29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Geen buffer, wel een groot scherm.
Anti anti. :)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ypkjen schreef:Heb namelijk kaarten voor Zuid. Zit er naast het uitvak nog een soort buffervak ?
Nee, volgende vraag :?
Bedankt Torcida:-)
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Squerrel schreef: Nee, volgende vraag :?
Hoeveel wordt het?
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

0-3.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

robke schreef:Zo, gaan we toch een echte finale spelen dit seizoen. De vraag is natuurlijk of dit Heerenveen is opgewassen tegen de druk die deze wedstrijd met zich meeneemt. Ik vrees het ergste. Zal Vandenbussche spelen? Start Breuer in de basis? Het zijn vragen die er toe doen. Maar ook feyenoord heeft dit seizoen laten zien niet echt stabiel te zijn.
Tsja, dan zit er een gelijkspel in.
Ik ben ook benieuwd, mocht feyenoord zondag verliezen of het uitvak dan ook een staanvak wordt. Het is te hopen dat er geen Feyenoord supporters tussen de Heerenveen supporters zullen zitten.
Reken maar dat die er zitten.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Word vast weer mooi weer dus iedereen maar in Heerenveen shirt !
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Smitte schreef:0-3.

Jij zit zeker met je F********d shirt aan in een Heerenveen vak. Als je na gaat dat als er een "top"club of traditionele club op visite komt dat het bij de spelers ook iets extra's brengt. Nu weet ik wel dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst zijn maar wel dat die Rotterdammers het de laatste 6-7 jaar heel erg moeilijk gehad hebben!!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Maar laat het nu juist de laatste 2 jaar uitgedraaid zijn op een gelijkspel.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

oldtimer schreef:Maar laat het nu juist de laatste 2 jaar uitgedraaid zijn op een gelijkspel.
Als je zo gaat denken dan kun je beter thuis blijven. Feyenoord speelt de laatste weken dramatisch. Heerenveen speelt ook niet goed, maar wint de duels wel. En daarbij. Heerenveen heeft Alves. Dit duel moet gewoon gewonnen worden. Al wordt het 10-9.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Feyenoord staat er meestal wel als het er op aankomt. Hoe vaak worden ze niet kansloos geacht en weten ze het tij toch weer te keren... maar als Heerenveen een topdag heeft moeten ze wel van dit Feyenoord "kunnen" winnen.

Maar ja, ben er desondanks niet gerust op..... :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Het wordt gewoon een superlastige pot met een feyenoord die zichzelf uit kansloze posities terug kunnen knokken. Het is gewoon zaak om snel een doelpunt te maken en om Castelen aan banden te leggen. Daarom moet jong a pin spelen en niet Breuer.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik kan me de wedstrijd dit jaar in Rotterdam nog herrinneren. Feyenoord was ook slecht in de wedstrijden ervoor maar op het moment stonden ze er, en wij juist niet...
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Fanatic 4-ever schreef:Ik kan me de wedstrijd dit jaar in Rotterdam nog herrinneren. Feyenoord was ook slecht in de wedstrijden ervoor maar op het moment stonden ze er, en wij juist niet...
Euhm ik geloof dat Huisegems 2x ongelovelijk mooi raak schoot, voor de rest waren wij beter in de kuip. :wink: En aangezien dat wij thuis beter zijn dan uit moet het kunnen. Maar het wordt zeker geen makkie tegen Feyenoord.
Op naar het volgende seizoen....
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Het wordt toch een pittig potje denk ik. Hoewel Feyenoord ook moet winnen, zullen zich rustig terugtrekken en op de snelheid van Castelen vertrouwen. Breuer doet het netjes op linksback, maar ik vrees dat daar wel onze zwakke plek ligt. Aan de andere kant: ik zie niet hoe het statische duo Vlaar-Bahia Alves van scoren af gaat houden. Al met al denk ik dat wij wel de beste kans hebben, maar het is nog lang niet binnen...
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

AllardP schreef:Het wordt toch een pittig potje denk ik. Hoewel Feyenoord ook moet winnen, zullen zich rustig terugtrekken en op de snelheid van Castelen vertrouwen. Breuer doet het netjes op linksback, maar ik vrees dat daar wel onze zwakke plek ligt. Aan de andere kant: ik zie niet hoe het statische duo Vlaar-Bahia Alves van scoren af gaat houden. Al met al denk ik dat wij wel de beste kans hebben, maar het is nog lang niet binnen...
Daarom, snelle goal voor ons is nodig. Verder graag 200% inzet. De dood of de gladiolen. Bloed, zweet, tranen en goals.
Ik lach om mijn 'avatar'...
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

En vergeet niet 200 Procent achter Heerenveen !
Klaas Pier
Invaller
Berichten: 347
Lid geworden op: 02-12-2002 18:32
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

robke schreef: Ik vrees het ergste.
Ik denk niet dat dat iemand verbaast.. ;)

We hebben alles in eigen hand, een redelijk fitte selectie, geen schorsingen en spelen tegen een feyenoord dat nou niet bepaald in vorm is. Natuurlijk hebben we zelf ook een paar draken van wedstrijden gespeeld en zal er veel op strijd en de vorm van de dag aankomen, maar een beetje vertrouwen lijkt me toch wel op zijn plaats. :)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Een wedstrijd op zich. Als dit niet zo'n belangrijke wed. was zou ik gokken op een eenvoudige overwinning, zoals Groningen daar eenvoudig won en Heracles eenvoudig won. Maar goed, veel spanning er op en dat doet rare dingen. Toch gok ik op Alves-Feyenoord 4-0 met 3x alves en die andere mag Nilsson van mij maken :)
Ypkjen
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-04-2007 20:41
Locatie: Steenwijk

Bericht door Ypkjen »

Klaas Pier schreef: Ik denk niet dat dat iemand verbaast.. ;)

We hebben alles in eigen hand, een redelijk fitte selectie, geen schorsingen en spelen tegen een feyenoord dat nou niet bepaald in vorm is. Natuurlijk hebben we zelf ook een paar draken van wedstrijden gespeeld en zal er veel op strijd en de vorm van de dag aankomen, maar een beetje vertrouwen lijkt me toch wel op zijn plaats. :)
Is Zuiverloon niet geschorst?
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Doe mij een plezier en laat het een gelijk spel worden....;)
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Een gelijk spel? Tjee, das nie best maar jij zult wel geen Heerenveen-fan nog een Feyenoord-fan zijn neem ik aan... :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

Verwacht toch dat Feyenoord het seizoen nog een beetje goed afsluit en gewoon wint en zodoende 5de wordt.

Wordt er voor de wedstrijd nog een biertje ergens gedronken?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Bommen Berend schreef:Doe mij een plezier en laat het een gelijk spel worden....;)
Wil jij graag dat Roda 5de wordt, zodat wij jullie weer 2 keer kunnen verslaan om vervolgens het laatste UEFA cup ticket in ontvangst te nemen. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Klaas Pier
Invaller
Berichten: 347
Lid geworden op: 02-12-2002 18:32
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

Ypkjen schreef:
Is Zuiverloon niet geschorst?
Nee, die stond niet 'op scherp'.
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Word de mooiste wedstrijd van het seizoen.
krimpen
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-04-2007 11:57

Bericht door krimpen »

feanfanhannes schreef:Word de mooiste wedstrijd van het seizoen.
voor de mensen die Feyenoord een warm hart toedragen wel ja :lol:
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Ja en jullie in krimpen geloven ook in sprookjes zeker. Jullie maken geen schijn van kans in Heerenveen. En zeer zeker niet als Alves het op de heupen krijgt met tegenover hem een van de mindere centrale verdedigers van Nederland. Als top club zijnde moet feyenoord toch betere verdedigers hebben dan op dit momment. Ik zeg 3-1 voor Heerenveen. 2x Alves en 1x Garcia en van Hooydonk
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

lecram01vak 28 schreef:Ja en jullie in krimpen geloven ook in sprookjes zeker. Jullie maken geen schijn van kans in Heerenveen.
Kan je het ook onderbouwen? Anders krijgen we een kinderachtig voetbalzone.nl topic. Feyenoord maakt wel degelijk kans. Feyenoord blijft feyenoord, je wint er echt niet zo gemakkelijk van hoor. En dat ze al wedstrijden lang niet meer gewonnen hebben zegt me niet zoveel. Er zit echt wel kwaliteit in die ploeg, het komt er alleen niet uit. Maar ik denk dat de meesten dat wel met me eens zijn dat het geen makkie wordt. Tuurlijk liggen er kansen, maar dat Feyenoord geen schijn van kans maakt is belachelijk.
Op naar het volgende seizoen....
Gesloten