29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Woon jij in Amsterdam dan? Geef mij de Koemarkt maar. Maar waar praten we over, eerst de play- offs afwachten en dan kan er altijd nog een feestje gevierd worden. Eerst voetbal!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Volgende week moet het gebeuren ! Ik heb nog een wit laken hier liggen heeft iemand een idee voor spandoek om ze nog even extra op scherp te zetten ?
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Een mes?
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

Alles op Alles :evil:
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Erwin Koeman liet op de persconferentie blijken nog hoop te houden op een goede afloop. „We hebben dit seizoen heel wat stormen overleefd. Dus waarom zou het bij Heerenveen niet goed kunnen aflopen? Hopelijk kan onze aanvoerder Theo Lucius dan weer meedoen en Dwight Tiendalli maakte tegen NEC een sterke rentree. We laten ons echt niet zomaar afslachten, hoor.

Ik hoop toch wel dat ze worden afgeslacht.

Hveen kan zelfs nog 8e worden :angry: Angry!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Alles op Alles
Alles op Alves :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Komende zondag moet het gaan gebeuren. Gelukkig hebben we ook van die mooie AZ-klappers geregeld. Het komt allemaal goed.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Ik denk dat heerenveen deze wedstrijd wel gaat winnen.
Ik heb gewoon zoon voorgevoel. weer op het laatst
zal het toch nog goedkomen. Alves is de man!
Ik denk dat als heerenven wint de ME aan de slag zal moeten.
Ik hoop het niet zou erg teleurstellend zijn.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Volgende week maar niet al te laat naar het stadion, ik hoop op een mooie voetbalmiddag. Maar zoals het dit jaar in de eredivisie gaat wordt alles op de laatste dag beslist, dus ook die 5e plek. Voor ons telt alleen winst.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Niels schreef: Alles op Alves :mrgreen:
ALLVES!!!
Ik lach om mijn 'avatar'...
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

LOL Niels :mrgreen:

Wat een passje zeg,van Jong-A-Pin op Alves,Prachtig! Ik vind het echt ongelooflijk dat Verbeek die Breuer die aanvallend helemaal niks toevoegt toch laat staan.Volgende week zal Breuer ook wel weer linksback en dan kunnen we allemaal zien hoe Castelen keer op keer over Breuer's zwakke linkerbeen zal gaan.

Wel positief dat Hansson en Dingsdag gewoon mee kunnen doen,anders hadden we achterin nog een extra probleem gehad.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Breuer wordt er ja door iedereen uitgelopen. Het wordt gewoon tijd dat die gek van een Verbeek dat nu ook eens inziet. Breuer is te traag om een succesvolle speler te kunnen worden voor Heerenveen.

Hopelijk is Verbeek verstandig en kiest hij voor Jong-A-Pin die volgens mij wel weer een redelijke invalbeurt had.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Jenner maakte zelfs niks meer klaar toen J-a-P erin kwam. Duurde niet lang of hij werd gewisseld voor Lens.
el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

Ben blij met het gelijkspel van feyenoord. Nu moet feyenoord ook winnen en kunnen ze niet voor een punt gaan. Anders gaat roda er misschien als lachende derde er mee vandoor. ALLES OF NIETS!
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

el nino schreef:Ben blij met het gelijkspel van feyenoord. Nu moet feyenoord ook winnen en kunnen ze niet voor een punt gaan. Anders gaat roda er misschien als lachende derde er mee vandoor. ALLES OF NIETS!
Feyenoord kan zeker wel voor een punt gaan, wij staan 1 punt onder hun nu.
Ik verwacht wel dat we volgende week winnen, maar we moeten Feyenoord zeker niet gaan onderschatten.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Feyenoord kan niet voor een punt gaan, want hun doelsaldo is erg slecht ten opzichte van Groningen en Roda. Alle vier ploegen zullen dus vol voor de winst moeten gaan.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

SCH-P.O.T.N. schreef: Feyenoord kan zeker wel voor een punt gaan, wij staan 1 punt onder hun nu.
Ik verwacht wel dat we volgende week winnen, maar we moeten Feyenoord zeker niet gaan onderschatten.
Bij gelijkspel van Feyenoord, en winst van Roda of Groningen gaat de laatste er met de 5e plaats vandoor. Feyenoord mag dus NIET gelijkspelen.
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Ja klopt dat is waar maar dat hangt er ook vanaf hoe de anderen dus spelen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat gaat dit volgende week een fantastische laatste speelronde worden zeg! Om de 1e plek spelen 3 clubs en om de 5e plaats zelfs 4!

Wij hebben denk ik de beste papieren. Maar goed, dat zegt niets dit seizoen en dat is al meermalen bewezen.

Alles of niets dus zondag.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Niet met allemaal moeilijke theorien aan komen zetten

Gewoon winnen :twisted: :twisted:
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Even een vraag: kan iemand mij vertellen bij welke kant van het stadion je in de zon zit?

Heb er veel vertrouwen in dat wij zondag gaan winnen!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Even een vraag: kan iemand mij vertellen bij welke kant van het stadion je in de zon zit?
De zon komt op in het oosten en gaat onder in het westen. Dat is op zich al vrij lang zo, dus doe eens een gok :lol:

Voor de wedstrijd is het aardig dat beide ploegen moeten winnen. Ben benieuwd wie het best met die druk kan omgaan. Het wordt een wedstrijd op zich, vorm in de laatste weken zegt even helemaal niets meer, denk ik.[/quote]
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Ypkjen schreef:Even een vraag: kan iemand mij vertellen bij welke kant van het stadion je in de zon zit?

Heb er veel vertrouwen in dat wij zondag gaan winnen!

Zoals je het nu zegt heb je dus nog geen kaartje? dan dit: het is UITVERKOCHT!!!

En als je denkt dat je over kan gaan zitten waar je wilt dan dit: PLAATSGEBONDEN!!!

anders zou ik ook niet weten waarom je het vraagt...
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Vandaag geen punten. Compleet verkeerd gegokt. Ik was ervan overtuigd dat Heerenveen het vandaag zou afmaken. Helaas.
Wat mij enigszins benauwt, is de sfeer dat het nou de volgende week wel even goed gaat komen. Natuurlijk is Feijenoord een schim van wat het geweest is. Maar ik heb het afgelopen seizoen toch ook een groot aantal wedstrijden gezien waarvan ik de tranen in mijn broek kreeg.
Zeker de momenten dat Heereveen MOET, zijn ze er niet. Op die momenten dat in ogenschijnlijk kansloze positie een resultaat neergezet moet worden, blijkt toch deze ogenschijnlijke kansloosheid bevrijdend te werken voor het team.
Ik vrees dat Heerenveen volgende week verkrampt zal spelen en dat de tegenstander hier dankbaar gebruik van gaat maken.

Twee lichtpuntjes:
- mijn voorspelling van deze week was helemaal niets. Dus misschien die voor de komende week...
- de afgelopen 11 jaar heb ik ongeveer 5 thuiswedstrijden niet kunnen bezoeken. Al deze wedstrijden werden omgezet in een klinkende overwinning ( nee kom op niet zo flauw, niet zeggen dat ik een permanent stadionverbod moet krijgen). Volgende week ben ik :cry: niet van de partij. Dus.......
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Zowat iedereen, incluis de analitisie op Tien, verwachten een overwinning van Heerenveen op Feyenoord.

Doet mij onwillerkeurig denken aan een jaartje of wat terug, toen we naar de kuip gingen om een beker op te halen.

Helaas had Roda toen een betere wedstrijdinstelling dan Heerenveen, en vergaten zij niet om te voetballen... Wij dachten de prijs al binnen te hebben.

Hopelijk hebben we daar iets van geleerd.
Ik pas hier niet
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat de Belgische doelman twee ribben gekneusd heeft. Zo'n geval vereist een revalidatie van een week. Vandenbussche kan op zijn vroegst vrijdag pas weer meetrainen. Als hij langer moet revalideren maakt Rob van Dijk zondag in de cruciale wedstrijd tegen Feyenoord zijn debuut voor de Friese subtopper.
Bron: soccernieuws.

Ik weet nite of het betrouwbaar is maar ziet er dus niet goed uit
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Lasse4evah schreef:Ik weet nite of het betrouwbaar is maar ziet er dus niet goed uit
Ik geloof dat dit betrouwbaarder is:
werner schreef:brian is OK en speelt volgende week
Alle ballen op Henkie!
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

schfries1989 schreef:
Zoals je het nu zegt heb je dus nog geen kaartje? dan dit: het is UITVERKOCHT!!!

En als je denkt dat je over kan gaan zitten waar je wilt dan dit: PLAATSGEBONDEN!!!

anders zou ik ook niet weten waarom je het vraagt...
Als ik geen kaarten had gehad, had ik het toch niet gevraagd !

Als iemand weet aan welke kant van het stadion je in de zon zit, kan ik zelf op mijn kaart kijken of ik in de zon zit of niet. Is toch geen abnormale vraag ?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Op oost zit je lekker in het zonnetje (als die schijnt) en een stukje noord en zuid wil ook nog wel lukken.
Anti anti. :)
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Freezeman schreef:Op oost zit je lekker in het zonnetje (als die schijnt) en een stukje noord en zuid wil ook nog wel lukken.
Dank je voor de info!

Heb namelijk kaarten voor Zuid. Zit er naast het uitvak nog een soort buffervak ?
Gesloten