'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Frisian Viking schreef: De reactie van NN vind ik begrijpelijk, maar niet verstandig. In plaats van er tegenin te gaan zou men er overheen moeten gaan. Zet een lied in, zweep de rest van het publiek op om die klereherrie te overstemmen. Dat zou de beste oplossing zijn.
:urgs: Daarmee geef je toch geen signaal mee aan naar de club dat je het niks vindt?
Alle ballen op Henkie!
tolsmaa
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-10-2006 08:53

Bericht door tolsmaa »

Ik keek naar het Vul-je-Vak-vak en ik wist niet wat ik zag....Even in mijn ogen gewreven en nog eens goed kijken, maar het was ECHT ZO. Van vooooooooooor naar achter van links naar reeheeeechts........pfffffffffffff :oops:

dat had ik al een jaar of 15 niet meer gezien....niet best! Wel jammer dat NN niet even meedeed :upto:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik heb de wedstrijd bekeken via planet, en zelfs de commentator was even blij als de belletjes eens even niet rinkelden, dit werd letterlijk gezegd! Formsma, beste man waar ben je dan toch ook mee bezig, zie je nu zelf niet in dat dit zeker niet meer van deze tijd is? Maak de' kooi mooi' kon ik nog waarderen, maar ik moest vanavond gewoon mijn volume op mijn koptelefoon zachter zetten omdat ik anders gestoord werd van dat gejengel, in een woord walgelijk!

Hadden ze eindelijk sfeer door het nieuwe NN -vak, verneuken ze het met zo 'n Jostiband festival. Ik kan me goed voorstellen dat die jongens van NN zich hier dood aan ergeren. Vandaag Jinglebells, wat zal het de volgende keer zijn, de inboorlingen van groeten uit de jungle, of de kluners uit kenia?? :mrgreen:
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Frisian Viking schreef:De reactie van NN vind ik begrijpelijk, maar niet verstandig. In plaats van er tegenin te gaan zou men er overheen moeten gaan. Zet een lied in, zweep de rest van het publiek op om die klereherrie te overstemmen. Dat zou de beste oplossing zijn.
Dat vind ik nu ook! Tis toch kansloos om constant te laten blijken dat je het niks vindt. Het punt is nu wel gemaakt. Ze zitten er, ze gaan heus niet weg als je herhaaldelijk zo negatief doet. Je kunt het de club verwijten dat ze zoiets op touw zetten, je kunt het de mensen die er zitten niet verwijten.

En Boy Waterman (moet jij niet snel naar Sparta?? 8) ), ik stond er ook naast. Maar als je op het veld let en concentreert hoor je het niet eens meer.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Het was weer huilen met de kerstmuts op :wink: met dat vul je vak.

Wat een zielige vertoning, tenenkrommend gewoon. Helaas zit ik er nogal dichtbij dus de aspirines kwamen goed van pas.

Wellicht volgende wedstrijd maar een groot doek op Noord met een ludieke tekst om aan te geven dat dit toch echt niet op prijs wordt gesteld.

Of zelf niet meer of later komen om aan te tonen dat aan de ene kant een vak gevuld wordt maar de vakken van de echte supporters leeg blijven als deze poppenkast door blijft gaan.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Rednax schreef:Of zelf niet meer of later komen om aan te tonen dat aan de ene kant een vak gevuld wordt maar de vakken van de echte supporters leeg blijven als deze poppenkast door blijft gaan.
Mag ik jouw kaart dan lenen als je wegblijft....... :lol:
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Ik heb lekker thuis de samenvatting op tien gekeken :huh: was ziek :huh:
ik heb me zelfs op tv al lopen ergenen aan die *** belletjes ik denk dat dat wel meer dan genoeg zecht?!

kunnen we niet een leuke actie bedenken of zo tegen utrecht
tegen het vul je vak?
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Jah ik ergerde me ook dood aan die luitjes! En was zeker niet de enigste de stewards van sc heerenveen werden hellemaal gek! En dan kunnen een aantal mensen wel zeggen wat is daar nou erg aan! Nou een helle boel de wafe inzetten wannneer het totaal niet op zijn plaats is! We zijn eindelijk met zijn allen op de goede weg om de sfeer in het stadion terug te krijgen en dan krijg je weer zo'n zootje thialf publiek! Belachelijk!
Ze willen elkaar gewoon over treffen met die decibel meters dus de volgende wedstrijd de 30 ste krijgen we nitraat bommen etc! en laten we nog maar niet praten wat er daarna komt! Belachelijk!!!!

In een keer mag alles je ziet die luitjes met een megafoon in het vak en allemaal belletjes! Nou wij in het :stan: vak mogen niet eens een megafoon dus wat is dit nou weer voor een vreeemd beleid!

18000 euro word er per wedstrijd verneukt aan Fuck je vak,

gratis busreis, eten drinken en ze krijgen ook nog eens een sjaal!
Ze hadden dit geld in uitwedstrijden moeten pompen geef de echte suppoters eens wat en zorg voor een goedkoper of eventueel gratis reisje!!!
FORZA SC HEERENVEEN
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

En maar juichen als Excelsior in de aanval is, omdat er net zo'n infantiele decibelmeter in beeld is. De bellen waren inderdaad ergerlijk. Net een trommel eigenlijk, maar dan een ander geluidje... :wink:
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Gelukkig zit ik aan de andere kant op Oost :D.......

Kan me de frustratie van de bellen wel voorstellen, vind het echter jammer dat NN zich aanpaste aan het niveau van Heerenveen, dat op zijn beurt zich weer aanpaste aan het niveau van Excelsior. Misschien kan NN zich bij het bestuur melden om te vragen dat dit soort atributen een volgende keer niet toegestaan zijn.

Aan de andere kant was NN wel erg frustie met hun anale bellen liedje, moedig een volgende keer de club gewoon wat meer aan, dat is toch wat jullie pretenderen?

Klein tipje aan de regie van de geluidsbarometer, als je'm in beeld brengt doe het dan iig als Heerenveen in de aanval is of een corner krijgt, nu ging dat ding aan als Excelsior in de aanval was, lekker slim.......o ja en 2 x per wedstrijd is aanvaardbaar, zeker niet meer.

[ot] tevens aan de regie van het beeldscherm, één keer herhalen is genoeg, voor mij hoeft het helemaal niet, maar 3 of 4 keer een herhaling van een kans/goal is echt te dol, zie'k thuis wel.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Heerenveen rules schreef: Mag ik jouw kaart dan lenen als je wegblijft....... :lol:
Ik blijf niet de hele wedstrijd weg, kom alleen even wat later. Hoop dat meer mensen dat doen zodat bijv. de 1e 5 minuten van de wedstrijd het stadion behoorlijk leeg is. Spandoeken erbij met duidelijke teksten en je geeft m.i. een duidelijk signaal aan het bestuur af.

En ik denk niet dat je m'n kaart wilt lenen, zit behoorlijk dicht bij het vuljevak gebeuren :lol:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Rednax schreef:Ik blijf niet de hele wedstrijd weg, kom alleen even wat later. Hoop dat meer mensen dat doen zodat bijv. de 1e 5 minuten van de wedstrijd het stadion behoorlijk leeg is. Spandoeken erbij met duidelijke teksten en je geeft m.i. een duidelijk signaal aan het bestuur af.

En ik denk niet dat je m'n kaart wilt lenen, zit behoorlijk dicht bij het vuljevak gebeuren :lol:
Jij moet lekker Groningen gaan supporteren.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Frisian Viking schreef: Jij moet lekker Groningen gaan supporteren.
Erg nuttige bijdrag aan deze discussie. Typ dan niks als je niks beters te melden hebt.

Misschien ga ik voortaan wel naar Groningen, in ieder geval geen achterlijke vuljevak toestanden 8)
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Koos haal die koeien uit het vak ! :angry:
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Gerrits schreef: Ik kan je hierbij geruststellen: Ik heb 4 jaar in Meppel geschoold( ik neem aan dat een meppelenaar, uit Meppel komt) en die mensen zijn wel goed hoor. Die zullen liedjes zingen als ECHTE supporters en voor de rest geen poppenkast. Dus dat komt de sfeer weer ten goede.

En als een meppelenaar niet uit Meppel komt: :urgs: ik heb niks gezegd!
Hoe veel erger kan je ergens naast zitten ?
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

mart761 schreef: Ze willen elkaar gewoon over treffen met die decibel meters dus de volgende wedstrijd de 30 ste krijgen we nitraat bommen etc! en laten we nog maar niet praten wat er daarna komt! Belachelijk!!!!
Hun zullen dan vast geen SV krijgen :grmbl: komen toch nooit meer terug.

en ja idd heel veel € verneukt aan zoon domme achterlijke actie
kunnen ze beter de uitwedstrijden of zo een keer sponseren of uefa cup als we die nog halen maar dat is weer een ander verhaal in een ander topic.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Gewoon heel simpel:

DIT IS ÉÉN GROTE ERGENIS.
KOOS, GEEN VUL JE VAK MEER & STUUR VERBEEK OOK MAAR WEG
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

In willekeurige volgorde? :lol:
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Aktie word met de week gekker(en dit was nog maar de 2e keer :cry: )
De weef van voor naar achter.... pff zeg wat een ellende en dan die bellen!
Spandoeken met "rare"teksten worden weggehaald megafoon mag niet in het vak,.
Vorige keer trompetten nu weet im, hoeveel bellen ze kunnen dit gewoon niet uitleggen bij Heerenveen ten opzichte van de betalende supprters en of nn.
Wachtlijst met weet ik hoeveel personen erop en dan een vul je vak aktie dus ipv 17x per jaar 650?x17 euro extra binnen te krijgen geven we het maar weg.....
Beetje vreemd.
DEZE AKTIE MOET STOPPEN1 :twisted:

Heb al wel een brief richting de sc gedaan maar ja dat zal ook weinig uit halen maar lucht wel op.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Volgens mij heeft dat Vul je vak helemaal geen zin meer, die mensen krijgen elke keer de hoon(terecht) over zich heen. Ook in de omloop worden deze mensen ook nog mooi voor lul gezet. Denk en hoop dat deze mensen nooit meer terug komen, ze kunnen beter met zijn allen het uitvak gaan vullen, was toch leeg....
Een onderschrift: wat is dat?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Koos Formsma op de officiele site over vul je vak:
,,“Bovendien”, vervolgt de voorzitter, ,,denken we met deze actie nog meer sfeer in het stadion te krijgen. De laatste jaren gaat dat steeds beter, zeker nu Nieuw Noord erbij is gekomen. Je merkt dat hun acties en aanmoedigingen invloed hebben op de rest van het stadion. Als daar in de negen thuiswedstrijden een vak naast zit met vrolijk uitgedoste supporters uit een bepaalde gemeente, dan vraagt dat bijna om een reactie van het overige publiek.”
Een reactie levert het zeker op, maar of het een reactie is die Formsma voor ogen heeft?

- De sfeer in de rest van het stadion slaat helemaal dood door die toeters en bellen.
- De anti-liederen nemen in aantal toe, iets wat zeker niet de bedoeling kan zijn, maar wel een ongewenst effect van deze onzin is.
- De bewuste gemeente komt nooit weer omdat ze te kakken zijn gezet door de rest van het stadion -> het commerciele oogmerk van deze actie behaal je op deze manier dus ook niet.

oplossing:
- Blijf de gemeentes uitnodigen, geef ze een sjaal en een kop koffie
- MAAR KAP MET DIE TOETERS EN BELLEN!!! Weg ergernis, en weg negatieve sfeer.
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Vind het Vuljevak in principe een prima idee. Mensen uit de omgeving kennis laten maken met de mooiste club van Nederland en doen aan klantenbinding. Slim. Maar doe inderdaad alsjeblieft niet een decibelmeter erbij om te kijken wie er het hardst schreeuwt (met belletjes zit te rinkelen, op trompetten zitten te blazen). Een leuke actie is om te kijken wie er bijv. dan het mooiste spandoek kan maken, dan doen ze er tenminste nog echt iets voor ipv ons alleen maar zitten te irriteren. Zit zelf ook op Zuid en die bellen waren er ook goed te horen.

Vind het wel jammer dat NN er ook zo stil door was. Dat je je eraan ergert à la, dat snap ik. Maar blijf dan alsjeblieft wel je club aanmoedigen en die irritante bellen te overtreffen. Hopelijk is het tegen Utrecht wat minder met al dat geouwehoer en zien we dan gewoon een mooie pot voetbal met een goede sfeer. Dus zelf het goede initiatief nemen en blijven zingen voor Heerenveen!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Toen ik op de tribune kwam vond ik de kleur van de gemeente al ongelukkig ... Excelsior stond in knalrode trainingspakken zich op te warmen en het gehele vul je vak had zich hier keurig op aangepast. Eenmaal op mijn plaats aangekomen viel me op dat we (alweer) een vlaggetje kregen van de club. Toen ik 10 was was ik hier waarschijnlijk erg blij mee geweest, maar dit is de zoveelste keer dat de club mij inziet voor een randdebiel die voor de wedstrijd niks beters te doen heeft dan op commando (on)gezellig te doen.

Toch het vlaggetje maar eens bekeken en wat schetst mijn verbazing het is niet eens in de kleuren van de club. Ik krijg (ongetwijfeld op aanraden van de club) de hartelijke kerstwensen van een overijverige gemeente ambtenaar, maar ik maak me nog niet druk .... ik ben immers in het stadion om een mooie pot voetbal te zien. Het diepteinterview voor de wedstrijd maakt het er niet beter op, eerst een gebreide trui die verteld dat ze alweer de (sponsornaam)toto heeft gewonnen. Ik bedenk me nog even dat ze misschien een screening hebben van deze mensen en deze desgewenst ook nog gratis voorzien van een gebreide trui .... maar zo ver gaat de imagodrang van de club toch niet?

Dan komt het interview met de lokale (meppeler) dorpsgek, hiervan heb ik maar weinig meegekregen omdat ik uit pure ergernis me maar ben gaan verdiepen in de advertenties van het pompebledsje .... wat opzich geen grote opgave is gezien bijna het totale boekje bestaat uit advertenties van de lokale groente- dan wel vleesboer en enkele grote sponsoren die uit loyaliteit ook een advertentie plaatsen. Het opzoeken van de rugnummers van de tegenstander, wat de reden is dat ik elke thuiswedstrijd weer zo'n boekje koop, is blijkbaar van minder belang ... want die staan er wederom niet in. Hierdoor heb ik me een halve wedstrijd af lopen vragen of de nummer 5 van Excelsior nu Gyan is of een look-a-like.

In de wedstrijd wordt ik uit mijn winterslaap gewekt door een kakefonie van belletjes, heel even kijk ik naar het uitvak (waar ik bijna naast zit) ... maar nee die zijn stil. Dan maar uit automatisme kijken of het NN is, maar tot mijn verbazing zitten de boosdoenders in het rode vak. Heel even heb ik spijt dat ik niet naar het interview met de Drentse jan met de pet heb geluisterd, maar die spijt veranderd snel in blijdschap als ik hoor dat ze daar gaan aftellen voor de wave. Met schrik wend ik me tot het scorebord ... we zullen toch nog niet voorstaan, maar daar staat na vijf minuten nog steeds de brilstand te lezen.

Het voetbal is op dat moment nog redelijk, dus ik laat me niet van mijn stuk brengen en stel mezelf gerust met de gedachtte dat het rode vak nieuw is en dus nog even moet wennen. Helaas blijkt dat een vergissing te zijn, omdat de 'decibelmeter' op het scherm verschijnt. De aandacht wordt dan ook per direct verschoven van het voetbal (waar ik eigenlijk om kwam) naar het rode gevaarte in mijn rechterooghoek. Zonder veel moeite krijgen de drenten het voor elkaar het Heerenveen logo vol te krijgen, iets wat in mijn omgeving trouwens niet al te veel indruk heeft gemaakt ... er ontstaat warempel een collectieve afgunst jegens de nieuwelingen. Deze afgunst wordt niet verminderd door het niet aflatende geluid van belletjes ... toch knap dat elke gemeente het voor elkaar krijgt 650 slechthorenden te verzamelen voor een collectieve 'ik zet mezelf voor paal' actie.

In de pauze krijgen we alweer een sponsorfestijn voorgeschoteld, namelijk het CocaCola schiet de bal maar naast de goal competitie. In dit commerciele gedrocht worden kinderen als moderne kinderarbeiders misbruikt voor de commercie. Ze worden gelokt door de prijs van een PSP (prijs +/- €200,-) om ik een korte broek (bij een tempratuur die het nulpunt bijna aanraakt) zoveel mogelijk mogelijk ballen de goal in te rammen. Deze keer is het een jongensteam tegen een meisjesteam, waarbij ik de sterke indruk heb dat de commentatrice een voorkeur heeft voor de dames. Tijdens de eerste serie dribbels heb ik nog even de hoop dat het hier om kinderen gaat met talent, halaas blijkt dat na de eerste drie treffers de productie opdroogt en het eigenlijk best veel weg heeft van Heerenveen-Roda.

Hierna gaat de wedstrijd gelukkig weer verder, helaas wederom enige malen onderbroken door de decibelmeter en onder het niet aflatende gejingel van de bellen. Bij de uitgang wordt er nog geflyerd voor het een-of-ander, maar mijn sponsorgevoeligheid is inmiddels gedaald tot het absolute nulpunt en ik loop de jongen met de flyers (die daar waarschijnlijk ook alleen maar staat om zijn studiefinanciering bij te vullen) stoicijns voorbij en geef hem niet eens de kans om me een flyer aan te bieden. In de auto terug kan ik op de betaalde parkeerplaats van het stadion gelukkig nog geen sponsorborden herkennen ... ik erger me ineens niet meer aan de reclames op de radio en de reclame op '10' waar ik de wedstrijd van de avond nog even terugkijk, omdat daar het voetbal tenminste centraal staat op het moment dat er geen reclame voor is.

Ik ben bang dat de club straks belspelletjes gaat uitzenden op de videowalls, of nog erger van die videoboarding. Ik ben echt niet in de waan dat het mogelijk is om terug te gaan naar de tijd dat de enige reclame in een stadion de boarding is en de koffietent en het snackhutje bestaan om het de supporters zoveel mogelijk te voorzien van een natje en een droogje te voorzien. In de tijd dat het mogelijk was dat je op de dag zelf besluit naar de wedstrijd te gaan en niet te maken krijgt met combi-regelingen en andere dingen. Maar de uitbuiting van de supporter waar ik me meer en meer aan erger, ik ben geen supporter meer ... ik ben een verkoopobject geworden. Ik ben voor de club niet meer dan een middel om geld aan te verdienen, het voetbal is er niet meer voor mij .... ik ben er voor het voetbal.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Oeds-Willem schreef: Vind het wel jammer dat NN er ook zo stil door was. Dat je je eraan ergert à la, dat snap ik. Maar blijf dan alsjeblieft wel je club aanmoedigen en die irritante bellen te overtreffen.
Dat overtreffen was dus niet mogelijk. Elk lied sloeg compleet dood door dat irritante gejengel, en na 10 minuten had iedereen het wel gehad en sloeg de baldadigheid toe.

En voor o.a. Heerenveen rules: bij herhaling van dit soort gejengel (ik denk aan ratels, fluitjes) zullen de anti-liederen alleen maar toenemen. Dat je het alvast even weet. :wink:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Wat vlqrt hier zegt is volgens mij wat heelveel feanfans denken, voetbal moet gewoon centraal staan. Klasse verhaal !
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik heb al eens eerder aangegeven het format "vul-je-vak" vanuit een commerciële en markerting-technische kant bekeken niet verkeerd te vinden.
Maar wat er gisteren gebeurde sloeg toch volledig de plank mis.
De 2 grrootste ergernissen denk ik bij een heel groot deel van het publiek:
- het om de haverklap inzetten van de wave
- en vooral die bel die 90 minuten lang rinkelde

Dat had niets, maar dan ook niets meer met voetbal en voetbalbeleving te maken.
Bestuur van Heerenveen: geef in godsnaam de komende vakken-vullers een paar nuttige instructies mee. Moedig Heerenveen aan, zing mee met de simpele liedjes of bedenk zelf een aanmoedigingsyell (maar laat die dan wel horen als wij in balbezit zijn en niet als de tegenstander in de aanval is....)
Maar alstjeblieft Bestuur, niet meer dit soort acties als gisteren toen Meppel op bezoek was.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

@ vlqrt. Mooi verhaal, heb je het al doorgemaild naar de club :?: Ga zelf ook ff mailtje sturen, dit gaat helemaal nergens meer over :grmbl:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

vlqrt schreef:Toen ik op de tribune kwam .l.
Imo beste post van 2006!
Ik ruik corruptie...
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Het grote probleem van het " vul je vak " is dat het is gesitueerd vlak naast NN. Maar ja, waar had het anders gemoeten? Al hadden ze er ditmaal het uitvak wel voor kunnen gebruiken ( bij wijze van spreken dan, want dat kun je nu neenmaal op het allerlaatste moment regelen ).
Ik snap de ergernis van sommige NNérs wel, maar amuseer me er ook wel mee.
Sinds ik verhuist ben van vak 14 naar vak 411 heb ik er uitstekend zicht op.
Vanuit die positie ( ik heb trouwens altijd op noord gezeten ) merk je trouwens wel hoe weinig beweging er in de rest van het stadion is, terwijl je jezelf vrijwel niet verstaanbaar kunt maken door het ( in principe positieve ) lawaai achter je.
Wat dat betreft verlang ik wel eens naar het oude stadion terug.
Daar kwam de beleving niet alleen van " oud noord "".
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Volgens mij lezen we het stuk van vlqrt wel terug in de volgende Fean fan.
(hint hansrob ;) )
Anti anti. :)
Gesloten