'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Denk dat er zaterdag spandoekje achter de goal hangt met een tekst iets van Vul je Vak = Vervuil je vak
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

sch4-live schreef:Denk dat er zaterdag spandoekje achter de goal hangt met een tekst iets van Vul je Vak = Vervuil je vak
Of beter nog:

Vul je Vak = Vervuil je stadion....

Loopt niet zo mooi maar 't geeft wel meer aan wat het doet, want dat is wat het doet.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Wat volgt er nog meer Nitraatbommen
Nou, zoon bommetje is zo richting 410 gegooid!!!
Let wel, doe dan el een bivak muts op, voor de herkenning!! :mrgreen:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Mischien leuk spreekkoor voor zaterdag richting vul je vak omdat dokkum er zit:
''Dokkum is een cambuurstad, Dokkum is een cambuurstad''
Een onderschrift: wat is dat?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Richt je acties NIET tegen dit vak, maar tegen het bestuur van de club. Die mensen kunnen er weinig aan doen, van hen wordt dit soort gedrag gewoon VERWACHT als een soort PART of the DEAL . Daarbij speelt ook mee dat ze een lading kinderen meenemen.
Als je dit soort mensen belachelijk gaat maken, blijft er zeker niemand als toekomstig supporter over. Dat zou je toch niet moeten willen?
Weinig mensen zijn blij met vul-je-vak. Dit seizoen zullen we ermee moeten leven, maar je kunt het bestuur wel duidelijk maken dat voortzetting van deze opzet niet wordt gewaardeerd.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ben het met Oldtimer eens. Het vul je vak is de "stoorzender" in het algemeen.
De mensen die er zitten niet middels spreekkoren belachelijk maken, dan schiet je het het doel voorbij, nl.:
dat de invulling van het idee "vul-je-vak" moet veranderen.

Dus het idee van de invulling "aanvallen" en mensen die er verantwoordelijk voor zijn opnieuw aan de denktafel krijgen, zodat er een nieuwe opzet komt!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Deze onderstaande column uit de Heerenveenscourant wil ik jullie niet onthouden:
Vakkenvullers
De digitale stadionklok tikte langzaam de seconden weg. Het eerste kwartier was bijna om. Heerenveen viel aan, Excelsior verdedigde. "We stonden goed", zou coach Tom Lokhoff na afloop verklaren, "Maar we brachten te weinig naar voren." Zo was het. Heerenveen wilde wel, maar onderhield een te gezapig tempo. Excelsior wilde niet, kon waarschijnlijk niet, maar 'stond goed'. Op het moment dat de klok 14.50 aanwees, zwol het lawaai aan. Bij 14.55 nam het aantal decibels schrikbardend toe. Op 15.00 verkeerde 'vak Meppel' in een collectief orgasma. Aanleiding op het veld: geen. Heerenveen tikte de bal op het middenveld risicoloos rond. Excelsior wachtte af. Rond het halve uur herhaalde het ritueel zich. Alsof Pavlov zelf de Meppelaars een stuk worst voorhield! Toen Alves zes minuten eerder de 1-0 binnenschoot, ontging dat velen op de 'vul-je-vak-tribune'. Men was te druk met zichzelf, met het inzetten van de wave - die overigens door niemand van de andere aanwezigen werd overgenomen - en met het doen rinkelen van de meegebrachte kerstbellen. Op zeker moment was het belendende vak, Nieuw Noord, het spuugzat: Meppel kreeg het welgemeende advies om die bel maar in een zekere lichaamsopening te steken. Misschien was het cru, maar Nieuw Noord had gelijk. Loslopende Meppelaars horen niet in het Abe Lenstra Stadion! En ook geen toevallige korfballers uit Sneek, noch doorgaans Thialf bezoekende Lemsters, noch fierljeppers uit It Heidenskip (hoewel da's maar een kwart tribune; die maken niet zoveel herrie), zelfs geen bridgeclub uit Bolsward. De vul-je-vak-actie is uit de hand gelopen. Stopen!! Of richt desnoods een geluiddicht vak op parkeerplaats in, laat ze daar herrie maken, plaats er een decibelmeter en een groot scherm. Hoewel, dat laatste is niet eens echt nodig: de wedstrijd volgende de vakkenvullers toch niet. De deden wij zaterdagavond wel: Excelsior verschanste zich op eigen helft en Heerenveen bleef de mooiste kansen missen.

Rob Kerkhoven
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Goede column!

Kritiek van de supporters zal de directie over het 'vul je vak' gebeuren weinig doen, maar als er negatieve berichten vanuit de media komen, zal dit circus hopelijk snel afgelopen zijn.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Gearard schreef: ... Kritiek van de supporters zal de directie over het 'vul je vak' gebeuren weinig doen....
Lijkt me niet logisch.....

Als de huidige supporters zich zo storen aan dit vul je vak gebeuren dat ze hun seizoenskaart niet verlengen (en ik heb er al een paar gehoord) levert de aktie dus per saldo weinig op.
De aktie is bedoeld om meer mensen naar het stadion te krijgen. Als er dus kritiek komt van de supportes (en die is er) zullen ze er wel naar moeten luisteren.

Vul je vak = prima
huidige invulling = waardeloos!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

abegoal schreef:Als de huidige supporters zich zo storen aan dit vul je vak gebeuren dat ze hun seizoenskaart niet verlengen (en ik heb er al een paar gehoord) levert de aktie dus per saldo weinig op.
Er staan (naar verluid) bijna 3000 mensen op de wachtlijst, dus zoveel zal het qua inkomsten niet schelen. Morrende supporters zullen inderdaad weinig indruk maken bij de marketeers van Heerenveen .... het zijn dit soort berichten die het imago van Heerenveen schaden, het zijn dus dit soort berichten die iets uitrichten.
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

belangrijkste is inderdaad dat de kritiek richting bestuur gaat en niet richting die mensen...bovendien vind ik dat de club vooral aangemoedigd moet blijven worden en niet dat supporters tegen elkaar gaan zingen...

verder zou het natuurlijk slimmer zijn van het "vul je vak" team om heerenveenliedjes in te studeren... des te groter de kans dat ze het stadion meekrijgen en dus meer decibels kunnen veroorzaken... als dat wat meer zou gebeuren zou de actie toch nog misschien goed uit kunnen pakken...
Gebruikersavatar
sonnemaberenburg
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 25-08-2006 14:25
Locatie: Dokkum

Bericht door sonnemaberenburg »

Hier een dokkumer die zaterdag in het´vak´zit..ging al naar heerenveen toen het stadion nog in de binnenstad zat..geen seizoenkaart dus alleen vriendschappelijk..uefa en beker zit ik in het stadion..nu een buitenkansje om er bij te zijn..maar als ik dit allemaal lees lijkt het wel besmet gebied. nee dat gegil mogen ze wel houden..we komen voor de wedstrijd en verder geen gedoe.
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Als die overige 649 vuljevakkers er ook zo over denken, wordt het toch nog gezellig :lol:
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ook weer een mooi stukje op de site:

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=4275
“We kiezen voor Dokkum als schaatsstad”, legt Cazemier uit. “Iedereen weet dat Bonifatius aan Dokkum verbonden is, maar sinds de laatste elfstedentochten staat Dokkum ook nadrukkelijk als schaatsstad op de kaart. Hier ligt het belangrijke keerpunt in deze monstertocht, die tot in het hart van de stad komt. Tijdens de laatste tochten was langs de Syl altijd heel veel publiek op de been en heerste er een fantastische sfeer. Logisch dat Dokkum daarmee gescoord heeft. Dat willen we op 30 december laten zien.”
We wisten al het thema maar die ene zin dat beloofd wat a.s zaterdag..
jaalalalalala jaaallalalalalaa

Verders een mooie column in de krant! Totaal mee eens.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

feanfantsje schreef:Zo mijn mailtje is onderweg naar Heerenveen, jammer dat ze deze tijdens de kerstdagen waarschijnlijk niet zullen lezen want er was geen woord Spaans bij... :shock:

Ik ben vast niet de enige die dit heeft gedaan en ik hoop dat er nog velen zullen volgen!
Zeker niet FeanFantsje. Mijn mailtje is inmiddels ook al onderweg.
'k Heb verdomd nog koppijn van die kutbellen :?

Het thema voor zaterdag is SCHAATSEN. Oftwel: dit wordt helemaal een hoog Thialf-gehalte.. :grmbl:
Als ze dat thema zo graag willen hebben, laten ze dan alsjeblieft echt naar het schaatsen gaan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

oldtimer schreef:Richt je acties NIET tegen dit vak, maar tegen het bestuur van de club. Die mensen kunnen er weinig aan doen, van hen wordt dit soort gedrag gewoon VERWACHT als een soort PART of the DEAL . Daarbij speelt ook mee dat ze een lading kinderen meenemen.
Als je dit soort mensen belachelijk gaat maken, blijft er zeker niemand als toekomstig supporter over. Dat zou je toch niet moeten willen?
Weinig mensen zijn blij met vul-je-vak. Dit seizoen zullen we ermee moeten leven, maar je kunt het bestuur wel duidelijk maken dat voortzetting van deze opzet niet wordt gewaardeerd.
Helemaal mee eens!! Deze mensen kun je het eigelijk niet kwalijk nemen dat zij in deze vervelende positie gebracht worden. Diegenen die hierverantwoordelijk voor zijn des te meer.
Het zou me heel wat waard zijn dat dat vervelende sfeertje van vorige week ons zaterdag bespaard blijft. Mocht men het zaterdag toch weer in het hoofd halen om de imbiciele decimbel wedstrijd te organiseren, dan lijkt me een gepaste stilte (ijzig en langdurig) op zijn plaats.
Maar nogmaals zet de gasten die uitgenodigd zijn niet voor gek. Het is niet hun schuld.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Al die opmerkingen over"Thialf-publiek" zijn wel grappig.
Want in de rest van Nederland ziet men de sfeer in Thialf altijd als heel positief - vrijwel alle topschaatsers geven ook altijd aan graag in Thialf te rijden. Enthousiast en kundig publiek.
Maar zulk publiek zien wij liever niet in het ALS :?: :?: :?:
Eén van de luidkeels meegezongen en gesprongen "liedjes" dat tegen NEC ten gehore werd gebracht komt toch ook niet verder dan lalalalla. Wedden dat dat "liedje" morgenavond uitbundig door het vak op Noord gebracht zal worden ?
Zie eerst de balk in je eigen oog voor op de splinter bij een ander wijst.


Oké - die Meppeler-bellen waren afschuwelijk
Hannus21
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 31-01-2006 13:50

Bericht door Hannus21 »

Uiteraard gaat de gemeente haar best doen zich zo goed mogelijk te presenteren. “Hoe? Dat wordt een verrassing”, aldus Cazemier, maar speciaal voor de Vul je Vak krant wilde hij wel een tipje van de sluier oplichten. sc Heerenveen en haar supporters zullen weten dat de inwoners van de gemeente Dongeradeel op 30 december a.s. in het Abe Lenstra Stadion aanwezig zijn.

dit staat op de officiele heerenveen site...ach de andere gemeentes zijn we als publiek ook nog niet vergeten dus ook de malloten uit dokkum zullen ons bij blijven, als we hier op het forum nou ook nog gaan stemmen op de belachelijkste gemeente...hebben wij onze eigen competitie :upto:
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Het zou me niks verbazen als ze met gastoeters in het vak aankomen!!

De Heerenveensuppoters zullen het weten :angry:

Ik denk dan dat jullie het wel zullen weten :stan: Zitten en je muil houden!!!!


Fuck je vak
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Arnoud schreef:Al die opmerkingen over"Thialf-publiek" zijn wel grappig.
Want in de rest van Nederland ziet men de sfeer in Thialf altijd als heel positief - vrijwel alle topschaatsers geven ook altijd aan graag in Thialf te rijden. Enthousiast en kundig publiek.
Maar zulk publiek zien wij liever niet in het ALS :?: :?: :?:
Eén van de luidkeels meegezongen en gesprongen "liedjes" dat tegen NEC ten gehore werd gebracht komt toch ook niet verder dan lalalalla. Wedden dat dat "liedje" morgenavond uitbundig door het vak op Noord gebracht zal worden ?
Zie eerst de balk in je eigen oog voor op de splinter bij een ander wijst.


Oké - die Meppeler-bellen waren afschuwelijk
Sorry dat ik het zeg Arnoud maar hier sla je de plank (of balk.. hahahaha) een beetje mis. Er is een duidelijk verschil tussen een schaatswedstrijd en een voetbalwedstrijd. En dus ook tussen Thialfpubliek en voetbalsupporters. In Thialf is het niet erg en vreemd als je zomaar de wave inzet of op hoempapa muziek meedeint terwijl er niks spannends gebeurd. In een stadion is dat toch wel wat anders. Na 5 minuten de wave inzetten terwijl de spelers mekaar een beetje aftasten en nog geen goede aanval op de mat hebben gelegd, vind ik te ver gaan. Hetzelfde geldt voor de decibelmeter. Op een willekeurig moment herrie maken omdat je daar opdracht voor krijgt, neigt mij toch erg naar Thialfpubliek. In mijn ogen hoort zoiets niet thuis in een voetbalstadion. Als ik voor Thialfpubliek uitgemaakt wil worden dan ga ik wel naar Thialf!!
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Koos is in de tent en we krijgen een jostiband....

Iemand nog een leuke melodie hierbij :?:
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

de cultuur in thialf is vanaf begin tot einde feest vieren. Iedereen aanmoedigen, Nederlander of Duitser maakt niet uit. In een stadion is het toch de bedoeling partij te kiezen en je eigen club aan te moedigen. Der zijn in de praktijk weinig 'neutrale toeschouwers'. Het is in het voetbal niet gebruikelijk om na 5 minuten de wave in te zetten. Wat mij betreft blijft dat zo.
Niklasse spits!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

TORCIDA schreef:
heb jij een mailtje gestuurd naar scheerenveen torcida of is dit mailtje namens nn gestuurd?
zijn er trouwens mensen op dit forum die uberhaupt een mailtje hebben gekregen van de direktie van scheerenveen?
heb zelf na roda jc en na excelsior een maitlje gestuurd naar aanleiding van 'vul je vak' maar nog ninks daarover gehoordt.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Hannus21
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 31-01-2006 13:50

Bericht door Hannus21 »

persoonlijk vind ik de vergelijking die hier gemaakt word met je jostiband niet op zijn plaats en zelfs een belediging voor de jostiband! deze mensen oefenen namelijk en weten wat zij doen...en dat doen ze heel erg goed met hun beperkingen...de mensen die een wedstrijd van Heerenveen volgen in het vul-je-vak (vak) hebben geen idee wat ze doen, weten niet wat voetbalsfeer is...waarschijnlijk weten 600 van de 650 niet eens wat buitenspel is laat staan dat ze snappen wat ze daar doen...een vergelijking met de jostiband is dus duidelijk een belediging!
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

kijk op het moment dat ze gewoon de bekende heerenveenliedjes gaan zingen heb ik er totaal geen problemen mee.. dan zie ik het alleen maar als een verlenging van het NN-vak.. ik denk dat ze dan ook wel de kans krijgen om het stadion mee te krijgen... en als ik het zo hoorde zitten ze redelijk lang in de bus, en is het een lange dag... tijd zat lijkt me om wat heerenveenliedjes te leren... dus laten we hopen dat het bestuur het voor elkaar heeft gekregen dat de komende gemeenten zich meer als heerenveenpubliek laten gelden!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dit project afschaffen gaat niet lukken, dus ik denk dat we er maar het beste van moeten maken.

Schaf de decibelmeter af, geef ze voor mijn part gewone Heerenveen sjaals en laat die achterlijke gemeente kleuren achterwege. Geef ze in de bus een stuk papier met het gebruikelijke repertoire en ook irritante bellen oid zijn uit den boze.

Als Heerenveen het zo gaat aanpakken zou het nog wel een succesje kunnen worden.
Gesloten