'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Verdelen ze die kaarten in elke gemeente op een andere manier, of kunnen ze die kaarten daar gewoon niet aan de man krijgen?
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

De gemeenten worden vrij gelaten in het verdelen van de kaarten.
In mijn gemeente Kollumerland had men iemand uitgenodigd die "anti Heerenveen" is.
Die man (Bertus van der Meer) had blijkbaar de avond van zijn leven, want hij presteerde het om de hele tijd "hup Roda" te roepen.
Omdat Bertus een voorbeeldige Kollumer is, is hij dit jaar koningklijk onderscheiden en dan mag ik daar natuurlijks niets over zeggen.
Wat mij betreft heb ik liever mensen in het stadion die een positief gevoel hebben bij onze fc., maar ja wie ben ik.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

kaaskop schreef: Wat mij betreft heb ik liever mensen in het stadion die een positief gevoel hebben bij onze fc., maar ja wie ben ik.
Tsja, laat ik me maar inhouden.................................. :urgs:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Welke Jostiband staat er tegen Exelsior in dat vak?
Miereneukert!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

paparazzi schreef:Welke Jostiband staat er tegen Exelsior in dat vak?
Meppel
Is al een paar keer hier voorbij gekomen op het forum..

Hier maar het complete schema:
08/12 - Kollumerland
23/12 - Meppel
30/12 - Dongeradeel
26/01 - Kampen
10/02 - Tytsjerksteradiel
18/02 - ????
10/03 - Hoogeveen
17/03 - ????
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Steurder
Invaller
Berichten: 281
Lid geworden op: 18-03-2005 10:21
Locatie: Ljouwert

Bericht door Steurder »

Jeetje doet de gemeente Leeuwarden niet mee? :roll:
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

Steurder schreef:Jeetje doet de gemeente Leeuwarden niet mee? :roll:
nee want bij hun plaatselijke clubje hadden ze ook zo'n actie vul je stadion maar dat sloeg niet aan, dus dachten ze doen we hier ook maar niet aan mee
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Gearard schreef:
Verdelen ze die kaarten in elke gemeente op een andere manier, of kunnen ze die kaarten daar gewoon niet aan de man krijgen?
Maar liefst 650 inwoners uit de gemeente Meppel gaan zaterdags. naar de wedstrijd sc Heerenveen – Excelsior. Burgemeester Westmaas: “Je moet daarbij denken aan jongeren uit het onderwijs, mensen die uit het bestand van woningcorporaties komen en niet te vergeten de vrijwilligers in onze gemeente. Daarnaast is via een raamposteractie geloot wie er
meegaan.’’

Bron:SC-heerenveen.nl

Ja dus :lol: [/quote]
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

nee toch niet weer een vak vol dwazen met toeters en trompetten, geef ze bij binnenkost gelijk een termokan met koffie.
Wat een nutteloos gedoe met die vul je vak actie.
Wij zijn Heerenveen.
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

wat stonden we weer lekker voor lul vandaag, spr irritant al die bellen en dat ze wel 10x de wave probeerden in te zetten.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

blij dat ik er ver vandaan zit. Wat een stelletje sukkels met die bellen. Het verneukt de hele sfeer.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Het begint steeds meer op thialf te lijken. Wat een drama sfeer :urgs:
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Vond het vandaag beter(minder erg) dan de vorige keer. Meppel zong tenminste geen thialfmuziek en belde bij tijd en wijle op de melodie van NN mee. Topper was toch wel het ' steek die bel maar in je.."'.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wordt misschien eens tijd voor wat actie richting die flapdrol die dit hele Vul-Je-Vak idee bedacht heeft.
Ik heb godsamme koppijn gekregen van die achterlijke bellen gekregen.

Misschien toch de e-mailserver van sc Heerenveen belasten met zoveel mogelijk "Anti-Vul je Vak". Mijn mail is inmiddels al de deur uit (wel met normale taal, anders lezen ze hem bij voorbaat al niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Geen megafoon, maar wel een bel. Ik weet wel waar ik me meer aan irriteer. Ga zo door Heerenveen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Pff, volgens mij hoor ik die bellen vannacht nog steeds... :?

Ze moeten echt stoppen met al die poeha eromheen. Maar of iemand dat van de organisatie door zal krijgen... Ik vraag het me af.

Het verpest de hele sfeer in het stadion.
vlagje
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-12-2006 22:56

Bericht door vlagje »

baal hier flink van, betaal al 7 jaar 140-160 euro voor een seizoenskaart, en ZAT met heel veel plezier in vak 9. ZAT ja, want dit seizoen is ronduit k**!

De bovenste vier rijen van vak 9 worden nu elke wedstrijd weggeven aan een bedrijf, die komen met 100 mensen heerenveen een beetje af te zeiken, tegen de groenen zaten er gruningen, tegen az alkmaarders... ik betaal geen 160 euro om 17 keer te horen dat het fries volkslied shit is...

maar vanavond was dus echt de druppel, ik betaal al helemaal geen 160 euro om 90 minuten lang naar 650 josti's met een kerstmuts en een bel in de hand te luisteren! totaal verziekte sfeer, wat zeg ik? er was GEEN sfeer. lui hebben geen benul van voetbal, publiek hoort te reageren op wat er op het veld gebeurd, juichen en zingen wanneer wij voor de goal staan en schelden wanneer de tegenstander dat doet.

en ondertussen verwacht heerenveen dus wel dat WIJ betalen, en omdat WIJ betalen en ook TROUW betalen kan heerenveen groeien, en zich dit soort dingen permiteren?

ik baal als een stekker...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gearard schreef:Het verpest de hele sfeer in het stadion.
Welke sfeer?

Ik vind het lachwekkender dat mensen zich druk kunnen maken om dat vak dan dat dat vak er is. Get a life.........
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

welke pino van de club heeft de vlagetjes goed gekeurd.....

dat vul je vak ( aka thialf publiek) oke jammer is een foutje geweest maar je kan het ook niet maken om al die gemeentes af te bellen.. maar dat er dan wat bedrijven zijn die een vlagetje sponseren.... damm dat gaat er bij mij niet in... ik hoop dat de bedrijven niet aanwezig waren in het stadion dat ze niet met eigen ogen hebben gezien dat hun geld weggegooit is...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen rules schreef: Ik vind het lachwekkender dat mensen zich druk kunnen maken om dat vak dan dat dat vak er is. Get a life.........
Get a life? Dat jij weinig tot geen problemen hebt met het desbetreffende vak is je goed recht, maar als dit ergernis oproept mag je dat toch ook kenbaar maken? Wij betalen veel geld om Heerenveen te steunen en deze 600 supporters mogen 90 minuten lang gratis lawaai maken met belletjes, de wave doen bij een zaadpot en ga zo maar door. Ik zit op zuid, maar ook daar stoorden veel supporters zich aan het vak. Natuurlijk is voetbal het belangrijkste, maar dat is het ook absoluut wel.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heerenveen rules schreef:Welke sfeer?

Ik vind het lachwekkender dat mensen zich druk kunnen maken om dat vak dan dat dat vak er is. Get a life.........
Die verneukt wordt door die Geestelijk gehandicapten in het Vul Je Vak zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt zitten als je voor de volle 100 procent bij je verstand bent.

De mensen die naast dat vak zitten hebben thuis een paar aspirientjes genomen, want die belletjes was om koppijn van te krijgen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

tsjonge jonge wat ziet de club er weer belachelijk uit na z'n vak met debielen
wat rinkelen met een bel en wat dom de wave inzetten,ga naar thialf zou k zeggen.
hiermee zet je niet alleen de club,maar vooral ook de supporters voor schut.

ben bang dat we in de toekomst alleen nog maar meer van deze zielige acties krijgen.
des al nietemin hoop ik dat de club na dit seizoen goed nadenkt en niet weer z'n
debiele actie houdt.
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Flying Tilster schreef:
De mensen die naast dat vak zitten hebben thuis een paar aspirientjes genomen, want die belletjes was om koppijn van te krijgen
Dit geldt ook voor de mensen die onder deze luitjes zitten!
Niklasse spits!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Ik vind het lachwekkender dat mensen zich druk kunnen maken om dat vak dan dat dat vak er is. Get a life.........[/quote]

kan wel merken dat jij er niet vlakbij zit bij koeiebellen vanavond tegen excelsior!!
heb me echt dood geergererd...hele tijd die kut bellen aan te horen.
ik weet niet wat scheerenveen van plan is maar zo jaag je het plubliek juist zo het stadion uit van inplaats erin...
denk dat de hele noordtribune zich kapot geergererd heeft vanavond aan die bellen als ik zo om heen hoorde iedergeval.
ik hoop dan ook,wat hier boven ook al ergens gemeld is dat iedereen een mailtje of een belletje of met rooksignalen...als ze maar wat laten horen dat dit echt niet meer kan...
voor mij gaat zo de lol er af....laat ze maar lekker op de hoofdtribune zitten bij de voorzitter.
nu ff een inbroprufen nemen tegen me koppijn die ik gekregen heb door die koeiebellen anders kan ik nu niet eens op stap :wink:
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Volgens mij komt d'r familie van Heerenveen rules uit meppel...... :lol:

Na 10 minuten hadden ze al 5x de wave ingestart.
Als je dat nou 1x doet dan zie je toch ook wel dat 't niet aanslaat?
vlagje
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-12-2006 22:56

Bericht door vlagje »

pete
Bankzitter
Berichten: 203
Lid geworden op: 01-12-2005 19:45
Locatie: Oudkarspel (NH)

Bericht door pete »

Het is opzich natuurlijk geen slechte actie dat "vul je vak". Maar ze moeten ophouden met die zogenaamde sfeermeter of zoiets. Heeft niks met voetbal te maken. Sfeer kan je niet zomaar creeeren. Sfeer wordt gecreeerd door een samenhang tussen spelers en supporters. Als er slecht wordt gespeeld is er dus geen beleving bij de spelers en publiek. Gaat altijd samen.

Maar heb dan ook weer geen waardering voor het Nieuwnoord vak, die dan het zogenaamde sfeervak " aanvallen " met liederen(zal wel uit verveling zijn). De sfeer die daar dus gecreeerd zou worden is er dus ook niet. Dezelfde fout. Vandaag weinig gehoord. Maar ja zoals ik hierboven al vermeld heb hangt dat dus ook af van de spelers.

Waar zijn eigenlijk al die vlaggen en andere atributen gebleven???????

oh ja dat belletje was zeker irritant. Ook op Zuid
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

pete schreef:Het is opzich natuurlijk geen slechte actie dat "vul je vak". Maar ze moeten ophouden met die zogenaamde sfeermeter of zoiets. Heeft niks met voetbal te maken. Sfeer kan je niet zomaar creeeren. Sfeer wordt gecreeerd door een samenhang tussen spelers en supporters. Als er slecht wordt gespeeld is er dus geen beleving bij de spelers en publiek. Gaat altijd samen.

Maar heb dan ook weer geen waardering voor het Nieuwnoord vak, die dan het zogenaamde sfeervak " aanvallen " met liederen(zal wel uit verveling zijn). De sfeer die daar dus gecreeerd zou worden is er dus ook niet. Dezelfde fout. Vandaag weinig gehoord. Maar ja zoals ik hierboven al vermeld heb hangt dat dus ook af van de spelers.
Ik ben het hier helemaal mee eens. De actie opzich is echt niet slecht. Het is helemaal niet verkeerd om massaal je vrijwillgers eens in het zonnetje te zetten met een uitje naar een wedstrijd van Heerenveen. Maar alsjeblieft zegt, moet dat nou op zo'n manier? Wat een vertoning zeg. En dan die verschrikkelijk irritante bellen. Manneman.

De reactie van NN vind ik begrijpelijk, maar niet verstandig. In plaats van er tegenin te gaan zou men er overheen moeten gaan. Zet een lied in, zweep de rest van het publiek op om die klereherrie te overstemmen. Dat zou de beste oplossing zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Iedereen die ik in vak 18 kon "horen" had er geen goed woord voor over, die stomme bel de hele tijd. Belachelijk! Volgens mij maken ze zelfs net zo'n "feest" als er geen voetballers op het veld staan! :? Schreeuwen om het schreeuwen, idd geen voetbalsfeer. (sfeermeter :? ) Kan me voorstellen dat NN zich daar aan stoort! Als iedereen nou eens met jullie liedjes mee zingt, of tenminste poging doet! Ik zit er "ver" af, en het stoort mij zeer, heb meelij met iedereen die op Noord zit :|
Die bellen zijn natuurlijk eenmalig, maar wat bedenken ze de volgende keer! Idee is wat voor te zeggen, maar uitvoering is triest!
Om het vak zo "negatief"toe te zingen vind ik weer te ver gaan, laat je niet gek maken!!
Gesloten