Moderators: Beheerders, Fanmasters
Skopperij schreef:Overigens is Bonaventure Kalou ook geen succes geweest. Hét voorbeeld van een uitgerangeerde voetballer die overal werd aangeboden. Er is altijd wel een club die toehapt...
Lardy schreef:Elyounoussi vind ik geen miskoop, dat is een speler die erg goed kon en kan voetballen maar het kwam er bij Heerenveen gewoon niet uit. Dat zelfde geld voor de Braziliaanse enclave die wij gehad hebben, konden erg goed voetballen maar het kwam er op een of andere manier niet uit. Kopic vind ik geen miskoop, ik vind het een erg goede verdediger die helaas door blessures het niet heeft waar kunnen maken, maar maakt je dat direct een miskoop? Nee.
Superfries1983 schreef:Naar mijn mening juist wel miskopen. Het zal best dat die jongens goed kunnen voetballen, maar hier hebben ze dat niet tot nauwelijks gedaan. Wat ze elders presteren en hoeveel potentie ze ook hadden doet er niet toe. Het gaat er om dat ze in hun tijd bij Heerenveen niets hebben gepresteerd en, in het geval Elyounoussi en in minder mate Kopic, toch veel geld gekost hebben. Miskopen dus m.i. Grootste misser blijft naar mijn mening de al veel genoemde Matusiak.
Fean Fan Drachten schreef:Verder in het verleden: Radu Gusatu en Viera. Laatstgenoemde heeft ons ooit nog wel eens een puntje bezorgd bij RKC, weet ik me nog te herinneren.
TheArjan schreef:Wat een schande dat spelers als Hanssen, Kopic, Poulsen, Prager, Tarvajarvi en Wojciechowski hier worden genoemd zeg ...
oldtimer schreef:Nee, dat was toch die Australier met die Italiaanse naam? ( even kwijt ).
Stiffie schreef:Ignacio Tuhuteru heeft het ook niet gemaakt maar had door zijn postuur/ gewicht wel een hoge 'aaibaarheidsfactor' bij de fans.
Stiffie schreef:Milan Blagojevic, wie was dat ook alweer?
Gearard schreef:@knipecity, gister bureausport zitten kijken zeker?
Lipton schreef:Er zijn eigenlijk 4 categorien waarop je spelers kunt indelen:
Net niet: Spelers als Janmaat, Grindheim en Bak Nielsen.
WaZZupah schreef:Adbdelkarim Kissi ! Grootste drama allertijden..
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten