'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Vakvulling is ergenis, vakvulling en 'zijn we d'r klaar voor' Jouke is meer dan een mens kan verdragen. Laten we hopen dat deze twee componenten nooit zullen samengaan.

Er is iemand geweest die verzonnen heeft dat om de 15 minuten het klapvee zoveel mogelijk lawaai moest maken in combinatie met die meter. Je vraagt je dan af, wat is dat voor iemand. Hoe lang hebben z'n hersenen al geen zuurstof gehad. Wat voor kleur heeft z'n Daewoo. Hoeveel verlichte rendieren heeft ie in zijn tuin staan. Hoe lang kan z'n vrouw hem nog verdragen. Hoe snoer je zo iemand de mond op verjaardagsfeestjes.
Zou hij z'n Unox-muts al weer op de kapstok hebben klaargehangen. Een leeg Heropak heeft meer creativiteit in zich dan dit leeghoofd. Waarom hebben z'n collega's hem niet van 4-hoog naar beneden gegooid toen hij met dit plan kwam.

Waarom is er niemand bij SCH geweest die aanvoelt dat dit echt niet kan. Dat je op deze wijze de club en de supporters voor lul zet. Is er nou echt niemand meer met een beetje gevoel voor goede smaak?

In ieder geval is voor de commerciële zenders duidelijk waar ze voortaan hun klapvee vandaan kunnen halen
Amen!

Een veel gehoorde spreuk gisteren op Noord:" Wat binne we moaie fourt net!"
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Als inwoner van de gemeente Kollumerland zal ik even reageren.
Er was in onze gemeente nauwelijks sprake van enige belangstelling om naar deze wedstrijd te gaan. Ik weet bijv. van 3 huishoudens die per huishouden voor 4 personen hadden ingeschreven. Totale toewijzing was 11 kaarten!! Volgens de gemeente was dit puur toeval, maar daar geloof ik niets van.
Vrijdagmiddag was is in een cafe omstreeks 16.30 uur (in Veenklooster) en daar werd naar toe gebeld met de vraag of er nog iemand was die kaarten wilde hebben omdat nog niet alle kaarten "aan de man" waren.
Gisteren (zaterdag dus) hoorde ik in Kollum dat men teleurgesteld was omtrent de organisatie van sc H.
Voorafgaand aan de wedstrijd was afgesproken dat Lytse Hille van de Heidehoeke het friese folksliet zou zingen en in de pauze zou een deel van de Waldsang optreden op het veld. Toen het zover was heeft sc H laten weten dat dit niet door kon gaan.
De teleurstelling was groot en in Kollum weten ze nog steeds niet wat de reden is dat dit niet door kon gaan omdat tevoren goede afspraken waren gemaakt.
Wat mij betreft: "leuk geprobeerd, maar geen succes".
Welterusten !
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Gemakkelijk om altijd alles af te kraken....... :grmbl:

Vreemd toch dat Heerenveen in Nederland zo enorm wordt gewaardeerd terwijl de eigen 'supporters' dat niet doen. :evil:

Ow ik vergeet dat 0,1 % van de supporters slechts op dit forum schrijft... Dit forum is dus absoluut niet representatief, waar maar ik me druk om! :D

Nog 8x vuljevak te gaan!

Owja en wel degelijk meer dan 1 miljoen mensen die Heerenveen als favoriete club hebben. Al dan niet in combinatie met een andere club. Daarnaast is Heerenveen vaak de 2e club (tsja heb er een beetje onderzoek naar gedaan en Sport & Marketing nog veel meer :) )
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

ALS 26.000 schreef: Vreemd toch dat Heerenveen in Nederland zo enorm wordt gewaardeerd terwijl de eigen 'supporters' dat niet doen. :evil:

Ow ik vergeet dat 0,1 % van de supporters slechts op dit forum schrijft... Dit forum is dus absoluut niet representatief, waar maar ik me druk om! :D
En dan vergeet je nog het feit dat van die 0,1% er ook nog maar een handje vol er op tegen is.
De meeste mensen maakt het niet zoveel uit en maken zich er niet druk over.
Als volgend jaar de wachtlijst weer opgeschoond moet worden zijn de "vul je vak" plaatsen weer vol.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

kaaskop schreef:Voorafgaand aan de wedstrijd was afgesproken dat Lytse Hille van de Heidehoeke het friese folksliet zou zingen en in de pauze zou een deel van de Waldsang optreden op het veld. Toen het zover was heeft sc H laten weten dat dit niet door kon gaan.
De teleurstelling was groot en in Kollum weten ze nog steeds niet wat de reden is dat dit niet door kon gaan omdat tevoren goede afspraken waren gemaakt.
Wat mij betreft: "leuk geprobeerd, maar geen succes".
Welterusten !
Het is maar goed ook dat het bovenstaande niet door is gegaan...

De club heeft toch beseft dat je enorm voor lul komt te staan als het wel door ging.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Ik weet niet wat je van een paar bussen vol 'stadionvreemden' mag verwachten, maar het wild gepiep vanuit het niets is volgens mij wel het minste. Ergelijk ook. Weet iemand trouwens wat de 'eindstand' voor Kollumerland (met dank aan NN) geworden is?
Ik lach om mijn 'avatar'...
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Als ik moet kiezen tussen uit supporters of Vul je vak, dan toch maar Vul je vak. De manier waarop het echter wordt ingevult is ook in mijn ogen heel erg ver vanaf de echte voetbal beleving.

Ik hoop dat dit is gedaan omdat het de eerste uit de serie was en dat we verder in dit project geen last meer hebben van decibelmeters, Oranje liederen of thialf achtige sfeermakers. Het begint er anders erg veel op te lijken dat het tekort aan thialfkaartjes door sc Heerenveen moet worden opgelost!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

ALS 26.000 schreef:Gemakkelijk om altijd alles af te kraken....... :grmbl:

Vreemd toch dat Heerenveen in Nederland zo enorm wordt gewaardeerd terwijl de eigen 'supporters' dat niet doen. :evil:

Ow ik vergeet dat 0,1 % van de supporters slechts op dit forum schrijft... Dit forum is dus absoluut niet representatief, waar maar ik me druk om! :D
Het is een enorme last voor veel mensen om het braafste jongetje van de klas te zijn. Dat schijnt een schande te zijn of iets dergelijks. Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar dat mag niet. Het gaat er mij vooral om wat er op het veld gebeurd, en daar ben ik de laatste jaren gewoon tevreden over. Het spel is niet altijd even goed, maar ja. Als je daar niet tegen kunt dan moet je een andere hobby gaan zoeken. Bij sport hoort nou eenmaal ook verliezen. Iedere club draait weleens een minder seizoen, dat kan gebeuren. Soms gebeurd dat zelfs twee of drie seizoenen op rij. Shit happens. Maar over het algemeen zijn wij gewoon de vierde club van Nederland, en dat ben je niet zomaar kwijt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Xander uit Jirnsum: je hebt helemaal gelijk met je opmerking dat het goed is dat een optreden van Lytse Hille niet is doorgegaan; dat is inderdaad geen kwaliteit op Heerenveen-nivo. Ik snap niet dat het bestuur van scH daar een toezegging voor had gedaan.
Maar dat geldt niet voor de Waldsang (Nederlands kampioen brassband).
Waar het mij om gaat is dat scH mensen naar het stadion gaat lokken die helemaal niets met voetbal van doen hebben, maar die alleen maar meegaan omdat het gratis is.
Niet toevallig ken ik een heel groot deel van de groep die afgelopen vrijdagavond mee was naar het stadion. Ik ben er van overtuigd, dat 90% van deze mensen never nooit niet weer in het ALS zullen komen als zij daar 1 euro voor moeten betalen.
Als het bestuur zo graag mensen wil uitnodigen stel ik voor om hiervoor bestuursleden en vrijwilligers van amateurvoetbalverenigingen te kiezen.
Zo denk ik erover.
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Als die Meppelenaars ook nog echt hun best gaan doen om de poppenkast van Kollum te overtreffen dan mogen we wel een kotszakje mee gaan nemen... (en drie uren voor aanvang bij het stadion zijn om op tijd binnen te komen) :roll:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik ben er van overtuigd, dat 90% van deze mensen never nooit niet weer in het ALS zullen komen als zij daar 1 euro voor moeten betalen.
Even zo doorredeneren. 10 % komt dus wel terug (net zo'n "hard" gegeven als jouw
90 % die "never nooit niet" meer terug komt).
10 % = 65 mensen. 10 acties vul je vak = 10 x 65 = 650 mensen gewonnen voor Heerenveen. Geen gekke score hoor - commercieel dus heel aantrekkelijk voor de club. En het gemor van dat handjevol mensen hier op het Forum ? Dat stelt op de ruim 25.000 mensen in het ALS niets voor.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

[sarcasme mode]
Foei Arnoud.
Als echte NieuwNoord hooligans horen wij tegen alles wat de club mooi vind in te gaan.
Commercieel = anti voetbal.
Dat je dat niet begrijpt.
Je moet wel een beetje stoer mee doen hoor, anders wordt dit topic weer gesloten om dat jij te vaak nietes tegen de welles boys zegt.
[/sarcasme mode]
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als echte NieuwNoord hooligans horen wij .......
Ho, ho Freezeman - even rustig aan. Want ik vrees dat ik door velen hier gezien wordt als moraalridder en aankomend koffiekanner en dus maak ik geen deel uit van "wij".
Overigens vind ik beide benamingen geen scheldwoord (en voor het eerste woord is de KNVB het met me eens) en nu de koudere avonden weer komen heb ik niets tegen een kopje koffie (mits dokkummer koffie....). En vertel mij, wat is het verschil tussen een koffiekanner die in de rust op de tribune blijft of een Nieuw-Noorder die in de rust naar de kantine gaat :mrgreen:
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Arnoud, met die 10% die mogelijk wel eens terug komt denk ik niet meteen aan seizoenkaarthouders, maar ik denk dat daar nog wel een paar tussen kunnen zitten die het misschien nog wel eens de moeite waard vinden om naar H'veen te gaan.
Dat gemor waar jij het over hebt is overigens niet op mij van toepassing; bijna altijd sta ik volledig achter het bestuur van sc H en ik ben er trots op om supporter te mogen zijn van deze club.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Dat gemor waar jij het over hebt is overigens niet op mij van toepassing; bijna altijd sta ik volledig achter het bestuur van sc H en ik ben er trots op om supporter te mogen zijn van deze club.
Een man naar mijn hart !
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Gaat het NN bestuur nog wat aan deze onzinnigheid doen?
sorry voor de one-liner
SCH
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik vrees dat NN aan deze onzin niet zoveel kan doen! Waarschijnlijk kun je misschien alleen vragen of ze die decibelmeter kunnen afschaffen! Om die onzinnige "hoempa-hup holland- liedjes" te weren, zou je misschien maar wat algemene supportersliederen van Heerenveen naar die gemeenten kunnen toe sturen. Daar hebben we tenminste allemaal wat aan!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

erg frustrerend een vak vol met dagjesmensen cq toeristen in ons stadion.
Die op gezette tijden moeten blerren voor een of andere meter, pure onzin, geef deze kaarten aan mensen op de wachtlijst desnoods aan mensen die erg graag naar heerenveen willen. maar niet aan deze onzin.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Jah ik heb me ook enorm ziek geergerd!! dwars door de liedjes heen bleren :evil: ! En dan die twee meloten met die trompet! Normaal mag nooit wat van heerenveen zelfs geen megafoon in het :stan: vak en deze luitjes krijgen zo een trompet mee! en blaten dan dwars door de nummers die wij zingen heen!
Ik erger me dood kun je maar weer eens zien dat de beleidsbepalers van heerenveen totaal geen gevoel voor sfeer in het stadion hebben! altijd die domme vlaggetjes van unive en nu dit ook nog eens! Verzin nou eens iets orgineels! Met de aktie vul je vak zet je alleen de club en de echte suppoters maar weer voor lul! Want wie worden er in beeld gebracht :evil: dat thialf publiek!

als ze zo'n actie nou eens bij DKV uitvoerden dan heeft het nog enigzins nut! Daar zit het stadion nooit vol die kunnen er nog wel wat schreeuw publiek bij hebben :mrgreen:

Belachelijk
FORZA SC HEERENVEEN
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

feanfantsje schreef:Als die Meppelenaars ook nog echt hun best gaan doen om de poppenkast van Kollum te overtreffen dan mogen we wel een kotszakje mee gaan nemen... (en drie uren voor aanvang bij het stadion zijn om op tijd binnen te komen) :roll:
Ik kan je hierbij geruststellen: Ik heb 4 jaar in Meppel geschoold( ik neem aan dat een meppelenaar, uit Meppel komt) en die mensen zijn wel goed hoor. Die zullen liedjes zingen als ECHTE supporters en voor de rest geen poppenkast. Dus dat komt de sfeer weer ten goede.

En als een meppelenaar niet uit Meppel komt: :urgs: ik heb niks gezegd!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Misschien betalen gemeenten wel meer per plaats dan een 'gewone' losse kaartkoper?

Dat er daarnaast nog mensen blijven hangen kan dan een leuke bijkomstigheid zijn.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Wat een gezeik allemaal. Toeters en bellen horen niet thuis in een stadion, een een half dweilorkest al helemaal niet. Ut is krek su als er al seit is:

at ut 10% meer toeschouwers oplevurt, ken ut uut!!

BASTA
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

ALS 26.000 schreef: Vreemd toch dat Heerenveen in Nederland zo enorm wordt gewaardeerd terwijl de eigen 'supporters' dat niet doen. :evil:
Ja gek he, misschien hebben de eigen supporters meer kennis van zaken, durven kritischer te zijn en hebben geen oogkleppen op?
En het gemor van dat handjevol mensen hier op het Forum ? Dat stelt op de ruim 25.000 mensen in het ALS niets voor.
Al zouden het er 25.000 zijn, als het geld oplevert kunnen plotseling alle principes en supporters over boord.

Complete onzin natuurlijk om die lui in zo'n vak te zetten, 'leuk dat dit bij Heerenveen kan, en oh moet je eens kijken wat leuk die band en die vlaggen'. Valt nog mee dat er geen unive op staat. Ook niks mis mee dat er wat gezongen wordt vanuit NN naar het vak, is te verwachten als het er naast zit, en bovendien prima om op een ludieke manier je mening te uiten. Over die decibelmeter hoeven we het al helemaal niet te hebben, normaal heeft de club het liefste stilte en rust, maar dat is niet meer zo belangrijk als er geld om de hoek komt kijken.
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Ik word zo ziek van die mensen die anderen mensen afkraken omdat ze kritiek hebben. Als wij vinden dat een decibelmeter niet bij een voetbalsfeer hoort, dan zeggen we dat niet omdat we alles wat de club doet af willen zeiken, maar omdat we een decibelmeter gewoon kut vinden.

Het hele idee van gemeenten aanschrijven is prima en hoe meer toeschouwers in het stadion des te beter. Commercieel slim, financieel op termijn wellicht interessant. Maar laat de authentieke voetbalsfeer toch met rust. Hou Thialf in het Thialfstadion en laat het ALS wat het is. De mensen die er zitten bepalen dan wel wat er voor sfeer komt te hangen. Daardoor hebben we geen decibelmeter nodig.
ik vrees dat ik door velen hier gezien wordt als moraalridder en aankomend koffiekanner
Hoezo aankomend?
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Wat ik me dus afvroeg, wat is de reden precies van 'Vul je vak'. Ik had het idee dat het voornamelijk bedoeld was om reclame te maken voor de gemeenten, gezien de 'gemeenteshow' op het scherm in de rust. Misschien dat er dan beter een advertentie in de LC kan.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Het is natuurlijk pure klantenbinding, alleen op de verkeerde manier..

Men wil zich alvast voorbereiden op een eventuele uitbreiding en de band met het achterland vergroten..
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Het hele idee van gemeenten aanschrijven is prima en hoe meer toeschouwers in het stadion des te beter
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er niet alleen gemeentes zijn aangeschreven. Ook bedrijven en instellingen zijn bijna letterlijk gestolkt door commerciële afdeling. Met vele brieven en telefoontjes hebben de commerciële boys geprobeerd om zovaak mogelijk dat vak te vullen.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Dus.......................................................... Ze willen het stadion vol hebben.

Waarom laten ze geen bussen uit Rotterdam rijden voor de Excelsior supporters. Dan zit je stadion helemaal vol! :mrgreen:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gesloten