Klaksvik (Far Oer)

In de tweede ronde spelen de winnaars van deze wedstrijden voor een plek tegen de Nederlandse deelnemer. De speeldata in de tweede ronde zijn 7-8 en 14-15 juli.

ps. gejat van Feyenoord-website.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

kijk voor ons Feyenoord is het al een slecht seizoen, het voetbal is niet om aan te zien
Voor ons ook, het voetbal is hier ook al het hele seizoen niet om aan te zien. Op misschien wedstrijden na.

Maar ja, we zijn nog steeds in de race om 1 van de 4 doelstellingen, namelijk het eindigen bij de eerste 5.

Veel geluk en moge de beste winnen zondag...
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

sch4-live schreef:Volgende week moet het gebeuren ! Ik heb nog een wit laken hier liggen heeft iemand een idee voor spandoek om ze nog even extra op scherp te zetten ?
Bloody Sunday? :lol:
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Garcia-Garcia schreef:Wil jij graag dat Roda 5de wordt
Waarom Roda 5de?
Als Groningen van Utrecht wint en het doelsaldo morgen in het resterende gedeelte tegen Den Haag opkrikt en Heerenveen speeld gelijk tegen Feyenoord dan is Groningen 5de.
Maar dit is volkomen off topic.
krimpen schreef:maar ik waarschuw jullie wel : WIJ ZIJN FEYENOORD ROTTERDAM NOOIT VOOR IEMAND BANG !
Weer zo'n type van veel geschreeuw, weinig wol.
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Feyenoord heeft het allerslechtste team sinds de laatste 15 jaar. In het bestuur daar hebben ze aardig zitten slapen. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Riemer.

Ik denk dat we makkelijk winnen met een nulletje of 3 (minimaal)! De huidige selectie van Feyenoord is topclub onwaardig. Met Charisteas en Van Hooijdonk hebben ze een lekker onbeweeglijke voorhoede, zeer makkelijk te verdedigen dus. Verder is iedereen uit vorm of speelt zonder vertrouwen. Verder zal Alves zich als een kind in een snoepwinkel voelen met al die ruimte die hij zal krijgen.

Wel jammer om te zien hoe zo'n grote club zo kan afglijden. Als er 1 moment is om van te profiteren is dat zondag wel.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Feyenoord is hopeloos uit vorm maar ik vrees het ergste..

Ypkjen zegt dat Hooijdonk en Charisteas onbeweegelijke spitsen zijn, maar vergeet niet dat het wel een UEFA-cup winnaar en Europees kampioen zijn die daar voorin staan..Net als Lucius (halve en kwartfinale EC1), Timmer (halve finale Uefa-cup)

Deze mannen weten wat er in dit soort wedstrijden gevraagd wordt en nodig is..

Kwalitatief zijn we beter maar deze ontrainbare extras hebben we helaas niet in de ploeg (op bosvelt na)...

Als we het redden zal het een dubbeltje op z'n kant worden...

Ik vrees het meeste de duels Breuer-Castelen..
Spijt heb je morgen maar!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Ypkjen zegt dat Hooijdonk en Charisteas onbeweegelijke spitsen zijn, maar vergeet niet dat het wel een UEFA-cup winnaar en Europees kampioen zijn die daar voorin staan..Net als Lucius (halve en kwartfinale EC1), Timmer (halve finale Uefa-cup)
Maar met een aardig CV win je geen wedstrijd. En Charisteas is nu ook niet bepaald een spits om bang van te worden. Die zit gewoon bij Hansson in de pocket hoor.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik zeg ook niet dat ze gaan winnen.. want ik ga er van uit/hoop dat wij winnen..

Ik geef alleen aan dat deze mannen beter met deze druk kunnen omgaan dan een Zuiverloon/hanssen... voor het waarschijnlijk voor het eerst een finale is..
Spijt heb je morgen maar!
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Las net dat er vanaf zaterdag een noodverordening in Heerenveen van kracht is. Wat is daar de reden voor?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Er komen 1200 Feyenoorders die wellicht niet zo blij zijn als ze verliezen.
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Jeroen schreef:Er komen 1200 Feyenoorders die wellicht niet zo blij zijn als ze verliezen.
In Rotterdam wordt toch ook niet wekelijks een noodverordening afgeroepen!

Er zijn hier elke week meer dan 20.000 Friezen die ook niet zo blij zijn als ze verliezen, maar volgens mij is een noodverordening toch echt een uitzondering?!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Beste Ypkjen,

Op welke planeet heb jij de afgelopen jaren geleefd..

Al je vragen geven mij het idee dat je nog niet veel van de wereld hebt meegekregen..
Spijt heb je morgen maar!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Nog wat randnieuws.
De KNVB heeft scheidsrechter Roelof Luinge aangewezen voor de wedstrijd van aanstaande zondag, tegen SC Heerenveen. De wedstrijd wordt in het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen gespeeld en begint om 14.30 uur.

Scheidsrechter Luinge wordt geassisteerd door Berry Simons en Ron Karremans. Hessel Steegstra is de vierde official.
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Ebiede schreef:Beste Ypkjen,

Op welke planeet heb jij de afgelopen jaren geleefd..

Al je vragen geven mij het idee dat je nog niet veel van de wereld hebt meegekregen..
In Nederland is men het gewoon een beetje verloren. Men weet het even niet en er wordt een noodverordeing afgekondigd. Slaat toch nergens op. Is dat niet gewoon het vuurtje opsteken en bewust een gespannen sfeer creeren?

Lijkt mij gewoon erg overbodig en totaal onnodig zo'n noodverordening?

Jij schijnt het dus al de normaalste zaak van de wereld te vinden.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Overbodig is het niet. Er komen ook veel Feyenoorders(rond de 400) deze kant op die geen kaartje hebben. Wat zouden die hier moeten.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Blijkbaar ben jij precies op de hoogte wat er speelt onder de Feyenoordaanhang Ypkjen. Laat dit nou gewoon over aan de mensen die er verstand van hebben. Aangezien een noodverordening bijna nooit voorkomt in Heerenveen zal er deze keer wel een goede reden voor zijn, denk je niet?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ja ik vind het normaal dat het er is.. Ik vind het niet normaal dat het er moet zijn..

Ik ben blij dat er een noodverordening is, anders had ernstig getwijfeld om zondag te gaan..


Ik ga voor mijn plezier naar Heerenveen en heb bij winst van ons geen zin om te moeten rennen voor mijn eigen leven...
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Ypkjen schreef:Las net dat er vanaf zaterdag een noodverordening in Heerenveen van kracht is. Wat is daar de reden voor?
waar heb je dat gelezen?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Jeroen schreef:Blijkbaar ben jij precies op de hoogte wat er speelt onder de Feyenoordaanhang Ypkjen. Laat dit nou gewoon over aan de mensen die er verstand van hebben. Aangezien een noodverordening bijna nooit voorkomt in Heerenveen zal er deze keer wel een goede reden voor zijn, denk je niet?
Gemeente bestuurders zijn gewoon erg snel bang en laten zich snel iets aanpraten. Als ze het niet weten dan gooien ze er maar een noodverordening uit. Vindt het meer een paniek-reactie dan een goed beleid.

Ik ben trouwens heus niet wereldvreemd. Het feit dat ik voor het eerst in het nieuwe Heerenveen stadion kom, wil nog niet zeggen dat ik van andere onderwerpen ook geen verstand heb!
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

kukkel schreef: waar heb je dat gelezen?
staat op meerdere Heerenveen -sites o.a. op Super Friezen
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

zal wel aan mij liggen maar het enige wat ik lees zijn de berichtgevingen van 18-4 waarin gemeld word dat er over nagedacht word.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ypkjen schreef: Gemeente bestuurders zijn gewoon erg snel bang en laten zich snel iets aanpraten. Als ze het niet weten dan gooien ze er maar een noodverordening uit. Vindt het meer een paniek-reactie dan een goed beleid.

Ik ben trouwens heus niet wereldvreemd. Het feit dat ik voor het eerst in het nieuwe Heerenveen stadion kom, wil nog niet zeggen dat ik van andere onderwerpen ook geen verstand heb!
Blijkbaar heb je hier toch niet al te veel verstand van. Hoe vaak heeft de burgemeester van Heerenveen een noodverordening uitgeroepen dan? Hoe vaak heeft de burgemeester van Heerenveen paniekerig gereageerd op de komst van voetbalsupporters?

Je moet het gedrag van andere burgemeesters niet projecteren op Heerenveen. Hier wordt over het algemeen erg relaxt met gasten omgegaan. Blijkbaar kan dat komend weekend niet, en dat is inderdaad jammer, maar blijkbaar noodzakelijk.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Yes Luinge als scheids de anti Feyenoord scheids :D

Er is helemaal geen noodverordening alleen extra politie inzet was op het nieuws gister op omrop fryslan in welke hoeveelheden was nog onbekend.. Paar extra agenten meer niet.

Laatste nieuws omtrent deze wedstrijd:
Feyenoord warskôget supporters
24-04-2007 | 12:21
Feyenoord ropt de eigen supporters op net sûnder kaartsje ôf te reizgjen nei It Hearrenfean. Neffens de Rotterdamske klub jildt dit wykein in needferoardening op It Hearrenfean. De gemeente kin dat lykwols net befestigje.

As der in needferoardening komt, kinne Feyenoorders dy't harren misdrage hurder oanpakt wurde. Binne se net yn it besit fan in jildich kaartsje, kinne se de gemeente útset wurde.
http://www.omropfryslan.nl/
______________________________________________________________

Datum: 24-04-2007 Bron: Feyenoord.nl

De belangrijke wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord van aanstaande zondag is tot en met de laatste stoel uitverkocht. De wedstrijd wordt bezocht door ruim 20.000 Friezen en 1.280 Feyenoord-supporters. Aangezien de wedstrijd beslissend is voor de strijd om de vijfde plaats en er dus sprake is van een verhoogd spanningsveld, is de Friese politie extra alert op het voorkomen van eventuele ongeregeldheden.
In Heerenveen rekent men erop dat een klein deel van de Feyenoord-aanhang zich reeds op zaterdag zal melden. Vanaf zaterdagmorgen is in Heerenveen een noodverordening van kracht die de Friese politie extra mogelijkheden biedt om op te treden tegen overlastgevende groeperingen. Feyenoord-supporters die niet in het bezit zijn van een kaart voor de wedstrijd wordt ten strengste afgeraden naar Heerenveen te reizen.

Opmerking

In de aanloop naar Heracles - Feyenoord hebben wij op onze website melding gemaakt van het feit dat op de wedstrijddag een noodverordening gold. Na de wedstrijd verschenen in de media berichten van de burgemeester van Almelo dat hiervan geen sprake was. Navraag heeft ons geleerd dat dit klopt. Er was geen sprake van een noodverordening maar er was een noodbevel afgekondigd. In Heerenveen is wel sprake van een noodverordening, die in die gemeente makkelijker tot stand komt omdat deze standaard is opgenomen in de plaatselijke APV.


http://www.feyenoord-internet.nl/
Laatst gewijzigd door xander op 24-04-2007 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

De mensen die nu zeggen dat het allemaal overdreven is..Staan, mocht het mis gaan, maandag als eerste te schreeuwen wiens schuld het allemaal is en hoe het voorkomen had moeten worden.

Ga er maar van uit dat het "legioen" erg geprikkeld is zondag en dat er bij het minste of geringste de vlam in de pan slaat..Ik snap dat de gemeente "Nancy" scenario's wil vermijden..
Laatst gewijzigd door Ebiede op 24-04-2007 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Laten we wel wezen, de Feyenoord aanhang staat nou niet bekend als lieverdjes. Uiteraard zullen er prima gasten tussen zitten, maar het beeld wat de meeste mensen van Feyenoord supporters hebben is in grote lijnen niet positief.

Het is niet te hopen dat de categorie "Nancy" in grote getale naar Heerenveen komt om stennis te maken.

Ik denk dat de politie indicaties heeft dat een (grote) groep zonder kaartje naar Heerenveen afreist. Vandaar dat een noodverordening in deze situatie van toepassing is om snel en adequaat op te kunnen treden mocht het uit de klauw lopen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Ach, we weten toch allemaal wat er gebeurt als Feyenoord op het laatste moment naast de pot piest. En dan ook nog na zo'n jaar.

Oh ja, voor leesvoer is http://www.lunaticnews.nl/ altijd een aanrader..

Over de wedstrijd: Dit MOET Heerenveen gewoon beslissen, het liefst al voor rust.
Gesloten