Grootste miskoop allertijden.

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gearard schreef:Ik noem een Ebiede, Onwuzuruike, Constantinovici. Ook nog niet genoemd hier. Meer kan ik even niet bedenken.

Edit: Allan Bak Jensen, ook amper gespeeld en is na een blessure teruggekeerd naar Denemarken.

Hee wat flik je me nou!!! :D

Nee geen miskoop voetballend een geweldenaar... mentaal helemaal niets. Maar zeker geen miskoop..

Constantinovici heeft in een bekerwedstrijd tegen DKV wel een bal van een meter of 40 strak in de kruising gepegeld. Dat is het enige wat mij is bijgebleven.

Baggerraartje schreef:uhhh, slechtste speler is in mijn ogen Verbeek geweest. Als back veel te weinig techniek en later in de spits was natuurlijk helemaal een fiasco!! Vervolgens dan weer terug halen als trainer,terwijl door zijn norse optreden spelers ook niet echt beter worden.
Maar, slechte dingen blijven vaak lang. Helaas!
Slaat nergens op.. In die tijd waar we een ploeg van kick-and-rush en was Verbeek samen met de Jong een van de smaakmakers..

Als we in de rust met 0-2 achter stonden en Verbeek kwam met de borst vooruit als eerste naar buiten dan wist je er gaat wat gebeuren de tweede helft.. en meestal werd er dan nog winst uitgehaald..

en daarbij, Verbeek is niet gekocht :!:
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Mario Been en in mindere mate rene van der Gijp.
Die gasten hadden hier niets te zoeken, en hebben veel geld gekost in die tijd.
Miereneukert!
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Maar de laatste zorgde wel altijd voor gezellige tafferelen :)
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Skip
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-05-2004 15:28

Bericht door Skip »

paparazzi schreef:Mario Been en in mindere mate rene van der Gijp.
Die gasten hadden hier niets te zoeken, en hebben veel geld gekost in die tijd.
Hebben de lokale horeca veel geld opgeleverd! Been, mee eens, Van der Gijp niet. Samen met Storm en Cammie verantwoordelijk voor de fabuleuze wederopstanding van H'veen in het eerste seizoen eredivisie. en wie herinnert zich niet de wereldgoal van vd Gijp tegen vitesse?! Onlangs nog teruggezien, kippevel!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Grootste miskoop ooit vind ik een beetje zwaar verwoord, maar ik heb nooit een goed gevoel bij volgende spelers gehad.
Barsom, Hersi, , Knoppert, Rzasa, de 2e keer Samardzic en een beetje Sikora.
Er zullen vast nog meer zijn maar dit zijn de eerste namen die mij te binnen schieten.
Anti anti. :)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Constantinovici heeft in een bekerwedstrijd tegen DKV wel een bal van een meter of 40 strak in de kruising gepegeld. Dat is het enige dat mij is bijgebleven ( quote ).

Sorry, maar dan iis je dus helemaal niets bijgebleven.
Het doelpunt was een tegendraadse kopbal vanaf enkele meters en dus helemaal geen afstandspegel.
Daarna stond hij juichend tegenover een groepje Heerenveen-supporters achter het doel, die op precies dezelfde manier " terugjuichten ".
Om zeker te zijn dat we het over dezelfde wedstrijd hebben: Van Nistelrooij scoorde de eerste voor Heerenveen ineens uit de draai.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Skip schreef: Hebben de lokale horeca veel geld opgeleverd! Been, mee eens, Van der Gijp niet. Samen met Storm en Cammie verantwoordelijk voor de fabuleuze wederopstanding van H'veen in het eerste seizoen eredivisie. en wie herinnert zich niet de wereldgoal van vd Gijp tegen vitesse?! Onlangs nog teruggezien, kippevel!
Dat is eigenlijk ook het enige moment wat mij nog bij is gebleven ja. Die ontzettend mooie vrije trap [in de laatste minuut?] daarna vloog hij bij ons op west het hekwerk in.
Maar verder vind ik dat Gijp niet echt heeft kunnen imponeren .
Miereneukert!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

oldtimer schreef:Constantinovici heeft in een bekerwedstrijd tegen DKV wel een bal van een meter of 40 strak in de kruising gepegeld. Dat is het enige dat mij is bijgebleven ( quote ).

Sorry, maar dan iis je dus helemaal niets bijgebleven.
Het doelpunt was een tegendraadse kopbal vanaf enkele meters en dus helemaal geen afstandspegel.
Daarna stond hij juichend tegenover een groepje Heerenveen-supporters achter het doel, die op precies dezelfde manier " terugjuichten ".
Om zeker te zijn dat we het over dezelfde wedstrijd hebben: Van Nistelrooij scoorde de eerste voor Heerenveen ineens uit de draai.
Hmm.... inderdaad het was wel tegen DKV.. welke wedstrijd weet ik dan niet meer.. was 4-1 of 5-1 voor een halvol stadion. Misschien was het wel tegen een andere club..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Criz schreef:Wat hebben sommige mensen toch een rare kijk op het potje.
Lees mijn 'verklaring' er nog even op na!
FeanFanForLife schreef:Ik ben nooit zo gecharmeerd geweest van Marcel Seip
Seip is exact hetzelfde verhaal als Sella.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Georgios Samaras
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-07-2005 17:37
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Bericht door Georgios Samaras »

Thomas Holm, Niels Kokmeijer en Santi Kolk
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Talenten die het niet haalden maar miskopen? Hebben weinig gekost.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Abgar Barsom ... gast zou een extreem groot talent zijn, het enige wat ik me nu nog over de beste man kan herrineren is zijn publieke discussie met Foppe over haar.

Verder die Braziliaan Viera, was er een van kost een hoop helpt een beetje.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vond Tuhuteru een drama, veel te licht voor Heerenveen. Barsom zelfde verhaal.
Verder kom ik op een Australische Kroaat waar ik de naam niet meer van weet. Die werd toen eens in Breda compleet weggespeeld.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Radu Gusatu is in mijn ogen met afstand de grootste miskoop geweest, eentje van het kaliber Ivan Gabrich bij Ajax destijds. Die Constinodinges was ook niet best.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gusatu enConstantinovici hebben nog redelijkveel gespeeld.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Wat dacht je van Lubbe van Dijk, Jaap de Blaauw, Ad Raven, Gert Jan Verbeek(bij de amateurs weg, maar toch!), Terry Hendriks, Koko Hoekstra, Joop Braber enz. enz.

Miskopen zijn het niet, het zijn spelers die niet functioneren binnen de witte kalklijnen.
Je kan en mag nooit iemand afrekenen op basis van MISKOOP
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Even voor ebiede...
Volgens mij werd met verbeek in de spits het eerste half jaar onder korbach maar 6 punten gehaald!!! Dus waar jij die winst partijen vandaan haalt??!?! Het 2de half jaar was met vd gijp en cammie!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Baggerraartje schreef:Even voor ebiede...
Volgens mij werd met verbeek in de spits het eerste half jaar onder korbach maar 6 punten gehaald!!! Dus waar jij die winst partijen vandaan haalt??!?! Het 2de half jaar was met vd gijp en cammie!
even voor Baggerraartje.....

Heeft Verbeek maar 1 jaar bij Heerenveen gespeeld?
Spijt heb je morgen maar!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Heerenveen rules schreef:Verder kom ik op een Australische Kroaat waar ik de naam niet meer van weet. Die werd toen eens in Breda compleet weggespeeld.
Ik denk dat je Ralph Bové bedoeld. Kwam samen met nog een handvol vreemdelingen in de zomer van 1997 aan in Heerenveen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Heerenveen rules schreef:Ik vond Tuhuteru een drama, veel te licht voor Heerenveen. Barsom zelfde verhaal.
Verder kom ik op een Australische Kroaat waar ik de naam niet meer van weet. Die werd toen eens in Breda compleet weggespeeld.
Miilan Blagojevic.
Hij heeft alleen die ene wedstrijd gespeeld.
Er waren er overigens meer die slecht speelden die avond.
Uitslag: 6 - 0

Bove was een Australische Italiaan ( of omgekeerd ).
Hij scoorde tenminste nog een belangrijke goal ( gelijkmaker ) bij RKC ( 1 - 1 ).
Doorkopbal Gusatu ( hij enige wat hij goed kon ).
Zweed
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 12-03-2006 23:20
Locatie: Ter Aar

Bericht door Zweed »

Wat dacht je van Aldo Swager, dat was pas gevaarlijk als keeper. Was geen echte aankoop trouwens. Vreemd dat toen nooit de keeper van H'veen 2 is doorgebroken. Dat was een enorm talent en speelde toen al tegelijkertijd bij de amateurs van H'veen en de A1. Was de absolute uitblinker bij de landelijke finale van de A-jeugd. Weet alleen zijn naam niet meer.

Speelde in de tijd van van Brussel samen met o.a. met GJV en Pieter Bijl.
Ons kapitaal moet op het veld staan en niet op de bank.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Gearard schreef: Ik denk dat je Ralph Bové bedoeld. Kwam samen met nog een handvol vreemdelingen in de zomer van 1997 aan in Heerenveen.
Dat seizoen was het dan ook meer opvulling. Allemachtig, wat vertrokken er dat seizoen veel. Dat Riemer zich dat toen heeft laten gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ons dat nog een keer overkomt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

oldtimer schreef:
Miilan Blagojevic.
Hij heeft alleen die ene wedstrijd gespeeld.
Er waren er overigens meer die slecht speelden die avond.
Uitslag: 6 - 0

.
Ja, die bedoel ik. Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen en ze hebben hem direct op het viegtuig naar Australie gezet, hij mocht niet eens meer mee naar Heerenveen in de spelersbus.... :lol:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Er schiet me even niks binnen, ben ook van mening dat miskoop wat zwaar is.

Bijna alle spelers van de voorgaande posts zouden wel als miskoop bestempeld kunnen worden, maar echt slecht was het nooit. Oke, Viera, dat was echt niks.

Maar namen als Denneboom, Sella, Seip en Tuhuteru horen hier niet thuis. Vind ik.
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

radu mugur gusatu
jasperio
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 21-12-2005 00:56
Locatie: Giekerk

Bericht door jasperio »

dennis de Nooyer
rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Bericht door rini »

Victor Sikora (huurling)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

rini schreef:radu mugur gusatu
Waarom?
Jasperio schreef:dennis de Nooyer
Waarom?
nr1 schreef:Victor Sikora (huurling)
Waarom?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

satyricon schreef:Maar namen als Denneboom, Sella, Seip en Tuhuteru horen hier niet thuis. Vind ik.
Sella valt nog iets voor te zeggen als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding maar verder
zijn ze alle vier inderdaad niet als miskoop te bestempelen.

Namen die bij mij opkomen zijn al genoemd: Bové, Gusatu, Been, Barssom. En zo kun je wel
even doorgaan. Iedere speler die niet aan de verwachtingen (evt. vanuit transfersom) kon
voldoen is niet direct eeen miskoop maar goede aankoop kun je het ook niet noemen.
zweed schreef:Wat dacht je van Aldo Swager, dat was pas gevaarlijk als keeper.
Zeg doe 's normaal :wink: Die knakker heeft jarenlang in de basis gestaan (volgens mij
vanaf het moment dat Storm stopte tot het moment dat Vonk kwam, met alleen wat geschuif
tijdens L'Ami)
FV schreef:Dat seizoen was het dan ook meer opvulling. Allemachtig, wat vertrokken er dat seizoen veel. Dat Riemer zich dat toen heeft laten gebeuren.
Stomtoevallig (??) wel de eerste keer dat we Europees voetbal haalden, dus om te
stellen dat 't negatief was....
Satyricon schreef:Waarom?
Nu niet van die moeilijke vragen stellen, het is hier geen forum....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

michel schreef:Stomtoevallig (??) wel de eerste keer dat we Europees voetbal haalden, dus om te
stellen dat 't negatief was....
Dat is inderdaad ook weer waar. Maar wat een blik spelers kwamen er toen zeg. Ik geloof dat er maar 2 of 3 bleven, de rest was allemaal gevlogen. Hoe het ons dan ook gelukt is om toen Europees af te dwingen is bijna ongelooflijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gesloten