Grootste miskoop allertijden.

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Thijs Sluijter, Of hoe je die naam ook mag schrijven, Veel wedstrijden gespeelt voor het 2e (beloften) Maar zover ik weet weinig of geen wedstrijden in het 1ste.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was Sluijter afkomstig van een amateurclub. Hij kwam iig in het jaar dat Heerenveen in de Champions League speelde en dus kun je hem in mijn ogen geen miskoop noemen. Sowieso niet de grootste.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Van Vitesse '22 uit Castricum (uit mijn hoofd).
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

We hebben natuurlijk veel goede spelers gehad de afgelopen 10 jaar, namen die genoemd worden in het andere topic. Maar waar je goede spelers hebt, heb je ook slechte. Daarom dit topic voor de prutsers die deel uit hebben gemaakt, of nog steeds maken, van de 1e selectie.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Matusiak
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Hannu Haarala

Wat vond ik dat een prutser
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Rafael Pires Vieira.

Heerenveen stond aan de vooravond van het debuut in de Champions League en de club kwam met deze speler op de proppen. Ik weet nog goed dat ik hoge verwachtingen van hem had, alleen zijn naam al zorgde bij mij voor opwinding. Bovendien Braziliaans, en laat daar nou veel goede voetballers vandaan komen. Popovich was na een half jaar weer vertrokken, dus dit moest 'm gaan worden, dacht ik destijds. Hoe anders is het gelopen, het bleek een miskoop van jewelste te zijn. Gevolg: Harris Huizingh was onze spits tijdens het CL-avontuur.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Rafael Vieira komt bij mij op. Een Poolse international (Matusiak) die hier niet volledig uit de verf kwam vind ik een ander verhaal. Want voetballen kon hij wel. Bij Rafael had ik echt het idee dat hij nooit "op voetbal had gezeten".
Laatst gewijzigd door Gekko op 18-12-2009 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Thomas Raza was ook niet best.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Timmi Johansen. Die kon er echt geen zak van.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Kissi. Dat was ook niks.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Zo de helft van de namen ben ik al weer vergeten joh!

Beetje moeilijk beoordelen dit; beoordelen naar puur de kwaliteit of naar de verwachting/kwaliteit. Ik vind het zelf niet zo heel erg dat een speler flopt wanneer deze gratis gehaald is. Daarom kijk ik naar prijs/kwaliteit. En dan schiet inderdaad Vieira in mij op, wat een miskoop was dat... Weet ook niet wat er met hem gebeurd is na het gebrek. Elyounoussi is ook zo'n speler die voor veel te veel geld gehaald is en niks brengt, maar met hem heb ik nog wel even geduld.

Ik kan me ook nog vaag herinneren (ik was nog jong) dat dat rijtje Afrikanen bij Heerenveen (Nwanpka, Ebiede en Onwuzurieke) ook altijd voor rare capriolen zorgde, maar daar kan ik het mis in hebben.

Edit: volgens mij zijn deze ook voor het decennium..
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Denneboom :lol:
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hannu Haarala vond ik echt een dramatische speler.

Verder natuurlijk ook de namen die al genoemd zijn.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Becca, die heeft nooit een officiele wedstrijd gespeeld en was na een maand ofzo alweer weg.
SCH
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

carlo l'ami,was voor mij een dramakeeper,stond echt te shaken op de tribune als de bal werd terug gespeeld naar hem.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Eric schreef:En dan schiet inderdaad Vieira in mij op, wat een miskoop was dat... Weet ook niet wat er met hem gebeurd is na het gebrek.
Speelt bij Lathi in Finland. Op dit moment all-time topscorer voor zijn club.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Haarala was wel slecht op zijn positie, maar was gewoon een rechtsbuiten, zet Beerens maar eens rechts achter, dan beleef je nog wat! :wink:
Mijn slechtste speler is denk ik Rob Friend, die gast was traag, had een techniek van niks (dribbelde regelmatig de bal over de zijlijn tot hard gelach van de tegenstanders...) maar kon alleen goed koppen.
Ook Said Bakkati was erg matig!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

boy waterman schreef:carlo l'ami,was voor mij een dramakeeper,stond echt te shaken op de tribune als de bal werd terug gespeeld naar hem.
Hoe lang duurt bij jou een decennium??
Bedankt Torcida:-)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Surhuisterveen schreef:Becca, die heeft nooit een officiele wedstrijd gespeeld en was na een maand ofzo alweer weg.
Dat was Beccia, opzich een prima speler maar hij voelde zich te goed om bij de beloftes te moeten beginnen.
Ook vond hij Nederland maar niks, daarom ging hij snel terug naar Italie.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Squerrel schreef: Hoe lang duurt bij jou een decennium??
mijn mening he :wink: ik zie dit topic voorbij komen en moet ik direct aan hem denken..
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Dark Intensity
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 30-08-2009 18:07

Bericht door Dark Intensity »

Michel Breuer
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Timmi Johanssen
Op naar het volgende seizoen....
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Sorry, off topic. Want hij hoort zeker niet bij de slechtste spelers. Maar ik vond dat het spel van Seip er zo aandoenlijk klunzig uit kon zien. En vooral die keer dat hij met een grote pleister op zijn voorhoofd liep, waar hij ook nog mee op de elftalfoto stond. Was wel een fan van deze held.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Er zijn meerdere, maar mijn lijstje van 3:

1) Romano Denneboom
2) Said Bakkati
3) Michel Breuer
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Beetje jammer dat Breuer hier wordt genoemd. Dan heb je echt wat tegen hem en kun je niet met een neutrale kijk naar hem kijken.

Er zijn wel veel slechtere geweest. Ik zag hier Timmi Johansson en Haarala al staan. Verder hebben we nog die gast uit Haiti gehad. Hoe heet die ook alweer? Heeft 1x gespeeld in de europa league. Lopes heeft ook niks gepresteerd. Bakkati was ook werkelijk verschrikkelijk.

Nog een naam: Abgar Barssom. Had de 1e de beste supporter van de tribune geplukt en die had meer gepresteerd.
Hersi was ook als grote belofte binnen gehaald maar heeft ook nooit wat laten zien. Ik heb 1x voor hem gejuicht en dat was tijdens de bekerfinale :D
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik ga ook voor Rafael Pires Viera. De Gusatu van dit decennium. Hannu Haarala pakt het zilver en het brons gaat, wellicht enigszins verrassend, naar uberhouthakker Tarvajarvi. Die man is wat mij betreft veel geschikter voor ijshockey dan voor voetbal. Overigens wel lachen als hij zich warm ging lopen, dan werd het halve stadion gek.

Na deze drie zijn er uiteraard nog bulten spelers die een buitengewoon eervolle vermelding verdienen. Maar dan wordt de lijst veel te lang.
The two most powerful warriors are patience and time.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Een heel recente naam: Patrik Ingelsten.
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Sikora, selakovich en ingelsten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

feanfans schreef:Beetje jammer dat Breuer hier wordt genoemd. Dan heb je echt wat tegen hem en kun je niet met een neutrale kijk naar hem kijken.
Ik mag hem toch wel een van de slechtste spelers vinden? Of moet ik nu hosanna over hem zijn, omdat hij aanvoerder is :wink:
Nog stelliger: Breuer IS i.m.o. de allerslechtste allertijden bij sc Heerenveen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gesloten