29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

WEG
Laatst gewijzigd door sch4-live op 28-04-2007 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

waarom zet heerenveen het in vredesnaam op de site,het moet toch een beetje geheim blijven.
nu weet iedereen dat er morgen iets gebeurt.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

De webmaster van de site(sc-heerenveen.nl) moet op een minimum aantal berichten per dag zitten. Zo post de webmaster ook al uitslagen van polls e.d. van bijvoorbeeld VI.nl, lekker boeiend.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

krimpen schreef: tja...als je het zo ziet... Maar goed jullie mogen best 2 minuten lekker blij zingen...voor de rest is alles wat je hoort.... jullie weten hetwel denk...
Krijgen jullie dan ook eens wat anders uit jullie strot dan het hand in hand.? Want meer teksten/liederen kennen jullie volgens mij niet..... :lol: :lol:

Jullie zullen wel snel stil worden als Alves het op de heupen heeft! :mrgreen:
Rob Friend legt er al twee in tegen jullie..................... :lol: 8)
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

Krijgen jullie dan ook eens wat anders uit jullie strot dan het hand in hand.? Want meer teksten/liederen kennen jullie volgens mij niet..... :lol: :lol:

Jullie zullen wel snel stil worden als Alves het op de heupen heeft! :mrgreen:
Rob Friend legt er al twee in tegen jullie..................... :lol: 8)[/quote]

Morgen zullen er weer mooie liedere vanuit het uitvak door jullie stadion galmen. Als alves het echt op z'n heupen heeft dan zullen we niet stil worden maar een andere genre liedere aangrijpen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Koeman rot op? :lol:

Of k'****r bestuur......
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Je naam zegt al heel veel over het niveau van je posts. Nogal bekrompen en zonder enige inhoud. He toevallig, ziet iedereen de gelijkenis met Feyenoord?
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

Wat er precies op het programma staat is nog geheim, maar alle fans worden verzocht om mee te werken aan de sfeeractie.
Het is dus al verandert op de officiele site van sch, wel jammer dat ik nu al weet wat er komt:S
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

het is makkelijk om dit seizoen feyenoord af te zeiken, het is nog eens terecht ook...maar ik denk niet dat je het legioen ook kan afzeiken, wij zijn er alttijd en overal, bij geen 1 club in nederland zijn de kaarten voor uitwedstrijden zo snel uitverkocht als bij feyenoord, ook bij weinig clubs zullen er ondanks zo'n slecht seizoen toch nog 40.000 mensen in het stadion zitten.

Dat feyenoord in problemen zit dat weet iedereen dat feyenoord minder is dan de vorige jaar dat is makkelijk te zien maar wij als legioen zijn nog steeds de zelfde en ik vind jullie redelijk arrogant, jullie denken allemaal dat jullie deze klus even klaren. maar ik denk dan eventjes terug aan 2002, we waren ook niet goed in de competitie maar in de uefa cup stonden we er omdat we er moesten zijn, zelfde geld voor morgen, morgen wordt alles of niets. Bij feyenoord weet iedereeen hoe belangrijk het is om te winnen dus zullen ze alles geven en door middel van heel veel strijd kunnen we onze gebrek aan kwaliteit compenseren. Dus wees niet verrast als jullie verliezen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

krimpen schreef:het is makkelijk om dit seizoen feyenoord af te zeiken, het is nog eens terecht ook...maar ik denk niet dat je het legioen ook kan afzeiken, wij zijn er alttijd en overal, bij geen 1 club in nederland zijn de kaarten voor uitwedstrijden zo snel uitverkocht als bij feyenoord, ook bij weinig clubs zullen er ondanks zo'n slecht seizoen toch nog 40.000 mensen in het stadion zitten.
Er zijn ook niet veel stadions in NL waar 40.000 mensen inpassen... ;)

Krimpen, je hebt gelijk. Jullie zijn ook overal bij, maar helaas zo vaak in negatieve zin. Eerst dat hele gedoe met v/d Herik en nu weer de hetze tegen Bosz & co. Jij als Feyenoorder zult er anders tegenaan kijken, maar wij als supporters van een andere club krijgen dat beeld vaak voorgeschoteld door diverse media. Vaker iig dan het beeld van een loyale supporter die heel het land afreist om Feyenoord te zien.
Dat feyenoord in problemen zit dat weet iedereen dat feyenoord minder is dan de vorige jaar dat is makkelijk te zien maar wij als legioen zijn nog steeds de zelfde en ik vind jullie redelijk arrogant, jullie denken allemaal dat jullie deze klus even klaren. maar ik denk dan eventjes terug aan 2002, we waren ook niet goed in de competitie maar in de uefa cup stonden we er omdat we er moesten zijn, zelfde geld voor morgen, morgen wordt alles of niets. Bij feyenoord weet iedereeen hoe belangrijk het is om te winnen dus zullen ze alles geven en door middel van heel veel strijd kunnen we onze gebrek aan kwaliteit compenseren. Dus wees niet verrast als jullie verliezen.
Het is niet waar dat iedereen hier denkt dat we de klus makkelijk zullen klaren. Maar je zult om een paar dingen niet heen kunnen: wij hebben de topscorer van de Eredivisie in huis en jullie elftal is niet geheel wedstrijdklaar (Drenthe, Buijs, Lucius). Dan vind ik het niet vreemd dat er hier een licht positieve sfeer is. Dat zul je met me eens zijn

De vergelijking met 2002 gaat absoluut niet op. Het hele elftal is gewijzigd en de architect van dat elftal speelt momenteel bij ons. :mrgreen: Je gaat verder wel heel erg van Feyenoord uit: bij Feyenoord weet iedereen hoe belangrijk het is om te winnen enz. Dacht je dat dat hier niet het geval is? Dacht je dat die vijfde plaats ons niks kan schelen?De belangen zijn precies hetzelfde en je mag er van uitgaan dat er van beide zijden veel strijd wordt geleverd.

Bovendien maken wij ook niet een geweldig seizoen mee: voor 10mln aan nieuwe spelers gekocht, de beste speler van de Eredivisie in ons team en uiteindelijk kunnen we misschien door jullie gestuntel nét vijfde worden. Daarnaast zijn we bepaald niet verwend met goed voetbal.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

krimpen schreef:Dat feyenoord in problemen zit dat weet iedereen dat feyenoord minder is dan de vorige jaar dat is makkelijk te zien maar wij als legioen zijn nog steeds de zelfde en ik vind jullie redelijk arrogant
Allereerst: ik heb zelf absoluut respect voor het Legioen. Elke wedstrijd weer een uitverkocht uitvak, ongeacht de stand op de ranglijst. Daar heb ik respect voor en jullie staan wat dat betreft absoluut aan de top van Nederland. Maar zelf hang je nu ook enige arrogantie aan je posts. Bijvoorbeeld: “jullie mogen dat volkslied wel zingen, maar daarna is het onze beurt.” Als Alves er na 2 minuten eentje in de bovenhoek knalt en Heerenveen loopt uit zullen er echt niet veel positieve liederen te horen zijn.

Verder heb je absoluut wel een punt hoor: sommigen denken dat we wel even een ruime overwinning gaan boeken. Dat Feyenoord dit seizoen enkele ruime nederlagen heeft geleden is wel bekend, maar jullie konden met een beetje geluk ook winnen in Alkmaar (nu dus 0-0). Dit is een Feyenoord-onwaardige selectie, maar qua resultaten staan jullie nog altijd in onze buurt. Op dat vlak zijn de verschillen dan ook niet enorm groot en we gaan dit ook echt niet even klaren. Nu heb ik wel vertrouwen in een goede afloop, maar toch.

Uiteraard hoop ik morgen dat Heerenveen wint, maar ik hoop wel dat Feyenoord via de play-offs alsnog Europees voetbal afdwingt. Bijvoorbeeld ten koste van onze groen/witte buren :mrgreen: .
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

dit is mn laatste berichtje voor de wedstrijd, ga zo een biertje drinken in onze plaatselijke kroeg en morgen vroeg in de auto naar het noorden.

Ik hoop dat het een mooie middag wordt en dat wij als legioen ons nu een x positief kunnen laten geleden, dus dat feyenoord ook win... Ik gun jullie heerenveen wel het beste.

Dat de beste maar mogen winnen morgen en dat het abe lenstra stadion maar mag kolken van de sfeer + spanning.

en niet te vergeten dat paultje bosvelt een prachtig afscheidt mag krijgen want als iemand het verdient is hij het !
Gebruikersavatar
cybertroy
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 03-03-2003 20:11
Locatie: In dit land...

Bericht door cybertroy »

krimpen schreef:dit is mn laatste berichtje voor de wedstrijd, ga zo een biertje drinken in onze plaatselijke kroeg en morgen vroeg in de auto naar het noorden.

Ik hoop dat het een mooie middag wordt en dat wij als legioen ons nu een x positief kunnen laten geleden, dus dat feyenoord ook win... Ik gun jullie heerenveen wel het beste.

Dat de beste maar mogen winnen morgen en dat het abe lenstra stadion maar mag kolken van de sfeer + spanning.

en niet te vergeten dat paultje bosvelt een prachtig afscheidt mag krijgen want als iemand het verdient is hij het !
Respect voor deze reactie, ook ik gun jullie het beste maar hoop natuurlijk wel dat SCH wint :)
Maar ik hoop dat je volgend jaar ook nog vrij mag reizen want als SCH wint en de coke verslaafden uit Rotterdam vinden het nodig om de binnenstad (dorp) van Heerenveen te slopen is het ook (helaas) bij SCH afgelopen om vrij te reizen. En daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor :cry: Laten we hopen dat het mee valt en het een gezellige en sportieve middag wordt!

SuperSCH!!
Het kan erger.....
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Is er trouwens ook nog afscheid van enkele spelers,of gebeurd dat in de play offs ?
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Code: Selecteer alles

Feyenoord lijkt vol op de aanval te gaan
Feyenoord lijkt in de allesbeslissende wedstrijd tegen sc Heerenveen met maar één doel naar Friesland te komen: winnen. Om dat te bereiken treden de Rotterdammers waarschijnlijk aan in een 3-4-3-formatie.

Tegen Heerenveen staat de vijfde plaats op het spel. Deze stek geeft recht op gegarandeerd UEFA Cup-voetbal en deelname aan de play offs voor de voorrondes van de Champions League. Om deze plaats te bewerkstelligen moet gewonnen worden van Heerenveen. Bij een gelijkspel kunnen beide teams afzakken naar een zevende of achtste plaats.

Tijdens de afsluitende zaterdagtraining trainde Feyenoord met een 3-4-3-systeem. Uit de trainingspartij was af te lezen dat Alfred Schreuder en Angelos Charisteas fit genoeg zijn om mee te spelen tegen Heerenveen. De nieuwe tactiek lijkt ten koste te gaan van verdediger Dwight Tiendalli (foto). Afgelopen zondag blonk de van een blessure teruggekeerde verdediger nog uit tegen NEC (1-1 gelijkspel).

Verwachte opstelling sc Heerenveen:
Vandenbussche; Zuiverloon, Hansson, Dingsdag en Breuer; Yildirim, Bosvelt, Hanssen en Pranjic; Alves en Nilsson.
voetbalprimeur.nl
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

je vergeet het bier....
Ik kijk de hele week[dan al niet langer] uit naar deze wedstrijd.En hoe morgen gaat verlopen?Tot half 3 heb ik em aardig ingepland daarna?Het is een finale alles kan gebeuren.Hoe dan ook..Het word gezellie!
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Smerige streek van die gasten uit R-zuid om Bosvelt voor deze belangrijke wedstrijd nog even in the spotlights te zetten mbt een eventuele functie bij F`noord.

Hier zit een luchtje aan en dat bevalt me niet. Een trainer met hersens zou deze man niet opstellen!

Ik heb geen goed woord over voor dat K*t Feijenoord. Met manipulatie proberen de zaak op scherp te zetten, BAH ... misselijkmakende journalistiek.

Zo ook het geval Nilsson. Waarom moet die nu ineens weer zo nodig hoog van de toren blazen zo vlak voor zo`n beladen duel. Toeval? Ik geloof niet in toeval.


Voor wat de wedstrijd betreft; gewoon oprollen deze smeerlappen met 4-1. En paul ; niet aan beginnen jongen , je gaat je in een wespennest steken als je daar aan de slag zou gaan!

Kom lekker de jeugd bij Heerenveen opleiden! :wink:
Miereneukert!
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Net terug van het stappen:) super avond gehad met wat Feyenoord supporters, eerst wat wezen drinken en vervolgens een discotheek in zonder enkel probleem, tsja zo kan het dus ook... Weltrusten allemaal
Superfriezen!!!!
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

Ik zag ze gisteravond ook al staan bij de blauwe kater, ze zongen'kampioene kampioene kampioene ole ole' en de sfeer was verder goed.
Gebruikersavatar
Tysken
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 15-10-2003 15:19
Locatie: Madrid, Spanje
Contacteer:

Bericht door Tysken »

Ik ga zo de trein pakken (in Eindhoven) om nog lekker op tijd in Heerenveen te zijn...

De hele week zitten de gedachten van mij bij deze wedstrijd. Er is me al meer dan 100 euro geboden voor mijn seizoenkaart, maar no way! Alles moet wijken voor deze pot.

Maak er met ons allen wat moois van!!
Het is leuk scouten bij Real Madrid...
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

kan er helaas niet bij zijn...

kan iemand uitleggen hoe ik met dat planet nou betaal, waar moet ik iets invullen, kan dat niet vinden :?
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

http://www.planet.nl dan zie je ergens livevoetbal staan, dan klik je een livestream aan, dan komt er een betaalscherm enz enz, de rest volgt vanzelf..

Nog 5 uur te gaan voor de aftrap, begin nu toch wel een beetje nerveus te worden :wink:
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Nog een dikke 3 uur te gaan voor de aftrap...De week heeft nu lang genoeg geduurt, de spanning bereikt een climax. Ik hoop dat het hele ALS manmachtig achter Heerenveen gaat staan (dus ook achter Nilsson), en ze binnen no-time naar een ruime voorsprong schreeuwt. Las dat Feyenoord 3-4-3 gaat spelen, dus ruimte genoeg voor onze voorhoede om die lompe Feyenoord verdedigers compleet gek te maken. Was ik eerder in de week nog wat pesimistisch over het resultaat; ik zie het nu helemaal zitten. Wij worden 5e, en niemand anders! :twisted:
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Frisian4life schreef:Voor deze wedstrijd zeg ik al die afspraken wel af, deze wedstrijd zou ik voor geen geld willen missen.
Voor mij geldt het zelfde..
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

sch4-live schreef:Is er trouwens ook nog afscheid van enkele spelers,of gebeurd dat in de play offs ?
Play-offs de allerlaatste wedstrijd van het seizoen thuis.
was vorig jaar ook zo was echt mooi toen en 5-0 winnen en dat afscheid supe en feesten in supportershome met spelers echt super was dat.
Gesloten