Grootste miskoop allertijden.

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-06-2012 16:16

TORCIDA schreef:mathew amoa....


Wat een lachertje dit. Een speler zonder een minuut gespeeld te hebben al de grootste miskoop noemen.........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Boegyman (NL) » 15-06-2012 20:33

TheArjan schreef:Iedereen weet dat De Vries niet het grootste pure voetbaltalent is die er rondloopt, maar heeft bij de SC toch zeker wel zijn waarde gehad, en een aantal hele belangrijke goals gemaakt. Vind ik persoonlijk zeker niet in dit topic thuishoren

Bovendien een hartstikke goeie gozert. Alleen al vanwege zijn persoonlijkheid hoort hij niet thuis in dit topic.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor klaas kist » 19-06-2012 11:34

Ik heb ooit een spits gezien in de wedstrijd Feyenoord - Kalmar FF.
Die voetbalde niet alleen als een wijf, bewoog al als een wijf.
En slim was ie ook niet en de balbehandeling was slecht.
Huppelde in een ander spelsysteem dan ons.
Was nog prijzig ook in 2008.

Ik zei tegen mijn vrienden: zo slecht kom je ze niet vaak tegen.
En wat lees ik even later op internet: Kuiper en Hoekstra kopen Patrick Ingelsten!
klaas kist
Selectiespeler
 
Berichten: 208
Geregistreerd op: 06-07-2007 16:46

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor baasje » 19-06-2012 12:30

Ik ben toevallig ook bij de wedstrijd Feyenoord - Kalmar geweest. Ingelsten maakte daar prima indruk! Was ook een goede speler, snel en gevaarlijk. Hij kwam alleen niet uit de verf in het systeem van Heerenveen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor TORCIDA » 16-07-2012 12:53

vooralsnog maakt Amoah dit waar.....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Barrie » 16-07-2012 17:28

TORCIDA schreef:vooralsnog maakt Amoah dit waar.....


Over iemand oordelen na 3 oefenwedstrijden, niet zo fair lijkt me. Dan moet je consequent zijn en Kum, Raitala en Uth ook in dit rijtje zetten als je toch aan het azijnzeiken bent. Het hele team loopt nog niet op dit moment, en dat is geen schande, daar is de voorbereiding tenslotte voor bedoeld. Narsingh is inmiddels verkocht, ik las net in de LC dat Hansma zei dat er daardoor weer wat financiële ruimte is, dus ik ga ervan uit dat Amoah niet als vaste spits aan het seizoen zal beginnen. Ik verwacht ook niet van hem dat hij a la Huntelaar/Alves/Dost er 25+ in knalt volgend seizoen, jij bent blijkbaar niet zo realistisch en verwacht dat wel. Logisch gevolg is dan dat hij dan door jou als miskoop wordt bestempeld.

TORCIDA schreef:hij is 31 geen talent meer en in turkije niet geslaagd.

Dat hij 31 is zal ik niet ontkennen, maar je bewering dat hij geen talent heeft vind ik toch een beetje vreemd. Talent/aanleg om te voetballen verlies je toch niet? Fysiek zal het alleen maar minder worden, dat ben ik met je eens, maar je krijgt er ervaring en routine voor terug, iets dat waardevol kan zijn binnen deze jonge selectie. 31 is bovendien nog niet eens zo heel oud, hij zal nog wel 2 jaartjes meekunnen voordat het 'echte' aftakelen begint.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Knipecity » 16-07-2012 17:40

Grotendeels mee eens, echter 1 probleem is er wel. Amoah heeft nog nooit aangetoond in de sub-top mee te kunnen. Naar mijn idee een leuke spits voor middenmoters als NAC en voorheen Vitesse, maar niet voor Heerenveen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Superfries88' » 16-07-2012 18:04

Knipecity schreef:Amoah heeft nog nooit aangetoond in de sub-top mee te kunnen.


Is dat zo? Amoah speelde de eerste seizoenen bij Vitesse gewoon op subtopniveau (maximaal plek zes) en deed het niet onverdienstelijk. Verder heeft hij een transfer naar Dortmund afgedwongen en speelde hij 44 interlands voor Ghana, waaronder op WK's. Ook was Amoah een zekerheidje bij NAC in de periode dat die club als derde eindigde in de Eredivisie. Tevens kan ik nog als pluspunt opnoemen dat AZ hem een jaar geleden wilde halen. Dat zou gezamenlijk voldoende kunnen zijn om je bewering om te draaien. Het is maar net welke aspecten je onder de loep neemt.

Maar bovendien: wat maakt het uit? Spelers als Huntelaar, Dost en Assaidi hadden het voorheen ook nooit laten zien op hoog niveau. Allbäck kwam hier als 26-jarige en had ook vooral mislukte ervaringen achter de rug, met uitzondering van zijn periode in Zweden. Misschien bewijst Amoah tijdens het seizoen wel gewoon dat hij een belangrijke speler kan zijn voor Heerenveen. De voorbereiding is niet veelbelovend, maar dat is ook niet gek wanneer je bijna een jaar geen serieuze wedstrijd hebt gespeeld en je nog niet op honderd procent zit. Geef Amoah ook even de tijd om zijn ritme te hervinden en zich te laten zien. Dost bakte er vorig seizoen ook helemaal niets van in de voorbereiding...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Knipecity » 16-07-2012 18:16

Huntelaar, Dost en Assaidi waren volgens mij geen 31. Daar zat nog genoeg rek in, dat zie je. Bij Amoah zie ik dat niet meer. Nac heeft misschien 1 seioen goed gepresteerd maar is al decennia niet meer dan een middenmoter. Vitesse de laatste 10 jaar ook niet muv vorig seizoen. Ik weet eigenlijk voor 90% zeker dat Amoah geen geschikte basisspits voor ons is en ik ga er ook van uit dat hij als vervanger van Sibon is gehaald en niet van Dost.

Maar goed, ik ga er nu zeker niet al in mee dat hij een miskoop is. Als je hem als onze basisspits ziet die er 20 of meer gaat maken dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit, maar als je hem, zoals ik, als 12e, 13e man ziet kan het nog best meevallen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor TORCIDA » 16-07-2012 19:21

Barrie schreef:
TORCIDA schreef:vooralsnog maakt Amoah dit waar.....


Over iemand oordelen na 3 oefenwedstrijden, niet zo fair lijkt me. Dan moet je consequent zijn en Kum, Raitala en Uth ook in dit rijtje zetten als je toch aan het azijnzeiken bent. Het hele team loopt nog niet op dit moment, en dat is geen schande, daar is de voorbereiding tenslotte voor bedoeld. Narsingh is inmiddels verkocht, ik las net in de LC dat Hansma zei dat er daardoor weer wat financiële ruimte is, dus ik ga ervan uit dat Amoah niet als vaste spits aan het seizoen zal beginnen. Ik verwacht ook niet van hem dat hij a la Huntelaar/Alves/Dost er 25+ in knalt volgend seizoen, jij bent blijkbaar niet zo realistisch en verwacht dat wel. Logisch gevolg is dan dat hij dan door jou als miskoop wordt bestempeld.

TORCIDA schreef:hij is 31 geen talent meer en in turkije niet geslaagd.

Dat hij 31 is zal ik niet ontkennen, maar je bewering dat hij geen talent heeft vind ik toch een beetje vreemd. Talent/aanleg om te voetballen verlies je toch niet? Fysiek zal het alleen maar minder worden, dat ben ik met je eens, maar je krijgt er ervaring en routine voor terug, iets dat waardevol kan zijn binnen deze jonge selectie. 31 is bovendien nog niet eens zo heel oud, hij zal nog wel 2 jaartjes meekunnen voordat het 'echte' aftakelen begint.


Nou nou barrie azijnzijken, das wel een hele mond vol hè. Ik beoordeel hem helemaal niet over drie wedstrijden, maar over de periode dat hij in Ned. Heeft gevoetbald. Hij heeft op mij nooit echt indruk gemaakt, een moment voetballer, zeker niet consequent. Ik vergelijk hem niet me anderen, ik verwacht nergens 20 doelpunten van hem, dat is jouw eigen interpretatie.
Dus leg mij geen woorden in de mond. Daarnaast heeft hij het afgelopen jaar niet of nauwelijks gevoetbald. Tja en talent is hij niet, talent ben je aan het begin van je carrière. Niet meer op jouw 31 ste. En zijn fysieke gesteldheid en prestaties tot nu toe ontkrachten mijn bewering helaas niet.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Stiffie » 16-07-2012 19:28

Ik ben het over het algemeen wel met Knipecity en Torcida eens, maar in dit geval niet. Ik vond Amoah absoluut een goede eredivisie spits. Of hij dat niveau bij Heerenveen ook kan laten zien moeten we afwachten. Vooralsnog krijgt hij van mij zeker het voordeel van de twijfel.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Barrie » 16-07-2012 21:03

TORCIDA schreef:Nou nou barrie azijnzijken, das wel een hele mond vol hè. Ik beoordeel hem helemaal niet over drie wedstrijden, maar over de periode dat hij in Ned. Heeft gevoetbald. Hij heeft op mij nooit echt indruk gemaakt, een moment voetballer, zeker niet consequent. Ik vergelijk hem niet me anderen, ik verwacht nergens 20 doelpunten van hem, dat is jouw eigen interpretatie. Dus leg mij geen woorden in de mond. Daarnaast heeft hij het afgelopen jaar niet of nauwelijks gevoetbald. Tja en talent is hij niet, talent ben je aan het begin van je carrière. Niet meer op jouw 31 ste. En zijn fysieke gesteldheid en prestaties tot nu toe ontkrachten mijn bewering helaas niet.


Prima, en da's je goed recht, maar dit topic gaat over Heerenveen-miskopen, niet over prestaties in het verleden bij andere clubs/in andere landen. Ik zeg zelf ook niet dat Amoah een bepalende speler gaat worden, ik verwacht dat hij als ervaren backup is gehaald, en wat mij betreft heeft hij bewezen wel over die kwaliteiten te bezitten. Één minder verlopen jaar in Turkije zorgt er volgens mij niet voor dat je opeens geen pepernoot meer kan raken. Ik schat Amoah bovendien in als gemotiveerde prof, anders dan (met alle respect overigens) Kalou die de zijn financiële schaapjes al op het droge had. Niemand beweert dat Amoah instant een succes gaat worden, en misschien heb je zelfs gelijk en is ontpopt hij zich tot dure ballenjongen, maar omdat hij transfervrij is overgekomen plus het feit dat hij (waarschijnlijk) niet voor de basis is gehaald staat er wat minder druk op de ketel dan in het verleden bij bijvoorbeeld Elyounoussi en Matusiak het geval was.

Dat je geen 20 doelpunten van hem verwacht leg ik je ook niet in de mond, maar wat verwacht je dan wel precies van hem? Het afschilderen van iemand als goede/slechte aankoop hangt af van het verwachtingspatroon. Bij jou heeft hij blijkbaar nu al niet daaraan voldaan, en zal er ook niet aan voldoen omdat je hem noemt als miskoop.

Je uitspraak over talent heb ik gemisinterpreteerd, ik dacht dat je talent hebben (kwaliteit hebben) bedoelde in plaats van talent zijn (met potentie). Zoals Knipecity aangeeft, de rek is er inderdaad uit, maar hij is ook nog niet extreem aan het krimpen.

Over zijn fysieke gesteldheid en prestaties hoeven we wat mij betreft geen discussie te voeren. Daar is het te vroeg voor. Wanneer hij op 100% fitheid zit en een paar wedstrijden heeft gespeeld die er toe doen in een compleet team kunnen we die discussie beter voortzetten.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2012 12:56

even lekker makkelijk scoren voor mij, helaas niet voor amoah. Leuke woordspeling. wat een misinvestering. Nu al
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Blizzard » 23-08-2012 13:40

Tja, de komst van Amoah lijkt mij ook een beetje overbodig, al heeft hij nog tijd om het tegendeel te bewijzen. Toch zijn er ergere voorbeelden. Dan kom je natuurlijk veelal uit op de vele prutsmajoren uit de kuiper-periode. Wát een rampbeleid. Nog een jaar langer en wij waren waarschijnlijk Willem II achterna gegaan...

Pedro Beda
Radoslaw Matusiak
Michal Svec
Kenny Steppe
Milan Kopic
Tarik Elyounoussi
Bonaventure Kalou
Patrik Ingelsten
Gerry Koning
Igor Djuric
Michal Papadopulos
Philip Haglund
Arnold Kruiswijk

Kan je een mooi elftal van maken...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Blizzard » 23-08-2012 14:00

Alsjeblieft zeg! Svec is een bepaalde periode zeer belangrijk geweest voor ons team! De onmisbare stofzuiger, svectaculair gewoon.


Ik moet toegeven dat ik nog getwijfeld had maar uiteindelijk ben ik van mening dat de prijs-kwaliteitverhouding totaal niet klopte. Natuurlijk heeft hij goede wedstrijden gespeeld maar dat waren er veel te weinig in al die jaren. Voor zo'n dure speler (transferbedrag en salaris) heeft hij te weinig gebracht. Ik heb zelfs nagedacht om Grindheim en Bak Nielsen ook op die lijst te plaatsen vanwege dezelfde redenen maar bij hen vond ik het nog net kunnen. Die spelers kwamen meer aan bod hier en gingen uiteindelijk nog voor een (bescheiden) transferssom de deur uit.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Otsje P » 23-08-2012 14:01

Feanatieke schreef:Alsjeblieft zeg! Svec is een bepaalde periode zeer belangrijk geweest voor ons team! De onmisbare stofzuiger, svectaculair gewoon.


Svec heeft niks op een lijstje met miskopen te zoeken. Ook een Gerry Koning hoort daar niet op. Die is gehaald als back-up en heeft zelfs nog een flink aantal wedstrijden gespeeld. Dat Gerry nooit voor Heerenveen had mogen spelen weten we allemaal, maar dat maakt hem nog geen miskoop. Als iemand aan de verwachtingen voldoet, dan kun je geen miskoop zijn.

Een lijstje met miskopen maken is trouwens het gemakkelijkste wat er is. Achteraf weten we het allemaal wel. Maar probeer het maar eens vooraf te zien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Otsje P » 23-08-2012 14:04

Blizzard schreef:Ik moet toegeven dat ik nog getwijfeld had maar uiteindelijk ben ik van mening dat de prijs-kwaliteitverhouding totaal niet klopte. Natuurlijk heeft hij goede wedstrijden gespeeld maar dat waren er veel te weinig in al die jaren. Voor zo'n dure speler (transferbedrag en salaris) heeft hij te weinig gebracht. Ik heb zelfs nagedacht om Grindheim en Bak Nielsen ook op die lijst te plaatsen vanwege dezelfde redenen maar bij hen vond ik het nog net kunnen. Die spelers kwamen meer aan bod hier en gingen uiteindelijk nog voor een (bescheiden) transferssom de deur uit.


Ik vind dat er trouwens een groot verschil is tussen een miskoop, en een aankoop die door omstandigheden niet goed is uitgepakt. Grindheim?? Heeft hier gewoon 3 seizoenen in de basis gestaan, hoe kan zo iemand nu een miskoop zijn?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Knipecity » 23-08-2012 14:07

Grindheim is, sorry dat ik het zeg, de grootste onzin ooit om hem hier te plaatsen. Het laate half jaar was slecht, maar het half jaar daarvoor was hij vaak 1 van de besten van het veld en dat werd hier ook genoemd. Deze spelers is hier lange tijd zeer positief behandeld, maar het geheugen van sommigen is blijkbaar kort.

Ook Bak Nielsen vind ik niet terecht. Nee, spelers als Matusiak, Elyounoussi, Kopic, Djuric, Steppe, die miljoenen hebben gekost en niks hebben laten zien en ook nooit een basisplaats hebben veroverd komen dan meer in aanmerking.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Superfries88' » 23-08-2012 14:55

Zo'n lijstje is natuurlijk uitermate subjectief. Iedereen heeft verschillende redenen om iemand als miskoop te bestempelen. De één kijkt simpelweg naar het niveau, de ander naar de verwachtingen en weer een ander naar de prijs/kwaliteitsverhouding. Ik denk dat je een combinatie van alle factoren moet nemen, per onderdeel moet becijferen en aan de hand daarvan moet beoordelen wie de grootste miskoop is. Voor mij vallen namen als Amoah en Koning dan al per definitie af, transfervrij en geen bijzondere verwachtingen. Svec zou dan eerder aan de beurt komen gezien de hoge transfersom en de relatief lange periode waarin hij niets liet zien, maar ook dat vind ik weer gedeeltelijk onjuist gezien dat ene uitstekende seizoen. Op basis daarvan kan je hem bestempelen als een logische aankoop die vooral veel pech heeft gehad.

De echte miskoop? Ik denk dan toch aan een Elyounoussi of Matusiak. Spelers die met bombarie voor hoge bedragen zijn gekocht, maar volledig door het ijs zijn gezakt. Wel moet je ook daar weer kanttekening bij plaatsen. Ik vond en vind Elyounoussi geen miskoop uit de ergste categorie, omdat ik nog steeds geloof dat die jongen wel kwaliteiten heeft en je mentale problemen vooraf niet kan vaststellen. Sommigen blokkeren van het één op het andere moment, ongeacht de eigen status.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Fladian » 23-08-2012 15:21

Superfries88' schreef:De echte miskoop? Ik denk dan toch aan een Elyounoussi of Matusiak. Spelers die met bombarie voor hoge bedragen zijn gekocht, maar volledig door het ijs zijn gezakt.

Waar je in zo'n geval wel rekening mee moet houden qua prijs/kwaliteit verhouding is wat de huidige status en situatie van de club is. Toen Elyounoussi en Matusiak gehaald werden waren wij onder de indruk dat er nog wel wat centjes te besteden waren. Stel dat we nu alsnog Wildschut gehaald zouden hebben voor 1 a 2 miljoen euro en hij zou totaal niet redeneren, dan was hij mogelijk wel de 'grotere' miskoop omdat we simpelweg eigenlijk geen geld hebben om uit te geven.

Nu wil ik niet zeggen dat ik het oneens ben dat Matusiak een miskoop was en Elyounnoussi niet helemaal, maar toch wou ik dat even erbij vermelden. Mijn stem blijft alsnog snel bij Djuric, Kopic en (vooral) Steppe -- spelers die zelfs jaren nadat ze gehaald waren nog steeds problematisch voor de club zijn door hun salaris en maar heel weinig hebben laten zien om hun kwaliteit te tonen. Misschien hadden ze het niet, misschien kwam het er niet uit wegens verschillende redenen, maar het feit is wel dat ze (te) veel verdienen en daarmee de club in de problemen brengen. Dat is voor mij ook een definitie van een 'miskoop.'
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Erwin4ever » 23-08-2012 17:52

Otsje P schreef:Een lijstje met miskopen maken is trouwens het gemakkelijkste wat er is. Achteraf weten we het allemaal wel. Maar probeer het maar eens vooraf te zien.

Zo is het maar net!

Daarnaast begrijp ik niet dat er ook maar iemand ( en dat was dus niet Otsje ) op het idee komt dat spelers als Svec, Grindheim en Bak Nielsen ook maar in de buurt zouden kunnen komen van de hier besproken lijst!!! :shock:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor TORCIDA » 07-05-2013 09:55

Amoah maar dat wist al voordat ie een bal geschopt had bij Heerenveen..... En inmiddels hoort Kenny Steppe er ook bij. De terugkeer van Zuiverloon past, ook al is ie gehuurd, ook in dit illustere rijtje
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Lipton » 07-05-2013 10:19

Amoah is wel echt een verhaal apart. Toen hij kwam was ik nog wel positief, Amoah is altijd een uitstekende spits geweest in de Eredivisie. Hij zou ook voldoende tijd krijgen om zich weer fit te spelen, tot hij die hamstring blessure kreeg. En toen bleek hij al overbodig te zijn geweest. Heel opmerkelijk allemaal.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Knipecity » 07-05-2013 10:21

TORCIDA schreef:Amoah maar dat wist al voordat ie een bal geschopt had bij Heerenveen..... En inmiddels hoort Kenny Steppe er ook bij. De terugkeer van Zuiverloon past, ook al is ie gehuurd, ook in dit illustere rijtje

Steppe is een vele malen grotere miskoop dan Amoah en Zuiverloon. En dan simpelweg om het geld wat hij heeft gekost. Vor zover mij bekend, 3 miljoen aan aankoopsom en 8 ton per jaar salaris (of was het nog meer?) Kortom die jongen heeft meer dan 6 miljoen gekost en heeft 14 keer gespeeld. Dus bijna 5 ton per wedstrijd. Naar mijn idee de grootste en duurste misser ooit. Gevolgd door jongens als Elyounoussi en Matusiak.

Amoah heb ik vanaf dag 1 niet begrepen overigens, maar die heeft relatief weinig gekost.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Appie_M » 07-05-2013 11:27

Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding, dan zijn er nogal wat kandidaten voor de titel van ergste miskoop. Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Djuric en Steppe. Stuk voor stuk jongens die ons de nodige miljoenen hebben gekost, dus een gedeelde eerste plaats voor die 2.

Verder zijn er ook 'eervolle' vermeldingen voor: Tarik Elyounoussi(koste 4 miljoen, bijna niks gepresteerd), Radoslaw Matusiak, Patrick Ingelsten en Abdulkarim Kissi.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Otsje P » 07-05-2013 12:13

Appie_M schreef:Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding, dan zijn er nogal wat kandidaten voor de titel van ergste miskoop. Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Djuric en Steppe. Stuk voor stuk jongens die ons de nodige miljoenen hebben gekost, dus een gedeelde eerste plaats voor die 2.

Verder zijn er ook 'eervolle' vermeldingen voor: Tarik Elyounoussi(koste 4 miljoen, bijna niks gepresteerd), Radoslaw Matusiak, Patrick Ingelsten en Abdulkarim Kissi.


Kun je mij uitleggen waarom Djuric, die maar iets van een miljoen kostte, volgens jou een grotere miskoop is dan Elyounoussi (4miljoen?) en Matusiak (2,5 a 3miljoen?)?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor TORCIDA » 07-05-2013 12:16

Djuric verdiende volgens mij 800.000 euro per jaar. Hij is 2 jaar bij heerenveen geweest? Toch veel geld voor een bank/tribune klant
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Otsje P » 07-05-2013 12:18

TORCIDA schreef:Djuric verdiende volgens mij 800.000 euro per jaar. Hij is 2 jaar bij heerenveen geweest? Toch veel geld voor een bank/tribune klant


Ik meende dat het rond de 500.000 lag, maar weet ik ook niet zeker. Veel geld is het zeker.
Elyounousi zal toch ook wel wat verdiend hebben dacht ik zo. Die heeft ook dik 2 jaar onder contract gestaan, en bovendien 4 miljoen aan transfergeld gekost.

Vandaar dat hij bij mij afgetekend op nr. 1 staat.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor Lipton » 07-05-2013 12:21

Djuric is de best betaalde speler ooit bij sc Heerenveen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Grootste miskoop ooit

Berichtdoor tha boelie » 07-05-2013 12:29

Lipton schreef:Djuric is de best betaalde speler ooit bij sc Heerenveen.


Wat verdiende Djuric dan?
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten