Grootste miskoop allertijden.

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Je mag het best vinden, je wordt er alleen niet geloofwaardiger op. :lol:

Breuer is geen topper, maar er zijn echt wel slechtere spelers hier geweest.
Op naar het volgende seizoen....
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Milan Kopic en Igor Djuric zijn ook hard op weg om een nominatie te verdienen. Of bewaren we die twee voor het volgende decennium? :mrgreen:
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Abgar Barsom.
1. Heerenveen
2. Familie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Slechtste speler is erg relatief. Ik zie veel namen voorbij komen die dat absoluut niet zijn, maar heb zelf ook niet echt één iemand die ik die titel zou willen geven. Mark de Vries toonde zich trouwens een goede kandidaat.
Random
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 09-05-2008 10:15

Bericht door Random »

Wat betreft vrij recente namen die nog niet langs is geweest...

Hjalte Bo Norregaard iemand? Ik kan me echter niet herinneren of hij nu transfervrij werd opgepikt of dat er een transfersom te pas kwam. Fernando Derveld was er overigens ook nog in dat jaar. Sebastian Steur ook nog, als je die wilt mee rekenen...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries88' schreef:Slechtste speler is erg relatief. Ik zie veel namen voorbij komen die dat absoluut niet zijn
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je ziet namen voorbij komen waarvan JIJ vindt dat ze het niet zijn. Maar voor een ander zijn ze dat wel :wink: Als ik teveel ergernis voel en heb bij een speler, dan vind ik dat een slechte speler.
Als iemand anders een andere mening heeft is natuurlik prima, maar je kunt nooit zeggen dat het absoluut niet de slechtste spelers zijn. :D
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Breuer noemen is inderdaad de grootste onzin die er is. Iedereen heeft recht op een mening, maar veel supporters voeren gewoon een hetze tegen een prima verdediger die alleen gedwongen wordt om meer te doen. Zijn teamgenoten maken hem aanvoerder, dat zegt mij ook heel veel. Dat doe je niet met een prutser.

Ingelsten was wel heel slecht en wat Elyounoussi tot dusver heeft laten zien ook, maar er zijn nog veel meer spelers die zelfs nooit in het 1e zijn gekomen, maar voor de duidelijk, echt slecht zijn ze natuurlijk niet want ze halen wel gewoon de eredivisie, dus ze zijn allemaal veel beter dan alle voetballers hier op het forum.
Ze komen tekort voor ons 1e, dat is wat anders.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Breuer noemen is inderdaad de grootste onzin die er is. Iedereen heeft recht op een mening, maar veel supporters voeren gewoon een hetze tegen een prima verdediger die alleen gedwongen wordt om meer te doen. Zijn teamgenoten maken hem aanvoerder, dat zegt mij ook heel veel. Dat doe je niet met een prutser.
Nu wil er weer iemand zijn mening mijn strot in duwen. Voor mij is Breuer de allerslechtste allertijden. Een houthakker pur sang. Stijf, stram en heeft de grootste moeite om mee te komen. Dat jij het een prima verdediger vind, is jouw mening. Maar ik vind het verdediger van stront. En in het hedendaagse voetbal moeten verdedigers ook meer. Kunnen ze dat niet, dan zijn ze dus ongeschikt. We leven niet meer in de 70-er jaren, waarin een verdediger alleen maar hoefde te verdedigen. Daarvoor is het spelletje domweg sneller geworden en Breuer kan dat niveau niet aan.

Zijn teamgenoten hebben hem aanvoerder gemaakt, omdat ze Dingsdag zat waren. Die zette wel iedereen op zijn plek waar ze hoorden. Breuer doet dat niet en daar zijn ze maar wat blij mee. Het resultaat... een verdediging die totaal niet meer op elkaar is ingespeeld en elk z'n eigen ding doet. Een aanvoerder dient gezag en vertrouwen uit te stralen, ook voor de camera's. Maar als ik Breuer voor de camera zie en commentaar hoor geven, dan springen de tranen mij spontaan in de ogen. Alsof ik uien aan het snijden ben.

Communiceren heeft Breuer nooit van gehoord, opbouwen kan hij niet. Een simpel pass over een kleine 3 meter is al teveel gevraagd.

Sorry.. maar het is en blijft voor mij de slechtste speler van het decennium.
knipecity schreef:Ze komen tekort voor ons 1e, dat is wat anders.
Daar gaat dit topic toch ook over? Ik wil de club heel graag een stap vooruit zien maken. Maar met dit soort spelers zul je dus absoluut die stap niet gaan maken. Als je dat wel vind, ben je wel erg naïef in mijn ogen.. (Let wel: mijn ogen) :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Flying Tilster schreef:Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je ziet namen voorbij komen waarvan JIJ vindt dat ze het niet zijn.
Breuer heeft absoluut zijn beperkingen, maar komt telkens weer boven. Onder drie trainers heeft hij gespeeld en hij heeft op bijna elke defensieve positie wel gespeeld. Is zelfs verkozen tot aanvoerder en de discussie is terecht of dat een juiste beslissing is, maar het zegt wel het één en ander. Ook is hier vaak genoeg gezegd, wat jij nog bevestigd hebt als ik me niet vergis, dat hij nog de meest redelijke verdediger van de vier is. Leg dit totaalplaatje naast spelers als Matusiak, De Vries, Barsom, Kopic, Johansen en nog een aantal. Ik zou het werkelijk heel knap vinden als je dan serieus durft te beweren dat Breuer de slechtste is.

Overigens moet je niet direct zo klagen als iemand op die manier standpunt plaatst. Dat doe je zelf ook met grote regelmaat.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar van de echte basisspelers vond ik Tieme Klompe vaak overschat worden. Verdedigend redelijk, maar nooit iets extra's kunnen brengen in de passing of afwerking.
Ik ruik corruptie...
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

BBB schreef:Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar van de echte basisspelers vond ik Tieme Klompe vaak overschat worden. Verdedigend redelijk, maar nooit iets extra's kunnen brengen in de passing of afwerking.
Type Breuer dus :wink:
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

BBB schreef:Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar van de echte basisspelers vond ik Tieme Klompe vaak overschat worden. Verdedigend redelijk, maar nooit iets extra's kunnen brengen in de passing of afwerking.
Overschat? Met hem in de basis zijn we 2de geworden en de minste tegengoals ooit in de Eredivisie!
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Alan Bak Jensen met zijn houterige motoriek deed me altijd pijn aan de ogen. Daarnaast was die Rafael Viera ook een hele slechte.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Publiekslieveling Bakatti. Om maar even aan te geven hoeveel verstand wij er met zijn allen van hebben.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Ik vind het veel te ver gaan om een naam te noemen. Vaak is het succes van een speler meer te danken aan de spelers rondom hem dan aan de speler zelf. Dit geldt ook voor het item dat hier besproken wordt. Je beschadigt mensen onnodig in mijn ogen. Voor mij is het een stuk negatieve voetbalbeleving dat in de categorie leedvermaak ondergebracht kan worden. Negativiteit heeft zelden iets moois voortgebracht.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

hm_DR88 schreef:Ik vind het veel te ver gaan om een naam te noemen. Vaak is het succes van een speler meer te danken aan de spelers rondom hem dan aan de speler zelf. Dit geldt ook voor het item dat hier besproken wordt. Je beschadigt mensen onnodig in mijn ogen. Voor mij is het een stuk negatieve voetbalbeleving dat in de categorie leedvermaak ondergebracht kan worden. Negativiteit heeft zelden iets moois voortgebracht.
je hebt gelijk...je kunt hier beter van maken...slechtste gescoute speler van dit decennium! Ze kwamen allemaal via iemand Heerenveen binnen...dus vraag ik mij af wie dan die spelers een contract aanbiedt?
Gebruikersavatar
marpykje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-03-2005 12:51
Locatie: h'veen

Bericht door marpykje »

Onbetwiste nummer één is wat mij betreft Hersi. Heeft hier maar een half jaar gespeeld. Hij heeft bij Twente meer voor Heerenveen betekend in één wedstrijd dan in een half jaar bij SCH :D :D
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

hm_DR88 schreef:Ik vind het veel te ver gaan om een naam te noemen. Vaak is het succes van een speler meer te danken aan de spelers rondom hem dan aan de speler zelf.
Mee eens, plus het feit dat Heerenveen op dat moment in de betreffende speler een versterking zag.
Waarom komt een speler bij de ene club wel uit de verf en bij de andere niet?
Mooi voorbeeld(voor de iets ouderen onder ons) : Harry Decheiver, groot talent uit Deventer maar schopte bij ons geen deuk in een pakje boter.
Heeft later toch een mooie carriere gehad met veel doelpunten. Oorzaak? werd bij ons op het middenveld geposteerd terwijl het een pure spits bleek te zijn.

Maar zoals elke club kunnen we inmiddels een elftal van minder geslaagde aankopen samenstellen.
Maar om dit allemaal slechte spelers te noemen, ik zeg liever : verkeerde tijd, verkeerde plaats.

bijvoorbeeld
Steppe
Blagojevic Constantinovici Damman Rzasa
Bak Jensen Hersi Barsom
Vieria Gusatu Sikora* *huurling

Niet allemaal slecht, maar om uiteenlopende redenen niet succesvol.
En ja, ik weet dat het om een decennium gaat, het geheel is puur ter verduidelijking dat we ook in het riemer tijdperk de nodige missers hadden.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Mis in dit rijtje Santi Kolk.Die heeft hier ook nooit een deuk in het pakje
boter kunnen schieten.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Eric schreef: Overschat? Met hem in de basis zijn we 2de geworden en de minste tegengoals ooit in de Eredivisie!
Klompe schijnt zelfs op lijstjes van de bondscoach te hebben gestaan, vlak voordat hij zijn achillespees afscheurde....
Die jongen is verschrikkelijk onderschat geweest.

Ik ga voor Abgar Barsom.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Denis Calincov zou het helemaal worden... Nooit meer wat van gehoord na zijn Heracles periode. In deze categorie past Quito ook nog natuurlijk.
Net fan dat benaude!
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Viktor Sikora

edit: en Jeroen Drost
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Ik weet nog wel dat ik me altijd helemaal dood ergerde aan Timmi Johansen.

Henrico en Jeroen Drost konden er ook verdomd weinig van.
17 mei 2009!
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Ja, Barsom. Dat vond ik helemaal niks. Net als Johansen, Quito en Vieira. En van het huidige team solliciteren Steppe en Roorda (m.i. zwaar overschat) ook nog naar een plekje in dit topic.
.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Leg eens uit waarom je Roorda overschat vindt?
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Hij is te vaak geblesseerd, al is hij nu op de weg terug. Ik vind niet dat hij in de wedstrijden die hij gespeeld heeft, een overtuigende indruk heeft gemaakt. Ik meen sterk dat veel mensen hem een goede speler vinden omdat hij een Fries is, dus op basis van sentiment in plaats van kwaliteit. Mocht hij straks weer fit zijn, dan zie ik niet in welke middenvelder voor hem plaats zou moeten maken.
.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Blessuregevoeligheid heeft toch niets met overschat te maken? In dat eerste seizoen heeft Roorda m.i. veelvuldig aangetoond absoluut een meerwaarde te zijn. De manier waarop hij zich presenteerde in de beginperiode was zelfs fenomenaal, gewoon het spel verdelen in je eerste UEFA Cup-wedstrijd. Daarna heeft hij continue gekwakkeld met blessures en dan is het gewoon lastig om in korte tijd steeds het oude niveau te halen. Maar een fitte Roorda staat wat mij betreft altijd in de basis. Zijn Friese afkomst is positief, maar het is niet zo dat hij puur en alleen om die reden een publiekslieveling is geworden.
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Dat hij een paar goede wedstrijden heeft gespeeld, staat buiten kijf. Ik vind dat hij daarna die goede lijn niet heeft door kunnen trekken en dat was nog voordat hij geblesseerd raakte.
.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Pietje Paaltjens schreef:Dat hij een paar goede wedstrijden heeft gespeeld, staat buiten kijf. Ik vind dat hij daarna die goede lijn niet heeft door kunnen trekken en dat was nog voordat hij geblesseerd raakte.
Ben ik niet met je eens. Roorda haalde misschien niet meer het niveau van de eerste wedstrijden, maar was nog steeds een zeer waardevolle schakel. Ik heb nog regelmatig het spel zien inkakken als hij van het veld ging. Als je zoiets op die leeftijd kan, dan ben je een hele grote voetballer naar mijn mening en eerder onderschat dan overschat. Laat staan dat hij in dit topic thuishoort.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ik blijf dit een misplaatst topic vinden...alle spelers zijn gescout en goed gekeurt door de directie en daana ook nog door de RvC?? Als er dan nog spelers mislukken...tja. Daarbij worden hier spelers genoemd. Kijk, Harry Dechaffeur was in heerenveen niks...maar daarin tegen bij de volgende clubs wel. De speler die echt niets kon was David Daman maar, ook die was gescout!

Daarbij stel ik voor het topic te veranderen in slecht gescoute speler of welke voetballer voegde niets toe? klinkt toch iets volwassener dan "slechtste" !

Toch nog een kerstgedachte uit Hoornsterzwaag! :mrgreen:
Gesloten