'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Force schreef:
Ik heb vernomen dat het naar aanleiding van de 'reltjes' in Parma door de KNVB is voorgesteld. Het zal wel zo zijn dat de problemen in Parma voornamelijk NN'ers bij waren betrokken, anders slaat dit nergens op.
Dat is mij 14 dagen geleden ook verteld door een suppoost.Alleen zou het tijdelijk zijn.
Ik vraag mij af waar heerenveen mee bezig is.Waarom alleen NN?Omdat wij fanatiek zijn?
Of willen ze ons klein houden.Het word er niet leuker op.
Laatst gewijzigd door wald pyk op 25-12-2006 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Ik zie het probleem in niet echt in.. KNVB heeft die regel gewoon ingesteld en Heerenveen houd zich daar nu ook aan. Prima toch? Als ze de regels te veel overtreden kan de KNVB besluiten het vak weer zitvak te maken. Dat kleine beetje fouilleren levert nauwelijks oponthoud. Misschien is het inderdaad ook wel alleen de maand december ivm het vuurwerk. In veel andere stadions in Nederland is het heel normaal dat de vakken met fanatieke aanhang gefouilleerd worden.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Er is mij verteld dat naar aan leiding van Parma en 1 x fakkels in het vak, onze stewards worden gecontroleerd door waarnemers van de KNVB.
Dus ze moeten het allemaal even volgens de regeltjes doen en daar hoort fouilleren ook bij.
Ik heb er geen problemen mee, ook al vind ik het niet nodig.
Anti anti. :)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Kunnen we weer terug naar Vul Je Vak en niet naar het fouilleren van NN? Hoewel het natuurlijk apart is dat dit nu ineens een gewoonte blijkt te moeten worden is het hier wel redelijk offtopic :wink:
Pietro
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 12-08-2006 21:07

Bericht door Pietro »

Inderdaad weer even on topic. Zoals ik al eerder heb aangegeven is SC Heerenveen hard op weg een geduchte concurrent te worden van Ponypark Slagharen!
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Het is natuurlijk ook weer typisch voor ons als Heerenveensupporter om dit hele tafereeltje te pikken. Nergens anders zou zoiets mogelijk zijn. In alle andere stadion zouden ze zoiets niet pikken en proberen de authentieke voetbalsfeer zo veel mogelijk te handhaven. In principe zijn we allemaal een stel laffe honden. Een paar anti-liederen is wat mij betreft nog niet eens genoeg. Mailen naar de club, acties organiseren in de vorm van spandoeken en liederen over dit gejeuzel. Wat is de rol van NN hierin overigens? Komt op mij erg mat over. Als in overleg het al niet voorelkaar is gekregen om hiermee te kappen, dan laat je toch blijken dat je het hiermee niet mee eens bent. Acties, pers opzoeken etc.

Laat ik overigens verder voor opstellen, dat ik de vul-je-vak actie een prima idee vindt, maar dat het mij gaat om de taferelen er omheen.
The Musicman
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-12-2006 17:31

Bericht door The Musicman »

Sorry maar ik erger me rot aan het vul je vak wij zitten in vak 10 net onder die lui ook tegen excelsior met al die bellen we worden daar niet goed van hopelijk doen jullie hier eens iets aan we komen voor het voetbal tuurlijk hoort er sfeer bij maar niet zo vind ik......
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wat zouden wij als supporters daar aan moeten doen??
Het enige wat ik kan bedenken is een grote actie met spandoeken te bedenken dat we dit niet willen. Het "Vul-je-vak" kan ik commercieel gezien nog wel snappen, maar die akelige belletjes en achterlijke Thialf-bedoening eromheen is ergerlijk.

Ook zullen alle supporters die zich hier aan ergeren sc Heerenveen moeten bestoken met mails. En dan allemaal gericht aan Koos...

Ik dacht dat we een frisse wind zouden krijgen, maar het 1e ideetje van Koos is heel erg fout. We zitten in een voetbalstadion en niet in Thialf, laat Koos dat nou eens in zijn oren knopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Zo mijn mailtje is onderweg naar Heerenveen, jammer dat ze deze tijdens de kerstdagen waarschijnlijk niet zullen lezen want er was geen woord Spaans bij... :shock:

Ik ben vast niet de enige die dit heeft gedaan en ik hoop dat er nog velen zullen volgen!
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Ik zou zo zeggen, ga zaterdag pas na één minuut het NN vak binnen en protesteer zo tegen het VUL JE VAK gebeuren. Iedereen in het stadion heeft er last van, behalve die 650 josties!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Ik ben bang dat dan het Fries volkslied niet te horen zal zijn;) :evil: dus na het Fries volkslied dan maar 5 minuten weg?;)
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Uit de meppeler courant:
Zo'n 650 Meppeler kerstmannen en kerstvrouwen schreeuwden en rinkelden sc Heerenveen zaterdag naar een 2-0 zege op Excelsior. Met de clubactie `Vul je Vak' liet Meppel zich in het Abe Lenstrastadion van z'n luidruchtigste én kleurrijkste kant zien. De enige twee deelnemers aan de actie die Meppel niet op een positieve manier willden vertegenwoordigen, zijn onderweg naar Heerenveen al uit de bus gezet. Een rood toetertje, uit de proviandtas van sponsor Super de Boer, was de aanleiding voor een knokpartij tussen een tweetal heethoofdige passagiers ... Op weg naar Heerenveen gingen twee passagiers uit Meppel met elkaar op de vuist. De mannen zijn door de politie uit de touringcar gehaald en meegenomen naar het bureau. De vechtpartij was ontstaan door een rood toetertje. De herrie die het veroorzaakte, stoorde één van de heethoofden zo dat hij vroeg of de toeterende passagier daar mee op wilde houden.
Heerenveen onwaardig publiek :mrgreen:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Anti Meppel (en Steenwijk )
Maar ik had het liever andersom gezien, 650 mensen uit de bus en met die 2 door rijden naar het stadion. :lol:
Anti anti. :)
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Meppel hooligans! :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Dongeradeel gaat naar SC Heerenveen
Gaat u mee?

650 inwoners van Dongeradeel gaan op 30 december naar de wedstrijd SC Heerenveen - FC Utrecht in het Abe Lenstra stadion te Heerenveen. De gemeente Dongeradeel doet namelijk mee aan de actie 'Vul je vak!' van SC Heerenveen.

Op zaterdag 30 december staan er op het parkeerterrein in het Tolhuispark in Dokkum ongeveer 15 bussen klaar om te vertrekken naar het Abe Lenstra Stadion. Er zijn 650 plaatsen gereserveerd en deze worden verdeeld onder de Lauwerspashouders van Dongeradeel, de AZC-bewoners, de sponsoren en overige inwoners van Dongeradeel. Over het verkrijgen van kaarten is meer informatie te vinden op de gemeentepagina in de Nieuwe Dockumer Courant en in de speciale Vul je Vak krant die vorige week huis-aan-huis is verspreid. Hierin is een poster opgenomen, die inwoners zichtbaar voor hun raam moeten hangen om kans te kunnen maken op gratis kaarten voor de voetbalwedstrijd. U kunt hier de Vul je Vak krant downloaden .

SC Heerenveen is populair en bij elke wedstrijd zit het stadion vol. Hierdoor vissen vele supporters achter het net. Er zijn veel mensen die dolgraag eens naar een wedstrijd willen, maar hiervoor de kans niet krijgen. Het gemeentebestuur van Dongeradeel wil met deelname aan de actie, supporters in Dongeradeel de kans bieden een thuiswedstrijd van de voetbalclub mee te maken. Daartegenover staat dat deelnemers op een creatieve manier blijk geven van hun aanwezigheid. Aangezien Dokkum het keerpunt is in de Elfstedentocht is gekozen voor het thema “Dokkum schaatsstad”. Iedereen die meegaat kan zelf een creatieve invulling geven aan dit thema. (Uiteraard komen echte schaatsen het stadion niet binnen [/i]
bron:website dongeradeel

Koek en zopie op het veld, gezellig blaaskappeletje erbij en inhaken maar...... :mrgreen:
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Oh my god, dat wordt de 30e dus een nog hoger Thialf gehalte :angry:

Zal wel een kluunwedstrijd gehouden worden in dat vak :urgs:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

http://www.dongeradeel.nl/files/3129/vu ... radeel.pdf

propagandakrantje van sch en de gemeente. Dit is dus de info waar de onschuldige vul-je-vakkers mee geconfronteerd worden.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ongeloofelijk het wordt om de wedstrijd erger......................

OPROTTE MET DAT VUL JE VAK

We zijn net een beejte van het Thialf gehalte afgekomen de laatste 2 jaar krijg je dit weer.. We staan nu als supporters echt voor lul.

En die krant :urgs: :urgs: moet niet gekker worden...
Alle ballen op Henkie!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Hmmm, die Gerrit van **** zoekt vrouw die zat tegen Roda toch ook al in vul je vak. En in dat propagandaboekje staat dat ie er weer heen gaat. "t mat net gekker wurre. :huh:
Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Theo schreef:Hmmm, die Gerrit van **** zoekt vrouw die zat tegen Roda toch ook al in vul je vak. En in dat propagandaboekje staat dat ie er weer heen gaat. "t mat net gekker wurre. :huh:
Misschien zometeen een nieuwe lid van NN haha :lol:
Koekje erbij?
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Op de website van mn eigen gemeente (t-diel) staat ook al een vooraankondiging voor 10 februari 2007 tegen vitesse. Ik heb er maar even een mailtje aangewaagd waarin ik de gemeente vraag vooral naar deze wedstrijd te komen met die mantelzorgers en vrijwilligers, maar of ze aub de 'lawaaicompetitie'willen negeren.
Niklasse spits!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

de AZC-bewoners
Ja als die lui ook eenmaal naar Heerenveen zijn geweest gaan/willen ze nooit meer terug, niet zoon slim plan :lol:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

sc heerenveen 4 ever schreef:
Ja als die lui ook eenmaal naar Heerenveen zijn geweest gaan/willen ze nooit meer terug, niet zoon slim plan :lol:

Straks hebben we er ook nog 100 zitten die geen woord Nederlands kunnen, wordt helemaal een drama :urgs:
Een onderschrift: wat is dat?
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

sc heerenveen 4 ever schreef:
De meeste liedjes zijn toch Engels;)

Ik hoop trouwens dat de club snel inziet dat dit domme acties zijn. En al helemaal als je de gemeente die het meeste lawaai maakt een ''prijs'' geeft dan kun je ook een orkest verwachten. Het is niet de schuld van de mensen die in 'vul je vak' zitten dat het vervelend is(wie wil er nu niet naar een gratis wedstrijd) maar de schuld van SC Heerenveen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

sf-NN schreef: De meeste liedjes zijn toch Engels;)
Ja la la laaa.... is een universele taal hoor :D
sf-NN schreef: Ik hoop trouwens dat de club snel inziet dat dit domme acties zijn....
Volgens mij hebben ze dat ook al ingezien en ondervonden, alleen hebben ze beloften gedaan aan nog meer gemeenten en dat kunnen/zullen ze niet terug draaien.
Dus is het uitzitten en hopen dat de club maatregelen nemen tegen mee genomen instrumenten. (toeters en bellen)
Ik zit te wachten op een vak vol luchthoorns :?
Anti anti. :)
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Er gaat nu direct een brief naar Heerenveen ! :angry:
Dit is toch de gek voor woorden ! Ik krijg nu een stuk minder zin in zaterdag !
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Is er niet iemand met een ludiek idee om die Dokkumers voor de 1e minuut van de wedstrijd al stil te krijgen?? Kom ik daarna.... :cry:
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Meppel liet dankzij de bijgeleverde hard rinkelende kerstklokken de juichmeter met gemak tot in de 100% slaan. In het vak van de harde kern van de Heerenveensupporters, 'Nieuw Noord, pal naast de Meppelers, konden de lawaaiproductie van de kerstmannen niet telkens waarderen. De kerstklokjes overstemden bij tijd en wijle zelfs de vaste aanhang van sc Heerenveen.
Uit: De Meppeler Courant

Link naar het volledige artikel:
http://www.meppelercourant.nl/index.php ... 703266.htm

Ze lijken er zelf nog trots op te zijn ook.
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Ik vind de "Vul je vak" actie een aanfluiting. Ik zie het nog gebeuren dat tijdens de decibelmeter de tegenstander in het ALS scoort waardoor je een juichend en schreeuwend Heerenveenvak ziet terwijl de rest stil is...

Daarnaast ergerde ik me afgelopen zaterdag mateloos aan het feit dat het vak constant de wave wou inzetten. Ze begonnen er na 5 minuten al mee en hebben de hele wedstrijd wel een stuk of 10 keer geprobeerd.

Als je dan een "Vul je vak" actie wil houden doe dat dan als de tegenstander toch weinig supporters meeneemt naar het ALS. En stop het "actie" publiek dan mooi in het uitvak. Dan lijkt het stadion ook mooi vol. Had afgelopen zaterdag mooi gekund want er zaten denk ik maar 10 Excelsior supporters in het uitvak. Hiermee is direct ook het probleem opgelost dat de rest van het stadion zich loopt te ergeren aan het "actieplubiek".
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Meppel liet dankzij de bijgeleverde hard rinkelende kerstklokken de juichmeter met gemak tot in de 100% slaan. In het vak van de harde kern van de Heerenveensupporters, 'Nieuw Noord, pal naast de Meppelers, konden de lawaaiproductie van de kerstmannen niet telkens waarderen. De kerstklokjes overstemden bij tijd en wijle zelfs de vaste aanhang van sc Heerenveen

:twisted: En stop die bel maar in je *ee*

Wat een ongelooflijke k*t actie deze actie gaat van kwaad tot erger!
Kolummerland: trompet etc.
Meppel: Belletjes

Wat volgt er nog meer Nitraatbommen en mischien wel gastoeters!!!

Alles om maar op 100 % uit te komen! en Maar zorgen dat de sfeer weer klote word in het stadion! Koos alsjeblieft we waren net op de goede weg met de sfeer! eindelijk raakten we een beetje af van het klapvee publiek en ook de thialf mensen waren er niet meer! Maar deze actie gaat nog voor een groot probleem zorgen! de frustraties worden alleen maar groter en wie hebben het straks weer gedaan :stan:
FORZA SC HEERENVEEN
Gesloten